Проблем с цилиндър.
Started by USA, 23 Aug 2011 - 18:45:09
33 replies to this topic
#1
Posted 23 August 2011 - 18:45
Колеги от 2,3 дена колата почна да придърпва на ниски обороти а днес вече доста,Закарах я на майстор мери с един инструмент налягането от цилиндрите и каза че на единия цилиндър ми е ниско налягането и вероятно е бутало износено...Ще отварят двигателя и така ....Някой сблъсквал ли си е с такъв проблем?
Мерца е с газово вече от около 10 дена,200 цлк 1998 .
Сори синът ми писа аз му казвах какво да пише и ,,,,
Мерца е с газово вече от около 10 дена,200 цлк 1998 .
Сори синът ми писа аз му казвах какво да пише и ,,,,
LAS VEGAS
#2
Posted 23 August 2011 - 23:53
Колега,след корекцията ти,вече загрях.Без майтап,смени майстора и в никакъв случай,не барайте буталата.Налягането може да падне само от клапан,или неправилно мерене.Не възможно е да се износят буталата.При износване на цилиндъра,налягането не пада,затова са сегментите.Тоя единия цилиндър да не е от халва.Равномерно ли работи на празен ход или тресе/мотора/.Колеги от 2,3 дена колата почна да придърпва на ниски обороти а днес вече доста,Закарах я на майстор мери с един инструмент налягането от цилиндрите и каза че на единия цилиндър ми е ниско налягането и вероятно е бутало износено...Ще отварят двигателя и така ....Някой сблъсквал ли си е с такъв проблем?
Мерца е с газово вече от около 10 дена,200 цлк 1998 .
Сори синът ми писа аз му казвах какво да пише и ,,,,
Никога не оставям магарето си в калта.
#3
Posted 24 August 2011 - 12:00
Тресе яката на празен.
LAS VEGAS
#4
Posted 24 August 2011 - 13:43
много е важно какви показания е дал компресомерът.
Ако компресията е била много ниска (от 6атм надолу) най-вероятно е повреден клапан, както казва дилянски.
Разпитай пак механиците и ни дай стойности.
Лесно ще те излъжат да направиш сериозен ремонт, ако си им демонстрирал че не разбираш.
разпитай за всичко и даже записвай.. после дай тук данните да видим.
Ако компресията е била много ниска (от 6атм надолу) най-вероятно е повреден клапан, както казва дилянски.
Разпитай пак механиците и ни дай стойности.
Лесно ще те излъжат да направиш сериозен ремонт, ако си им демонстрирал че не разбираш.
разпитай за всичко и даже записвай.. после дай тук данните да видим.
#5
Posted 25 August 2011 - 22:24
Днес майстора я отворил ,каза че има криви бутала и се е получило като е влязла стружка вътре ,газаджиите като ми слагали газовото пробивали някаква тръба (не помня как се казваше ) и не изчистили стружките и така е станала белята,Утре ще ходя при газаджиията да видим как ще ми поправи колата.
LAS VEGAS
#6
Posted 25 August 2011 - 22:30
Хвърлил те е в музиката... ма якоооо...
може ли снимка да направиш на "кривите бутала" от стружка?
Тая стружка трябва да е била с формата на гайка Приятел, лъжат те, съвсем сериозно ти го казвам!
може ли снимка да направиш на "кривите бутала" от стружка?
Тая стружка трябва да е била с формата на гайка Приятел, лъжат те, съвсем сериозно ти го казвам!
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#7
Posted 25 August 2011 - 22:33
Колега от пробиването на колектора не може да се изкривят буталата, по скоро може да са ти казали че имаш криви клапани според мене което се получава от стружките при пробиването на колектора . Сменяй всички клапани ,шлайфайте главата и клапаните и събирайте мотора . Успех !
#8
Posted 25 August 2011 - 22:38
Дори и клапани да са... (да приемем, че не е разбрал правилно)
Не е възможно от стружка да кривне клапан/и стружките са алуминиеви, и са все едно да сипеш солети в цилиндъра, стават на прах и изхвърчат...
Не е възможно от стружка да кривне клапан/и стружките са алуминиеви, и са все едно да сипеш солети в цилиндъра, стават на прах и изхвърчат...
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#9
Posted 25 August 2011 - 22:38
Днес майстора я отворил ,каза че има криви бутала и се е получило като е влязла стружка вътре ,газаджиите като ми слагали газовото пробивали някаква тръба (не помня как се казваше ) и не изчистили стружките и така е станала белята
Аз не вярвам на тоз тип!
От стружка...,криви бутала..
Според мен тази машина е видяла друг зор. Газаджията ще ти се изсмее!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#10
Posted 25 August 2011 - 22:46
А бе, щом не държи компресия, склонен съм да вярвам, че наистина имаш кривнали клапани... Но тоя майстор те е хвърлил в музиката с тия стружки...
Аз бих проверил хубаво, каква е причината за крив/и клапан/и... вижте веригата, да не е прехвърлила зъб?
Но съм на 100% сигурен, че не е от пробиването на колектора, то все едно да си изрежа ноктите в него и да кривне клапани, нема как да стане, повярвай ми.
Газаджията със сигурност ще ти се изсмее...
Аз бих проверил хубаво, каква е причината за крив/и клапан/и... вижте веригата, да не е прехвърлила зъб?
Но съм на 100% сигурен, че не е от пробиването на колектора, то все едно да си изрежа ноктите в него и да кривне клапани, нема как да стане, повярвай ми.
Газаджията със сигурност ще ти се изсмее...
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#11
Posted 25 August 2011 - 22:48
А дали майсторът се е сетил , че колекторът е пластмасов!
Стружките ще изгорят и толкова!
Стружките ще изгорят и толкова!
#12
Posted 25 August 2011 - 22:49
Не е пластмасов!
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#13
Posted 26 August 2011 - 00:08
Koе не е пластмасово??? Всмукателния колектор на М111.942 ли????Не е пластмасов!
Пластмасов е 1000% имал съм такъв двигател
#14
Posted 26 August 2011 - 00:30
Ясно, моя грешка, бъркам го с моя...
Е тогава е още по смешно, пластмасови стружки...
Е тогава е още по смешно, пластмасови стружки...
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#15
Posted 26 August 2011 - 00:35
Случва се
На твоя верно ли е метален??? Не знаех, на стария компресорен (моя) всмукателния колектор е пластмасов.
На твоя верно ли е метален??? Не знаех, на стария компресорен (моя) всмукателния колектор е пластмасов.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users