газ на тоя мотор е направо подсъдно : лайсните се крадат яко,няма ги никъде освен поръчка от балкан стар и са една торба с пари а като ти гепат лаисната на калника,немаш идея ква дупка зее а си те спират нахарабия ,особено ако има акция :ok: говоря от опит ,имах щастието да покарвам един S500 няколко пъти а и имам близки надблюдения беше на един много добър приятелЗа 2-3 бона има смисъл, даже и до 5!
Новия двигател е по-икономичен като цяло и може да се сложи истински газов инжекцион. Така се получава по-пъргав мотор на стабилно купе, по-малко пълниш гуша на застархователи за каско (защото за W140...), не си слагаш рапидки на лайсните като я оставяш пред вас, не те спират всички милиционери при хайка, и много други.
Поне така мисля де...
Проблем с охлаждането на W126 280SE
Започната от rabbitt, 01 ное 2006 - 12:06:26
25 мнения по тази тема
#16
Публикувано 06 ноември 2006 - 21:11
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#17
Публикувано 07 ноември 2006 - 09:48
И аз имам приятел със S500, който е много добър... Ама той е човек с възможности.
Значи ме разбираш защо предпочитам да сменя мотора и да си карам на спокойствие пурата. Колкото до газ-та всичко опира до финанси и цени на горивата. Като разхода мине 13-15л градско на бензин става малко неприятно..
:-)
Значи ме разбираш защо предпочитам да сменя мотора и да си карам на спокойствие пурата. Колкото до газ-та всичко опира до финанси и цени на горивата. Като разхода мине 13-15л градско на бензин става малко неприятно..
:-)
#18
Публикувано 07 ноември 2006 - 11:01
аз предпочитам v8 ако ще сменям мотор а тоя мотор на газ ще е просто мъртав а и разхода които ще дава на газ няма да е много по евтино спрямо бензина аз лично за разлика 5-6лв на 100км не бих си скапвал мотора с газИ аз имам приятел със S500, който е много добър... Ама той е човек с възможности.
Значи ме разбираш защо предпочитам да сменя мотора и да си карам на спокойствие пурата. Колкото до газ-та всичко опира до финанси и цени на горивата. Като разхода мине 13-15л градско на бензин става малко неприятно..
:-)
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#19
Публикувано 07 ноември 2006 - 11:44
Прав си за газта, въпреки че не е умрял. И на бензин като го карах пак си беше слабичък Сега е някъде 8-10лв. разликата, което не е голяма беда, но нали ти казах че като я слагах бенза беше 2лв, а газта 0.7. И за V8 си прав! Бих си сложил, но пак ми се ще нещо по-новичко. Да не е 117, а 119 мотор, без значение 4 или 5 литров. Важното е да е с LH или там както беше по-новата впръскваща система...
Нещо се размечтах!
:-)
Нещо се размечтах!
:-)
#20
Публикувано 14 ноември 2006 - 00:36
истината е V8..... аз само дебна за добра оферта с документи и ше мачкам пружините;;
аз съм виждал доста снимки на пури с V8 от 140. самоче трябва да е със скоростната кутия.не че няма да пасне на V8 awtomatik от 126, а няма да издържи на върт. момент.
от 1 седмица правя ремонт на пурата на КРАСИ_500, тя V8 и ми пълни душата...като отвориш капака--пълно, натъпкано, огромно, мотора е 1 кубичен метър обем...а звук.....ЗИЛ
супер двигател, представям си го без гърнета...
аз съм виждал доста снимки на пури с V8 от 140. самоче трябва да е със скоростната кутия.не че няма да пасне на V8 awtomatik от 126, а няма да издържи на върт. момент.
от 1 седмица правя ремонт на пурата на КРАСИ_500, тя V8 и ми пълни душата...като отвориш капака--пълно, натъпкано, огромно, мотора е 1 кубичен метър обем...а звук.....ЗИЛ
супер двигател, представям си го без гърнета...
#22
Публикувано 17 ноември 2006 - 19:56
А може ли да попитам само нещо.Ето ви една готина Пура Цък джантете и са за мен
Тези чертички дето се виждат на скоростомера,на ~80км/ч е една,на ~130 са две,на ~220 са три!Това нали са максималните скорости на 1-ва,2-ра,3-та :Dn:
Или аз се бъркам нещо?Ми щото на 3-та да хвърчи с 220 нещо ми се струва нереално slap
То все пак е голям добитък това животно 500 SEL,ама...
#23
Публикувано 18 ноември 2006 - 19:37
Не се бъркаш - това е 3-та при 6000 об/мин. После на 4-та колокото вдигне. Обикновенно стига края на скоростомера, а при определени условия може и да го подмине.А може ли да попитам само нещо.Ето ви една готина Пура Цък джантете и са за мен
Тези чертички дето се виждат на скоростомера,на ~80км/ч е една,на ~130 са две,на ~220 са три!Това нали са максималните скорости на 1-ва,2-ра,3-та :Dn:
Или аз се бъркам нещо?Ми щото на 3-та да хвърчи с 220 нещо ми се струва нереално slap
То все пак е голям добитък това животно 500 SEL,ама...
#24
Публикувано 18 ноември 2006 - 19:54
Да при мен е малко по различно,защото съм с ръчни скорости
#25
Публикувано 18 ноември 2006 - 20:07
Както казаха и колегите по-горе един от проблемите явно е термостата. Казваш, че отваря по уреда около 70 градуса. При тази температура водните съединения не са много горещи, може за кратко да си задържиш ръката, ако е така можем да приеме, че отваря на 70. Което е недопустимо... Купи си хубав термостат – оригиналният започва да отваря при 87 градуса и е максимално отворен (ход около 7-8 мм) чак на 102 градуса. При тези температури ще усетиш всъщност колко е мощен двигателят ти и колко малко бензин изразходва (това последното важи, естествено, по стандартите преди петролната криза ).Вътри си се на ръка без грижи, е с малко усилие де. Ама и сутрин като я пална перката не мож я спря, просто духа яко, а колата трудно скача над 80 градуса. Термостата отваря към 65-75 по показания на същата стрелка де.
Направо не знам, ама требва да го оправя, че хем нещо е почнала да гори повече отколкото заслужава, хем ще ми е студено. :-)
#26
Публикувано 18 ноември 2006 - 20:22
Много се разводни тема та и ще има Жик Так и в Кошчето :
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни