Привет отново, колеги

Да ъпдейтна малко информацията по моя проблем. Застудявайки, естествено нещата се позадълбочиха. Започна да гасне при първо палене, а при второ - работеше с прекъсвания, както на клипчето, докато минат тия няколко минути. Първото, което направих, беше да сваля и почистя дросела. Той не беше много мръсен, но от вътрешната страна си беше бая омаслен. След почистването разлика нямаше. Следващата стъпка - смяна на свещи с четириелектродни Беру - UXF 79, Made in France. Предишните, Бош, са в добро състояние, почти без нагар и без омаслявания. Явно са работили коректно, защото след смяната пак промяна нямаше - мигновено гаснене при първо палене (невинаги, повечето пъти успявах да я хвана, подавайки газ) и същите симптоми като от клипа. И така докато не свалих дебитомера, разглобих го като датчика го напръсках обилно със спрей за дебитомери на CRC като този на снимката, а тръбата я измих с вода. В интерес на истината си беше запрашено доста. Та след тая интервенция нещата значително се подобриха. Първо, при студения старт вече си държи стабилни обороти в режим на подгряване (1000-1100). Второ - преди, при изрязване на 1 и 2-ра, колата се замисляше, заглъхваше някак си и после набираше. Сега това замисляне сякаш го няма. Остана обаче проблемът с мигновеното гаснене след първо палене. Ако е над +5 градуса навън, е ок, пали и от раз. При по-ниски температури обаче гасне, после всичко е наред. Преди два дни например, при -8 загасна, а при последвалото второ палене си заработи като по учебник, мъркаше си, докато махах снега. Някакви идеи от какво може да е

Не че ми е проблем да врътна втори път, ама нали Мерцедес?
Този пост е редактиран от Angeloff: 01 февруари 2012 - 11:10