Сбъдната мечта , Мерцедес W140 S600L V12.Гуцомецан.
Started by Рошен, 21 Aug 2011 - 17:31:59
1078 replies to this topic
#316
Posted 28 January 2012 - 23:14
възможно е компа да прави чек на перката (тоест релето), и ако перката не ти работи, защото е блокирала, токът скача рязко, нагрява релето и може да е прекъснало първичната намотка, или да е залепнало. от там компа отчита постоянно отворена/затворена верига и влиза в авария.
Има и предпазител, но може и да не изгори, тогава се скапва релето.
демек чекни и релето и бушончето.
с 5 скорости ли си?
Рошен, тая Българска протекта, преди я ползвах и нещеше да съхне. Никъде не беше написано нитроцелуозна ли е, или алкидна.
Има и предпазител, но може и да не изгори, тогава се скапва релето.
демек чекни и релето и бушончето.
с 5 скорости ли си?
Рошен, тая Българска протекта, преди я ползвах и нещеше да съхне. Никъде не беше написано нитроцелуозна ли е, или алкидна.
#317
Posted 28 January 2012 - 23:40
Преди няколко години бях пуснал тема относно тази перка на скоростите,обаче не мога да я намеря из хилядите форуми.
Доколкото си спомням LYNX ми беше казал,че компа прави check на тази перка веднага след паленето като я пуска за няколко секунди.
Тоест, ако наистина е така, би трябвало колата винаги да влиза в авариен режим слет чека...
Само да се намеря темата,че да не дрънкам празни приказки.....
Доколкото си спомням LYNX ми беше казал,че компа прави check на тази перка веднага след паленето като я пуска за няколко секунди.
Тоест, ако наистина е така, би трябвало колата винаги да влиза в авариен режим слет чека...
Само да се намеря темата,че да не дрънкам празни приказки.....
#318
Posted 29 January 2012 - 00:37
Много ми се ходи, но....от 20 дни съм на 1 светлинна година от дома, в средата на нищото... остават ми още 14дни докато се прибера.
При първят ми опел, експериментирах с какви ли не комбинации за защита. Само 1 сработи добре, каза ми я некъв стругар:
-нитроцелуозен грунд на спрей, нанесен върху перфекто изчистен метал.
-отгоре гръцкото черно БОДИ на спрей.
иначе тая протекта след 2 години я свалих като тапет от праговете. отдолу беше изгнило. а когато пръсках нещо нитроцелуозно върху нея, стааваше портокал. от тогава я намразих, щото маса труд- за нищо
При първят ми опел, експериментирах с какви ли не комбинации за защита. Само 1 сработи добре, каза ми я некъв стругар:
-нитроцелуозен грунд на спрей, нанесен върху перфекто изчистен метал.
-отгоре гръцкото черно БОДИ на спрей.
иначе тая протекта след 2 години я свалих като тапет от праговете. отдолу беше изгнило. а когато пръсках нещо нитроцелуозно върху нея, стааваше портокал. от тогава я намразих, щото маса труд- за нищо
#319
Posted 29 January 2012 - 01:41
Абе не знам дали пада от прагове, но от спирачни апарати и нетърканите части на дисковете вече 3та година не пада
Питай го Гангстера дали е мръднала по неговите.
Аз си видях ЦЛК-то и не е мръднала. Не е мръднала и на БМВ-то.
Само за продължителни температури над 80гр. не е подходяща.
Питай го Гангстера дали е мръднала по неговите.
Аз си видях ЦЛК-то и не е мръднала. Не е мръднала и на БМВ-то.
Само за продължителни температури над 80гр. не е подходяща.
#320
Posted 29 January 2012 - 01:46
ба ли го, кой знае кво менте съм нацелил.. за тва повече гнили коли не зимам че ми писна да пиля, търкам, мажа,..
#322
Posted 30 January 2012 - 14:54
Супер неподходящи са. Прекалено големи са и диаметъра им е с цели 5см по голям от стандартния за W140.Някой ще ме светне ли дали гуми със размер 255/55/18 са подходящи за тази кола?
За 18 цолови джанти дават като стандартни гуми 255/45/18....
Тоя размер, дето питаш за него, си е направо джипов...
#323
Posted 30 January 2012 - 17:15
Според мен може и да станат , щом на моята Е класа станаха 275/45/18 (за 275 не съм сигурен , но бяха над 255) . Джантите бяха АМГ оригинални германски.Докато не пробваш не може да си сигурен.С мен спориха 2-ма гумаджии всеизвестни във Варна (няма да споменавам сервиза и имената) че нямало да стане един размер на предишната ми кола щяло да опира , направо да зацепи подкалника , убеждаваха ме , спориха с мен , смяха ми се ...казах им слагайте ! Сложиха ги и останаха с пръст в уста , перфектния размер ,даже и си седяха като на калъп. Пробвай , ще си като танк ! УспехНякой ще ме светне ли дали гуми със размер 255/55/18 са подходящи за тази кола?
Benz - 5.5 мотора движи !
#324
Posted 30 January 2012 - 19:12
Това "докато не пробваш не може да си сигурен" изобщо не е добър съвет.
Какво, да купи някакви гуми за свет пара и после като не станат какво да ги прави?
Отвори един калкулатор за гуми и сравни двата размера 275/45/18 и 255/55/18 и ще видиш,че 255ците са с доста по-голям диаметър нищо, че са
по-тесни.Тия гуми няма да му станат - 100%
Всяка кола си има стандартен диаметър,с който трябва да се съобразяваш.
Не можеш да сложиш какъв да е размер гуми.
Какво, да купи някакви гуми за свет пара и после като не станат какво да ги прави?
Отвори един калкулатор за гуми и сравни двата размера 275/45/18 и 255/55/18 и ще видиш,че 255ците са с доста по-голям диаметър нищо, че са
по-тесни.Тия гуми няма да му станат - 100%
Всяка кола си има стандартен диаметър,с който трябва да се съобразяваш.
Не можеш да сложиш какъв да е размер гуми.
#325
Posted 31 January 2012 - 19:07
този бакър за какво се използва ?
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#326
Posted 31 January 2012 - 20:34
Много добре се получава,част по част,болт по болт Леле каква кола ще стане....
#327
Posted 31 January 2012 - 21:45
хахх, болт по болт... и ще я подкара следващия век.
Това като ония случай:
Отишъл един да си купива понички от павилиона за понички.
- 19 понички, моля.
- Еее, момче, да ти сложа още една, та да станат направо 20?
- Ааа, не. Няма да прекаляваме сега, я...
Това като ония случай:
Отишъл един да си купива понички от павилиона за понички.
- 19 понички, моля.
- Еее, момче, да ти сложа още една, та да станат направо 20?
- Ааа, не. Няма да прекаляваме сега, я...
#328
Posted 31 January 2012 - 21:49
Евала !!! Кеф цена няма. Давай!!!
#329
Posted 04 February 2012 - 15:44
Тия добре ли ще и стоят.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#330
Posted 04 February 2012 - 16:43
Много яки джантиТия добре ли ще и стоят.
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users