Koя е тая джаджа, която е окъпана в масло? Дебитомера ли? Чисти със спрей за карбуратори на Мотип (ако не се лъжа за марката), онези сивите флакони, които се продават в Практикер/Бриколаж и т.н.
Като смениш оня клапан от темата, която съм пуснал, се оправят нещата. Виж си правилния парт номер за твоята кола. Възможно е да е същия, но не бих рискувал.
Дебитомера, както ти е писал и Радулов, се състои от 2 части: корпус и пълнител. Сменяш както ти изпадне, обикновено е само пълнителя.
Малкият дросел / компресорния blow-off клапан / или оная клапа в ляво, както и да й казват, се вижда единствено на диагностика.
Обикновено си е напълно жива и здрава
P.S. Клапанът не се почиства, а се сменя с нов. След смяната при мен изчезна всичкото масло от тръбите. Не се скъпете за 50лв.
- клапана се сменят и маркучите.
- дебитомера ти струва м/у 200 и 300лв. в зависимост как го намериш и каква марка.
- имай предвид, че като умре дебитомера, колата те оставя на пътя и псувах много по този повод, защото не очаквах, че точно дебитомер ще ме остави на пътя. Тея дето са писали софтуера на колата са крайно гадни хора. Много тъпо решение.