
монтаж на темпомат на А класа
Започната от DDCo, 21 авг 2011 - 23:39:42
23 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 август 2011 - 23:39
Здравейте,
Някой може ли да помогне със съвет как да си монтирам темпoмат на А160 CDI-2000г.? Дали и подходящо да си сваля лостчето от някъде или дали само това е необходимо като хардуер?
Някой може ли да помогне със съвет как да си монтирам темпoмат на А160 CDI-2000г.? Дали и подходящо да си сваля лостчето от някъде или дали само това е необходимо като хардуер?
#2
Публикувано 22 август 2011 - 18:06
Здравей, аз четох доста и поразпитах на места за CLK W208 '99 и всички ми казват, че освен лостчето трябва да има и прекъсвач на спирачката, както и на газта (за да спре темпомата при натиснат педал). Самото лостче трябва да се свърже към една букса под волана (която не мога да я намеря при мен), така че предполагам, че колата ми не е оборудвана за темпомат. Има и друг вариант - да си сложиш на някоя друга марка. До колкото четох става доста лесно, а един колега дори беше пригодил оригиналното лостче към модула и окабеляването на другия. Потърси в търсачката и ще намериш темата.
Ако имаш допълнителна информация ще се радвам да я споделиш.
Ако имаш допълнителна информация ще се радвам да я споделиш.

The best or nothing.
#3
Публикувано 22 август 2011 - 20:41
ако беше само лостчето всеки щеше да си сложи
дтрябва ти и модул за управление който е интегриран
към ЕКУ на двигателя връзка със скоростите таблото
АВС И ВАС и ЕСП
въобще много играчка и нерви а и части
незнам някой да се навие а и ако се навие
ще предпочетеш да си купиш кола със съществуващ такъв
дтрябва ти и модул за управление който е интегриран
към ЕКУ на двигателя връзка със скоростите таблото
АВС И ВАС и ЕСП
въобще много играчка и нерви а и части
незнам някой да се навие а и ако се навие
ще предпочетеш да си купиш кола със съществуващ такъв
#4
Публикувано 22 август 2011 - 21:17
Само да добавя, че сигнала от спирачката идва от вече съществуващата стоп машинка, а на газта прекъсвач няма, защото натискането на газта не влиае на круиз контрола, виж ако имаш съединител, там си трябва датчик.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#5
Публикувано 22 август 2011 - 22:47
Аз круиз контрола го ползвам само в тунелите, за да не надвишавам 80 км..иначе не виждам кой знае какъв келепир от него..
#6
Публикувано 22 август 2011 - 23:44
Честно да ти кажа келепир има....поне за мен, на магистралата си го слагам на 130-135, и ако няма много народ, минавам цялата без да натисна спирачката, което си е удобство

ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01

#7
Публикувано 23 август 2011 - 06:43
Не само удобство, а и сериозна икономия на време и гориво.Честно да ти кажа келепир има....поне за мен, на магистралата си го слагам на 130-135, и ако няма много народ, минавам цялата без да натисна спирачката, което си е удобство
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#8
Публикувано 23 август 2011 - 07:06
В търсачката има линк към немски сайт, който не работи. Колегата пише, че е специално за монтаж на устройството на А класата.
#9
Публикувано 23 август 2011 - 12:13
Круиз контрола си е супер, аз го ползвам постоянно, както и лимитера...
Потърси темите на Veni, той си слага на неговата, някакъв афтермаркет кит, който го върза за оригиналното лостче от бенц.
ще те излъжа за марката, беше отдавна, но съм сигурен, че има инфо из форума.
Потърси темите на Veni, той си слага на неговата, някакъв афтермаркет кит, който го върза за оригиналното лостче от бенц.
ще те излъжа за марката, беше отдавна, но съм сигурен, че има инфо из форума.
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#11
Публикувано 23 август 2011 - 12:38
Вени го слага на 124 а там няма
толкова системи и електроника колкото в тази
и съответно е по-лесно
толкова системи и електроника колкото в тази
и съответно е по-лесно
#12
Публикувано 23 август 2011 - 12:39
Ники, така е... просто исках да му дам идея за "кит-а" на Вени, е така, да тръгне от някъде.
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#13
Публикувано 23 август 2011 - 12:48
Има и по-евтин вариант! Ако колата е с черен интериор, може да се направи да изглежда заводско, но ще е пипкава работа.
Комплект автопилот от БМВ Е32/Е34/Е36.
Има разлики м/у трите, но са минимални и могат да бъдат сложени като независими системи.
Цената е под 200лв, но трудно се намира.
Представлява това на снимката + 2 букси + стоп машинка за съединителя, като не виждам причина да не се ползва оригинална от Мерцедес.
Ако не можете да се докопате до оригинална, брат ми измисли някакъв мега български тунинг с рид ампула, мога да дам допълнително инфо при нужда. Не е сложна схемата.
Системата е напълно автономна и няма нужда от CAN комуникация, кодиране и т.н.
Комплект автопилот от БМВ Е32/Е34/Е36.
Има разлики м/у трите, но са минимални и могат да бъдат сложени като независими системи.
Цената е под 200лв, но трудно се намира.
Представлява това на снимката + 2 букси + стоп машинка за съединителя, като не виждам причина да не се ползва оригинална от Мерцедес.
Ако не можете да се докопате до оригинална, брат ми измисли някакъв мега български тунинг с рид ампула, мога да дам допълнително инфо при нужда. Не е сложна схемата.
Системата е напълно автономна и няма нужда от CAN комуникация, кодиране и т.н.
Прикачени файлове
#14
Публикувано 23 август 2011 - 12:52
Абее, той е дизел. Там би трябвало да е само Стар кодинг, няма нужда от допълнителен актуатор.
Въпреки че при Стилян нямаше подкарване това нещо, ама освен лостчето не знам дали беше сложил машинката на съединителя!
Въпреки че при Стилян нямаше подкарване това нещо, ама освен лостчето не знам дали беше сложил машинката на съединителя!
#15
Публикувано 23 август 2011 - 13:28
Абе...не знам на какво е икономия, ама да се сложи такова в А класа,която фабрично няма,а и доколкото си познавам моята и хилядите й проблеми..ми се струва много тегаво..
Все пак не забравяйте, че говорим не за какво да е, а А класа където обикновените ремонти стават с 300 зора, а ъпгрейд от такъв тип ми се струва точно като таралеж в гащите.
Все пак не забравяйте, че говорим не за какво да е, а А класа където обикновените ремонти стават с 300 зора, а ъпгрейд от такъв тип ми се струва точно като таралеж в гащите.
Този пост е редактиран от LiL: 23 август 2011 - 13:33
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни