ПОМАГАЙТЕ много продължителен проблемw124 122ks 8клапана
Започната от mechoka 77, 01 сеп 2011 - 14:09:36
38 мнения по тази тема
#16
Публикувано 03 септември 2011 - 07:33
Отговарям колата е 1992г делкото е с вакум регулатор,клапата има няколко мм ход без напрежение и после по трудно.Релето с бушона как да проверя.Бушона го гледах здрав е.Това съпротивление къде би могло да е.
#17
Публикувано 03 септември 2011 - 08:27
Стани,да не е от онази гумената част.....
Като я гледам тази тема и като гледам човек от родният ми град,написал с големи букви помощ.....заеви!
Как ще кажат че не може да се оправи ....а им иевем макята и кратунковци. Мързи ги да бачкат!
Пали трудно...първо това трябва да се отстрани. Защо ще пали трудно? Кои и колко са вероятностите за да пали трудно?
_______________________
Колега,върви ли тази кола? Има вероятност проблема да идва от тепсията-кутията за филтъра. Щом гори толкова бензин,значи няма достатъчно въздух или има неконтролиран теч на гориво някъде из подаването на гориво. Да не би някоя част от инжекциона да липсва? Не може така ,това е убийствен и ненормален случай.
п.с
Ако Лазо и Стани нямат нищо против или ако се разберем по-точно,можем да помогнем на човека и да им затвориме устите на тези които казват че не можела да се оправи.
Колега мисли вариант да дотресеш Бенца тук или да си направиме поредната малка екскурзия до Жабокрек и докато собственика оправя скарата,да разпендушириме Бенца.
Със убеденост знам,ако всички части по инжекцията са си на нея.....че ще направим колата !
Като я гледам тази тема и като гледам човек от родният ми град,написал с големи букви помощ.....заеви!
Как ще кажат че не може да се оправи ....а им иевем макята и кратунковци. Мързи ги да бачкат!
Пали трудно...първо това трябва да се отстрани. Защо ще пали трудно? Кои и колко са вероятностите за да пали трудно?
_______________________
Колега,върви ли тази кола? Има вероятност проблема да идва от тепсията-кутията за филтъра. Щом гори толкова бензин,значи няма достатъчно въздух или има неконтролиран теч на гориво някъде из подаването на гориво. Да не би някоя част от инжекциона да липсва? Не може така ,това е убийствен и ненормален случай.
п.с
Ако Лазо и Стани нямат нищо против или ако се разберем по-точно,можем да помогнем на човека и да им затвориме устите на тези които казват че не можела да се оправи.
Колега мисли вариант да дотресеш Бенца тук или да си направиме поредната малка екскурзия до Жабокрек и докато собственика оправя скарата,да разпендушириме Бенца.
Със убеденост знам,ако всички части по инжекцията са си на нея.....че ще направим колата !
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#18
Публикувано 03 септември 2011 - 09:52
Май всички имат октан коректор.При тия без ламбда,е само едно съпротивление.Ако го намери разхода му на газ,ще намалее.За бензина с тоя разход,мотора би трябвало да се дави.Добре си е и на газ.Инжекциони вече много.Може да пробва с друг.
Това със съпротивлението е само на американските модели с ЕЗЛ.
Обаче тези без ламбда не са с ЕЗЛ, а с ТСЗ запалване (вакумния регулатор на делкото).
Колата е италианка.
#19
Публикувано 03 септември 2011 - 09:53
Клапата до горе ли си се качва, или спира преди стеснението на дебитомера?
#20
Публикувано 03 септември 2011 - 10:14
Ако Лазо и Стани нямат нищо против или ако се разберем по-точно,можем да помогнем на човека и да им затвориме устите на тези които казват че не можела да се оправи.
Колега мисли вариант да дотресеш Бенца тук или да си направиме поредната малка екскурзия до Жабокрек и докато собственика оправя скарата,да разпендушириме Бенца.
Със убеденост знам,ако всички части по инжекцията са си на нея.....че ще направим колата !
Аз съм за !
Само казваш и сме я захапали...... а сме кат питбули - захапеме ли не пускаме .....
България е една от малкото страни в света ,в която докато караш в насрещното движение може някой да те шибне отзад !!!
#21
Публикувано 03 септември 2011 - 11:50
Ще отида да проверя за клапата и ще пиша по късно.Да погледна ли и нещо друго докато е разкачена.
#22
Публикувано 03 септември 2011 - 11:52
Забравих да потвърдя че колата е от Италия и си доиде със сравнително висок разход и явно са знаели за проблема защото личеше че не е карана от години
#23
Публикувано 03 септември 2011 - 11:57
Стани,да не е от онази гумената част.....
Бай Васо, всичко е възможно, ама мен ме съмнява че са разбъзикали центровката на електро-хидравличния регулатор.
Другият вариант е теч - или от инжекционната глава или от регулатора.
Колегата казва че регулатора за налягане е сменен.
Остава инжекциона и ЕХР.
Инжекциона може да тече ако клапата е гърмяла и се е разместила. Ако не се качва догоре, и няма 1-2-3мм луфт в покой, плунжера стои натиснат и може да тече през него (О-пръстенчето на плунжера уплътнява само челно). Уплътнението на плунжера може и то да е заминало.
Друга възможност е да е разглобявана инжекционната глава и да не е сглобена правилно, или да е скъсан някой О-пръстен. Вътре има 4 малки, 2 по-големи, и един на самия плунжер.
На мен ми се е случвало на моята си кола - бързах, не напръсках с ВД за по-гладко влизане, зацепих 3-те половини на инжекционната глава с малко усилие, и после като запалих, не черни, ами направо бели кълбета бензин излизаха през ауспуха, а ми се напълни и картера. Но веднага смених главата с друга подръка, а дефектиралата после я "аутопсирах" и се установи че единия О-пръстен се е скъсал при зацепването "на сухо". Една стъпка напряко, и после още час занимавка .
#24
Публикувано 03 септември 2011 - 13:30
Така, проверих това което ми писа вчера по подробно, клапата стои по средата на стеснението.Дадох на контакт има 2,3 мм свободен ход натиснах клапата и стана нещо което не бяах забелязал по рано замириса на бензин от гърловината на под клапата.Имам плочка на газта и не можах да бръкна навътре да пипна дали е навлажнило,но ми се струва че стоеше мокро.
#25
Публикувано 03 септември 2011 - 19:49
единия О-пръстен се е скъсал при зацепването "на сухо". Една стъпка напряко, и после още час занимавка .
Мда,така е....ама като несъобразиме и отново разглобиме...няма втори път на сухо. Така е с много работи....
Помня Боби /BMAUTO/ когато дойде и ми направи кутията /Господ здраве да му дава на този истински Мъж и убав човек! Дано един ден се появи тук! Бог на автоматиците!/....преди да започне каза. Трябва ни вазелин! Спряхме в аптека и купихме. Мажеше всички уплатнители още преди монтажа.
На колегата от Джумая му казвам че ако е малко по сръчен и с твоята изчерпателно обяснена и точна помощ,ще си оправи Бенца.
Но скарата няма да му се размине!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#26
Публикувано 03 септември 2011 - 23:09
настроил ти е перфектно инжекциона, обаче не ти е работела 5тата дюза, затова на студено е работела зле..Майстора я настройваше топла вървеше добре и не миришеше от аспуха но на другата сутрин трудно палеше не можеше да потегли придарпваше и гаснеше.
тук вече го е направил да върви на студено, като е навил доволно шестограма, за да обогати сместа, такаче на судено да е ок.Майстора врътваше шестограма колата тръгваше но разхода 40 насто.Оратно в сервиза така 3 пъти и накрая се отказа даже не ми поиска пари.
Знаеш ли как се проверява, дали 5тата дюза работи?
Трябва да замериш дали идва сигнал, когато колата работи на студено, не просто да и дадеш 12V, за да видиш дали цъка.
#27
Публикувано 04 септември 2011 - 03:58
Няма с какво да помогна, но като човек карал и притежавал три години кола със същия двигател, просто като коментар мога да кажа, че КЕ-Джетроника е най-тъпата горивна система измисляна някога
50/100---- къв е тоя разход, 55-ци, 63-ки и 65-ци не горят толкова.
Съвет към колегата- махай тая пущина, доплати някой лев и си вземи нещо с нормален инжекцион, двигател М111 или М104 например, който подлежи на нормална диагностика
Успех все пак.
50/100---- къв е тоя разход, 55-ци, 63-ки и 65-ци не горят толкова.
Съвет към колегата- махай тая пущина, доплати някой лев и си вземи нещо с нормален инжекцион, двигател М111 или М104 например, който подлежи на нормална диагностика
Успех все пак.
#28
Публикувано 04 септември 2011 - 08:41
Колега,задал съм ти насочващ за нас въпрос. Ще бъдеш ли така добър да ми отговориш?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#29
Публикувано 06 септември 2011 - 10:13
Благодарен съм на всички които вземат отношение по проблема.Не съм очаквал с такъв плам да се включат толкова хора.Отговарям на всички конкретно.На бай Васил- скарата от мен сигурен съм вече че с тази морална и компетентна помощ колата ще се оправи.На този етап не мога да пътувам, работата не ми го позволява,но скоро ще бъда по-свободен.На колегата Lorinser-проверих 5 дюза по описанията от форума откачих тръбичката след това дюзата и един приятел завъртя на стартер и дюзата пръсна за милисекунди, околната температура беще15 градуса.Работи си 5- ицата.На колегата Алфонсо- не ми се продава колицата, като погледна изпънатото купенце и сърцето ми се къса.
#30
Публикувано 06 септември 2011 - 10:39
Мечо,кажи бре братко,върви ли колата? Ти ми отговори само за скарата?
Отговора ти ще даде на някой от нас някой отговори.
Просто кажи,върви ли колата?
Отговора ти ще даде на някой от нас някой отговори.
Просто кажи,върви ли колата?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни