Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с цилиндър.


  • Please log in to reply
33 мнения по тази тема

#16 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 26 август 2011 - 03:17

определено майстора те пуска по пързалката.
ако наистина е казал криви бутала...
криви клапани, да, но никъв шанс от стружка, дори и от стомана да е.

я пак го питай данеби да не си разбрал грешно. Буталата или клапаните са криви?
  • 0

#17 USA

USA

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 173 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Риболов,Компютри,Фитнес
  • Автомобил:
    CLK 200 1998

Публикувано 26 август 2011 - 09:24

Сега отивам да говоря с него и с газаджията и после ще пиша.Може нещо аз да не съм разбрал.
  • 0
LAS VEGAS

#18 USA

USA

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 173 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Риболов,Компютри,Фитнес
  • Автомобил:
    CLK 200 1998

Публикувано 26 август 2011 - 11:46

Ходих при газаджията,каза че и друг път се е случвало,и че ще поеме ремонта.Видях и клапаните че пропускат и са криви.КОлектора е пластасов и стояха още стружките от пробиването му.
  • 0
LAS VEGAS

#19 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 26 август 2011 - 11:59

Днес майстора я отворил ,каза че има криви бутала и се е получило като е влязла стружка вътре ,газаджиите като ми слагали газовото пробивали някаква тръба (не помня как се казваше ) и не изчистили стружките и така е станала белята,Утре ще ходя при газаджиията да видим как ще ми поправи колата.

:kill_myself .Колко клапана са криви от ПВС матрялъ.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#20 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 26 август 2011 - 22:34

от много яка пластмаса ги правят
тези колектори :kill_myself
  • 0

#21 Hooligan

Hooligan

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1553 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. M-Class (W164) 350 CDI Facelift
    2. CLK-Class (W208) - Продаден
    3. C-Class (W203) - Продаден
    4. C-Class (W202) - Продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 август 2011 - 18:02

Не, клапаните са от мека пластмаса :)
Няма такъв мит, обаче... ще пиша на mythbusters, да го проверят :)
  • 0

Ignore list: fiveq, Наско, krasch


#22 USA

USA

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 173 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Риболов,Компютри,Фитнес
  • Автомобил:
    CLK 200 1998

Публикувано 13 септември 2011 - 13:51

Ето снимки на клапана и на колектора,
След ремонота колата вървеше 100 км супер след което пак се върнаха симптомите,на диагностика този път всичко е наред и няма промяна в налягането на цилиндрите,
Ходих в Мерцедес ,но ми отказаха да я приемат понеже имала газово.Нещо намекна приемчика че сигурно е клапа на газовото.
Някакви съвети и идеи къде и как мога да си реша проблема?
как патка на газ

Клик
My link



а ето и снимка на свещите(Бош) с които съм сега,сложих ги миналата година на 15000 км сменени заедно с 2 бубини.
My link
  • 0
LAS VEGAS

#23 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 14 септември 2011 - 00:53

На снимката не се вижда крив клапан, но може да не е е херметичен (незабележимо крив) и да изпуска.
Това което виждам, е че на единият изпускателен клапан има странно черно петно, което ми наподобява прегорял клапан с пукнатина.
Другото което се вижда е щедрия маслен нагар. Колата има харч на масло нали? провериха ли водачите и гумичките на клапаните? смениха ли ги при ремонта?

Това "паткане" на газ, може да е от бедна смес, предизвикана от 100 неща. На бензин и газ ли го прави или само на едното?
  • 0

#24 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 септември 2011 - 07:44

Ако промяната на оборотите от клипа се получава без намеса на педала,първото което трябва да свършите е да почистите затлаченият дросел.
В крайщата на клапата,и по-точно около оста и,се виждат наслагвания. Завъртете я ръчно и я почистете внимателно.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#25 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 септември 2011 - 08:09

Ти нямаш клапа на газта, аз на снимките видях газов инжекцион Ланди Ренцо.
Дросела ти е отвратително мръсен.
Свещите също не ми харесват.

Това лее масло на килограм в колекторите. Сменете му клапана, който седи под колекторите. Така и така сте ги сваляли.

Чух на клипа изпаткването като даде газ. Според мен някой от датчциците по горивната смес се ебава.
Вижте живи данни на сондата дали е жива.

Ако ти я е правил пича в София, кво ти каза?
  • 0

#26 USA

USA

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 173 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Риболов,Компютри,Фитнес
  • Автомобил:
    CLK 200 1998

Публикувано 15 септември 2011 - 13:59

И на бензин и на газ го прави.Минал съм 80 км вече и не патка ии не придърпва, но като че ли няма мощност.Нищо не съм правил,просто върнах стария кабел на едната свещт който сменихме преди .Странна работа.
  • 0
LAS VEGAS

#27 USA

USA

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 173 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Риболов,Компютри,Фитнес
  • Автомобил:
    CLK 200 1998

Публикувано 03 януари 2012 - 16:01

Здравейте колеги .Проблема пак се върна.5 месеца не го беше правила и сега пак почна да патка и придърпва и оборотите се менят от време на време.И на газ и на бензин.Може ли пак клапан нещо да е прегорял или от проверката на свещите някой кабел да се е размърдал?
  • 0
LAS VEGAS

#28 USA

USA

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 173 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Риболов,Компютри,Фитнес
  • Автомобил:
    CLK 200 1998

Публикувано 06 януари 2012 - 16:27

Ето и Клипче с паткането :dj


  • 0
LAS VEGAS

#29 USA

USA

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 173 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Риболов,Компютри,Фитнес
  • Автомобил:
    CLK 200 1998

Публикувано 10 януари 2012 - 09:05

Сложих други свещи(Платинени) проблема не се оправи.Мерихме кабелите на бубините здрави са.Едната ми бубина има дупчица отгоре.Възможно ли да е от нея?Забравих да кажа че ходих на диагностика,изтриха ми грешките и по двигателя не показа после грешка...даже нещо се отпуши и вече има мощност.Но проблема с придърпването остава.
Ето снимка на бубината,на 2 от свещите има някакви черти от загар и на единиа кабел,а тези черните пластмасовите са ми счупени и едното липсва., Някой колега от Бургас няма ли да пробвам с неговите бубини?Че в Бургас нови не дават да се пробват,на франц нямаше 2 ра ,нито кабели.,.,,а ве4е 4 майстор ме връща понеже не могат да решат проблема.Толкова много мнения събрах,центровка,кабели,свещи ,лули,дебитомер,дросел....

http://www.snimka.bg/?album;aid=646299

Този пост е редактиран от USA: 10 януари 2012 - 09:06

  • 0
LAS VEGAS

#30 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 януари 2012 - 11:16

Тия свещи изобщо не трябва да изглеждат по този начин
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни