Jump to content

  •  

Photo
* - - - - 1 votes

ПОМАГАЙТЕ много продължителен проблемw124 122ks 8клапана


  • Please log in to reply
38 replies to this topic

#16 mechoka 77

mechoka 77

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 93 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W124 200ce 122hp
Garage View Garage

Posted 03 September 2011 - 07:33

Отговарям колата е 1992г делкото е с вакум регулатор,клапата има няколко мм ход без напрежение и после по трудно.Релето с бушона как да проверя.Бушона го гледах здрав е.Това съпротивление къде би могло да е.
  • 0

#17 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 03 September 2011 - 08:27

Стани,да не е от онази гумената част.....

Като я гледам тази тема и като гледам човек от родният ми град,написал с големи букви помощ.....заеви!

Как ще кажат че не може да се оправи ....а им иевем макята и кратунковци. Мързи ги да бачкат!

Пали трудно...първо това трябва да се отстрани. Защо ще пали трудно? Кои и колко са вероятностите за да пали трудно?
_______________________

Колега,върви ли тази кола? Има вероятност проблема да идва от тепсията-кутията за филтъра. Щом гори толкова бензин,значи няма достатъчно въздух или има неконтролиран теч на гориво някъде из подаването на гориво. Да не би някоя част от инжекциона да липсва? Не може така ,това е убийствен и ненормален случай.

п.с
Ако Лазо и Стани нямат нищо против или ако се разберем по-точно,можем да помогнем на човека и да им затвориме устите на тези които казват че не можела да се оправи.

Колега мисли вариант да дотресеш Бенца тук или да си направиме поредната малка екскурзия до Жабокрек и докато собственика оправя скарата,да разпендушириме Бенца.

Със убеденост знам,ако всички части по инжекцията са си на нея.....че ще направим колата !
  • 2


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#18 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 03 September 2011 - 09:52

Май всички имат октан коректор.При тия без ламбда,е само едно съпротивление.Ако го намери разхода му на газ,ще намалее.За бензина с тоя разход,мотора би трябвало да се дави.Добре си е и на газ.Инжекциони вече много.Може да пробва с друг.


Това със съпротивлението е само на американските модели с ЕЗЛ.

Обаче тези без ламбда не са с ЕЗЛ, а с ТСЗ запалване (вакумния регулатор на делкото).

Колата е италианка.
  • 2

#19 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 03 September 2011 - 09:53

Клапата до горе ли си се качва, или спира преди стеснението на дебитомера?
  • 0

#20 Lazar V12

Lazar V12

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 334 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:От всичко по малко !
  • Автомобил:
    Mercedes Benz 600 SEL '1992
    Chrysler Voyager 3.3 AWD '1993
    SAAB 9000 CS '1995
    Fiat Tipo 1.4 '1995
    Fiat 126P '1989
Garage View Garage

Posted 03 September 2011 - 10:14

Ако Лазо и Стани нямат нищо против или ако се разберем по-точно,можем да помогнем на човека и да им затвориме устите на тези които казват че не можела да се оправи.

Колега мисли вариант да дотресеш Бенца тук или да си направиме поредната малка екскурзия до Жабокрек и докато собственика оправя скарата,да разпендушириме Бенца.

Със убеденост знам,ако всички части по инжекцията са си на нея.....че ще направим колата !



Аз съм за !
Само казваш и сме я захапали...... а сме кат питбули - захапеме ли не пускаме :lol .....
  • 1
Публикувано изображение
България е една от малкото страни в света ,в която докато караш в насрещното движение може някой да те шибне отзад !!!

#21 mechoka 77

mechoka 77

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 93 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W124 200ce 122hp
Garage View Garage

Posted 03 September 2011 - 11:50

Ще отида да проверя за клапата и ще пиша по късно.Да погледна ли и нещо друго докато е разкачена.
  • 0

#22 mechoka 77

mechoka 77

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 93 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W124 200ce 122hp
Garage View Garage

Posted 03 September 2011 - 11:52

Забравих да потвърдя че колата е от Италия и си доиде със сравнително висок разход и явно са знаели за проблема защото личеше че не е карана от години
  • 0

#23 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 03 September 2011 - 11:57

Стани,да не е от онази гумената част.....



Бай Васо, всичко е възможно, ама мен ме съмнява че са разбъзикали центровката на електро-хидравличния регулатор.

Другият вариант е теч - или от инжекционната глава или от регулатора.

Колегата казва че регулатора за налягане е сменен.

Остава инжекциона и ЕХР.

Инжекциона може да тече ако клапата е гърмяла и се е разместила. Ако не се качва догоре, и няма 1-2-3мм луфт в покой, плунжера стои натиснат и може да тече през него (О-пръстенчето на плунжера уплътнява само челно). Уплътнението на плунжера може и то да е заминало.

Друга възможност е да е разглобявана инжекционната глава и да не е сглобена правилно, или да е скъсан някой О-пръстен. Вътре има 4 малки, 2 по-големи, и един на самия плунжер.

На мен ми се е случвало на моята си кола - бързах, не напръсках с ВД за по-гладко влизане, зацепих 3-те половини :) на инжекционната глава с малко усилие, и после като запалих, не черни, ами направо бели кълбета бензин излизаха през ауспуха, а ми се напълни и картера. Но веднага смених главата с друга подръка, а дефектиралата после я "аутопсирах" и се установи че единия О-пръстен се е скъсал при зацепването "на сухо". Една стъпка напряко, и после още час занимавка :).
  • 0

#24 mechoka 77

mechoka 77

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 93 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W124 200ce 122hp
Garage View Garage

Posted 03 September 2011 - 13:30

Така, проверих това което ми писа вчера по подробно, клапата стои по средата на стеснението.Дадох на контакт има 2,3 мм свободен ход натиснах клапата и стана нещо което не бяах забелязал по рано замириса на бензин от гърловината на под клапата.Имам плочка на газта и не можах да бръкна навътре да пипна дали е навлажнило,но ми се струва че стоеше мокро.
  • 0

#25 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 03 September 2011 - 19:49

единия О-пръстен се е скъсал при зацепването "на сухо". Една стъпка напряко, и после още час занимавка :).


Мда,така е....ама като несъобразиме и отново разглобиме...няма втори път на сухо.:) Така е с много работи....

Помня Боби /BMAUTO/ когато дойде и ми направи кутията /Господ здраве да му дава на този истински Мъж и убав човек! Дано един ден се появи тук! Бог на автоматиците!/....преди да започне каза. Трябва ни вазелин! Спряхме в аптека и купихме. Мажеше всички уплатнители още преди монтажа.

На колегата от Джумая му казвам че ако е малко по сръчен и с твоята изчерпателно обяснена и точна помощ,ще си оправи Бенца.

Но скарата няма да му се размине! :mbcbbbq
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#26 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 03 September 2011 - 23:09

.Майстора я настройваше топла вървеше добре и не миришеше от аспуха но на другата сутрин трудно палеше не можеше да потегли придарпваше и гаснеше.

настроил ти е перфектно инжекциона, обаче не ти е работела 5тата дюза, затова на студено е работела зле.

Майстора врътваше шестограма колата тръгваше но разхода 40 насто.Оратно в сервиза така 3 пъти и накрая се отказа даже не ми поиска пари.

тук вече го е направил да върви на студено, като е навил доволно шестограма, за да обогати сместа, такаче на судено да е ок.

Знаеш ли как се проверява, дали 5тата дюза работи?
Трябва да замериш дали идва сигнал, когато колата работи на студено, не просто да и дадеш 12V, за да видиш дали цъка.
  • 0

#27 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 04 September 2011 - 03:58

Няма с какво да помогна, но като човек карал и притежавал три години кола със същия двигател, просто като коментар мога да кажа, че КЕ-Джетроника е най-тъпата горивна система измисляна някога :kill_myself
50/100---- къв е тоя разход, 55-ци, 63-ки и 65-ци не горят толкова.
Съвет към колегата- махай тая пущина, доплати някой лев и си вземи нещо с нормален инжекцион, двигател М111 или М104 :drift например, който подлежи на нормална диагностика ;)
Успех все пак.
  • 0

#28 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 04 September 2011 - 08:41

Колега,задал съм ти насочващ за нас въпрос. Ще бъдеш ли така добър да ми отговориш?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#29 mechoka 77

mechoka 77

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 93 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W124 200ce 122hp
Garage View Garage

Posted 06 September 2011 - 10:13

Благодарен съм на всички които вземат отношение по проблема.Не съм очаквал с такъв плам да се включат толкова хора.Отговарям на всички конкретно.На бай Васил- скарата от мен сигурен съм вече че с тази морална и компетентна помощ колата ще се оправи.На този етап не мога да пътувам, работата не ми го позволява,но скоро ще бъда по-свободен.На колегата Lorinser-проверих 5 дюза по описанията от форума откачих тръбичката след това дюзата и един приятел завъртя на стартер и дюзата пръсна за милисекунди, околната температура беще15 градуса.Работи си 5- ицата.На колегата Алфонсо- не ми се продава колицата, като погледна изпънатото купенце и сърцето ми се къса.
  • 0

#30 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 06 September 2011 - 10:39

Мечо,кажи бре братко,върви ли колата? Ти ми отговори само за скарата? :)
Отговора ти ще даде на някой от нас някой отговори.

Просто кажи,върви ли колата?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users