Мнение за конкретен W140
Started by Милослав, 06 Sep 2011 - 20:37:39
176 replies to this topic
#1
Posted 06 September 2011 - 20:37
Здравейте, фенове на марката.
Искам да ви помоля за помощ, макар че знам че има теми и че изчетох цял ден всичко във форума, което има за S320 бензин.
Идеята е официално да стана фен на марката и да се сдобия с това мече.
Искам да ви попитам за конкретен автомобил: http://www.cars.bg/u329198
Колата я гледах днес, запазена е доста, интериора не е мръднал, покарах я, няма тропания на пръв поглед.
Предполагам че не беше палена преди да дойда - включи си автоматичния смукач и после свали обороти. После я палих пак, нямаше смукачи.
Колата е с кофти гуми. Жабката не се отваря лесно, което ме притеснява, липсва дясната чистачка, километрите със сигурност не са реални, колкото и свежа да изглежда.
Климатроника мисля че работи изправно, само че всеки път след като и пипаш копчетата (май) трябва да й натиснеш синичкото горе на духалките, за да включи компресора (предполагам).
Ел седалките работят, ел стъклата работят.
Мотора работи нормално, автоматика прехвърля ОК - колко скорости трябва да е? - Човекът твърди 5, аз мисля че е 4 - на кутията има 2,3 и D след това - на мене това ми говори 4 степени ...
Моторът с верига ли е?
Колата е вкарвана от Италия, човекът твърди, че са му я вкарали занего ... има надписи Сим ауто, които според него били рекламни ала бала - тук ами намирисва ... уж единия собственик му бил приятел ... па това били реклами ...
Въобще всякакво инфо ще ми е от полза.
Това ще ми е първият мерц и силно се надявам да съм избрал добър екземпляр.
Благодаря на всички, които ще се включат.
Искам да ви помоля за помощ, макар че знам че има теми и че изчетох цял ден всичко във форума, което има за S320 бензин.
Идеята е официално да стана фен на марката и да се сдобия с това мече.
Искам да ви попитам за конкретен автомобил: http://www.cars.bg/u329198
Колата я гледах днес, запазена е доста, интериора не е мръднал, покарах я, няма тропания на пръв поглед.
Предполагам че не беше палена преди да дойда - включи си автоматичния смукач и после свали обороти. После я палих пак, нямаше смукачи.
Колата е с кофти гуми. Жабката не се отваря лесно, което ме притеснява, липсва дясната чистачка, километрите със сигурност не са реални, колкото и свежа да изглежда.
Климатроника мисля че работи изправно, само че всеки път след като и пипаш копчетата (май) трябва да й натиснеш синичкото горе на духалките, за да включи компресора (предполагам).
Ел седалките работят, ел стъклата работят.
Мотора работи нормално, автоматика прехвърля ОК - колко скорости трябва да е? - Човекът твърди 5, аз мисля че е 4 - на кутията има 2,3 и D след това - на мене това ми говори 4 степени ...
Моторът с верига ли е?
Колата е вкарвана от Италия, човекът твърди, че са му я вкарали занего ... има надписи Сим ауто, които според него били рекламни ала бала - тук ами намирисва ... уж единия собственик му бил приятел ... па това били реклами ...
Въобще всякакво инфо ще ми е от полза.
Това ще ми е първият мерц и силно се надявам да съм избрал добър екземпляр.
Благодаря на всички, които ще се включат.
#2
Posted 06 September 2011 - 21:00
Колата може и да не е лоша, ама човека дето я продава явно е шарлатанин, което значи, че и колата не е стока.
Ако ще купуваш такава кола, то търси 500 или 600, 320 е компромис с щастието...
Ако ще купуваш такава кола, то търси 500 или 600, 320 е компромис с щастието...
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#3
Posted 06 September 2011 - 21:02
От това което виждам аз.. колата не е август 96.. даже изобщо не е 96..
Максимум 95.. - 96 слагат новия климатроник (с дисплейя) , Юни 96.. слагат парктроник като екстра почти серийно. Ръчката на темпомата е от стария вариант - след това не е с надписи а със стрелкички и икони.
Автомата е 4 степенен почти 100 % (според мен) надявам се Хари и другите с 320 да пишат.
Гледай да няма течове , излишни шумове и прочее. Диф , скорости не трябва да се чуват и усещат изобщо. Екстрите трябва да работят на 100 % , че си е връткаво да се оправят
Щом е 231 коня със сигурност е по-старичкия мотор , след това слагат 224..
Най добре му вземи номера на рамата.. и ще си каже и майчиното мляко
Иначе наистина изглежда добре , на мен ми харесва..
Има доста разбиращи хора тук.. изчакай да се включат и те.. и даже мисля , че има кой да дойде с теб д хвърли един поглед като каращ такава
Успех
Максимум 95.. - 96 слагат новия климатроник (с дисплейя) , Юни 96.. слагат парктроник като екстра почти серийно. Ръчката на темпомата е от стария вариант - след това не е с надписи а със стрелкички и икони.
Автомата е 4 степенен почти 100 % (според мен) надявам се Хари и другите с 320 да пишат.
Гледай да няма течове , излишни шумове и прочее. Диф , скорости не трябва да се чуват и усещат изобщо. Екстрите трябва да работят на 100 % , че си е връткаво да се оправят
Щом е 231 коня със сигурност е по-старичкия мотор , след това слагат 224..
Най добре му вземи номера на рамата.. и ще си каже и майчиното мляко
Иначе наистина изглежда добре , на мен ми харесва..
Има доста разбиращи хора тук.. изчакай да се включат и те.. и даже мисля , че има кой да дойде с теб д хвърли един поглед като каращ такава
Успех
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#4
Posted 06 September 2011 - 21:15
Здравей , има много колеги с 140-ки.Аз съм един от тях.Колегата Хари има такава ес-ка , каквато искаш ти.
Първо да подчертая , че за за мене тия пари са и много , нищо , че е запазена толкова много.
Мотора е здрав и много пъргав , все пак е 230коня.
Като го обслужиш , ще те слуша дълго време.
Мотора е с верига.
Предавките са 4.
При моята 140-ка , си пускам климатика , без да натискам това синиото посредата.
Веднага , можеш да свалиш от цената ,защото 4ри гуми са 1000.
Жабката , се оправя точно за 5 мин , това не е проблем , дефект е при 140-ките.Моята жабка също не се отваряше , но я оправих точно за 5 мин.
Винаги пали колата , когато мотора е студен.Независимо дали е дизел или бензин.
Виж дали е обслужена , дали има накладки защото и те са ти 200+ лева , зависимост от марката .
Покарай колата с по-голяма скорост за да видиш дали влиза от някъде въздух .
Вдигни 50-60 км и пусни волана и натисни спирачките .
Ускорявай колата в всички положение , ти плащаш , ти поръчваш музиката.
Прави резки движения на ляво и на дясно .
Виж дали светят някакви лампи по таблото.
Отвори капачката на маслото и щеката където се мери маслото , при студен и запален мотор , не трябва да пуши и да хвърля масло.
Отиваш отзад и гледаш ауспуха , трябва да е чист .
Виж как се държат амортисиорите и пружините , да не са заминали ,защото и те са сериозни пари.
Колата е тежка и мачка тампони .
Задължително ако я взимаш , отиваш на диагностика или на по читав сервиз , да проверят всичко по нея.
Виж нивото на хидравличната течност.
Видях и други 140-ки , който са произведени 96г и са с новия климатроник.
Аз лично , не бих си купил тази 140-ка.Това си е твой избор.
140-ките са великолепни коли , независимо с кой мотор са.
Но стига да попаднеш на правилната.
И на последно място , огледай колата за удари и дали е пребоядисвана.
Поздрави , изчакай и мнението и на другите колеги , те разбират повече.Ако искаш , погледни и моята тема , " тя е за в140 3000тд.Четох някъде и на владек темата за неговата 140-ка , има и много други теми , чети внимателно и не гледай само 1 кола , обикаляй и гледа повечко коли , че да добиеш представа , за какво иде реч.
Поздрави.
Първо да подчертая , че за за мене тия пари са и много , нищо , че е запазена толкова много.
Мотора е здрав и много пъргав , все пак е 230коня.
Като го обслужиш , ще те слуша дълго време.
Мотора е с верига.
Предавките са 4.
При моята 140-ка , си пускам климатика , без да натискам това синиото посредата.
Веднага , можеш да свалиш от цената ,защото 4ри гуми са 1000.
Жабката , се оправя точно за 5 мин , това не е проблем , дефект е при 140-ките.Моята жабка също не се отваряше , но я оправих точно за 5 мин.
Винаги пали колата , когато мотора е студен.Независимо дали е дизел или бензин.
Виж дали е обслужена , дали има накладки защото и те са ти 200+ лева , зависимост от марката .
Покарай колата с по-голяма скорост за да видиш дали влиза от някъде въздух .
Вдигни 50-60 км и пусни волана и натисни спирачките .
Ускорявай колата в всички положение , ти плащаш , ти поръчваш музиката.
Прави резки движения на ляво и на дясно .
Виж дали светят някакви лампи по таблото.
Отвори капачката на маслото и щеката където се мери маслото , при студен и запален мотор , не трябва да пуши и да хвърля масло.
Отиваш отзад и гледаш ауспуха , трябва да е чист .
Виж как се държат амортисиорите и пружините , да не са заминали ,защото и те са сериозни пари.
Колата е тежка и мачка тампони .
Задължително ако я взимаш , отиваш на диагностика или на по читав сервиз , да проверят всичко по нея.
Виж нивото на хидравличната течност.
Видях и други 140-ки , който са произведени 96г и са с новия климатроник.
Аз лично , не бих си купил тази 140-ка.Това си е твой избор.
140-ките са великолепни коли , независимо с кой мотор са.
Но стига да попаднеш на правилната.
И на последно място , огледай колата за удари и дали е пребоядисвана.
Поздрави , изчакай и мнението и на другите колеги , те разбират повече.Ако искаш , погледни и моята тема , " тя е за в140 3000тд.Четох някъде и на владек темата за неговата 140-ка , има и много други теми , чети внимателно и не гледай само 1 кола , обикаляй и гледа повечко коли , че да добиеш представа , за какво иде реч.
Поздрави.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#5
Posted 06 September 2011 - 21:29
Както виждам всичко е описано.....а аз мога да кажа само, че за тоя Бенц.....кеша му е много.
За тази кола тия пари не ги давам.
За тази кола тия пари не ги давам.
By Batev
#6
Posted 06 September 2011 - 21:30
Това са много пари за 320 бензин от тая година.
Вярно , че изглежда запазен , но моя го давам за толкова и по него единственото което тропа и не е сменено е задна дясна биалетка)
Щом има 3/2/1/Д , автомата трябва да е с 4 скорости!!
Моя си има 4/3/2/1/Д ... и е с 5!
Търси 500 ... ако имаш възможност!!!
Гледай Виското наред ли е , че и то е скъпичко.
Също така дали вентилатора на климата духа на всички степени, че регулатора и той не е вечен
И тнт. и тнт........
Приготви торбата с парите ако ти харесва и се хвърляй в играта!
Вярно , че изглежда запазен , но моя го давам за толкова и по него единственото което тропа и не е сменено е задна дясна биалетка)
Щом има 3/2/1/Д , автомата трябва да е с 4 скорости!!
Моя си има 4/3/2/1/Д ... и е с 5!
Търси 500 ... ако имаш възможност!!!
Гледай Виското наред ли е , че и то е скъпичко.
Също така дали вентилатора на климата духа на всички степени, че регулатора и той не е вечен
И тнт. и тнт........
Приготви торбата с парите ако ти харесва и се хвърляй в играта!
#7
Posted 06 September 2011 - 21:57
фаца и аз имам една биалетка , ама не ми се дават 50 лева да я сменя
Пусни климатика на топло и след това веднага пусни студеното !
Климатика като го пуснеше трябва веднага да почне да духа студено , освен , ако не е много жега на вънка и не е работил много време.Но такива жеги няма вече , така че , трябва да духа студено.
Другото което , като пуснеш климатика виж дали вкарва мръсен въздух , ако вкарва мръсен въздух :
Трябва да смениш 2та филтъра и да промиеш климатичната система.
Единия филтър струва 250лева и 100 % не е сменян и е мръсен , може да го изтупаш и изпереш , ама трябва да съхне много време , това става ако е обикновен филтъра.
Имаш още един филтър под жабката , той пак е 100 % мръсен , него можеш да го почистиш и сам.
Но братле , парите на тая кола са много , но както си прецениш , ако потърсиш още малко , за тези манги ще излезе по читав екземпляр.
Направи си сметката:
11 500 колата , 300 лева застраховка + някакви пари за каското , прегледа в сервиза - 100лв масло на кутията е минимум 200 лева + масло за мотора го слагаме около 80 лева - 7литра , 800+ за комплект зимни гуми , ако нещо се отвори по ходовата част .
Имай едно на ум ,че като се продава тая кола е с заминал акумулатор.Почти всеки слага акумулатор , колкото да продаде колата.
Един нов акумулатор 100апер часа е 250+ лева.Бензинов , маслен и въздушен филтър са ти около 80+ лева.
Не искам да те разубеждавам , но 1път ще купуваш кола и трябва да направиш правилния избор , а не да се хвърлиш като първия незнаещ.Очаквай включване от бай васил , лазарв12, усров, шотгън , мимо160 и другите колеги с 140-ки.
Поздрави
Пусни климатика на топло и след това веднага пусни студеното !
Климатика като го пуснеше трябва веднага да почне да духа студено , освен , ако не е много жега на вънка и не е работил много време.Но такива жеги няма вече , така че , трябва да духа студено.
Другото което , като пуснеш климатика виж дали вкарва мръсен въздух , ако вкарва мръсен въздух :
Трябва да смениш 2та филтъра и да промиеш климатичната система.
Единия филтър струва 250лева и 100 % не е сменян и е мръсен , може да го изтупаш и изпереш , ама трябва да съхне много време , това става ако е обикновен филтъра.
Имаш още един филтър под жабката , той пак е 100 % мръсен , него можеш да го почистиш и сам.
Но братле , парите на тая кола са много , но както си прецениш , ако потърсиш още малко , за тези манги ще излезе по читав екземпляр.
Направи си сметката:
11 500 колата , 300 лева застраховка + някакви пари за каското , прегледа в сервиза - 100лв масло на кутията е минимум 200 лева + масло за мотора го слагаме около 80 лева - 7литра , 800+ за комплект зимни гуми , ако нещо се отвори по ходовата част .
Имай едно на ум ,че като се продава тая кола е с заминал акумулатор.Почти всеки слага акумулатор , колкото да продаде колата.
Един нов акумулатор 100апер часа е 250+ лева.Бензинов , маслен и въздушен филтър са ти около 80+ лева.
Не искам да те разубеждавам , но 1път ще купуваш кола и трябва да направиш правилния избор , а не да се хвърлиш като първия незнаещ.Очаквай включване от бай васил , лазарв12, усров, шотгън , мимо160 и другите колеги с 140-ки.
Поздрави
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#8
Posted 06 September 2011 - 22:11
Без да имам 140-ка мога да кажа, че това са ужасно много пари за този мерцедес.
Поне да беше 500, да има за какво да се хванеш.
Колегите по-горе са казали всичко останало, в крайна сметка ти си знаеш.
Поне да беше 500, да има за какво да се хванеш.
Колегите по-горе са казали всичко останало, в крайна сметка ти си знаеш.
#9
Posted 06 September 2011 - 22:15
Благодаря на всички включили се до тука.
Ще очаквам и другите.Парите на колата наистина са много, но съм говорил и ще има солидно спускане надолу, заради гуми и малко заради мрънкане от моя страна.Наистина много благодаря за цялата информация до тук. По-скоро ме притеснява свежестта на колата на фона на тези години. Просто съм се наигравал с кола досега и усещането е отвратително, и сега съм прекалено мнителен ...
Чакам още насоки, фенове, много съм ви задължен
Ще очаквам и другите.Парите на колата наистина са много, но съм говорил и ще има солидно спускане надолу, заради гуми и малко заради мрънкане от моя страна.Наистина много благодаря за цялата информация до тук. По-скоро ме притеснява свежестта на колата на фона на тези години. Просто съм се наигравал с кола досега и усещането е отвратително, и сега съм прекалено мнителен ...
Чакам още насоки, фенове, много съм ви задължен
#10
Posted 06 September 2011 - 22:20
Просто само направи сравнение....колега
Това е само една примерна обява без да се съсредоточавам http://www.cars.bg/u428580
Това е само една примерна обява без да се съсредоточавам http://www.cars.bg/u428580
By Batev
#11
Posted 06 September 2011 - 22:25
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#12
Posted 06 September 2011 - 22:30
Просто само направи сравнение....колега
Това е само една примерна обява без да се съсредоточавам http://www.cars.bg/u428580
Тази изглежда доста изтормозена на снимки, а цената която съм договорил е доста близка.
http://forums.mbclub.bg/index.php?showtopic=26132
Четох за Гуцата , но наистина не ми се струва че ми трябва по-голямо от 320 ... не ми трябва нещо с което да се състезавам ... като мотор този ми допада, просто искам да ми е комфортно, когато се возя, като това включва спокойно и не бързо каране ...
#13
Posted 06 September 2011 - 22:39
320 си е чудесен мотор, карам такава от 04.2009, макар и с десен волан. На километраж е 275к., а според мен има "изгубени" 100+к. А е 1998 г. Цената е просто абсурдна за кола 1995 г., предложи му 6к. Със сигурност в Германия тази година, на прилични 300к. км. ще може да се спазари за 2-3 евро. Повярвай, това, което гледаш е на доста повече.
#14
Posted 06 September 2011 - 22:40
Това за 500 от къде идва - заради повече мощност или заради здравина на мотора?
Ако е за повече вървеж - няма нужда ... Ако е заради здравина на двигател - друга бира
Ако е за повече вървеж - няма нужда ... Ако е заради здравина на двигател - друга бира
#15
Posted 06 September 2011 - 22:48
Аз търсех за мен 500 но пък ми изпадна 600.
За 500 съм чувал че двигателя е легенда откъм здравина.
Спокойно можеш да му сложиш и газов инжекцион,ако те влече разбира се.
Аууу, не това с газа няма да го бъде
Искам да си го карам така, както немеца го е измислил ...
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users