Сбъдната мечта , Мерцедес W140 S600L V12.Гуцомецан.
Започната от Рошен, 21 авг 2011 - 17:31:59
1078 мнения по тази тема
#721
Публикувано 28 декември 2012 - 00:25
Колата е супер, само едни стопове да си намериш
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#722
Публикувано 28 декември 2012 - 06:24
аххаах, навсякъде го врънкат да ги сменя.Колата е супер, само едни стопове да си намериш
Рошелино, слагай едни диодни и ще заспи.
#723
Публикувано 28 декември 2012 - 09:21
Лично на мен, по този начин стоповете, адски много ми харесват и си мисля, че визията на колата ще загуби, ако смени настоящите стопове. И да попитам Рошен, защо не свали малко задницата?
#724
Публикувано 28 декември 2012 - 15:07
Най-накрая я подкара!Да ти е честита!Четох цялата тема,без да коментирам,но сега мога да кажа,че си свършил страхотна работа с още по-страхотен финал!Желая ти задницата да не те изпреварва,освен ако не го искаш сам!
#725
Публикувано 28 декември 2012 - 16:19
Само забравяш че виското дава "дълбокия" звук на мотора дали веосъм или 12 няма зн.
Иначе 3 степени на перките на парното или на перките на радиатора ?
Иначе 3 степени на перките на парното или на перките на радиатора ?
Този пост е редактиран от staniola: 28 декември 2012 - 16:19
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#726
Публикувано 28 декември 2012 - 16:33
Като работи виското и подаваш дори и някой 4 цилиндров дизел искарва звук : )
Аз пък все си мислех че имат само 2 степени за това попитах. Не знаех че са с 3 степени.
Аз пък все си мислех че имат само 2 степени за това попитах. Не знаех че са с 3 степени.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#727
Публикувано 28 декември 2012 - 16:35
Епа вчера като те возих и виското не бачкаше какво,звук нямаше ли?
Перките на радиатора.
Ти с тоя 12-сетак за звук ли говориш?
Не хапи този,който може да те изяде.
#728
Публикувано 28 декември 2012 - 16:51
Ами честно да ти кажа,звука на твоята по ми харесва.
12-сетака и моят и на Лазар във високите ми звучи много писклив,а не дълбок като на твоята да речем.
На всички осмаци звука е по добър отколкото на 12-сетаците.Без турбинните мотори.
А и аз съм с права генерация само с крайно гърне.
Този пост е редактиран от alipi: 28 декември 2012 - 16:55
Не хапи този,който може да те изяде.
#729
Публикувано 28 декември 2012 - 17:29
има и с 2 степени. Иначе не си спомням какво съм ти казал за перките преди време.
Има един сайт където пише как да разбереш с колко скорости са ти перките, ама не съм у нас.
http://www.k6jrf.com/MB_CTS.html
Виж на картинките е описано как да различиш система с 2 степени от система с 3 степени според начина на свързване на резисторите.
едната имаше един кабел повече. и провери при теб да бе би да са вързани грешно. при мен бяха грешно направени и перките се включваха направо на последна скорост.
Освен това сложи и един резистор на датчика за температурата та да тръгват 8-9 градуса по рано.
виж по долу на страницата. ама аз мисля че съм ти го показвал това сайтче?
http://www.k6jrf.com/R15_R151_dwg1.gif
Има един сайт където пише как да разбереш с колко скорости са ти перките, ама не съм у нас.
http://www.k6jrf.com/MB_CTS.html
Виж на картинките е описано как да различиш система с 2 степени от система с 3 степени според начина на свързване на резисторите.
едната имаше един кабел повече. и провери при теб да бе би да са вързани грешно. при мен бяха грешно направени и перките се включваха направо на последна скорост.
Освен това сложи и един резистор на датчика за температурата та да тръгват 8-9 градуса по рано.
виж по долу на страницата. ама аз мисля че съм ти го показвал това сайтче?
http://www.k6jrf.com/R15_R151_dwg1.gif
Този пост е редактиран от hammer^BaTe: 28 декември 2012 - 17:32
#730
Публикувано 28 декември 2012 - 17:53
Това е при мен, по схема трябва да е с 2 скорости.
А според мен ще може и без виско. С тея две перки трябва да смогва с охлаждането.
Но щом е сложено може би трябва да е там.
Може би мотора е по топъл знам ли не съм инженер и не претендирам за такъв : )
Този пост е редактиран от staniola: 28 декември 2012 - 17:57
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#731
Публикувано 28 декември 2012 - 17:59
При мен (докато работеха де ) в момента който натиснеш климатика тръгват и двете перки но не знам на коя скорост.Имам още един въпрос.
Тези перки трябва ли да се включват когато не работи климатика?
На всички коли който съм виждал перките тръгват с включването на климатика.
Но тая като има и виско знам ли.
Да ве верно трябва да е с 3 скорости моята, ужас.
Този пост е редактиран от staniola: 28 декември 2012 - 18:01
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#732
Публикувано 28 декември 2012 - 18:08
Ма нещо ти нема пластмасовата решетка над перките
Иначе мойте перки трябва да ги оправя напролет преди да я подкарам защото ми правеха магарии.
Работеха по някога постоянно, даваш контакт те фучат.
Докато по едно време спряха изобщо да включват.
Иначе мойте перки трябва да ги оправя напролет преди да я подкарам защото ми правеха магарии.
Работеха по някога постоянно, даваш контакт те фучат.
Докато по едно време спряха изобщо да включват.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#733
Публикувано 28 декември 2012 - 18:08
При мен от както си направих инсталацията(изолацията)перките на 100 -102 градуса се включват охлаждат до 94-95 и спират другото си го оправя виското.
Говориме за лятото в жегите,сега не съм виждал да загрее колата до такова положение че да ползва допълнителните перки.Преди ремонта на инсталацията се пускаше някаква степен около 108-110 градуса.По принцип не знам с колко степени съм ,май съм с две.
Що не смениш датчика ама пушката да каже къде се намира при тебе,при мен е на термостата.
За 3.2-ката е 18 лв от Ауто плюс.
П.П Внесох малко корекция в това мнение.
Датчика не му работеше на комшията на 3.2 и не включваше перките и се опитваше да грее колата.
Говориме за лятото в жегите,сега не съм виждал да загрее колата до такова положение че да ползва допълнителните перки.Преди ремонта на инсталацията се пускаше някаква степен около 108-110 градуса.По принцип не знам с колко степени съм ,май съм с две.
Що не смениш датчика ама пушката да каже къде се намира при тебе,при мен е на термостата.
За 3.2-ката е 18 лв от Ауто плюс.
П.П Внесох малко корекция в това мнение.
Датчика не му работеше на комшията на 3.2 и не включваше перките и се опитваше да грее колата.
Този пост е редактиран от mimo160: 28 декември 2012 - 18:16
#734
Публикувано 28 декември 2012 - 18:12
Ма нещо ти нема пластмасовата решетка над перките
Иначе мойте перки трябва да ги оправя напролет преди да я подкарам защото ми правеха магарии.
Работеха по някога постоянно, даваш контакт те фучат.
Докато по едно време спряха изобщо да включват.
На тебе с бай Васо сме ти казали че ако не ти е правена инсталацията да почваш и аз бях така и ти го казах тогава.
При включване на климатика перките трябва да тръгват но зависи от това колко е жега на вън ,може и на бавна скорост може и на бърза зависи колко се е напекло.
#735
Публикувано 28 декември 2012 - 18:19
Росене,ако караш без виско тия перки ще работят постоянно.Колата ще работи в диапазон 100+ градуса непрекъснато.
Колко време мислиш че ще издържат?
Ако ти се наложи да я настъпиш малко по дълго време и перките няма да могат да смогнат.Не си прави майтап ами слагай виско па макар и зацепено.
Колко време мислиш че ще издържат?
Ако ти се наложи да я настъпиш малко по дълго време и перките няма да могат да смогнат.Не си прави майтап ами слагай виско па макар и зацепено.
Не хапи този,който може да те изяде.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни