Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем при студен стартE200, 1996 г.


  • Please log in to reply
28 мнения по тази тема

#16 Шве

Шве

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Град:Перник

Публикувано 01 декември 2011 - 16:15

Здравейте колеги :)
аз имам същият проблем :D
ъм по принцип нали дебитомера може уж да се изчисти,ии отведох я на сервиз да изчистят това чудо,но след като го изчистиха вече съвсем не работи.
На мечо не му пука дали е топло или студено,ако включа дебитомера въобще не държи обороти,при 1 форсиране и колата гасне.
Въпроса ми е следният
Според вас колко ще се качи разхода на извънградско ? Защото скоро трябва да пътувам а имам ограничен бюджет ии да.
По принцип преди с дебитомера градско ми харчеше 9-10 (като си карам както трябва)
Извънградско ми даваше към 7 8 макс.
Колата е Е200 2.0 двигател 136 к.с. 97"
  • 0

#17 Шве

Шве

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Град:Перник

Публикувано 04 декември 2011 - 19:33

Здравейте отново Колеги :)
Разходихме се малко с колата (извънградско) ии ми даде среден разход 10/100 (без дебитомер) като бях сам в колата.
  • 0

#18 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 декември 2011 - 23:19

Прекалено много колега :)

Трябва да помислиш по въпроса за нов дебитомер.
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#19 Шве

Шве

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Град:Перник

Публикувано 05 декември 2011 - 16:52

yea
Сега съм питал едни приятели да ми потърсят.Просто сега 8 ми после идват празници иии след това 2 месеца ще е много "тихо" в работата и трудно ще си позволя такова нещо..
За тфа пеш и те така...
  • 0

#20 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 декември 2011 - 17:23

Оууу 8-ми декември......студентки партитата а такааа :)

Ако си по Банско перни едба шайба......аз ще съм там за 8-ми :)
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#21 iliykata83

iliykata83

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 88 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Търговище/Stavanger Norge
  • Интереси:Най-вече коли
  • Автомобил:
    Най-големия W124-БУБУ 1994г.-ех в историята
    Subaru Legacy GX 4WD-AT 1992г.-ех в историята
    Mercedes-Benz E 200D-много здрава машина
    JEEP CHEROKEE

Публикувано 05 декември 2011 - 23:48

Ей MAN,кат дойдеш в Банско,мисли му ако не се отбиеш да ме видиш :coolgrin

П.П.Нали знаеш каде да ме откриеш-все на работа по цял ден :kill_myself
  • 0

#22 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 декември 2011 - 08:55

Илийка бате задължително ще дойда при тебе приятелче :)
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#23 Angeloff

Angeloff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W124/ 250D, '85 - Sold
    W210/ E200 Classic, '96

Публикувано 31 януари 2012 - 21:39

Привет отново, колеги :) Да ъпдейтна малко информацията по моя проблем. Застудявайки, естествено нещата се позадълбочиха. Започна да гасне при първо палене, а при второ - работеше с прекъсвания, както на клипчето, докато минат тия няколко минути. Първото, което направих, беше да сваля и почистя дросела. Той не беше много мръсен, но от вътрешната страна си беше бая омаслен. След почистването разлика нямаше. Следващата стъпка - смяна на свещи с четириелектродни Беру - UXF 79, Made in France. Предишните, Бош, са в добро състояние, почти без нагар и без омаслявания. Явно са работили коректно, защото след смяната пак промяна нямаше - мигновено гаснене при първо палене (невинаги, повечето пъти успявах да я хвана, подавайки газ) и същите симптоми като от клипа. И така докато не свалих дебитомера, разглобих го като датчика го напръсках обилно със спрей за дебитомери на CRC като този на снимката, а тръбата я измих с вода. В интерес на истината си беше запрашено доста. Та след тая интервенция нещата значително се подобриха. Първо, при студения старт вече си държи стабилни обороти в режим на подгряване (1000-1100). Второ - преди, при изрязване на 1 и 2-ра, колата се замисляше, заглъхваше някак си и после набираше. Сега това замисляне сякаш го няма. Остана обаче проблемът с мигновеното гаснене след първо палене. Ако е над +5 градуса навън, е ок, пали и от раз. При по-ниски температури обаче гасне, после всичко е наред. Преди два дни например, при -8 загасна, а при последвалото второ палене си заработи като по учебник, мъркаше си, докато махах снега. Някакви идеи от какво може да е :dontknow Не че ми е проблем да врътна втори път, ама нали Мерцедес?

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  215.JPG   83,59K   16 Брой сваляния

Този пост е редактиран от Angeloff: 01 февруари 2012 - 11:10

  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#24 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 31 януари 2012 - 22:06

Чудно ми е че четири месеца все още се питаш какво е.Сам си си отговорил но друго е страничен човек да ти го каже-дебитомер е!Купи си нов и оригинален.
  • 0

#25 Angeloff

Angeloff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W124/ 250D, '85 - Sold
    W210/ E200 Classic, '96

Публикувано 31 януари 2012 - 22:14

Аз за дебитомера си знам, че рано или късно ще го сменя, обаче не ми се ще да дам една торба пари и да си остане същото. Просто съм тръгнал да проследявам нещата едно по едно и искам да съм сигурен. Както казах, всичко останало се стабилизира, просто първо палене понякога - йок.

Нека цитирам и колегата Бай Васил от една друга тема, с което считам, че има резон във въпроса ми:

Дебитомер, правилна работа на дюзите-дозировка и въздушни датчици......ама след като заработва на стабилни 1100, няма нужда.


Оригинален значи ли непременно Балкан стар, или работа ще ми свърши някой Бош или Пиербург от магазини SNT, на които имам доста голямо доверие за произход? Щото разликата в цифри предполагам е доволно голяма :)

Този пост е редактиран от Angeloff: 31 януари 2012 - 22:46

  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#26 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 февруари 2012 - 08:26

Колега БОШ и Пиербург са читави.....няма ядове с тях, но внимавай ама много внимавай да не ти пробутатнекой ментак, щото особено на БОШ копията са почти неразличими :)

Този пост е редактиран от Gangsta Man: 01 февруари 2012 - 08:26

  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#27 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 01 февруари 2012 - 08:51

Второ - преди, при изрязване на 1 и 2-ра, колата се замисляше, заглъхваше някак си и после набираше. Остана обаче проблемът с мигновеното гаснене след първо палене.Всички тези неща са само от дебитомера.Няма нищо общо нито дросела,нито датчици,нито ронещи се кабели нито филтри,нито налягане на бензинова помпа,само дебитомер.Не е задължително да е от Б.С.,тези са идеални които си изброил но трябва да са оригинални.Съветвай се с някой колега от Пловдив като гросмастер например за да те упъти от къде да купиш проверен когато решиш.
  • 0

#28 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 февруари 2012 - 10:15

След като колата заработва на 1100, върви си..... и остатъка от проблема се свежда до едничко повторно завъртане, за мен, не е дебитомера.

Даже съм убеден че 80% от бензиновите при як клинч го правят. ;)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#29 jekichan

jekichan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Панагюрище
  • Автомобил:
    Е250D W210 97г.

Публикувано 06 февруари 2012 - 15:25

Здравй колега, аз имах подобен проблем. Моята кола не палеше, забиваше, гаснеше, сутрин прекъсва като подам рязко газ. Отидох на диагностика и се оказа, че дебитомера дава грешка и работи некоректно. Купих си този спрей и го зачистих, но нямаше ефект, и се принудих да купя дебитомер Бош 640лв. След смяната колата спря да гасне, да забива и си върна мощноста, но проблема със сутрешното прекъсване и пукане в гърнетата си остана, дори колата на бензин е мудна. Отидох пак на диагностика и компютъра показа грешка ламбда сонда, станала мудна и стойностите и не се менят, и понеже бях сменил не ефтиния дебитомер нямах пари за сонда просто я откачих от буксата. Резултата е, че колата не е мудна, а прекъсването го прави по рядко от преди. Този месец мисля да я сменя и ще видя дали ще се оправи на цяло. Само да гажа, откакто смених дебитомера и откачих ламбдата колата на газ ми дава 7,7 разход извън града, а преди беше 8,8.
  • 1




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни