Отдавна се каня за диагностика, обаче нямам никаква представа къде в София да отида. Ако някой е доволен от конкретен сервиз нека да каже, може и на личниЗащо не я закачиш на една Стар диагноза.
Можеш да пробваш и да почистиш дебитомера със спрей за дросели, ако само механично е замърсен с масло.
Няма мощностC 200 kompressor
Започната от Yumerov, 31 авг 2011 - 10:19:47
26 мнения по тази тема
#16
Публикувано 06 септември 2011 - 15:42
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#17
Публикувано 06 септември 2011 - 15:45
Колега аз видях, че се състои от две части, но незнаех, че могат и по отделно да се закупят - още едно полезно инфо.Да напомня, че това от снимката не се сменя цялото. Има две болтчета, развиваш, дърпаш, тичаш до ивайджет(примерно), пазаруваш ново за около 100-тина лева и монтираш по обратния ред.
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#18
Публикувано 06 септември 2011 - 16:47
Много силно се съмнявам това вътрешното, баш същинската част на дебитомера да струва 100лв и то в ИвайджетКолега аз видях, че се състои от две части, но незнаех, че могат и по отделно да се закупят - още едно полезно инфо.
#19
Публикувано 06 септември 2011 - 17:29
Свали го от колата, да виждаш клапата пред очите си, закачи му буксата и дай на контакт. Трябва да се разходи напред назад малко.За blow-off клапана незнам наистина. Седи си само в едно положение.
Но ако си в авариен режим, може да не я мърда. А то изглежда си в авариен режим, щом не можеш да вдигнеш повече от 120.
#20
Публикувано 06 септември 2011 - 19:51
Аз бях откачил тръбата за въздух и на няколко пъти давах контакт и въобще не помръдваше. А ако е в авариен режим със РС ли трябва да се оправи?Свали го от колата, да виждаш клапата пред очите си, закачи му буксата и дай на контакт. Трябва да се разходи напред назад малко.
Но ако си в авариен режим, може да не я мърда. А то изглежда си в авариен режим, щом не можеш да вдигнеш повече от 120.
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#21
Публикувано 31 октомври 2011 - 18:37
Малко развитие по темата...
Здравейте, колеги. От както се появи проблема не съм писал по темата и не съм ходил в сервиз, защото се беше наложило да заложа колата. Както и да е преди два дена я взех от заложната и колата се държеше осезаемо добре. До тук добре..., но взех, че купих един обезмаслител от една железария. Изкарах дебитомера, напръсках го обилно и.... го изчистих от всякъде. Обаче тъкмо да го монтирам и гледам по средата имаше някакви пластинки - викам си да ги почистя и тях с парцалчето и както уж внимавах да не го прееба допълнително - взех, че счупих една от пластините. До тук лошо. По-лошото е, че взех да се правя на майстор пред баща ми, който все казваше да не го бутаме точно сега ( буквално преди 40 минути) и за да не замрънка като дърта свекърва се направих, че не е станало нищо и го монтирах обратно на мяйстото му. Най-лошото - колата запали все пак ( бахти и немското чудо), ама прекъсваше и не държеше обороти и гаснеше. Така тръгнахме от с.Долни Пасарел и след 5-6км спряхме и разбутахме оборотите от жилото на газта. Вдигнахме ги до 1500 където и ги задържа, после ги смъкнахме до около 1300. Под тези обороти не задържаше от с.Долни Пасарел до София колата се държеше чудесно. И на 3 и на 4 без проблем ускоряваше от 1700-2000 оборота. Прекъсването изчезна.
Та кажете нещо.... дали съм му е*ал тотално мамата че се чувствам доста гузен и виновен в момента , защото имаме малко финансови проблеми, баща ми беше продал неговата кола и за в близко бъдеще мислеше да използва тази.
Здравейте, колеги. От както се появи проблема не съм писал по темата и не съм ходил в сервиз, защото се беше наложило да заложа колата. Както и да е преди два дена я взех от заложната и колата се държеше осезаемо добре. До тук добре..., но взех, че купих един обезмаслител от една железария. Изкарах дебитомера, напръсках го обилно и.... го изчистих от всякъде. Обаче тъкмо да го монтирам и гледам по средата имаше някакви пластинки - викам си да ги почистя и тях с парцалчето и както уж внимавах да не го прееба допълнително - взех, че счупих една от пластините. До тук лошо. По-лошото е, че взех да се правя на майстор пред баща ми, който все казваше да не го бутаме точно сега ( буквално преди 40 минути) и за да не замрънка като дърта свекърва се направих, че не е станало нищо и го монтирах обратно на мяйстото му. Най-лошото - колата запали все пак ( бахти и немското чудо), ама прекъсваше и не държеше обороти и гаснеше. Така тръгнахме от с.Долни Пасарел и след 5-6км спряхме и разбутахме оборотите от жилото на газта. Вдигнахме ги до 1500 където и ги задържа, после ги смъкнахме до около 1300. Под тези обороти не задържаше от с.Долни Пасарел до София колата се държеше чудесно. И на 3 и на 4 без проблем ускоряваше от 1700-2000 оборота. Прекъсването изчезна.
Та кажете нещо.... дали съм му е*ал тотално мамата че се чувствам доста гузен и виновен в момента , защото имаме малко финансови проблеми, баща ми беше продал неговата кола и за в близко бъдеще мислеше да използва тази.
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#22
Публикувано 28 декември 2011 - 18:56
Може ли някой по ВИН номера на колата да ми каже какъв е парт номера на дебитомера ми, че да взема да го сменя вече.
п.п. Ако някой може и му се занимава това е ВИН на колата WDB2020251F451925. Благодаря предварително
п.п. Ако някой може и му се занимава това е ВИН на колата WDB2020251F451925. Благодаря предварително
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#23
Публикувано 21 януари 2012 - 21:58
тази жичка, която си счупил е топлинен датчик,и е важна част Ако купуваш нов дебитомер,трябва да е Бош,иначе ще има проблеми пак,но е скъп,затова си вземи втора употреба
#24
Публикувано 22 януари 2012 - 00:35
Ами аз така и не успях да заделя пари за дебитомер. Карах го известно време така, а сега по стечение на обстоятелствата колата е в заложна къща. Надявам се до месец два всичко да се нареди
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#25
Публикувано 22 януари 2012 - 20:50
P.S. Клапанът не се почиства, а се сменя с нов. След смяната при мен изчезна всичкото масло от тръбите. Не се скъпете за 50лв.
- клапана се сменят и маркучите.
колеги, кой клапан се сменя, кажете с каква марка и колко пари струва?
#26
Публикувано 28 септември 2012 - 01:53
Може ли някой по ВИН номера на колата да ми каже какъв е парт номера на дебитомера ми, че да взема да го сменя вече.
п.п. Ако някой може и му се занимава това е ВИН на колата WDB2020251F451925. Благодаря предварително
A 000 094 00 48 това ти е номера на дебитомера по VIN номера.
#27
Публикувано 25 юни 2013 - 22:44
Малко късно се сетих да приключа темата, но след намесата на Бай Васил колата си работи отново перфектно. Преди да отиде в ръцете на Бай Васил сменени бяха свещите, кабелите за тях, дебитомер, една от бубините и една скоба от въздуховодите, забелязах, че буксата на малкия дросел не е била вкарана добре. Проблем имаше и в релето за пренапрежение, което също беше подменено.
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни