Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с охлаждането на W126 280SE


  • Please log in to reply
25 мнения по тази тема

#16 DJ FUNKY

DJ FUNKY

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2660 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    C 220 Т CDI Sport 1999 г. W 124 300 D Turbo 1992 г.

Публикувано 06 ноември 2006 - 21:11

За 2-3 бона има смисъл, даже и до 5!
Новия двигател е по-икономичен като цяло и може да се сложи истински газов инжекцион. Така се получава по-пъргав мотор на стабилно купе, по-малко пълниш гуша на застархователи за каско (защото за W140...), не си слагаш рапидки на лайсните като я оставяш пред вас, не те спират всички милиционери при хайка, и много други.
Поне така мисля де...

газ на тоя мотор е направо подсъдно :evil: лайсните се крадат яко,няма ги никъде освен поръчка от балкан стар и са една торба с пари а като ти гепат лаисната на калника,немаш идея ква дупка зее :angry: а си те спират нахарабия ,особено ако има акция :ok: говоря от опит ,имах щастието да покарвам един S500 няколко пъти а и имам близки надблюдения беше на един много добър приятел
  • 0
Публикувано изображение
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
Публикувано изображение

#17 rabbitt

rabbitt

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    280SE
    E200K

Публикувано 07 ноември 2006 - 09:48

И аз имам приятел със S500, който е много добър... Ама той е човек с възможности.
Значи ме разбираш защо предпочитам да сменя мотора и да си карам на спокойствие пурата. Колкото до газ-та всичко опира до финанси и цени на горивата. Като разхода мине 13-15л градско на бензин става малко неприятно..
:-)
  • 0

#18 DJ FUNKY

DJ FUNKY

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2660 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    C 220 Т CDI Sport 1999 г. W 124 300 D Turbo 1992 г.

Публикувано 07 ноември 2006 - 11:01

И аз имам приятел със S500, който е много добър... Ама той е човек с възможности.
Значи ме разбираш защо предпочитам да сменя мотора и да си карам на спокойствие пурата. Колкото до газ-та всичко опира до финанси и цени на горивата. Като разхода мине 13-15л градско на бензин става малко неприятно..
:-)

аз предпочитам v8 ако ще сменям мотор а тоя мотор на газ ще е просто мъртав а и разхода които ще дава на газ няма да е много по евтино спрямо бензина аз лично за разлика 5-6лв на 100км не бих си скапвал мотора с газ
  • 0
Публикувано изображение
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
Публикувано изображение

#19 rabbitt

rabbitt

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    280SE
    E200K

Публикувано 07 ноември 2006 - 11:44

Прав си за газта, въпреки че не е умрял. И на бензин като го карах пак си беше слабичък Сега е някъде 8-10лв. разликата, което не е голяма беда, но нали ти казах че като я слагах бенза беше 2лв, а газта 0.7. И за V8 си прав! Бих си сложил, но пак ми се ще нещо по-новичко. Да не е 117, а 119 мотор, без значение 4 или 5 литров. Важното е да е с LH или там както беше по-новата впръскваща система...
Нещо се размечтах!
:-)
  • 0

#20 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 14 ноември 2006 - 00:36

истината е V8..... аз само дебна за добра оферта с документи и ше мачкам пружините;;;)

аз съм виждал доста снимки на пури с V8 от 140. самоче трябва да е със скоростната кутия.не че няма да пасне на V8 awtomatik от 126, а няма да издържи на върт. момент.

от 1 седмица правя ремонт на пурата на КРАСИ_500, тя V8 и ми пълни душата...като отвориш капака--пълно, натъпкано, огромно, мотора е 1 кубичен метър обем...а звук.....ЗИЛ
супер двигател, представям си го без гърнета...
  • 0

#21 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 17 ноември 2006 - 17:47

Ето ви една готина Пура Цък джантете и са за мен
  • 0

#22 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 17 ноември 2006 - 19:56

Ето ви една готина Пура Цък джантете и са за мен

А може ли да попитам само нещо.
Публикувано изображение
Тези чертички дето се виждат на скоростомера,на ~80км/ч е една,на ~130 са две,на ~220 са три!Това нали са максималните скорости на 1-ва,2-ра,3-та :Dn:
Или аз се бъркам нещо?Ми щото на 3-та да хвърчи с 220 нещо ми се струва нереално slap
То все пак е голям добитък това животно 500 SEL,ама...
  • 0

#23 Двигателист

Двигателист

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 18 ноември 2006 - 19:37

Ето ви една готина Пура Цък джантете и са за мен

А може ли да попитам само нещо.
Тези чертички дето се виждат на скоростомера,на ~80км/ч е една,на ~130 са две,на ~220 са три!Това нали са максималните скорости на 1-ва,2-ра,3-та :Dn:
Или аз се бъркам нещо?Ми щото на 3-та да хвърчи с 220 нещо ми се струва нереално slap
То все пак е голям добитък това животно 500 SEL,ама...

Не се бъркаш - това е 3-та при 6000 об/мин. После на 4-та колокото вдигне. Обикновенно стига края на скоростомера, а при определени условия може и да го подмине.
  • 0

#24 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 18 ноември 2006 - 19:54

Да при мен е малко по различно,защото съм с ръчни скорости

Публикувано изображение
  • 0

#25 Двигателист

Двигателист

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 18 ноември 2006 - 20:07

Вътри си се на ръка без грижи, е с малко усилие де. Ама и сутрин като я пална перката не мож я спря, просто духа яко, а колата трудно скача над 80 градуса. Термостата отваря към 65-75 по показания на същата стрелка де.
Направо не знам, ама требва да го оправя, че хем нещо е почнала да гори повече отколкото заслужава, хем ще ми е студено. :-)

Както казаха и колегите по-горе един от проблемите явно е термостата. Казваш, че отваря по уреда около 70 градуса. При тази температура водните съединения не са много горещи, може за кратко да си задържиш ръката, ако е така можем да приеме, че отваря на 70. Което е недопустимо... Купи си хубав термостат – оригиналният започва да отваря при 87 градуса и е максимално отворен (ход около 7-8 мм) чак на 102 градуса. При тези температури ще усетиш всъщност колко е мощен двигателят ти и колко малко бензин изразходва (това последното важи, естествено, по стандартите преди петролната криза :) ).
  • 0

#26 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 18 ноември 2006 - 20:22

Много се разводни тема та и ще има Жик Так и в Кошчето :offtopic:
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни