Тунинг - мотор?
Започната от headbush, 20 сеп 2011 - 01:19:04
26 мнения по тази тема
#16
Публикувано 21 септември 2011 - 22:44
разбираме ги, ама трябва да ти изпишеме по 100страници защо не и стига гориво. Този инжекцион се пипа от тесни специялисти по К, КА, КЕ-JETRONIC.
като почнеш от нерегулирана горивна смес, смуче въздух, налягане на гориво, горивен регулатор,ламбда,ЕХА, крив дебитомер, минеш и през запалителната система. О ама тя била и италянка, значи сигурно си с вакуум авансатор на запалването... всичко се чеква едно по едно...
като почнеш от нерегулирана горивна смес, смуче въздух, налягане на гориво, горивен регулатор,ламбда,ЕХА, крив дебитомер, минеш и през запалителната система. О ама тя била и италянка, значи сигурно си с вакуум авансатор на запалването... всичко се чеква едно по едно...
#17
Публикувано 21 септември 2011 - 22:54
Моля, препоръчай ми някой при когото да отида... Ако знаеш със сигурност че е наясно със системата... аз вече съм при трети "специалист"... но уви, явно всеки си експерементира... утре ще видя скоростта при 2000 оборота на 5-та. Ще погледна какво се случва с клапата... и пак ще пиша!разбираме ги, ама трябва да ти изпишеме по 100страници защо не и стига гориво. Този инжекцион се пипа от тесни специялисти по К, КА, КЕ-JETRONIC.
#18
Публикувано 22 септември 2011 - 00:10
Аз НЕ препоръчвам майстори.
царят на КЕ-jetron е само 1, и всички го знаят.
Но ако се изложи при твоята кола, аз ще съм ти виновен, щото аз съм те пратил. макар че шансът за фал е най-малък при него.
Трябва си осцилоскоп и външна измервателна апаратура за сместа на изгорелите газове.
SUBSONIC от форума е също супер в час. Ако го навиеш да ти оправи колата...
царят на КЕ-jetron е само 1, и всички го знаят.
Но ако се изложи при твоята кола, аз ще съм ти виновен, щото аз съм те пратил. макар че шансът за фал е най-малък при него.
Трябва си осцилоскоп и външна измервателна апаратура за сместа на изгорелите газове.
SUBSONIC от форума е също супер в час. Ако го навиеш да ти оправи колата...
#19
Публикувано 23 септември 2011 - 01:12
на 2000 оборота на 5та съм с 88км/ч. а клапата на дебитомера се отваря до половината като дам газ до дупка, а на ръка мога да я отворя до край !
#20
Публикувано 23 септември 2011 - 20:48
Така,предавателните ти числа са чудесни.Остава да оправиш мотора.По моя първична преценка,нямаш достатъчно движение на въздуха.Като за начало,свали клапания капак и виж дали са останали гърбици на вала.Накрая ще търсим и запушени гърнета.Ти си на ход.
Никога не оставям магарето си в калта.
#21
Публикувано 23 септември 2011 - 22:36
Колега не знам защо си хабиш нервите, гледам че си мераклия за смяна на двигателя, което предполага че имаш готовност с някой и друг лев, да си купиш цял двигател 2.3 ще ти излезе най много 500лв, да си го сложиш, като при смяната подмениш съединител, масла, филтри ще ти стъпи още толкова.. За още малко пари ще отидеш да ти изработят една нова генерация.. И толкова, ако си взел читави части всичко трябва да е наред, за има няма 1000лв забравяш за всичко, ще имаш здрав и най вече обслужен мотор.. Като имаш предвид че 1/4 от тия пари ще ги хвърлиш като отидеш на 3-4 "майстора", а 1/2 от тях са за консумативи, не знам защо изобщо се занимаваш с глупости и си хабиш нервите.. а за 2000 ще си сложиш шестак със megasquirt и ел инжекцион, ще го обслужиш и забравяш за механични инжекции, горивни системи и други глупости, ще имаш един мощен, модернизиран, много здрав двигател.. А това за 5тата скорост че била по къса от 4тата е абсурдно просто..
Follow your own star...
#22
Публикувано 24 септември 2011 - 10:07
Не че е по-къса.
Просто в книжката така е дадено - че макс. скорост се постига на 4-та.
Пета е по-дълга и моторът не може да стигне необходимите обороти/мощност, за да си достигне макс. скорост.
Ето това е от книжката за експлоатация за 200Е
На 4-та макс 195, на 5-та макс. 188, втора колонка отдясно- "5-степенна кутия".
На колегата обаче е 200ТЕ, и дифът му е малко по-къс, така че при него положението може да е малко по-различно. Нямам ги комбитата в моята книжка.
Просто в книжката така е дадено - че макс. скорост се постига на 4-та.
Пета е по-дълга и моторът не може да стигне необходимите обороти/мощност, за да си достигне макс. скорост.
Ето това е от книжката за експлоатация за 200Е
На 4-та макс 195, на 5-та макс. 188, втора колонка отдясно- "5-степенна кутия".
На колегата обаче е 200ТЕ, и дифът му е малко по-къс, така че при него положението може да е малко по-различно. Нямам ги комбитата в моята книжка.
Прикачени файлове
#23
Публикувано 25 септември 2011 - 21:27
Не че е по-къса.
Просто в книжката така е дадено - че макс. скорост се постига на 4-та.
Пета е по-дълга и моторът не може да стигне необходимите обороти/мощност, за да си достигне макс. скорост.
Ето това е от книжката за експлоатация за 200Е
На 4-та макс 195, на 5-та макс. 188, втора колонка отдясно- "5-степенна кутия".
На колегата обаче е 200ТЕ, и дифът му е малко по-къс, така че при него положението може да е малко по-различно. Нямам ги комбитата в моята книжка.
Явно имаме една и съща книжка, щото и аз нямам комбита в нея
Възможно ли е да става дума за преобогатена на бензин смес защото имам голям разход... не мога да ви кажа с точност но градско е над 25, а в извънградско пък е малко над 10 като се има предвид че не мога да натискам тоест 70-80 Брада голяма!
#24
Публикувано 25 септември 2011 - 21:54
Ами тя и твърде бедната смес не изгаря добре и разходът отива нагоре.
Въобще нещо по запалване или горивна система ако е разбъзикано, разходът страда.
Въобще нещо по запалване или горивна система ако е разбъзикано, разходът страда.
#25
Публикувано 26 септември 2011 - 13:31
Възможно ли е да е от изтрит потенциометър на дебитомер?
#26
Публикувано 26 септември 2011 - 15:37
Нека да проверим първо механичните неща.
Потенциометъра е важен, но не вярвам от него да не може да вдигне над 3000-4000 оборота.
Пробвай да му откачиш буксата и покарай така - няма да й стане нищо. колата ще вдигне леко обороти, както прави когато откачищ датчика за температура.
Според мен обаче има и механичен проблем по горивната система - дали е помпа, дали е инжекцион, така отдалеч няма как да кажем.
Потенциометъра е важен, но не вярвам от него да не може да вдигне над 3000-4000 оборота.
Пробвай да му откачиш буксата и покарай така - няма да й стане нищо. колата ще вдигне леко обороти, както прави когато откачищ датчика за температура.
Според мен обаче има и механичен проблем по горивната система - дали е помпа, дали е инжекцион, така отдалеч няма как да кажем.
#27
Публикувано 04 октомври 2011 - 23:46
Нека да проверим първо механичните неща.
Благодарение на колега Subsonic тази кола започна малко по малко да надига нос! нещата бяха комплексни, като се започне с грешно вързан вакуум, през лош аванс и неправилно поставена свещ! А и лоши кабели Италиански - естествено нови! И разбира се, релето за пренапрежение не работеше и не беше от тази кола А и утечката се оказа постоянно зацепен АБС и моторче за празен ход именно поради тази история с релето. Вечни Признателност на всички тук за помощта и отзивчивостта ... Страхотен екип сте! И разбира се огромни благодарности на SUBSONIC за това което лично направи по моята кола! Излишно е да казвам през колко души е минала преди това!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни