Свети лампа за маслото на МЛ 400
Започната от h1pn03ui4, 29 авг 2011 - 14:11:09
24 мнения по тази тема
#16
Публикувано 30 август 2011 - 15:20
Прочетох цялата темата, която ми предложи бай Васил. Мисля първо да закрам някъде джипа на диагностика, но с по-добро апаратура та дано разбере или види къде е проблема, надявам се да е датчик, ако не е той ще се насоча към тези отдушници и отпушването им или там каквото се налага да се направи
#17
Публикувано 30 август 2011 - 16:33
Няма лошо,да свалите клапанния капак и да погледнете,дали не се е насъбрал някакъв нагар.Процедурата е лесна,пък и ти да си спокоен.Всъщност,като свалиш капачката на маслото,идеално чиста ли е или има нагар.
Никога не оставям магарето си в калта.
#18
Публикувано 30 август 2011 - 18:18
колега пет пъти те питаха какво е нивото на маслото
и то ненапразно ама ти идеално
сега на този двигател маслото трябва да е на МАКСИМУМ
не идеално
също така ако е на 15000 хил. и нагоре маслото го сменяй
а ако неискаш да е на мах.
мини през стара загора и се обади ще му задам
да ти светка при по-ниско ниво и си готов
на този двигател масленита канали са доста големи и
едва ли ще се запушат трябва предишния да е бил
голям мърляч
и то ненапразно ама ти идеално
сега на този двигател маслото трябва да е на МАКСИМУМ
не идеално
също така ако е на 15000 хил. и нагоре маслото го сменяй
а ако неискаш да е на мах.
мини през стара загора и се обади ще му задам
да ти светка при по-ниско ниво и си готов
на този двигател масленита канали са доста големи и
едва ли ще се запушат трябва предишния да е бил
голям мърляч
#19
Публикувано 30 август 2011 - 18:22
а за бай Васил и аз така знам .че нямат датчик
и се чете разликата в нивото на запалена и загасена кола
ама доста хора се мъчат да ме убедят в обратното
и се чете разликата в нивото на запалена и загасена кола
ама доста хора се мъчат да ме убедят в обратното
#20
Публикувано 30 август 2011 - 19:28
а за бай Васил и аз така знам .че нямат датчик
и се чете разликата в нивото на запалена и загасена кола
ама доста хора се мъчат да ме убедят в обратното
Ами по някога става така. Имаше един тип който казваше 'абе това дето си го знам,си го знам' та така и ти...като си го знаеш.........ги оставяш да те убеждават.......па си барай кайсиите,цани ги по скалата за твърдоглавщина и се забавлявай. Един ден им го повтори и па смех. .......
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#21
Публикувано 31 август 2011 - 17:39
Здрвейте колеги. Първо искам да се обърна към колега niknd - нивото на маслото е на МАКСИМУМА... А за предишния собственик просто няма от къде да знам дали е бил мърляч или не и така. Ето малко нова информация която искам да споделя с вас. Днес цял ден джипа го ползва баща ми и е установил че тази въпросна лампа святка когато джипа мине през някоя неравност и тогава лампата святка и свети докато пак тръсне в дупка или някаква друга неравност - тогава лампата спирала да свети и така няколко пъти докато се е движил по така здравите ни пътища.
#22
Публикувано 31 август 2011 - 18:02
закачи я на стардиагноза и виж колко е нивото
според компа
вариантите са два
или датчика се е скапал
или ти е настроен на много високо ниво
и при дупка маслото се разклаща и минава под
зададения минимум
според компа
вариантите са два
или датчика се е скапал
или ти е настроен на много високо ниво
и при дупка маслото се разклаща и минава под
зададения минимум
#23
Публикувано 31 август 2011 - 18:02
Колега,я вземи и сложи 300гр повече. Нищо няаа да му стане! Ако ореди светулките или спре... Търси някой със СТАР да ти направи някой цифрови промени софтуерно.
Едно е на дълъг път,друго е на неравност,трето да се знае с точност. Мисля че проблема ти иска успешно боравещ човек със ст.диагноза и поглед върху нещата.
Вместо да си метате закачки в нета с колегата от Ст.Загора,метни един тегел до там и иди да ти настрой джуджавките.
Успех!
Едно е на дълъг път,друго е на неравност,трето да се знае с точност. Мисля че проблема ти иска успешно боравещ човек със ст.диагноза и поглед върху нещата.
Вместо да си метате закачки в нета с колегата от Ст.Загора,метни един тегел до там и иди да ти настрой джуджавките.
Успех!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#24
Публикувано 31 август 2011 - 19:12
Щом на датчика се коригира нивото,софтуерно,няма какво да се се чуди.Досега да му бях долял малко масло.От много глава не боли.
Никога не оставям магарето си в калта.
#25
Публикувано 07 септември 2011 - 18:49
Колега nikdn дай едно телефонче имаш и ЛС !!!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни