Проблем при студен стартE200, 1996 г.
Започната от Angeloff, 23 сеп 2011 - 19:19:07
28 мнения по тази тема
#16
Публикувано 01 декември 2011 - 16:15
Здравейте колеги
аз имам същият проблем
ъм по принцип нали дебитомера може уж да се изчисти,ии отведох я на сервиз да изчистят това чудо,но след като го изчистиха вече съвсем не работи.
На мечо не му пука дали е топло или студено,ако включа дебитомера въобще не държи обороти,при 1 форсиране и колата гасне.
Въпроса ми е следният
Според вас колко ще се качи разхода на извънградско ? Защото скоро трябва да пътувам а имам ограничен бюджет ии да.
По принцип преди с дебитомера градско ми харчеше 9-10 (като си карам както трябва)
Извънградско ми даваше към 7 8 макс.
Колата е Е200 2.0 двигател 136 к.с. 97"
аз имам същият проблем
ъм по принцип нали дебитомера може уж да се изчисти,ии отведох я на сервиз да изчистят това чудо,но след като го изчистиха вече съвсем не работи.
На мечо не му пука дали е топло или студено,ако включа дебитомера въобще не държи обороти,при 1 форсиране и колата гасне.
Въпроса ми е следният
Според вас колко ще се качи разхода на извънградско ? Защото скоро трябва да пътувам а имам ограничен бюджет ии да.
По принцип преди с дебитомера градско ми харчеше 9-10 (като си карам както трябва)
Извънградско ми даваше към 7 8 макс.
Колата е Е200 2.0 двигател 136 к.с. 97"
#17
Публикувано 04 декември 2011 - 19:33
Здравейте отново Колеги
Разходихме се малко с колата (извънградско) ии ми даде среден разход 10/100 (без дебитомер) като бях сам в колата.
Разходихме се малко с колата (извънградско) ии ми даде среден разход 10/100 (без дебитомер) като бях сам в колата.
#18
Публикувано 04 декември 2011 - 23:19
Прекалено много колега
Трябва да помислиш по въпроса за нов дебитомер.
Трябва да помислиш по въпроса за нов дебитомер.
By Batev
#19
Публикувано 05 декември 2011 - 16:52
yea
Сега съм питал едни приятели да ми потърсят.Просто сега 8 ми после идват празници иии след това 2 месеца ще е много "тихо" в работата и трудно ще си позволя такова нещо..
За тфа пеш и те така...
Сега съм питал едни приятели да ми потърсят.Просто сега 8 ми после идват празници иии след това 2 месеца ще е много "тихо" в работата и трудно ще си позволя такова нещо..
За тфа пеш и те така...
#20
Публикувано 05 декември 2011 - 17:23
Оууу 8-ми декември......студентки партитата а такааа
Ако си по Банско перни едба шайба......аз ще съм там за 8-ми
Ако си по Банско перни едба шайба......аз ще съм там за 8-ми
By Batev
#21
Публикувано 05 декември 2011 - 23:48
Ей MAN,кат дойдеш в Банско,мисли му ако не се отбиеш да ме видиш
П.П.Нали знаеш каде да ме откриеш-все на работа по цял ден
П.П.Нали знаеш каде да ме откриеш-все на работа по цял ден
#22
Публикувано 06 декември 2011 - 08:55
Илийка бате задължително ще дойда при тебе приятелче
By Batev
#23
Публикувано 31 януари 2012 - 21:39
Привет отново, колеги Да ъпдейтна малко информацията по моя проблем. Застудявайки, естествено нещата се позадълбочиха. Започна да гасне при първо палене, а при второ - работеше с прекъсвания, както на клипчето, докато минат тия няколко минути. Първото, което направих, беше да сваля и почистя дросела. Той не беше много мръсен, но от вътрешната страна си беше бая омаслен. След почистването разлика нямаше. Следващата стъпка - смяна на свещи с четириелектродни Беру - UXF 79, Made in France. Предишните, Бош, са в добро състояние, почти без нагар и без омаслявания. Явно са работили коректно, защото след смяната пак промяна нямаше - мигновено гаснене при първо палене (невинаги, повечето пъти успявах да я хвана, подавайки газ) и същите симптоми като от клипа. И така докато не свалих дебитомера, разглобих го като датчика го напръсках обилно със спрей за дебитомери на CRC като този на снимката, а тръбата я измих с вода. В интерес на истината си беше запрашено доста. Та след тая интервенция нещата значително се подобриха. Първо, при студения старт вече си държи стабилни обороти в режим на подгряване (1000-1100). Второ - преди, при изрязване на 1 и 2-ра, колата се замисляше, заглъхваше някак си и после набираше. Сега това замисляне сякаш го няма. Остана обаче проблемът с мигновеното гаснене след първо палене. Ако е над +5 градуса навън, е ок, пали и от раз. При по-ниски температури обаче гасне, после всичко е наред. Преди два дни например, при -8 загасна, а при последвалото второ палене си заработи като по учебник, мъркаше си, докато махах снега. Някакви идеи от какво може да е Не че ми е проблем да врътна втори път, ама нали Мерцедес?
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от Angeloff: 01 февруари 2012 - 11:10
#24
Публикувано 31 януари 2012 - 22:06
Чудно ми е че четири месеца все още се питаш какво е.Сам си си отговорил но друго е страничен човек да ти го каже-дебитомер е!Купи си нов и оригинален.
#25
Публикувано 31 януари 2012 - 22:14
Аз за дебитомера си знам, че рано или късно ще го сменя, обаче не ми се ще да дам една торба пари и да си остане същото. Просто съм тръгнал да проследявам нещата едно по едно и искам да съм сигурен. Както казах, всичко останало се стабилизира, просто първо палене понякога - йок.
Нека цитирам и колегата Бай Васил от една друга тема, с което считам, че има резон във въпроса ми:
Оригинален значи ли непременно Балкан стар, или работа ще ми свърши някой Бош или Пиербург от магазини SNT, на които имам доста голямо доверие за произход? Щото разликата в цифри предполагам е доволно голяма
Нека цитирам и колегата Бай Васил от една друга тема, с което считам, че има резон във въпроса ми:
Дебитомер, правилна работа на дюзите-дозировка и въздушни датчици......ама след като заработва на стабилни 1100, няма нужда.
Оригинален значи ли непременно Балкан стар, или работа ще ми свърши някой Бош или Пиербург от магазини SNT, на които имам доста голямо доверие за произход? Щото разликата в цифри предполагам е доволно голяма
Този пост е редактиран от Angeloff: 31 януари 2012 - 22:46
#26
Публикувано 01 февруари 2012 - 08:26
Колега БОШ и Пиербург са читави.....няма ядове с тях, но внимавай ама много внимавай да не ти пробутатнекой ментак, щото особено на БОШ копията са почти неразличими
Този пост е редактиран от Gangsta Man: 01 февруари 2012 - 08:26
By Batev
#27
Публикувано 01 февруари 2012 - 08:51
Второ - преди, при изрязване на 1 и 2-ра, колата се замисляше, заглъхваше някак си и после набираше. Остана обаче проблемът с мигновеното гаснене след първо палене.Всички тези неща са само от дебитомера.Няма нищо общо нито дросела,нито датчици,нито ронещи се кабели нито филтри,нито налягане на бензинова помпа,само дебитомер.Не е задължително да е от Б.С.,тези са идеални които си изброил но трябва да са оригинални.Съветвай се с някой колега от Пловдив като гросмастер например за да те упъти от къде да купиш проверен когато решиш.
#28
Публикувано 01 февруари 2012 - 10:15
След като колата заработва на 1100, върви си..... и остатъка от проблема се свежда до едничко повторно завъртане, за мен, не е дебитомера.
Даже съм убеден че 80% от бензиновите при як клинч го правят.
Даже съм убеден че 80% от бензиновите при як клинч го правят.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#29
Публикувано 06 февруари 2012 - 15:25
Здравй колега, аз имах подобен проблем. Моята кола не палеше, забиваше, гаснеше, сутрин прекъсва като подам рязко газ. Отидох на диагностика и се оказа, че дебитомера дава грешка и работи некоректно. Купих си този спрей и го зачистих, но нямаше ефект, и се принудих да купя дебитомер Бош 640лв. След смяната колата спря да гасне, да забива и си върна мощноста, но проблема със сутрешното прекъсване и пукане в гърнетата си остана, дори колата на бензин е мудна. Отидох пак на диагностика и компютъра показа грешка ламбда сонда, станала мудна и стойностите и не се менят, и понеже бях сменил не ефтиния дебитомер нямах пари за сонда просто я откачих от буксата. Резултата е, че колата не е мудна, а прекъсването го прави по рядко от преди. Този месец мисля да я сменя и ще видя дали ще се оправи на цяло. Само да гажа, откакто смених дебитомера и откачих ламбдата колата на газ ми дава 7,7 разход извън града, а преди беше 8,8.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни