Сбъдната мечта , Мерцедес W140 S600L V12.Гуцомецан.
Започната от Рошен, 21 авг 2011 - 17:31:59
1078 мнения по тази тема
#151
Публикувано 19 октомври 2011 - 09:49
Малко Офф..
Роска виж в първия пост под снимките.. дали не съм изпуснал някой чарколяк и цената му...
Бате.. и продължавай все така..
Ще трябва да му свикнеш малко на педала.. че скоро и гумаджийница ще трябва да отваряш
Роска виж в първия пост под снимките.. дали не съм изпуснал някой чарколяк и цената му...
Бате.. и продължавай все така..
Ще трябва да му свикнеш малко на педала.. че скоро и гумаджийница ще трябва да отваряш
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#152
Публикувано 19 октомври 2011 - 10:13
И още малко офф.
Кажи му на твоя човек с Аудито да се замисля и да влиза у правия път.
Да го поздравиш от мене лично.
Кажи му на твоя човек с Аудито да се замисля и да влиза у правия път.
Да го поздравиш от мене лично.
Не хапи този,който може да те изяде.
#154
Публикувано 23 октомври 2011 - 18:11
Спокоооо.. поне ако не запали.. винаги може да си смените моторите
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#156
Публикувано 23 октомври 2011 - 22:40
Браво барво е те това е Мб Клуб......когато има нужда човек да си помагаме
By Batev
#157
Публикувано 24 октомври 2011 - 20:34
Евала Роше!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#158
Публикувано 24 октомври 2011 - 20:51
Знаеш колко ми беше мерак такава кола.
Види ми се че сега е още по-голям.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#159
Публикувано 24 октомври 2011 - 21:19
Хехехе
Да няма после, че съм не сериозен пък и сега ми се откри малко време.. и видях че си Ъпдейтнал.. и реших да оправя и аз инфото
В момента и той не знае бърз ли е не е ли.. кат няма с кой да практикува , за да разбере
Да няма после, че съм не сериозен пък и сега ми се откри малко време.. и видях че си Ъпдейтнал.. и реших да оправя и аз инфото
В момента и той не знае бърз ли е не е ли.. кат няма с кой да практикува , за да разбере
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#160
Публикувано 25 октомври 2011 - 19:49
Хахахах ръкоделие
Няма време за такива своеволности в момента
Иначе.. цвета не е лош... ама на мен лично.. по би ми харесало още по-кърваво червено
А и за ЕС-ка.... ц.. някак не ми стой... (лично мнение)
Браво на д-р Лазо за пореден път
Няма време за такива своеволности в момента
Иначе.. цвета не е лош... ама на мен лично.. по би ми харесало още по-кърваво червено
А и за ЕС-ка.... ц.. някак не ми стой... (лично мнение)
Браво на д-р Лазо за пореден път
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#161
Публикувано 25 октомври 2011 - 20:14
S-ка само черна и сива/или тъмно синя /
Братчед, както си я подкарал тая машина, след всичките тия интервенции ще стане като нова
Искам едно кръгче из Софето после, ама да ме повозиш
Братчед, както си я подкарал тая машина, след всичките тия интервенции ще стане като нова
Искам едно кръгче из Софето после, ама да ме повозиш
#162
Публикувано 25 октомври 2011 - 20:26
Днес благодарение на Лазар ,беше решен проблема заради който колата загасваше след палене след около пет секунди.
Както и предположи Лазар проблема беше в допълнително слагана аларма която при премахването и не беше демонтирана изцяло.
Днес след нова порция скубане на кабели,разглобяване и проследяване на инсталацията Лазар намери хуйнята която създаваше проблема.
Те я маке и трън.
Казах ти,че ще ти помогне.
Кефи ме,че не им се плаши на колите
и скубе яко.
А иначе аз не знаех,че имаш такъв проблем.
Нали преди се возихме и колата си работеше
без да гасне...
А какво стана с постоянно работещата бензинова помпа?
#163
Публикувано 25 октомври 2011 - 21:19
Лазо е нинджа.
Шат,шат и готово.
Ми ние си се возехме,но по едно време ми направи впечатление че нещо бучи постоянно отзад и то било бензиновата помпа.
А работеше постоянно защото беше махнато релето и на негово място сложена един кабел.
Сложих релето и почна да гасне.
Ама помпата започна да работи както си трябва след като смени релето или колата започна да гасне тогава?
Тоест някой е сложил кабел вместо релето,за да излъже тази част от алармата,която Лазар е изтръгнал?
#164
Публикувано 25 октомври 2011 - 21:52
А по въпросът с аварийния режим нещо правихте ли?
Мерихте ли бобините - оригиналните и допълнителните?
Мерихте ли бобините - оригиналните и допълнителните?
#165
Публикувано 25 октомври 2011 - 21:58
Този цвят е хубав иначе
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни