A 170 не палииистартера върти не не захапва
Started by stivanson, 24 Sep 2011 - 09:51:32
20 replies to this topic
#16
Posted 25 January 2012 - 14:01
Според мен. При повечето коли, които съм виждал няма и нужда от нов стартер. Сваля се стария и се подменят карантиите му.
Не може да не го правят някъде из околностите на Милано. Разтърси се за рециклиране на стартери и алтернатори, звънни им там, питай ги какво ще ти струва да свалят стартера, да го рециклират, да го поставят обратно и готово.
Това не е българска магария. Процедурата я правят из цял свят. Просто е грехота за части за 1-2 Евро да налееш 100ици Евро само заради търговската надценка и политиката на автопроизводителите за резервни части.
Отново... не съм сигурен къде точно седи стартера на твоя мотор, но не вярвам да е толкова трудно да се свали, че да не може да стане за един ден.
А от България... не е добра идея. Пари за транспорт, възможност за грешка при търсенето на парт номера и т.н.
Хващай Google.it за съветник и за нула време неволята ще оправи нещата
Не може да не го правят някъде из околностите на Милано. Разтърси се за рециклиране на стартери и алтернатори, звънни им там, питай ги какво ще ти струва да свалят стартера, да го рециклират, да го поставят обратно и готово.
Това не е българска магария. Процедурата я правят из цял свят. Просто е грехота за части за 1-2 Евро да налееш 100ици Евро само заради търговската надценка и политиката на автопроизводителите за резервни части.
Отново... не съм сигурен къде точно седи стартера на твоя мотор, но не вярвам да е толкова трудно да се свали, че да не може да стане за един ден.
А от България... не е добра идея. Пари за транспорт, възможност за грешка при търсенето на парт номера и т.н.
Хващай Google.it за съветник и за нула време неволята ще оправи нещата
#17
Posted 25 January 2012 - 15:29
Звънях на приятел в Милано но не мога да се свържа, мисля че до вечерта ще ме потърси.
Пробвайте като притегнете кабелите на аумулатора и след това опитай да чуеш ...дали когато дадеш ключа на старт- да палиш.......чуваш някво щракване откъм мотора ?
Поне да ти дадеме няква насока.....инак.....в Милано има много българи и все някой от нас може да се сети за някой които ще помогне. Имай ден, два търпение и ще те улесним максимално.
.
Пробвайте като притегнете кабелите на аумулатора и след това опитай да чуеш ...дали когато дадеш ключа на старт- да палиш.......чуваш някво щракване откъм мотора ?
Поне да ти дадеме няква насока.....инак.....в Милано има много българи и все някой от нас може да се сети за някой които ще помогне. Имай ден, два търпение и ще те улесним максимално.
.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#18
Posted 25 January 2012 - 16:49
ммм....Златни сте )
но да Ви кажа новото 20 .... хахах преди да я заведем в сервиза...един приятел ми провери бушоните...идвади ги ...направи им нещо ..сложи ги обратно ииии....Колата сега ПАЛИ ....хахха.
Много странно не съм на ясно какво общо имат те и до колко всичко се е оправило....
И сега ми е още по/ трудно да реша какво да правя!!?? ПРЕДЛОЖЕНИЯ ?
Да я заведа ли на сервиз...или не ....
Но , Васко, със сигурност ще ми трябва някой бг майстор да познавам, благодаря ти още един път както и на другите ))
но да Ви кажа новото 20 .... хахах преди да я заведем в сервиза...един приятел ми провери бушоните...идвади ги ...направи им нещо ..сложи ги обратно ииии....Колата сега ПАЛИ ....хахха.
Много странно не съм на ясно какво общо имат те и до колко всичко се е оправило....
И сега ми е още по/ трудно да реша какво да правя!!?? ПРЕДЛОЖЕНИЯ ?
Да я заведа ли на сервиз...или не ....
Но , Васко, със сигурност ще ми трябва някой бг майстор да познавам, благодаря ти още един път както и на другите ))
#19
Posted 25 January 2012 - 19:33
като отвориш капака горе в ляво има една пластмасова кутия
като я отвориш имаше някакви дунапрени
и зад тях има едни релета
едното от тях е за стартера
ако е окислило и т.н. ще прави тези мизерии
то е обикновенно товарно реле и тук струва около 5 лв
смени го да си сигурна
като я отвориш имаше някакви дунапрени
и зад тях има едни релета
едното от тях е за стартера
ако е окислило и т.н. ще прави тези мизерии
то е обикновенно товарно реле и тук струва около 5 лв
смени го да си сигурна
#20
Posted 26 January 2012 - 23:58
Ок, много ти благодаря.
Ще го погледна и дано не ми се налага да правя други ремонти
Ще го погледна и дано не ми се налага да правя други ремонти
#21
Posted 27 January 2012 - 09:44
.Колата сега ПАЛИ ....хахха.
Много странно не съм на ясно какво общо имат те и до колко всичко се е оправило....
И сега ми е още по/ трудно да реша какво да правя!!?? ПРЕДЛОЖЕНИЯ ?
Да я заведа ли на сервиз...или не ....
Щом пали, не я води.
Радвам се че бебето пали и дано си остане така!
Запомни съветите които четеш тук и ако пак стане така....първо проверка на това което те съветваме, после пак питаш тук и ако не успеем да ти дадем правилната насока, ще ти помогнем с приятели там.
Успех приятелче и знай че....ако минаваш по-често от тук, когато незнаеш ще получаваш доста инфо за колата ти, ще лафиш приятно с другарчета /тук си имаме и колежки/ и и двете ви с А класата ще се чувствате много по-спокойни!
С други думи, ще ви оправяме качествено!
п.с
дано не се докачиш за последният ред.......той е поставен предпазливо и в името на доброто настроение .
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users