Jump to content

  •  

Photo
* * * * * 4 votes

Сбъдната мечта , Мерцедес W140 S600L V12.Гуцомецан.


  • Please log in to reply
1078 replies to this topic

#316 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 28 January 2012 - 23:14

възможно е компа да прави чек на перката (тоест релето), и ако перката не ти работи, защото е блокирала, токът скача рязко, нагрява релето и може да е прекъснало първичната намотка, или да е залепнало. от там компа отчита постоянно отворена/затворена верига и влиза в авария.
Има и предпазител, но може и да не изгори, тогава се скапва релето.
демек чекни и релето и бушончето.
с 5 скорости ли си?

Рошен, тая Българска протекта, преди я ползвах и нещеше да съхне. Никъде не беше написано нитроцелуозна ли е, или алкидна.
  • 0

#317 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,761 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Posted 28 January 2012 - 23:40

Преди няколко години бях пуснал тема относно тази перка на скоростите,обаче не мога да я намеря из хилядите форуми.
Доколкото си спомням LYNX ми беше казал,че компа прави check на тази перка веднага след паленето като я пуска за няколко секунди.
Тоест, ако наистина е така, би трябвало колата винаги да влиза в авариен режим слет чека...
Само да се намеря темата,че да не дрънкам празни приказки.....
  • 0

#318 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 29 January 2012 - 00:37

Много ми се ходи, но....от 20 дни съм на 1 светлинна година от дома, в средата на нищото... остават ми още 14дни докато се прибера.

При първят ми опел, експериментирах с какви ли не комбинации за защита. Само 1 сработи добре, каза ми я некъв стругар:
-нитроцелуозен грунд на спрей, нанесен върху перфекто изчистен метал.
-отгоре гръцкото черно БОДИ на спрей.

иначе тая протекта след 2 години я свалих като тапет от праговете. отдолу беше изгнило. а когато пръсках нещо нитроцелуозно върху нея, стааваше портокал. от тогава я намразих, щото маса труд- за нищо
  • 0

#319 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 29 January 2012 - 01:41

Абе не знам дали пада от прагове, но от спирачни апарати и нетърканите части на дисковете вече 3та година не пада ;)
Питай го Гангстера дали е мръднала по неговите.
Аз си видях ЦЛК-то и не е мръднала. Не е мръднала и на БМВ-то.
Само за продължителни температури над 80гр. не е подходяща.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#320 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 29 January 2012 - 01:46

ба ли го, кой знае кво менте съм нацелил.. за тва повече гнили коли не зимам че ми писна да пиля, търкам, мажа,..
  • 0

#321 dimatatdi

dimatatdi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 75 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца-София
  • Автомобил:
    C 250 TD elegance T-model 150hp 1997

Posted 30 January 2012 - 00:17

Според мен са много високи, карам Митсубиши Л200 с такива и имам представа. :coolgrin
  • 0
.....Mercedes Benz w202 Т C 250 TD elegance.....

Публикувано изображение



#322 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,761 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Posted 30 January 2012 - 14:54

Някой ще ме светне ли дали гуми със размер 255/55/18 са подходящи за тази кола?

Супер неподходящи са. Прекалено големи са и диаметъра им е с цели 5см по голям от стандартния за W140.

За 18 цолови джанти дават като стандартни гуми 255/45/18....

Тоя размер, дето питаш за него, си е направо джипов...
  • 1

#323 lanshot

lanshot

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 79 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W210: E55 ///AMG & E220 CDI

Posted 30 January 2012 - 17:15

Някой ще ме светне ли дали гуми със размер 255/55/18 са подходящи за тази кола?

Според мен може и да станат , щом на моята Е класа станаха 275/45/18 (за 275 не съм сигурен , но бяха над 255) . Джантите бяха АМГ оригинални германски.Докато не пробваш не може да си сигурен.С мен спориха 2-ма гумаджии всеизвестни във Варна (няма да споменавам сервиза и имената) че нямало да стане един размер на предишната ми кола щяло да опира , направо да зацепи подкалника , убеждаваха ме , спориха с мен , смяха ми се ...казах им слагайте ! Сложиха ги и останаха с пръст в уста , перфектния размер ,даже и си седяха като на калъп. Пробвай , ще си като танк ! Успех :)
  • 0

Benz - 5.5 мотора движи !


#324 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,761 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Posted 30 January 2012 - 19:12

Това "докато не пробваш не може да си сигурен" изобщо не е добър съвет.
Какво, да купи някакви гуми за свет пара и после като не станат какво да ги прави?

Отвори един калкулатор за гуми и сравни двата размера 275/45/18 и 255/55/18 и ще видиш,че 255ците са с доста по-голям диаметър нищо, че са
по-тесни.Тия гуми няма да му станат - 100%

Всяка кола си има стандартен диаметър,с който трябва да се съобразяваш.
Не можеш да сложиш какъв да е размер гуми.
  • 1

#325 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 31 January 2012 - 19:07

този бакър за какво се използва ?
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#326 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Posted 31 January 2012 - 20:34

Много добре се получава,част по част,болт по болт :up Леле каква кола ще стане.... :harabe
  • 0

#327 Denislav

Denislav

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 76 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 31 January 2012 - 21:45

хахх, болт по болт... и ще я подкара следващия век.

Това като ония случай:
Отишъл един да си купива понички от павилиона за понички.
- 19 понички, моля.
- Еее, момче, да ти сложа още една, та да станат направо 20?
- Ааа, не. Няма да прекаляваме сега, я...
  • 0

#328 viliuzunov

viliuzunov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:silistra
  • Автомобил:
    W210 E290

Posted 31 January 2012 - 21:49

Евала !!! Кеф цена няма. Давай!!!
  • 0

#329 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 04 February 2012 - 15:44

Тия добре ли ще и стоят.

Публикувано изображение
  • 2


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#330 Batev

Batev

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,535 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Vienna , Austria
  • Интереси:Футбол,Музика,Автомобили,Компютри и Други
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz ML270 CDI - W163 - 2005
    Mercedes-Benz E290 TD - W210 - 1997
Garage View Garage

Posted 04 February 2012 - 16:43

Тия добре ли ще и стоят.

:up Много яки джанти ;)
  • 0
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя
,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....

... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users