Няма мощностC 200 kompressor
Започната от Yumerov, 31 авг 2011 - 10:19:47
26 мнения по тази тема
#1
Публикувано 31 август 2011 - 10:19
Здравейте колеги, от една година притежавам въпросния бенц и не съм имал проблеми до сега с него. Вчера обаче, като се прибирах към провинцията имаше осезаема загуба на мощност. С пълна газ не мога да вдигна повече от 120 и ускорява много бавно, като чели карам малолитражна двутонна кола, а не автомобил с компресор.Преди да се появи този проблем от време на време колата държеше високи обороти на празен ход (около 2 000), но след като подам малко газ се нормализираха и падаха до нормалното. За изимнати около 600км от появата на проблема не съм усетил преразход на гориво. Свещите ми също са за смяна, но не вярвам проблема да е от тях, или само от тях. Забелязах, че малкият дросел ( както повечето тук го наричат) седи постоянно отворен и като подавам газ не променя положенито си.За капак на всичко реших да изчистя дросел клапата ( беше много мръсна и пълна с масло) и обърках малко реда на нещата и в момента колата държи 3000 оборота на празен ход.
Ще съм благодарен на всякаква помощ и да изкажете мненията си за да реша поне отчасти проблема докато се прибера в София. Да обуча по някакъв начин дросела и т.н.
Мен ме притесняват оградените в червено неща на снимките. Мисля, че проблема е свързан с тях.Някой, ако може да каже нещо повече как да ги проверя дали работят ще съм ще съм му задължен.
п.п. Забелязах че и при въртене на волана се чува някакво свирене от хидравликата
18112010262.jpg 60,3K 141 Брой сваляния
18112010263.jpg 52,22K 133 Брой сваляния
Ще съм благодарен на всякаква помощ и да изкажете мненията си за да реша поне отчасти проблема докато се прибера в София. Да обуча по някакъв начин дросела и т.н.
Мен ме притесняват оградените в червено неща на снимките. Мисля, че проблема е свързан с тях.Някой, ако може да каже нещо повече как да ги проверя дали работят ще съм ще съм му задължен.
п.п. Забелязах че и при въртене на волана се чува някакво свирене от хидравликата
18112010262.jpg 60,3K 141 Брой сваляния
18112010263.jpg 52,22K 133 Брой сваляния
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#2
Публикувано 31 август 2011 - 13:12
И как по точно чисти дросела ....... на място или го сваля целия???
#3
Публикувано 31 август 2011 - 13:14
Брат , при мене беше същата работа на ес-ката и като угасих колата и мотора истина и на сутринта колата беше като нова . И не съм я пипвал да я ремонтирвам.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#4
Публикувано 31 август 2011 - 13:53
Дросела му откачих кабела, а преди това изключих акумулатора, но пак казвам че мощността се загуби от преди това.
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#5
Публикувано 31 август 2011 - 13:57
Не знам гасих я, палих я карах я - все същото си е. Пък без да знам какво горе долу може да е не искам да я нося на майстор в Исперих да не окъкат още повече работата. Дано и аз да се размина като тебе, но не ми се вярва...Брат , при мене беше същата работа на ес-ката и като угасих колата и мотора истина и на сутринта колата беше като нова . И не съм я пипвал да я ремонтирвам.
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#6
Публикувано 31 август 2011 - 14:01
Имах такъв проблем на прибиране от морето!Но причината за моят се оказа кофти гориво!
#7
Публикувано 31 август 2011 - 16:47
Ако си откачал дросела е възможно да е загубил адаптация и да трябва да се обучи.
По принцип процедурата е - акумулатора откачен за 10мин., после контакт за поне 10сек., изклюено от контакт за поне 10сек, после на контакт 10сек. и палиш.
По принцип процедурата е - акумулатора откачен за 10мин., после контакт за поне 10сек., изклюено от контакт за поне 10сек, после на контакт 10сек. и палиш.
#8
Публикувано 01 септември 2011 - 09:05
Хм, и на моята (Ц 180 94г.) преди две седмици й чистих дросела, тъй като гаснеше. Сега е на 100% перфе, ама пък държи на празен ход постоянно 900 оборота някъде. Дросела не е свалян, а просто откачиха едно като луличка, за да свалят голямата тръба за въздуха и пръскаха с един специален спрей (миришещ на ацетон) в самата клапа. После давах малко газ и пак пръскаха за да издухат нещата. Преди две години пак имаше гаснене и тогава отново минах през тази процедура.
Въпроса ми е и аз ли съм за това горното обучаване, тъй като от доста хора чувам, че след почистването вдигало оборотите. Ще взема да го направя, не ми пречи!
Въпроса ми е и аз ли съм за това горното обучаване, тъй като от доста хора чувам, че след почистването вдигало оборотите. Ще взема да го направя, не ми пречи!
От Витоша по-високо нема, от Искаро по-дълбоко нема и от Мерцедес по-убаво нема...............древна шопска мъдрост!
#9
Публикувано 05 септември 2011 - 17:30
Здравейте колеги, все още не съм решил проблема с колата, защото парите са малко кът в момента. Искам да попитам това черничкото на снимката по долу дебитомер ли е? Когато си чистих дросела смъкнах и такава някаква джаджа, която абсолютно цялата беше окъпана в масло. Та следващият ми въпрос е има ли начин да разбера дали работи тази джаджа и причината за маслото в тръбите от въздушния филтър до дросела дали се дължат на филтъра за картерните газове, за който колегата Liloff беше писал тема.Също така как мога да проверя дали малкия дросел на кутията на въздушния филтър е предал Богу дух.
Още една констатация имам ел. седалки, които имат и някакви копчета за надуване на облегалката, само че една от функциите не работи и ми трябва схема на вакумите да си проверя дали нямам пукната тръба някъде
Още една констатация имам ел. седалки, които имат и някакви копчета за надуване на облегалката, само че една от функциите не работи и ми трябва схема на вакумите да си проверя дали нямам пукната тръба някъде
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#10
Публикувано 05 септември 2011 - 20:44
Къде ти е снимката по доло бе колега??? - дебитомера ти се намира ниско доло на въздуховода, който излиза от дросела и най-вероятно е с кръгла букса /поне моя е такъв, а двигаталя ми е същия като твоя/..... и е възможно той да е нахлепан от маслените изпарения. Аз почистих клапана, за който Лилов беше пуснал цяла тема и смея да твърдя, че от тогава няма толкова масло по тръбите и дебитомера. Но профиликтично веднъж на 3 месеца го вадя и го пръскам със спрей за почистване. Ако дебитомера ти е с кръгла букса, то тя е на резба и трябва да е врътнеш за да я откачиш, а не да дърпаш.
#11
Публикувано 05 септември 2011 - 21:29
Мой пропуск ето я снимката.
images.jpg 3,7K
26 Брой сваляния По описанието ти значи имам дебитомер......, който най вероятно е скапан. Почти съм сигурен, обаче че проблема не е само от него. Клапата направо ще се сменя, ще прочета отново темата на колегата Liloff, ама мисля че не беше много скъпа. Притеснява ме само факта, че и малкия дросел седи само отворен.
п.п. Някой би ли се навил да сменим дебитомерите си само за едно кръгче...
п.п. Някой би ли се навил да сменим дебитомерите си само за едно кръгче...
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#12
Публикувано 05 септември 2011 - 22:54
Защо не я закачиш на една Стар диагноза.
Можеш да пробваш и да почистиш дебитомера със спрей за дросели, ако само механично е замърсен с масло.
Можеш да пробваш и да почистиш дебитомера със спрей за дросели, ако само механично е замърсен с масло.
#13
Публикувано 06 септември 2011 - 06:18
Да напомня, че това от снимката не се сменя цялото. Има две болтчета, развиваш, дърпаш, тичаш до ивайджет(примерно), пазаруваш ново за около 100-тина лева и монтираш по обратния ред.Мой пропуск ето я снимката. images.jpg 3,7K 26 Брой сваляния По описанието ти значи имам дебитомер......, който най вероятно е скапан. Почти съм сигурен, обаче че проблема не е само от него. Клапата направо ще се сменя, ще прочета отново темата на колегата Liloff, ама мисля че не беше много скъпа. Притеснява ме само факта, че и малкия дросел седи само отворен.
п.п. Някой би ли се навил да сменим дебитомерите си само за едно кръгче...
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#14
Публикувано 06 септември 2011 - 08:40
Koя е тая джаджа, която е окъпана в масло? Дебитомера ли? Чисти със спрей за карбуратори на Мотип (ако не се лъжа за марката), онези сивите флакони, които се продават в Практикер/Бриколаж и т.н.
Като смениш оня клапан от темата, която съм пуснал, се оправят нещата. Виж си правилния парт номер за твоята кола. Възможно е да е същия, но не бих рискувал.
Дебитомера, както ти е писал и Радулов, се състои от 2 части: корпус и пълнител. Сменяш както ти изпадне, обикновено е само пълнителя.
Малкият дросел / компресорния blow-off клапан / или оная клапа в ляво, както и да й казват, се вижда единствено на диагностика.
Обикновено си е напълно жива и здрава
P.S. Клапанът не се почиства, а се сменя с нов. След смяната при мен изчезна всичкото масло от тръбите. Не се скъпете за 50лв.
- клапана се сменят и маркучите.
- дебитомера ти струва м/у 200 и 300лв. в зависимост как го намериш и каква марка.
- имай предвид, че като умре дебитомера, колата те оставя на пътя и псувах много по този повод, защото не очаквах, че точно дебитомер ще ме остави на пътя. Тея дето са писали софтуера на колата са крайно гадни хора. Много тъпо решение.
Като смениш оня клапан от темата, която съм пуснал, се оправят нещата. Виж си правилния парт номер за твоята кола. Възможно е да е същия, но не бих рискувал.
Дебитомера, както ти е писал и Радулов, се състои от 2 части: корпус и пълнител. Сменяш както ти изпадне, обикновено е само пълнителя.
Малкият дросел / компресорния blow-off клапан / или оная клапа в ляво, както и да й казват, се вижда единствено на диагностика.
Обикновено си е напълно жива и здрава
P.S. Клапанът не се почиства, а се сменя с нов. След смяната при мен изчезна всичкото масло от тръбите. Не се скъпете за 50лв.
- клапана се сменят и маркучите.
- дебитомера ти струва м/у 200 и 300лв. в зависимост как го намериш и каква марка.
- имай предвид, че като умре дебитомера, колата те оставя на пътя и псувах много по този повод, защото не очаквах, че точно дебитомер ще ме остави на пътя. Тея дето са писали софтуера на колата са крайно гадни хора. Много тъпо решение.
#15
Публикувано 06 септември 2011 - 15:17
Точно дебитомера беше целия омаслен за първо време докато взема заплатата ще го пръсна със спрей да видя какъв резултат ще има. Не съм закъсал никъде слава богу, обаче както писах колата не вдига повече от 120-130. Клапана за картерните газове ще го сменя с нов - то е ясно. За blow-off клапана незнам наистина. Седи си само в едно положение.
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни