Нямам нищо лош към колата , ако имах аз пари в кеш , мой изкарани , веднага бих се качил на е46-ца 330хд , знам , че са много хубави и то от хора който ги имат.Поздрави
c220cdi 143hp или e46 320d 150hpКоя кола да избера?
Започната от jokata, 24 сеп 2011 - 18:37:53
39 мнения по тази тема
#16
Публикувано 24 септември 2011 - 23:31
Лиоф , поне трима човека познавам с сменяно турбо и водна помпа.
Нямам нищо лош към колата , ако имах аз пари в кеш , мой изкарани , веднага бих се качил на е46-ца 330хд , знам , че са много хубави и то от хора който ги имат.Поздрави
Нямам нищо лош към колата , ако имах аз пари в кеш , мой изкарани , веднага бих се качил на е46-ца 330хд , знам , че са много хубави и то от хора който ги имат.Поздрави

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#17
Публикувано 24 септември 2011 - 23:41
Аз също винаги сменям водна помпа на БМВ (2 пъти досега... един вид застраховка). Ако са сменили помпата, понеже се е скапала, нямаше да ги карат тези мотори повече!
Турбото е консуматив на всяка кола с турбо. В един момент си иска рециклаж или подмяна. Въпрос на късмет е дали при теб ще се падне или при друг собственик на колата.
Което не важи за компресорите
Не мога да си кривя душата.
Без лоши чувства или заяждане, ама като видя как всеки повтаря насляпо как кривели глава, понеже е четено някъде из форум, се дразня.
Не защото е БМВ, а защото е някакъв мит, който подвежда.
За пример: четейки форума, някой страничен може да стигне до извода, че CLK-тата със 111 Компресорен мотор имат дефект при дебитомера или въздушните пътища. Оказва се едно скапано клапанче, което е горещо препоръчително да се смени, нали? Ама понеже и аз не четях документацията във WIS, се оказа че хората са пуснали сервизен бюлетин, според който трябва да се смени...
Кой да чете, умря ми дебитомера, ревах 2 седмици кви педали са тея от Мерцедес и след като намерих малко инфо, всичко си дойде на мястото.
По сходна причина 2.5 нафтата криви тиква... купува се новия внос от Дупница и никой не сменя водната помпа, която струва 80лв. Почва да превърта оста на магистрлата със 140 и удря лютеницата за 10 секунди без да усетиш... айде... моторът куц бил.
Турбото е консуматив на всяка кола с турбо. В един момент си иска рециклаж или подмяна. Въпрос на късмет е дали при теб ще се падне или при друг собственик на колата.
Което не важи за компресорите
Без лоши чувства или заяждане, ама като видя как всеки повтаря насляпо как кривели глава, понеже е четено някъде из форум, се дразня.
Не защото е БМВ, а защото е някакъв мит, който подвежда.
За пример: четейки форума, някой страничен може да стигне до извода, че CLK-тата със 111 Компресорен мотор имат дефект при дебитомера или въздушните пътища. Оказва се едно скапано клапанче, което е горещо препоръчително да се смени, нали? Ама понеже и аз не четях документацията във WIS, се оказа че хората са пуснали сервизен бюлетин, според който трябва да се смени...
Кой да чете, умря ми дебитомера, ревах 2 седмици кви педали са тея от Мерцедес и след като намерих малко инфо, всичко си дойде на мястото.
По сходна причина 2.5 нафтата криви тиква... купува се новия внос от Дупница и никой не сменя водната помпа, която струва 80лв. Почва да превърта оста на магистрлата със 140 и удря лютеницата за 10 секунди без да усетиш... айде... моторът куц бил.
#18
Публикувано 25 септември 2011 - 01:28
Нека и аз да си дам мнението :Д ,то колега относно 203-ката си има доста проблеми като започнем ESP,BAS,SRS стоп машинка ,шенкелни тампони,автоматичните скорости хвърчат,смукател колектор,всевъзможни датчици ,май общо взето е това за тия неща които изброих няма да се разделих с повече от 5 хиляди лева,но за сметка карах мн добре изглеждаш автомобил от висок клас със супер вървеж,разход от 5,3 среден и поразителен комфорт и много екстри
относно 320д та нещата са още по зле тая сума по 2 за ремонти,окачване, и всевъзможни други глупости едни приятел си купи 520д -163к.н и даде 10000 за две години по него сам си прави сметката
ако искаш съвет си вземи CLK 240 2004г съотношения на мощ,разход и супер излъчване и все пак бензина е по лесен за поддръжка от дизела
ако искаш кола за всеки ден си избери друго от горе посочените ,съвет от опит
или си вземи по стар мерцедес 202 и прочие
AMG
#19
Публикувано 25 септември 2011 - 10:46
Колега твоята автоматик ли е? И относно скоростите какво се скапва и горе-долу колко излиза ремонта(без масйсторлък).Нека и аз да си дам мнението :Д ,то колега относно 203-ката си има доста проблеми като започнем ESP,BAS,SRS стоп машинка ,шенкелни тампони,автоматичните скорости хвърчат,смукател колектор,всевъзможни датчици ,май общо взето е това за тия неща които изброих няма да се разделих с повече от 5 хиляди лева,но за сметка карах мн добре изглеждаш автомобил от висок клас със супер вървеж,разход от 5,3 среден и поразителен комфорт и много екстри
относно 320д та нещата са още по зле тая сума по 2 за ремонти,окачване, и всевъзможни други глупости едни приятел си купи 520д -163к.н и даде 10000 за две години по него сам си прави сметката
ако искаш съвет си вземи CLK 240 2004г съотношения на мощ,разход и супер излъчване и все пак бензина е по лесен за поддръжка от дизела
ако искаш кола за всеки ден си избери друго от горе посочените ,съвет от опит
или си вземи по стар мерцедес 202 и прочие
#20
Публикувано 25 септември 2011 - 13:17
Ръчка е мойта ,но на братовчет ми 203 ката е автоматик и я смени веднъж вярно е от тогава няма ядове но инвестицията си е голяма
на него му излезна 2хил. но беше отдавна винаги може да се я отремонтираш и за много по малко пари,но пак си е цифра
Също така мога смело да твърся ,че ръчката е много по пъргава доста пъти сме се дърпали с него и резултата е ясен 10 :0 за мен! като добавим автоматика на иначе скупата подръжка...... ти си риши какво да правиш най-важното е да изпитваш тръпка и удоволствие когато се качваш в кола ,а и някои лев за да е подържаш .но за да ти бъда полезен ще ти кажа какво съм дал до сега
Обслужване (всички филтри,масло и датчик за външна температура) цена-220 лева с 40 % отстъпка за мен труд 20 лева
Гуми 205,55/16 Деитън 220лв 2бр
Стоп машинка 40лв ,30лв диагностиа и 10лв труд
Каско 800лв за 15000лв
ГО- ХДИ -240лв
Данък -200лв
Това е без проблем ами с клапите за ,който в единия сервиз ми искат 200(мн евтино,но ще разпитам относно ремонта който ще извършат) за да го оправят в другия ми искат 1059 (с нов колектор) "на промоция бил"
Много се ядосвам когато някои ми каже това е Мерцедес закакво го имаш когато неможе да го подържаш -за мен това са пълни глупости защото си ценя парите,имам възможности ,но не обичам да давам всичко за някакви космически суми .затото някои решил да става милионер от поправка на Мерцедеси
И затова сметнах ,че тази кола не е за всеки ден и ще взимам друга за работна а тази само за излизане
Обслужване (всички филтри,масло и датчик за външна температура) цена-220 лева с 40 % отстъпка за мен труд 20 лева
Гуми 205,55/16 Деитън 220лв 2бр
Стоп машинка 40лв ,30лв диагностиа и 10лв труд
Каско 800лв за 15000лв
ГО- ХДИ -240лв
Данък -200лв
Това е без проблем ами с клапите за ,който в единия сервиз ми искат 200(мн евтино,но ще разпитам относно ремонта който ще извършат) за да го оправят в другия ми искат 1059 (с нов колектор) "на промоция бил"
Много се ядосвам когато някои ми каже това е Мерцедес закакво го имаш когато неможе да го подържаш -за мен това са пълни глупости защото си ценя парите,имам възможности ,но не обичам да давам всичко за някакви космически суми .затото някои решил да става милионер от поправка на Мерцедеси
И затова сметнах ,че тази кола не е за всеки ден и ще взимам друга за работна а тази само за излизане
AMG
#21
Публикувано 25 септември 2011 - 16:11
скоростна кутия винаги може да се намери втора ръка или да се ремонтира тази... но сигурно преди да се скапе ще даде някакви признаци, които ако не ми кажете какви са аз няма как да разбера, защото не съм карал автоматик дълго време само няколко километра. Иначе като цяло обслужването ми се вижда доста по-евтино от ТТ-то... на което само тампон двигател беше 150 лева втора ръка(наскоро сменян)...
Поздрави...
Поздрави...
#22
Публикувано 25 септември 2011 - 16:14
Тези клапи като на е46 ли са... пласмасови и след счупване могат да попаднат в горивната камера?
#23
Публикувано 25 септември 2011 - 16:53
Колега - обслужването на стандарта цена е около 600лева просто имам познат,които държи магазин за авточасти тази цена е комплекс от - 20% ддс и 40 % отстъпка която той ползва, иначе колектора е за Мерцедеса
AMG
#24
Публикувано 25 септември 2011 - 19:03
Без да се засяга Лилоф и да се дразни,ама колкото приятели се объркаха и си взеха дизелови БМВ-та,после горчиво съжаляваха за това.За ТДС 525,524 всички знаем за проблема с главата.Дори има едноименна песен от народния фолклор за препатили собственици : " Беемве му е колата,
спукана му е главата"
И поговорка има "Със дизелово беемве на път се тръгва,само с резервна тимберица в багажника."
Най-пресния пример ми е много близък приятел с Х6-ца му изпуши турбината.Колата уж е в гаранция,но се оказа,че турбото не било в гаранция и до преди три дни се разправяше в М-кар.Оказа се,че той съвсем не бил единичен и изолиран случай.На дизеловите баварци им гърмят турбините
Много странно доста баварци 5,7,Х6 в М-кар били там по същата причина!!! Извинявайте,но не мога в никакъв случай да приема и да се съглася с това,че турборо е консуматив!!!! Консуматив е да ама за БМВ и 2.5 мотора на АУДИ.Как така е консуматив!??? Не съм чул на Бенц да е бафнало турбо,или ако се е развалило,то е единичен случай,без да броя управлението на по-новите мотори 320,420 Цди на турбото със стъпковия мотор вместо с вакуум.То по тази логика и двигателя е консуматив,и колата като цяло и тя е консуматив.
Моите уважения към бензиновите мотори на БМВ,много са добри,пъргави и здрави,но....само бензиновите.Дизела на БМВ е само за най-отчаяните любители на нафтовото гориво.Разбира се,че не може да им се отрече единствения успешен дизелов мотор-флагмана им и баварската гордост,монтиран на пълната гама модели на баварците...3000 комън рейл.Тук имат успешно попадение/може би случайно?/
.
И защо ли от 2010 година гордите баварци монтират тайничко без много медиен шум френски дизелови агрегати на PSA.Иначе казано купуваш си здрава немска кола с традиции и под капака мърка френски дизелов мотор,плод на френския инженерен гении.И още по-лошо сглобяван от Ситроен.Ужас и това ако не е прекарване.Но уви явно няма начин,глобализацията в световен мащаб и невъзможността и отчаяните опити на БМВ да произведат читав дизел,французите здраво купе дадоха началото и хода на този брак между БМВ и Ситроен.Французите им дават дизелови мотори,а зестрата на баварците на свой ред е красиви и здрави купета,направени най-после от ламарина и стомана.Не сте ли се замисляли,че Ситроен С5 от 2010 год отзад,а и отпред поразително прилича на тройката на баварския гигант,носи всички семейни белези на мюнхенския производител.
С писаното по-горе не целя да влизам в спорове и да се заяждам с някои,просто изказвам факти и неангажиращо лично мнение.[attachment=14505:Glava BMW dizel.jpg]
спукана му е главата"
И поговорка има "Със дизелово беемве на път се тръгва,само с резервна тимберица в багажника."
Най-пресния пример ми е много близък приятел с Х6-ца му изпуши турбината.Колата уж е в гаранция,но се оказа,че турбото не било в гаранция и до преди три дни се разправяше в М-кар.Оказа се,че той съвсем не бил единичен и изолиран случай.На дизеловите баварци им гърмят турбините
Моите уважения към бензиновите мотори на БМВ,много са добри,пъргави и здрави,но....само бензиновите.Дизела на БМВ е само за най-отчаяните любители на нафтовото гориво.Разбира се,че не може да им се отрече единствения успешен дизелов мотор-флагмана им и баварската гордост,монтиран на пълната гама модели на баварците...3000 комън рейл.Тук имат успешно попадение/може би случайно?/
И защо ли от 2010 година гордите баварци монтират тайничко без много медиен шум френски дизелови агрегати на PSA.Иначе казано купуваш си здрава немска кола с традиции и под капака мърка френски дизелов мотор,плод на френския инженерен гении.И още по-лошо сглобяван от Ситроен.Ужас и това ако не е прекарване.Но уви явно няма начин,глобализацията в световен мащаб и невъзможността и отчаяните опити на БМВ да произведат читав дизел,французите здраво купе дадоха началото и хода на този брак между БМВ и Ситроен.Французите им дават дизелови мотори,а зестрата на баварците на свой ред е красиви и здрави купета,направени най-после от ламарина и стомана.Не сте ли се замисляли,че Ситроен С5 от 2010 год отзад,а и отпред поразително прилича на тройката на баварския гигант,носи всички семейни белези на мюнхенския производител.
С писаното по-горе не целя да влизам в спорове и да се заяждам с някои,просто изказвам факти и неангажиращо лично мнение.[attachment=14505:Glava BMW dizel.jpg]
#25
Публикувано 25 септември 2011 - 19:29
гледам обяви в немското мобиле и пишат какъв разход дава автомат 143 коня
Разход на гориво, комбиниран: около 6,3 л/100 км
Разход на гориво (градско): около 8,6 л/100 км
Разход на гориво (извънградско): приблизително 5,0 л/100 км
вярно ли е и колко горе долу ви харчат не говоря за Софето... примерно провинцията ?
Разход на гориво, комбиниран: около 6,3 л/100 км
Разход на гориво (градско): около 8,6 л/100 км
Разход на гориво (извънградско): приблизително 5,0 л/100 км
вярно ли е и колко горе долу ви харчат не говоря за Софето... примерно провинцията ?
#26
Публикувано 25 септември 2011 - 19:51
За прованса тоя разход горе долу важи да

By Batev
#27
Публикувано 25 септември 2011 - 20:04
Разход на 203 220ЦДИ купе 143 коня с 6скорости
градско-6.5-7.3 на 100км
извънградско със 120-150 км/час 5.1-5.8
Разход на 202 220ЦДИ комби
градско 7-8 зависи от карането
извънградско със 120-140км/час 5.5-6
градско-6.5-7.3 на 100км
извънградско със 120-150 км/час 5.1-5.8
Разход на 202 220ЦДИ комби
градско 7-8 зависи от карането
извънградско със 120-140км/час 5.5-6
#28
Публикувано 25 септември 2011 - 20:08
За извънградско съм съгласен, обаче в София ми дава 9-9.5 със задръствания
#29
Публикувано 25 септември 2011 - 21:11
За извънградско съм съгласен, обаче в София ми дава 9-9.5 със задръствания
Градското е в Пловдив.Засичано е няколко пъти,зареждано е от Ромпетрол и Лукоил.Разхода е засичан от пролетта до лятото,т.е. през топло време на климатик в интензивно дневно градско каране от 8 сутрин до 21 вечер.Разхода не е смесен по време на засичането е карано само и изключително градско.Разхода е засичан 3-4 пъти за по-малка грешка при резултата и за това съм написал горна и долна граница.
#30
Публикувано 25 септември 2011 - 22:43
Мързешеме да чета горните постове за това може да напиша нещо вече написано,но според мен Мерца е по-добрият избор.И двете имат много добър разход на БМВто е почти като на Мерцедеса,но БМВ 320д имат проблем с пукането на главата и то при голяма част от моделите и за това по-добре Бенца
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни




Виж ГАРАЖА








