Мнение за конкретен W140
Започната от Милослав, 06 сеп 2011 - 20:37:39
176 мнения по тази тема
#31
Публикувано 07 септември 2011 - 08:57
Това ,че 320 харчи колкото 500 и ,че неможе да си тегли купето са пълни тъпотии!!Моето уважение към хората ,но някой постове бяха неточни.
Моята кола с газов инжекцион смесено гори 16-17 лт/100км ,а съм с по-големи джанти и гуми ,стария автомат и никога не изключвам климатроника.
Цената не е висока според мен ,аз лично моята за 9к няма и да се замисля да я продам! Хубавата кола си има и висока цена , щом искаш 140-ка няма да съжаляваш в усещането в колата ,само имай предвид ,че тази кола е с доста по-различна подръжка от другите бенцове. Иска си сериозно време и финанси за нейното поддържане. пример: Прецака ми се вакуум помпата за централното и климатика. Нова струва 2500лв в БС ,а с малко повече нерви и неизбежната и необходима нъжда от Лазар В12 ,вчера я отремонтирахме за стойноста от 2,16лв (толкова струваха четките) после масата си е по default....
Виж сега ,щом не си състезател и колата ти харесва ,седнеш ли в нея и си кажеш това е моята кола ,я взимай! После каквото и да излезне ще помагаме и ще се оправи.
Успех!
Моята кола с газов инжекцион смесено гори 16-17 лт/100км ,а съм с по-големи джанти и гуми ,стария автомат и никога не изключвам климатроника.
Цената не е висока според мен ,аз лично моята за 9к няма и да се замисля да я продам! Хубавата кола си има и висока цена , щом искаш 140-ка няма да съжаляваш в усещането в колата ,само имай предвид ,че тази кола е с доста по-различна подръжка от другите бенцове. Иска си сериозно време и финанси за нейното поддържане. пример: Прецака ми се вакуум помпата за централното и климатика. Нова струва 2500лв в БС ,а с малко повече нерви и неизбежната и необходима нъжда от Лазар В12 ,вчера я отремонтирахме за стойноста от 2,16лв (толкова струваха четките) после масата си е по default....
Виж сега ,щом не си състезател и колата ти харесва ,седнеш ли в нея и си кажеш това е моята кола ,я взимай! После каквото и да излезне ще помагаме и ще се оправи.
Успех!
NO PAIN - NO GAIN!
#32
Публикувано 07 септември 2011 - 09:08
Това ,че 320 харчи колкото 500
Хари,държа да уточня,не колкото....а почти толкова!
изправен 320= 15/17 смесен
изправен 500= 16/19 смесен
Сравнението го правя без да търся под вола теле и да приравнявам 8 цилиндъра със 6.
Няма как разхода да е еднакъв!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#33
Публикувано 07 септември 2011 - 09:10
По голямата разлика е в града ,там моята е качвала максимално до 18 газ ,а съм питал хора с 500 и в града не падат под 20 та и нагоре до към 24 ,при теб така ли е?
NO PAIN - NO GAIN!
#34
Публикувано 07 септември 2011 - 09:16
По голямата разлика е в града ,там моята е качвала максимално до 18 газ ,а съм питал хора с 500 и в града не падат под 20 та и нагоре до към 24 ,при теб така ли е?
Това сме го лафили с тебе...
...500 градско дава 20/25 в зависимост от нуждите на газ......извън града го свалям около 13/15,пак в зависимост.....но мога и да го кача на 20.
Разликата между двата е до 5 литра.....
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#35
Публикувано 07 септември 2011 - 09:37
Да така съм съгласен ,но има колици на които 5 литра си им е цялото гориво за 100 км
Аз също предпочитам 500 ,не мисли ,че предпочитам 6-така пред В8 ,това е абсурд ,но колегата казва ,че не му е за рейсинг и то нормално де, а другите му пишат как едва ли не ще го дърпа някое 1,5 литра дизел , колата си върви с този мотор много кулурно.
Ти на сборо с 140-ката ли ще си?
Аз също предпочитам 500 ,не мисли ,че предпочитам 6-така пред В8 ,това е абсурд ,но колегата казва ,че не му е за рейсинг и то нормално де, а другите му пишат как едва ли не ще го дърпа някое 1,5 литра дизел , колата си върви с този мотор много кулурно.
Ти на сборо с 140-ката ли ще си?
NO PAIN - NO GAIN!
#36
Публикувано 07 септември 2011 - 10:05
Сега се сдобих с ВИНа на колата WDB1400321A285037
Да видим какво ще излезе.
Относно разликата с 500 си мисля че е напълно възможно да е така, но на мене ми се струва нерентабилно някак ...
Силно се надявам и да не попадна в графата газифицирани, тъй като не обичам особено тоя тип модификации
Не можах да видя фотошопа къде е приложен на снимката
Колата я покарах снощи и ми се стори наред, макар че има магове на прикритите дефекти естествено ....
Завирах се да гледам за течове, но не можах да установя такива ...
Прекалено добре изглеждаща ми се струва - това е което ме спира и твърденията за автомата и годината на колата.
Има ли начин да се хване обръщан волан? - Вече се филмирах тотално
Да видим какво ще излезе.
Относно разликата с 500 си мисля че е напълно възможно да е така, но на мене ми се струва нерентабилно някак ...
Силно се надявам и да не попадна в графата газифицирани, тъй като не обичам особено тоя тип модификации
Не можах да видя фотошопа къде е приложен на снимката
Колата я покарах снощи и ми се стори наред, макар че има магове на прикритите дефекти естествено ....
Завирах се да гледам за течове, но не можах да установя такива ...
Прекалено добре изглеждаща ми се струва - това е което ме спира и твърденията за автомата и годината на колата.
Има ли начин да се хване обръщан волан? - Вече се филмирах тотално
#37
Публикувано 07 септември 2011 - 10:09
Хари спомняш ли си бат Анди ква 140 каза че,е гледал за 4000евро?
И аз съм съгласен с това, че 320 си е един уравновесен мотор който ако не търсиш да се състезаваш си е чудесен, има си мошност не дава супер голям разход и все пак седиш в 140ка. За около 5000 км. извън градо веднъж не съм усетил колата да няма сила и да не набира както си трябва тъка, че ако колегата го устойва тази кола да я грабва без да му мисли много.
ииии
И аз съм съгласен с това, че 320 си е един уравновесен мотор който ако не търсиш да се състезаваш си е чудесен, има си мошност не дава супер голям разход и все пак седиш в 140ка. За около 5000 км. извън градо веднъж не съм усетил колата да няма сила и да не набира както си трябва тъка, че ако колегата го устойва тази кола да я грабва без да му мисли много.
ииии
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН - ПРОДАЖБА, МОНТАЖ И НАСТРОЙКА ОТ МАКС ГАЗ
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60
#38
Публикувано 07 септември 2011 - 16:19
От това което излезе от вин-а ,колата е 08.1995г. и е с 722371 кутия ,което ще рече ,че е с 4 скорости и с толкова си е излязла.
Пак ти казвам ,ако седнеш в нея и кажеш това е моята кола и ти харесва ,другото е поправимо.
Поздрави!
Пак ти казвам ,ако седнеш в нея и кажеш това е моята кола и ти харесва ,другото е поправимо.
Поздрави!
NO PAIN - NO GAIN!
#39
Публикувано 07 септември 2011 - 16:36
колата не е била с дясна дирекция.
By Batev
#40
Публикувано 07 септември 2011 - 16:39
От това което излезе от вин-а ,колата е 08.1995г. и е с 722371 кутия ,което ще рече ,че е с 4 скорости и с толкова си е излязла.
Пак ти казвам ,ако седнеш в нея и кажеш това е моята кола и ти харесва ,другото е поправимо.
Поздрави!
ОК приемайки че колата е в тази конфигурация, какво мислите за евентуална покупка на мечочето с този мотор и тази кутия, като се абстрахираме от цената.
колата не е била с дясна дирекция.
Ей това включване ми беше наистина нужно ...
#41
Публикувано 07 септември 2011 - 16:45
Ти на сборо с 140-ката ли ще си?
С нея съм.
____________________________
Не виждам шевовете на седлото и това ме кара да мисля че има фотошоп.
Колега,няма човек който по снимки да каже,хубава или лоша е колата. Външният вид е най-лесно поправим. По-важното е технически да е добре.
Ако идеш и я пернеш с твой апарат,малко по-друго ще е. Как да е! За мен тази кола не е лоша и много хубаво си решил да не се спираш на най-евтините! Сега,.....тука сме няколко човека с този модел и почти всички поназнайваме къде да гледаме.
Ако тази машина те е 'грабнала' и остава само потвърждение дали е добра за тези пари. Приготви се да почерпиш по кафе,направи едно предложение за среща и мисля че няколко човека ще се съгласят да ти помогнем в избора.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#42
Публикувано 07 септември 2011 - 16:52
Няма и нищо на седалката със сигурност Но си прав че не се вижда - според мене е от светлината.
Другото го разбрах, нека да поумувам още малко
Благодаря за готовността да дойдеш да погледнеш и да дадеш съвет
Другото го разбрах, нека да поумувам още малко
Благодаря за готовността да дойдеш да погледнеш и да дадеш съвет
#43
Публикувано 07 септември 2011 - 17:18
Няма и нищо на седалката със сигурност Но си прав че не се вижда - според мене е от светлината.
Другото го разбрах, нека да поумувам още малко
Благодаря за готовността да дойдеш да погледнеш и да дадеш съвет
Ами ние тук гледаме да си помагаме. Не само аз,най-вероятно ще дойдат поне още 2/3ма. Какво по-хубаво от още няколко чифта очи в твоя полза......
Късмет!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#44
Публикувано 07 септември 2011 - 21:29
Казваш и идваме да помагаме. Аз ще гледам и после ще говоря, че съм по-краен в оценките си
Мисля, че това е най-разумното предложение - може колицата да излезе читава.
Мисля, че това е най-разумното предложение - може колицата да излезе читава.
#45
Публикувано 07 септември 2011 - 22:10
Така имаме участник познал верният отговор
Увеличаването и намаляването на климатроника не баца Като му пусна да духа на предното стъкло - реакция нулева
Кажете какъв и колко е лека за тази болест
Аз без тая духалка мога да си направя харикири съвсем спокойно
Увеличаването и намаляването на климатроника не баца Като му пусна да духа на предното стъкло - реакция нулева
Кажете какъв и колко е лека за тази болест
Аз без тая духалка мога да си направя харикири съвсем спокойно
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни