Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с охлаждането на W126 280SE


  • Please log in to reply
25 мнения по тази тема

#1 rabbitt

rabbitt

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    280SE
    E200K

Публикувано 01 ноември 2006 - 12:06

Здравейте!
Возя се в MB W126 280SE, 110 мотор. И сега като захладня започнах да обръщам внимание на температурата а от там и на перката. Явно имам проблем със силикона й (или там каквото беше), дето действа като съединител. При мен стои по зацепена, т.е. върти се яко и при студена кола. Та въпроса ми е дали може да е само от силикона? Понеже съм чувал че като се скапе този модул и се случва обратното - почва да се върти по-слабо. Проблемът е че не ми се дават на вятъра 150-200лв. за нов силикон и да не е от там зора...
Ще приема всякакви съвети!
Благодаря
  • 0

#2 Schumi

Schumi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 351 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Разград
  • Интереси:Автомобили, пътувания
  • Автомобил:
    S600 Coupe
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 ноември 2006 - 19:09

Провери датчика на въпросната перка
  • 0

005468351.jpg  Най-доброто или нищо!


#3 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1517 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 02 ноември 2006 - 19:19

Шуми, пурата няма ел-магнитен съединител на перката, а вискосъединител- пълен е с един силикон и като се хагрее перката се зацепва по здраво.

Колега, виж дали случайно някой майстор да не навил някоя рапидка и перката да е постоянно зацепена. при студен двигател перката трее да се върти на ръка
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#4 rabbitt

rabbitt

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    280SE
    E200K

Публикувано 03 ноември 2006 - 14:10

Вътри си се на ръка без грижи, е с малко усилие де. Ама и сутрин като я пална перката не мож я спря, просто духа яко, а колата трудно скача над 80 градуса. Термостата отваря към 65-75 по показания на същата стрелка де.
Направо не знам, ама требва да го оправя, че хем нещо е почнала да гори повече отколкото заслужава, хем ще ми е студено. :-)
  • 0

#5 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1517 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 04 ноември 2006 - 00:02

насочи се по-скоро към термостата- за наште геогравски ширини трябва да отваря към 82-88 градуса- това не означава че тази темперетура се отчита от уреда.
Имам един джип със термостат за африка и отваря на 72 градуса. Лятото уреда показва не повече от 84 градуса-както и да го карам.
Имай в предвид че горе споменатата темперетура е тази , при която е почти напълно отворен. Термостата отваря постепенно и почва при по-ниски темп.

Ако смениш виското, перката ще духа даже повече.
Пробвай да сложиш картон пред радиатора, ама си следи темперетурата да не вземе да загрее мн бързо.
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#6 DJ FUNKY

DJ FUNKY

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2660 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    C 220 Т CDI Sport 1999 г. W 124 300 D Turbo 1992 г.

Публикувано 04 ноември 2006 - 00:05

Вътри си се на ръка без грижи, е с малко усилие де. Ама и сутрин като я пална перката не мож я спря, просто духа яко, а колата трудно скача над 80 градуса. Термостата отваря към 65-75 по показания на същата стрелка де.
Направо не знам, ама требва да го оправя, че хем нещо е почнала да гори повече отколкото заслужава, хем ще ми е студено. :-)

:offtopic: а колко гори като го заслужава ;)
  • 0
Публикувано изображение
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
Публикувано изображение

#7 rabbitt

rabbitt

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    280SE
    E200K

Публикувано 06 ноември 2006 - 11:24

Dezki, благодаря много за изчерпателното мнение!
И аз се насочих към термостата, въпреки че може да си въобразявам само или да има някакъв яд в самото табло. Ще взема нов термостат, и ще видя какво ще стане. Дадоха ми мнение че може при по-голям студ да се върти по-силно докато леко стопли... Засега ще го оставя така виското! Колкото до карона - това ще е унижение и за мен и за колата! :-)
Така или иначе стм взел гумички за клапаните и гарнитурки да ги подменя и след това ще се заема с инжекциона, та ще сменя и термостата. Все пак може да е почнал да дава ядове, знам ли?

DJ FUNKY, разхода е относително нещо... :-)
Аз я карам на газ, сложих я при цена на бенза 2лв, а на газта - 70ст. Сега вече се замисляам само за бенз, но както писах горе ще се разправям с инжекциона че на бенз нещо се гъбарка. В тоя ред на мисли приемам предложения за добър сервиз на разумни цени! :-)
Та по оф-темата - градско на газ ~20. Като имаш предвид че основно ходя на работа в задръстванията, слизам редовно до центъра през деня (пак по работа). Така горе долу я паля за по 3-4 км... За дълго пак си зависи от десния крак, но ще ти дам пример: София-БургаЗ - 425км - 54л. газ, средна скорост 120-140. Наобратно - за 55л. газ карахме до малко след Ихтиман... Колегата рядко падаше под 160.
P.S. Твоя кон с какъв мотор е?
:-)
  • 0

#8 DJ FUNKY

DJ FUNKY

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2660 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    C 220 Т CDI Sport 1999 г. W 124 300 D Turbo 1992 г.

Публикувано 06 ноември 2006 - 12:04

P.S. Твоя кон с какъв мотор е?
:-)

със същия ,питам те защото го взех скоро и още е в бокса,не съм го подкарал още а за газ и аз не мисля да му слягам
имам и един 300Д ама нещо ми е гърчав та затова бензина ще подкарвам
  • 0
Публикувано изображение
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
Публикувано изображение

#9 Stefan W126

Stefan W126

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Kneja

Публикувано 06 ноември 2006 - 12:07

:o :ok: :ok:
  • 0

#10 Stefan W126

Stefan W126

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Kneja

Публикувано 06 ноември 2006 - 12:13

А някой да знае колко пари е радиатора за W126 280 SE?
  • 0

#11 rabbitt

rabbitt

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    280SE
    E200K

Публикувано 06 ноември 2006 - 14:47

DJ FUNKY,
ако сега ще му качваш мотор - качи нещо по яко! Дизела е ясен че е слаб, освен ако не е 177hp от W140. За мен 185hp, са му малко малко на това купе! Чувал съм (не е проверено) че може да се качи нещо по-новичко, като 104 мотор дето е 231 коня. Не искам да кажа че върви зле, ама от време на време не му стига душа, дори и на бензин. Аз му сипвам само '98, че като го подкарвам не на газ да има смисъл...
:-)
Stefan W126,
радиатора не знам колко е, но ако намериш - кажи! Че моя е сменяван от предния собственик с малко по-голям и масления сега стои неестествено. :-(
  • 0

#12 DJ FUNKY

DJ FUNKY

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2660 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    C 220 Т CDI Sport 1999 г. W 124 300 D Turbo 1992 г.

Публикувано 06 ноември 2006 - 15:06

не е проблем качването на друг мотор,аз съм виждал SEC с 104 мотор
  • 0
Публикувано изображение
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
Публикувано изображение

#13 rabbitt

rabbitt

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    280SE
    E200K

Публикувано 06 ноември 2006 - 15:42

A в кое е проблема?
И още нещо - какво би ми коствало да си сменя моя със 104-ти? Имам предвид приблизително финансово.
  • 0

#14 DJ FUNKY

DJ FUNKY

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2660 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    C 220 Т CDI Sport 1999 г. W 124 300 D Turbo 1992 г.

Публикувано 06 ноември 2006 - 15:56

A в кое е проблема?
И още нещо - какво би ми коствало да си сменя моя със 104-ти? Имам предвид приблизително финансово.

зависи за колко намериш мотора,около 2 бона може да излезе :Dn:само мотора с поставянето а и мисля че и ел инсталацията треа да преправиш че оня мотор има бая електроника ,така че за мен лично си губи смисъла ;)
  • 0
Публикувано изображение
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
Публикувано изображение

#15 rabbitt

rabbitt

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    280SE
    E200K

Публикувано 06 ноември 2006 - 20:09

За 2-3 бона има смисъл, даже и до 5!
Новия двигател е по-икономичен като цяло и може да се сложи истински газов инжекцион. Така се получава по-пъргав мотор на стабилно купе, по-малко пълниш гуша на застархователи за каско (защото за W140...), не си слагаш рапидки на лайсните като я оставяш пред вас, не те спират всички милиционери при хайка, и много други.
Поне така мисля де...
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни