ПОМАГАЙТЕ много продължителен проблемw124 122ks 8клапана
Започната от mechoka 77, 01 сеп 2011 - 14:09:36
38 мнения по тази тема
#31
Публикувано 06 септември 2011 - 10:53
Да, върви на газ за да не пълня картера с гориво.Върви и на бензин при убийствения разход 20 извън града.По съветите на Subsonic се насочваме към теч от инжекционната глава, о-пръстена.
#32
Публикувано 06 септември 2011 - 14:14
Надявам се с О-пръстена да се рещи проблема.
Ето едно файлче, в което има картинка на кое трябва да мериш началното положение.
Ето едно файлче, в което има картинка на кое трябва да мериш началното положение.
Прикачени файлове
#33
Публикувано 10 септември 2011 - 09:58
Вчера се заех със смяната на о-пръстена следвах точно съветите.Имало е грубо сваляне на главата на инжекциона преди това-болта под тръбичката на 5 дюза от евреиска звезда беше станал на О.Един приятел го проряза и го свалихме с отверка.Свалихме главата и развихме гайката със специално направен от нас ключ и открихме следното : о-пръстена не беше в улея на гайката а под нея на оста на плунжера.Възможно ли е да се откача при развиване на гайката или просто не е монтиран правилно като се има в предвид че новия пръстен го поставихме с малко усилие в улея.Преди развиването измерихме със шублер и върнахме в същата позиция но не знам как са го позиционирали преди това.Откачих ЕХР и премерихме точно 6.6мм до главата на шестограма-отговаряше.Монтирахме всичко по обратния ред.Дадох контакт и мотече бензин от едана от свръзките затегнахме и всичко беше наред.Опитах да запаля 1път не стана 2 запали и изгасна запалих на газ и пехвърлих на бензин -нестабилни оборото опит да изгассне форсираше се добре исе закрепи горе долу.От аспуха не миришеше.Загря на 50 градуса и започна да мирише на задушлив дим и леко пушеше черно.
Възможно ли е някой датчик да не отчита че двигатея е загрял и да влиза гориво като за студен мотор.Това го правеше и като разхода беше по малък -20 на сто градско.
Тази сутрин по същия начин.Не запали, запали и угасна.Разхода ще го засичам по подължително за да съм точен.Още нещо което не съм споменал в педишните писания, когато въздуха е по -студен колата прекъсва все едно не достига гориво.
Възможно ли е някой датчик да не отчита че двигатея е загрял и да влиза гориво като за студен мотор.Това го правеше и като разхода беше по малък -20 на сто градско.
Тази сутрин по същия начин.Не запали, запали и угасна.Разхода ще го засичам по подължително за да съм точен.Още нещо което не съм споменал в педишните писания, когато въздуха е по -студен колата прекъсва все едно не достига гориво.
#34
Публикувано 10 септември 2011 - 10:26
пич, ти освен че трябва да провериш дали работи 5тата дюза, трябва да провериш и дали СПИРА да работи.
проверявай чрез волтметър закачен на изводите
проверявай чрез волтметър закачен на изводите
#35
Публикувано 12 септември 2011 - 14:18
Lorinser,проверих с волтметър закачен на изводите- няма напрежение.
#36
Публикувано 19 септември 2011 - 09:19
Време е да напиша какво свършихме още по колата.С помоща на компетентните съвети на Subconic продължихме с замерване на показателите на основните елементи на КЕ-jetronika.Оказа се че датчика отчитащ температурата и командващ обогатяването с гориво по температура е фалшив.Продадоха ми го за оригинален но вместо 2-3к ом студен той отчиташе 800ом,а топъл вместо 200-300ом съответно 60ом.Замерих стария датчик и той се оказа здрав и сложих него.
Врезултат на това колата пали от раз и студена и топла.Но оборотите се вдигаха до 2000 и после падаха до 1200.Пак Subconic ме насочи към реглажния баипасен винт на стъпковия мотор(при по старите двигатели го е имало).Нагласих оборотите на 800 и сега ги държи и топла и студена.Проверих отново показанията на потециометъра- преди при 1200 оборота даваше 1,67 сега при 800 7.6волта,при граници 0.6-0.9.Оставихме така ,компенсира при включване на климатика,малко нестабилност при въртене на волана на място.
Вчера открих теч около ЕХР се заемаме с него.Разхода ще го засека след това и ще пиша.
Врезултат на това колата пали от раз и студена и топла.Но оборотите се вдигаха до 2000 и после падаха до 1200.Пак Subconic ме насочи към реглажния баипасен винт на стъпковия мотор(при по старите двигатели го е имало).Нагласих оборотите на 800 и сега ги държи и топла и студена.Проверих отново показанията на потециометъра- преди при 1200 оборота даваше 1,67 сега при 800 7.6волта,при граници 0.6-0.9.Оставихме така ,компенсира при включване на климатика,малко нестабилност при въртене на волана на място.
Вчера открих теч около ЕХР се заемаме с него.Разхода ще го засека след това и ще пиша.
#37
Публикувано 19 септември 2011 - 13:00
Допуснал съм грешка при изписването.Написал съм при 800 7.6волта ,поправям при 800 0.76волта
#38
Публикувано 12 декември 2011 - 11:23
Много продължителния проблем РЕШЕН.
Не вярвах че ще го напиша някога.Огромно БЛАГОДАРЯ на хората от форума и особено на Subsonic.Ако не бяхте вие колата одавна щеше да бъде разпродадена на части и аз да се лиша от удоволствието да карам един бъдещ млад класик.
Съжалявам само че не се регистрирах по рано и да си спестя даването на пари по майстори които само въртят шестограма ,а така също пропилените нерви.
А сега конктетно по проблема,който действително беше много комплексен.
Първо огромния разход-течаща инжекционна глава.Наложи се на три пъти смяна на глави,докато накрая паснаха нещата.Главния теч беше от О-пръстена.Много смени, много засичания на разход,но накрАЯ получих желания резултат.Разход под 20 на сто в града.Всички тези манипулации бяха извършени под зоркото дистанционно ръководство на Subsonic.Още един път благодаря Стани.
Дотук добре,но колата на студа палеше адски трудно,прекьсваше незабележимо на бензин и осезаемо на газ.Абе отврат.Пак малко елконаджия и смяна на кабел,делко проверка на комутатор,не и не.
Стани ми се обади и пожела да види колата в София.Срещата беще в Младост на Пикадили.Вече се видяхме лично.Отворихме капака и той настрои перфектно колата на бензин.Колата няма катализатор,но въпреки това от аспуха вече не миришеше на задушлив дим.На газ нещата не се получаваха-прекъсването оставаше.Нямахме време за повече настройки и затова оставихме нещата така и да помислим още по въпроса.
На другия ден колата не пожела изобщо да запали.Разбрах че проблема досега е бил маскиран с подаване на повече гориво.Преди палеше, но трудно а сега не.
Върнах се отново към прочит на проблемите в форума и тогава попаднах на статии с прекъсване на газ и реших че нещото което не съм сменял е бобина.Взех часта от друг мерцедес който одавна не е в движение.Заредих падналия от въртене акумолатор и с надежда застанах пред капака.Смених бобината,закачих акумолатора и завъртях.О,чудо колта запали от раз,покарах я и реших да не се радвам много а да я тествам на другия ден.
Момента на истината минус 7 градуса сутрин.Завъртам и колата пали с желание.Тествам на бензин на газ -няма прекьсване,замисляне,гаснене.Оставям я за половин час в студа, паля отново без проблем.
Обадих се да благодаря на Станислав и да се похваля че бенца е отново във форма.
Нямам търпение да дойда на някоя от сбирките в Люлин и да се запозная с хора от форума.
Още веднъж ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ.
НАСКО
Не вярвах че ще го напиша някога.Огромно БЛАГОДАРЯ на хората от форума и особено на Subsonic.Ако не бяхте вие колата одавна щеше да бъде разпродадена на части и аз да се лиша от удоволствието да карам един бъдещ млад класик.
Съжалявам само че не се регистрирах по рано и да си спестя даването на пари по майстори които само въртят шестограма ,а така също пропилените нерви.
А сега конктетно по проблема,който действително беше много комплексен.
Първо огромния разход-течаща инжекционна глава.Наложи се на три пъти смяна на глави,докато накрая паснаха нещата.Главния теч беше от О-пръстена.Много смени, много засичания на разход,но накрАЯ получих желания резултат.Разход под 20 на сто в града.Всички тези манипулации бяха извършени под зоркото дистанционно ръководство на Subsonic.Още един път благодаря Стани.
Дотук добре,но колата на студа палеше адски трудно,прекьсваше незабележимо на бензин и осезаемо на газ.Абе отврат.Пак малко елконаджия и смяна на кабел,делко проверка на комутатор,не и не.
Стани ми се обади и пожела да види колата в София.Срещата беще в Младост на Пикадили.Вече се видяхме лично.Отворихме капака и той настрои перфектно колата на бензин.Колата няма катализатор,но въпреки това от аспуха вече не миришеше на задушлив дим.На газ нещата не се получаваха-прекъсването оставаше.Нямахме време за повече настройки и затова оставихме нещата така и да помислим още по въпроса.
На другия ден колата не пожела изобщо да запали.Разбрах че проблема досега е бил маскиран с подаване на повече гориво.Преди палеше, но трудно а сега не.
Върнах се отново към прочит на проблемите в форума и тогава попаднах на статии с прекъсване на газ и реших че нещото което не съм сменял е бобина.Взех часта от друг мерцедес който одавна не е в движение.Заредих падналия от въртене акумолатор и с надежда застанах пред капака.Смених бобината,закачих акумолатора и завъртях.О,чудо колта запали от раз,покарах я и реших да не се радвам много а да я тествам на другия ден.
Момента на истината минус 7 градуса сутрин.Завъртам и колата пали с желание.Тествам на бензин на газ -няма прекьсване,замисляне,гаснене.Оставям я за половин час в студа, паля отново без проблем.
Обадих се да благодаря на Станислав и да се похваля че бенца е отново във форма.
Нямам търпение да дойда на някоя от сбирките в Люлин и да се запозная с хора от форума.
Още веднъж ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ.
НАСКО
#39
Публикувано 12 декември 2011 - 14:49
Нямам търпение да дойда на някоя от сбирките в Люлин и да се запозная с хора от форума.
Още веднъж ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ.
НАСКО
Колега първо много се радвам, че си си решил проблема с помоща на форума.
Няма нужда да отиваш до София за да се запознаеш с колегите.По добре виж тази тема и пиши, че няма време
http://forums.mbclub...opic=31216&st=0
By Batev
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни