Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Няма мощностC 200 kompressor


  • Please log in to reply
26 мнения по тази тема

#1 Yumerov

Yumerov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Високо строителство, ВиК, риболов, фитнес
  • Автомобил:
    Mercedes W202 200 kompressor 1996g.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 август 2011 - 10:19

Здравейте колеги, от една година притежавам въпросния бенц и не съм имал проблеми до сега с него. Вчера обаче, като се прибирах към провинцията имаше осезаема загуба на мощност. С пълна газ не мога да вдигна повече от 120 и ускорява много бавно, като чели карам малолитражна двутонна кола, а не автомобил с компресор.Преди да се появи този проблем от време на време колата държеше високи обороти на празен ход (около 2 000), но след като подам малко газ се нормализираха и падаха до нормалното. За изимнати около 600км от появата на проблема не съм усетил преразход на гориво. Свещите ми също са за смяна, но не вярвам проблема да е от тях, или само от тях. Забелязах, че малкият дросел ( както повечето тук го наричат) седи постоянно отворен и като подавам газ не променя положенито си.За капак на всичко реших да изчистя дросел клапата ( беше много мръсна и пълна с масло) и обърках малко реда на нещата и в момента колата държи 3000 оборота на празен ход.
Ще съм благодарен на всякаква помощ и да изкажете мненията си за да реша поне отчасти проблема докато се прибера в София. Да обуча по някакъв начин дросела и т.н.
Мен ме притесняват оградените в червено неща на снимките. Мисля, че проблема е свързан с тях.Някой, ако може да каже нещо повече как да ги проверя дали работят ще съм ще съм му задължен.

п.п. Забелязах че и при въртене на волана се чува някакво свирене от хидравликата :kill_myself
Прикачен файл  18112010262.jpg   60,3K   141 Брой сваляния
Прикачен файл  18112010263.jpg   52,22K   133 Брой сваляния
  • 0
Луд умора нема, само се поти

Публикувано изображение

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.

#2 lazarini

lazarini

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    w202 Ц200 Компресор - 96г.

Публикувано 31 август 2011 - 13:12

И как по точно чисти дросела ....... на място или го сваля целия???
  • 0

#3 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 31 август 2011 - 13:14

Брат , при мене беше същата работа на ес-ката и като угасих колата и мотора истина и на сутринта колата беше като нова . И не съм я пипвал да я ремонтирвам.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#4 Yumerov

Yumerov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Високо строителство, ВиК, риболов, фитнес
  • Автомобил:
    Mercedes W202 200 kompressor 1996g.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 август 2011 - 13:53

Дросела му откачих кабела, а преди това изключих акумулатора, но пак казвам че мощността се загуби от преди това.
  • 1
Луд умора нема, само се поти

Публикувано изображение

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.

#5 Yumerov

Yumerov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Високо строителство, ВиК, риболов, фитнес
  • Автомобил:
    Mercedes W202 200 kompressor 1996g.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 август 2011 - 13:57

Брат , при мене беше същата работа на ес-ката и като угасих колата и мотора истина и на сутринта колата беше като нова . И не съм я пипвал да я ремонтирвам.

Не знам гасих я, палих я карах я - все същото си е. Пък без да знам какво горе долу може да е не искам да я нося на майстор в Исперих да не окъкат още повече работата. Дано и аз да се размина като тебе, но не ми се вярва...
  • 0
Луд умора нема, само се поти

Публикувано изображение

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.

#6 juso

juso

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 188 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 Е 200 Kompressor
    Yamaha Virago XV535
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 август 2011 - 14:01

Имах такъв проблем на прибиране от морето!Но причината за моят се оказа кофти гориво!Публикувано изображение
  • 0

#7 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4602 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 31 август 2011 - 16:47

Ако си откачал дросела е възможно да е загубил адаптация и да трябва да се обучи.


По принцип процедурата е - акумулатора откачен за 10мин., после контакт за поне 10сек., изклюено от контакт за поне 10сек, после на контакт 10сек. и палиш.
  • 2

#8 Dydo

Dydo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 781 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 202 - продаден!

Публикувано 01 септември 2011 - 09:05

Хм, и на моята (Ц 180 94г.) преди две седмици й чистих дросела, тъй като гаснеше. Сега е на 100% перфе, ама пък държи на празен ход постоянно 900 оборота някъде. Дросела не е свалян, а просто откачиха едно като луличка, за да свалят голямата тръба за въздуха и пръскаха с един специален спрей (миришещ на ацетон) в самата клапа. После давах малко газ и пак пръскаха за да издухат нещата. Преди две години пак имаше гаснене и тогава отново минах през тази процедура.
Въпроса ми е и аз ли съм за това горното обучаване, тъй като от доста хора чувам, че след почистването вдигало оборотите. Ще взема да го направя, не ми пречи!
  • 0
От Витоша по-високо нема, от Искаро по-дълбоко нема и от Мерцедес по-убаво нема...............древна шопска мъдрост!

#9 Yumerov

Yumerov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Високо строителство, ВиК, риболов, фитнес
  • Автомобил:
    Mercedes W202 200 kompressor 1996g.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 септември 2011 - 17:30

Здравейте колеги, все още не съм решил проблема с колата, защото парите са малко кът в момента. Искам да попитам това черничкото на снимката по долу дебитомер ли е? Когато си чистих дросела смъкнах и такава някаква джаджа, която абсолютно цялата беше окъпана в масло. Та следващият ми въпрос е има ли начин да разбера дали работи тази джаджа и причината за маслото в тръбите от въздушния филтър до дросела дали се дължат на филтъра за картерните газове, за който колегата Liloff беше писал тема.Също така как мога да проверя дали малкия дросел на кутията на въздушния филтър е предал Богу дух.
Още една констатация имам ел. седалки, които имат и някакви копчета за надуване на облегалката, само че една от функциите не работи и ми трябва схема на вакумите да си проверя дали нямам пукната тръба някъде
  • 0
Луд умора нема, само се поти

Публикувано изображение

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.

#10 lazarini

lazarini

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    w202 Ц200 Компресор - 96г.

Публикувано 05 септември 2011 - 20:44

Къде ти е снимката по доло бе колега??? - дебитомера ти се намира ниско доло на въздуховода, който излиза от дросела и най-вероятно е с кръгла букса /поне моя е такъв, а двигаталя ми е същия като твоя/..... и е възможно той да е нахлепан от маслените изпарения. Аз почистих клапана, за който Лилов беше пуснал цяла тема и смея да твърдя, че от тогава няма толкова масло по тръбите и дебитомера. Но профиликтично веднъж на 3 месеца го вадя и го пръскам със спрей за почистване. Ако дебитомера ти е с кръгла букса, то тя е на резба и трябва да е врътнеш за да я откачиш, а не да дърпаш.
  • 0

#11 Yumerov

Yumerov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Високо строителство, ВиК, риболов, фитнес
  • Автомобил:
    Mercedes W202 200 kompressor 1996g.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 септември 2011 - 21:29

Мой пропуск ето я снимката.Прикачен файл  images.jpg   3,7K   26 Брой сваляния По описанието ти значи имам дебитомер......, който най вероятно е скапан. Почти съм сигурен, обаче че проблема не е само от него. Клапата направо ще се сменя, ще прочета отново темата на колегата Liloff, ама мисля че не беше много скъпа. Притеснява ме само факта, че и малкия дросел седи само отворен.

п.п. Някой би ли се навил да сменим дебитомерите си само за едно кръгче...
  • 0
Луд умора нема, само се поти

Публикувано изображение

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.

#12 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4602 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 05 септември 2011 - 22:54

Защо не я закачиш на една Стар диагноза.

Можеш да пробваш и да почистиш дебитомера със спрей за дросели, ако само механично е замърсен с масло.
  • 0

#13 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 06 септември 2011 - 06:18

Мой пропуск ето я снимката.Прикачен файл  images.jpg   3,7K   26 Брой сваляния По описанието ти значи имам дебитомер......, който най вероятно е скапан. Почти съм сигурен, обаче че проблема не е само от него. Клапата направо ще се сменя, ще прочета отново темата на колегата Liloff, ама мисля че не беше много скъпа. Притеснява ме само факта, че и малкия дросел седи само отворен.

п.п. Някой би ли се навил да сменим дебитомерите си само за едно кръгче...

Да напомня, че това от снимката не се сменя цялото. Има две болтчета, развиваш, дърпаш, тичаш до ивайджет(примерно), пазаруваш ново за около 100-тина лева и монтираш по обратния ред.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#14 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 септември 2011 - 08:40

Koя е тая джаджа, която е окъпана в масло? Дебитомера ли? Чисти със спрей за карбуратори на Мотип (ако не се лъжа за марката), онези сивите флакони, които се продават в Практикер/Бриколаж и т.н.
Като смениш оня клапан от темата, която съм пуснал, се оправят нещата. Виж си правилния парт номер за твоята кола. Възможно е да е същия, но не бих рискувал.
Дебитомера, както ти е писал и Радулов, се състои от 2 части: корпус и пълнител. Сменяш както ти изпадне, обикновено е само пълнителя.
Малкият дросел / компресорния blow-off клапан / или оная клапа в ляво, както и да й казват, се вижда единствено на диагностика.
Обикновено си е напълно жива и здрава ;)

P.S. Клапанът не се почиства, а се сменя с нов. След смяната при мен изчезна всичкото масло от тръбите. Не се скъпете за 50лв.
- клапана се сменят и маркучите.
- дебитомера ти струва м/у 200 и 300лв. в зависимост как го намериш и каква марка.
- имай предвид, че като умре дебитомера, колата те оставя на пътя и псувах много по този повод, защото не очаквах, че точно дебитомер ще ме остави на пътя. Тея дето са писали софтуера на колата са крайно гадни хора. Много тъпо решение.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#15 Yumerov

Yumerov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Високо строителство, ВиК, риболов, фитнес
  • Автомобил:
    Mercedes W202 200 kompressor 1996g.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 септември 2011 - 15:17

Точно дебитомера беше целия омаслен за първо време докато взема заплатата ще го пръсна със спрей да видя какъв резултат ще има. Не съм закъсал никъде слава богу, обаче както писах колата не вдига повече от 120-130. Клапана за картерните газове ще го сменя с нов - то е ясно. За blow-off клапана незнам наистина. Седи си само в едно положение.
  • 0
Луд умора нема, само се поти

Публикувано изображение

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни