Проблем с охлаждането на W126 280SE
Започната от rabbitt, 01 ное 2006 - 12:06:26
25 мнения по тази тема
#1
Публикувано 01 ноември 2006 - 12:06
Здравейте!
Возя се в MB W126 280SE, 110 мотор. И сега като захладня започнах да обръщам внимание на температурата а от там и на перката. Явно имам проблем със силикона й (или там каквото беше), дето действа като съединител. При мен стои по зацепена, т.е. върти се яко и при студена кола. Та въпроса ми е дали може да е само от силикона? Понеже съм чувал че като се скапе този модул и се случва обратното - почва да се върти по-слабо. Проблемът е че не ми се дават на вятъра 150-200лв. за нов силикон и да не е от там зора...
Ще приема всякакви съвети!
Благодаря
Возя се в MB W126 280SE, 110 мотор. И сега като захладня започнах да обръщам внимание на температурата а от там и на перката. Явно имам проблем със силикона й (или там каквото беше), дето действа като съединител. При мен стои по зацепена, т.е. върти се яко и при студена кола. Та въпроса ми е дали може да е само от силикона? Понеже съм чувал че като се скапе този модул и се случва обратното - почва да се върти по-слабо. Проблемът е че не ми се дават на вятъра 150-200лв. за нов силикон и да не е от там зора...
Ще приема всякакви съвети!
Благодаря
#2
Публикувано 02 ноември 2006 - 19:09
Провери датчика на въпросната перка
Най-доброто или нищо!
#3
Публикувано 02 ноември 2006 - 19:19
Шуми, пурата няма ел-магнитен съединител на перката, а вискосъединител- пълен е с един силикон и като се хагрее перката се зацепва по здраво.
Колега, виж дали случайно някой майстор да не навил някоя рапидка и перката да е постоянно зацепена. при студен двигател перката трее да се върти на ръка
Колега, виж дали случайно някой майстор да не навил някоя рапидка и перката да е постоянно зацепена. при студен двигател перката трее да се върти на ръка
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#4
Публикувано 03 ноември 2006 - 14:10
Вътри си се на ръка без грижи, е с малко усилие де. Ама и сутрин като я пална перката не мож я спря, просто духа яко, а колата трудно скача над 80 градуса. Термостата отваря към 65-75 по показания на същата стрелка де.
Направо не знам, ама требва да го оправя, че хем нещо е почнала да гори повече отколкото заслужава, хем ще ми е студено. :-)
Направо не знам, ама требва да го оправя, че хем нещо е почнала да гори повече отколкото заслужава, хем ще ми е студено. :-)
#5
Публикувано 04 ноември 2006 - 00:02
насочи се по-скоро към термостата- за наште геогравски ширини трябва да отваря към 82-88 градуса- това не означава че тази темперетура се отчита от уреда.
Имам един джип със термостат за африка и отваря на 72 градуса. Лятото уреда показва не повече от 84 градуса-както и да го карам.
Имай в предвид че горе споменатата темперетура е тази , при която е почти напълно отворен. Термостата отваря постепенно и почва при по-ниски темп.
Ако смениш виското, перката ще духа даже повече.
Пробвай да сложиш картон пред радиатора, ама си следи темперетурата да не вземе да загрее мн бързо.
Имам един джип със термостат за африка и отваря на 72 градуса. Лятото уреда показва не повече от 84 градуса-както и да го карам.
Имай в предвид че горе споменатата темперетура е тази , при която е почти напълно отворен. Термостата отваря постепенно и почва при по-ниски темп.
Ако смениш виското, перката ще духа даже повече.
Пробвай да сложиш картон пред радиатора, ама си следи темперетурата да не вземе да загрее мн бързо.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#6
Публикувано 04 ноември 2006 - 00:05
: а колко гори като го заслужаваВътри си се на ръка без грижи, е с малко усилие де. Ама и сутрин като я пална перката не мож я спря, просто духа яко, а колата трудно скача над 80 градуса. Термостата отваря към 65-75 по показания на същата стрелка де.
Направо не знам, ама требва да го оправя, че хем нещо е почнала да гори повече отколкото заслужава, хем ще ми е студено. :-)
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#7
Публикувано 06 ноември 2006 - 11:24
Dezki, благодаря много за изчерпателното мнение!
И аз се насочих към термостата, въпреки че може да си въобразявам само или да има някакъв яд в самото табло. Ще взема нов термостат, и ще видя какво ще стане. Дадоха ми мнение че може при по-голям студ да се върти по-силно докато леко стопли... Засега ще го оставя така виското! Колкото до карона - това ще е унижение и за мен и за колата! :-)
Така или иначе стм взел гумички за клапаните и гарнитурки да ги подменя и след това ще се заема с инжекциона, та ще сменя и термостата. Все пак може да е почнал да дава ядове, знам ли?
DJ FUNKY, разхода е относително нещо... :-)
Аз я карам на газ, сложих я при цена на бенза 2лв, а на газта - 70ст. Сега вече се замисляам само за бенз, но както писах горе ще се разправям с инжекциона че на бенз нещо се гъбарка. В тоя ред на мисли приемам предложения за добър сервиз на разумни цени! :-)
Та по оф-темата - градско на газ ~20. Като имаш предвид че основно ходя на работа в задръстванията, слизам редовно до центъра през деня (пак по работа). Така горе долу я паля за по 3-4 км... За дълго пак си зависи от десния крак, но ще ти дам пример: София-БургаЗ - 425км - 54л. газ, средна скорост 120-140. Наобратно - за 55л. газ карахме до малко след Ихтиман... Колегата рядко падаше под 160.
P.S. Твоя кон с какъв мотор е?
:-)
И аз се насочих към термостата, въпреки че може да си въобразявам само или да има някакъв яд в самото табло. Ще взема нов термостат, и ще видя какво ще стане. Дадоха ми мнение че може при по-голям студ да се върти по-силно докато леко стопли... Засега ще го оставя така виското! Колкото до карона - това ще е унижение и за мен и за колата! :-)
Така или иначе стм взел гумички за клапаните и гарнитурки да ги подменя и след това ще се заема с инжекциона, та ще сменя и термостата. Все пак може да е почнал да дава ядове, знам ли?
DJ FUNKY, разхода е относително нещо... :-)
Аз я карам на газ, сложих я при цена на бенза 2лв, а на газта - 70ст. Сега вече се замисляам само за бенз, но както писах горе ще се разправям с инжекциона че на бенз нещо се гъбарка. В тоя ред на мисли приемам предложения за добър сервиз на разумни цени! :-)
Та по оф-темата - градско на газ ~20. Като имаш предвид че основно ходя на работа в задръстванията, слизам редовно до центъра през деня (пак по работа). Така горе долу я паля за по 3-4 км... За дълго пак си зависи от десния крак, но ще ти дам пример: София-БургаЗ - 425км - 54л. газ, средна скорост 120-140. Наобратно - за 55л. газ карахме до малко след Ихтиман... Колегата рядко падаше под 160.
P.S. Твоя кон с какъв мотор е?
:-)
#8
Публикувано 06 ноември 2006 - 12:04
със същия ,питам те защото го взех скоро и още е в бокса,не съм го подкарал още а за газ и аз не мисля да му слягамP.S. Твоя кон с какъв мотор е?
:-)
имам и един 300Д ама нещо ми е гърчав та затова бензина ще подкарвам
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#9
Публикувано 06 ноември 2006 - 12:07
:ok: :ok:
#10
Публикувано 06 ноември 2006 - 12:13
А някой да знае колко пари е радиатора за W126 280 SE?
#11
Публикувано 06 ноември 2006 - 14:47
DJ FUNKY,
ако сега ще му качваш мотор - качи нещо по яко! Дизела е ясен че е слаб, освен ако не е 177hp от W140. За мен 185hp, са му малко малко на това купе! Чувал съм (не е проверено) че може да се качи нещо по-новичко, като 104 мотор дето е 231 коня. Не искам да кажа че върви зле, ама от време на време не му стига душа, дори и на бензин. Аз му сипвам само '98, че като го подкарвам не на газ да има смисъл...
:-)
Stefan W126,
радиатора не знам колко е, но ако намериш - кажи! Че моя е сменяван от предния собственик с малко по-голям и масления сега стои неестествено. :-(
ако сега ще му качваш мотор - качи нещо по яко! Дизела е ясен че е слаб, освен ако не е 177hp от W140. За мен 185hp, са му малко малко на това купе! Чувал съм (не е проверено) че може да се качи нещо по-новичко, като 104 мотор дето е 231 коня. Не искам да кажа че върви зле, ама от време на време не му стига душа, дори и на бензин. Аз му сипвам само '98, че като го подкарвам не на газ да има смисъл...
:-)
Stefan W126,
радиатора не знам колко е, но ако намериш - кажи! Че моя е сменяван от предния собственик с малко по-голям и масления сега стои неестествено. :-(
#12
Публикувано 06 ноември 2006 - 15:06
не е проблем качването на друг мотор,аз съм виждал SEC с 104 мотор
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#13
Публикувано 06 ноември 2006 - 15:42
A в кое е проблема?
И още нещо - какво би ми коствало да си сменя моя със 104-ти? Имам предвид приблизително финансово.
И още нещо - какво би ми коствало да си сменя моя със 104-ти? Имам предвид приблизително финансово.
#14
Публикувано 06 ноември 2006 - 15:56
зависи за колко намериш мотора,около 2 бона може да излезе :Dn:само мотора с поставянето а и мисля че и ел инсталацията треа да преправиш че оня мотор има бая електроника ,така че за мен лично си губи смисълаA в кое е проблема?
И още нещо - какво би ми коствало да си сменя моя със 104-ти? Имам предвид приблизително финансово.
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#15
Публикувано 06 ноември 2006 - 20:09
За 2-3 бона има смисъл, даже и до 5!
Новия двигател е по-икономичен като цяло и може да се сложи истински газов инжекцион. Така се получава по-пъргав мотор на стабилно купе, по-малко пълниш гуша на застархователи за каско (защото за W140...), не си слагаш рапидки на лайсните като я оставяш пред вас, не те спират всички милиционери при хайка, и много други.
Поне така мисля де...
Новия двигател е по-икономичен като цяло и може да се сложи истински газов инжекцион. Така се получава по-пъргав мотор на стабилно купе, по-малко пълниш гуша на застархователи за каско (защото за W140...), не си слагаш рапидки на лайсните като я оставяш пред вас, не те спират всички милиционери при хайка, и много други.
Поне така мисля де...
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни