ПОМАГАЙТЕ много продължителен проблемw124 122ks 8клапана
Започната от mechoka 77, 01 сеп 2011 - 14:09:36
38 мнения по тази тема
#1
Публикувано 01 септември 2011 - 14:09
Много моля помагайте! Нека първо да представя колата 124 122кс 8 клапана автоматик.Купих колата от мой познат така че бях запознат с това че гори много- 20 на сто градско лятото на ненатоварен трафик.Ходих на диагностика в мерц. сервиз и ми казаха че колата е о.к. и така до миналата година.Карам на газ така че 20 газ беше поносимо.Една сутрин колата не запали нито на газ нито на бензин.Отдърпахме я до сервиз и се започна...Взех колата и ооо 40 на сто бензин.Смених делко свещи връщащото на бензина датчици за температура маркучи бензинов филтър проверих бензинова помпа моторче за празен ход и пак я върнах в сервиза.Взех я и пак разход 35 градско 20 извън града.Карам на газ над 20 на сто.Откарах я на друг диагностик.На студено трудно палеше.Колата е добре казва провери 5 дюза от нея е.Проверих .Работи.Отидох на годишен преглед.Те ми казват че скалата не може да насмогне на изгорелите газове 25 пъти над нормата.Зазход 50 на сто градско с 4 литра 8километра.Не откривам ламда сонда няма и пинове за измерване.Причетох всичко из форумите.Мерихме компресия отлична.Изчерпах се а не искам да си продавам количката защото си я харесвам.Моля даите най доброто от себе си и помогнете.Майсторите не искат да ме виждат повече .Казват че не може да се оправи.
#2
Публикувано 01 септември 2011 - 17:33
Ти ме преби бе човек . 99 % съм сигурен ,че колата не изгаря правилно горивото.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#3
Публикувано 01 септември 2011 - 17:43
На газ колко харчи
Никога не оставям магарето си в калта.
#4
Публикувано 01 септември 2011 - 18:22
Много гори бе човек!Аз имах такава 2.3 автомат-136к.с.и ми гореше 13-14 градско.На газ наистина отиваше 18-20,ама 50/100!Значи с акъли във форума няма да стане,трябва ти разбиращ диагностицик(Елконаджия).Между другото по едно време беше започнала да ми гори повечко а майсторите казваха че всичко е идеално и накрая се оказа че някакъв датчик за налягане при празен ход(може и да пиша пълни глупости тъй-като беше адски отдавна) не е в норми,но аз се отказах да го сменям защото беше много скъп и си я карах така.Успех в намирането на правилния майстор!
#5
Публикувано 02 септември 2011 - 10:22
На газ 20 лятото 25 зимата градско.Не съм от голям град.Извън градско 11 без да вдигам повече от 110
#6
Публикувано 02 септември 2011 - 10:35
Така от разстояние е трудно да се каже в кое е проблема, но вероятно имаш проблем или с инжекциона, или с регулатора за налягане.
Ако е без ламбда сонда, да вземат да му регулират сместа на газ анализатор.
Нали затова са диагностици и имат елкони и газ-анализатори.
И провери да не тече гориво от някъде. Че при такъв разход 50/100 се чудя как не ти е напълнило картера и как не хвърля черни кълбета отзад.
Ако е без ламбда сонда, да вземат да му регулират сместа на газ анализатор.
Нали затова са диагностици и имат елкони и газ-анализатори.
И провери да не тече гориво от някъде. Че при такъв разход 50/100 се чудя как не ти е напълнило картера и как не хвърля черни кълбета отзад.
#7
Публикувано 02 септември 2011 - 12:13
Колега тъкмо теб чаках да вземеш отношение.Изчетох всички съвети които си дал и мисля че нещата са ти ясни.Да пълнеше ми картера с бензин затова карам само на газ сега и не не пуши асмърди кофти
#8
Публикувано 02 септември 2011 - 14:59
Теч от инжекционната глава или от регулатора за налягане на горивото.
Регулаторът е лесен - това е онова метално нещо пред инжекциона, в което влизат 3 метални тръби, и една сламка-маркуче за вакум. Махни кутията на филтъра. Дай на контакт да подкачи помпата налягане и после виж дали сълзи гориво от пластмасовата тръбичка.
За да провериш инжекциона - пак, контакт да подкачи налягане и натисни клапата надолу няколко пъти и задръж. Ако видиш гориво да сълзи по стените на дебитомера отвътре и да се събира над дросела е ясно.
Също така, като ти мериха изгорелите газове на техническия преглед - тези високи показатели, 25 пъти над нормата, на празен ход ли ги засякоха, или на 2000 оборота?
Регулаторът е лесен - това е онова метално нещо пред инжекциона, в което влизат 3 метални тръби, и една сламка-маркуче за вакум. Махни кутията на филтъра. Дай на контакт да подкачи помпата налягане и после виж дали сълзи гориво от пластмасовата тръбичка.
За да провериш инжекциона - пак, контакт да подкачи налягане и натисни клапата надолу няколко пъти и задръж. Ако видиш гориво да сълзи по стените на дебитомера отвътре и да се събира над дросела е ясно.
Също така, като ти мериха изгорелите газове на техническия преглед - тези високи показатели, 25 пъти над нормата, на празен ход ли ги засякоха, или на 2000 оборота?
#9
Публикувано 02 септември 2011 - 15:24
Регулатора го смених преди 2месеца,сълзеше ,новия е добре проверих го отново преди седмица.
Гледах и за теч по стените под клапата няма видими.
Проблемите дойдоха след като не запали преди време и поседя в сервиз една седмица.Майстора я настройваше топла вървеше добре и не миришеше от аспуха но на другата сутрин трудно палеше не можеше да потегли придарпваше и гаснеше.Майстора врътваше шестограма колата тръгваше но разхода 40 насто.Оратно в сервиза така 3 пъти и накрая се отказа даже не ми поиска пари.
Имаше нещо интересно след 2 влизане в сервиза забелязах теч около ехр обърнах им внимание и после теча го нямаше но разхода не се промени.
Един майстор каза че имам ламда сонда но аз не откривам около колекторите жици,нито под стелката до шофьора,нито пинове на буксата на калника а всеки твърди че такъв разход само ако е повредена сондата.
Трябва да кажа че колата работи относително добре държи обороти,като включа климатика компенсира оборотите но на моменти се дави.
Анализатора отчете преразход на 1000 оборота и на 2000.
Гледах и за теч по стените под клапата няма видими.
Проблемите дойдоха след като не запали преди време и поседя в сервиз една седмица.Майстора я настройваше топла вървеше добре и не миришеше от аспуха но на другата сутрин трудно палеше не можеше да потегли придарпваше и гаснеше.Майстора врътваше шестограма колата тръгваше но разхода 40 насто.Оратно в сервиза така 3 пъти и накрая се отказа даже не ми поиска пари.
Имаше нещо интересно след 2 влизане в сервиза забелязах теч около ехр обърнах им внимание и после теча го нямаше но разхода не се промени.
Един майстор каза че имам ламда сонда но аз не откривам около колекторите жици,нито под стелката до шофьора,нито пинове на буксата на калника а всеки твърди че такъв разход само ако е повредена сондата.
Трябва да кажа че колата работи относително добре държи обороти,като включа климатика компенсира оборотите но на моменти се дави.
Анализатора отчете преразход на 1000 оборота и на 2000.
#10
Публикувано 02 септември 2011 - 15:47
Някъде по колата,дали има,октан коректор,знаеш ли.Ако някой знае на твоята къде се намира,да подскаже.
Никога не оставям магарето си в калта.
#11
Публикувано 02 септември 2011 - 15:54
Търсим,нещо такова.
Прикачени файлове
Никога не оставям магарето си в калта.
#12
Публикувано 02 септември 2011 - 15:56
Поне да пооправи газта.
Никога не оставям магарето си в калта.
#13
Публикувано 02 септември 2011 - 18:33
Щом е текло от ЕХР, може да са га сваляли и настройвали и него. Което обяснява високите показания на газ-анализатора в обороти.
А като дадеш на контакт, клапата има ли няколко мм луфт или по-лек ход, докато почне да натиска плунжера на инжекциона? Ако няма никакъв луфт - вероятно е навит повече винта за сместа на празен ход, но трябва да е пипано и по ЕХР за да дава високи показания в обороти
А като дадеш на контакт, клапата има ли няколко мм луфт или по-лек ход, докато почне да натиска плунжера на инжекциона? Ако няма никакъв луфт - вероятно е навит повече винта за сместа на празен ход, но трябва да е пипано и по ЕХР за да дава високи показания в обороти
#14
Публикувано 02 септември 2011 - 21:12
Също да те питам - колата коя година е?
Запалителната система каква е - с октан коректор, или с вакум регулатор на делкото? Подозирам че няма октан коректор, щом казваш че няма ламбда сонда.
А, и да не забравя - провери си бушона на релето за пренапрежение.
Алуминиево реле с предпазител, зад акумулатора, зад черната пластмаса.
Запалителната система каква е - с октан коректор, или с вакум регулатор на делкото? Подозирам че няма октан коректор, щом казваш че няма ламбда сонда.
А, и да не забравя - провери си бушона на релето за пренапрежение.
Алуминиево реле с предпазител, зад акумулатора, зад черната пластмаса.
#15
Публикувано 03 септември 2011 - 01:31
Май всички имат октан коректор.При тия без ламбда,е само едно съпротивление.Ако го намери разхода му на газ,ще намалее.За бензина с тоя разход,мотора би трябвало да се дави.Добре си е и на газ.Инжекциони вече много.Може да пробва с друг.
Никога не оставям магарето си в калта.
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни