Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Mercedes CLK 320 , 2003 , бял пушек , СПЕШНО


  • Please log in to reply
125 мнения по тази тема

#106 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 август 2011 - 00:19

Ами преди като я запаля сутрин или дори като постои примерно 1 час , излиза един плътен бял облак. След това спира.
Сега това нещо след ремонта го нямаше , но сега я запалих след като стоя 1 час навън и пак ми направи същото нещо,пак излезе облак.Като и дадох газ сега излиза нещо като вода от ауспуха , вода със сажди от ауспуха. На градско не го прави , не пуши на тихи обороти , имам чувстеото че като карам на тихи обороти само сабира пушек , давам и газ и си го изхвърля... :(



Покарай така,наблюдавай и споделяй.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#107 Demo_1

Demo_1

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Град:София/Лайпциг
  • Автомобил:
    Много са :D

Публикувано 21 август 2011 - 00:21

Виж тая вода да не е антифриз , дано да е кондез ....
Картера нали го чистихте ?
  • 0

#108 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 21 август 2011 - 00:44

На какво мирише тоя пушек.Дай газ до дупка,ако трябва сложи едно паве и чакай от зад.Всеки дим си има мирис.Провери ги тия свещи,кои са зацапани.Проверяват се след като изпуши.Изкарайте одушника свободно в атмосферата.Покарай да се изпари маслото от ауспуха.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#109 gri6a05

gri6a05

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    2003 Mercedes CLK 320 / W209/
    2005 Mercedes S320 CDI

Публикувано 21 август 2011 - 00:46

Виж тая вода да не е антифриз , дано да е кондез ....
Картера нали го чистихте ?

Да, картера и той е чистен. Това навярно е конденз защото антифриза не мърда.
Той ме каза че някой катализатор също може да е запушен. Но мен ме интересува ,защо още пуши,какво иска тази кола. Дали може да е сегменти при положение,че компресията е добре или то няма нищо общо?
Ако трябва да се сненят сегменти,колко ще ми струва орентировачно в БГ с частите? Вече и аз се чудя какво да правя... :(
  • 0

#110 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 21 август 2011 - 00:52

Да, картера и той е чистен. Това навярно е конденз защото антифриза не мърда.
Той ме каза че някой катализатор също може да е запушен. Но мен ме интересува ,защо още пуши,какво иска тази кола. Дали може да е сегменти при положение,че компресията е добре или то няма нищо общо?
Ако трябва да се сненят сегменти,колко ще ми струва орентировачно в БГ с частите? Вече и аз се чудя какво да правя... :(

Нали ти казах,че компресията е тест само за клапани.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#111 gri6a05

gri6a05

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    2003 Mercedes CLK 320 / W209/
    2005 Mercedes S320 CDI

Публикувано 21 август 2011 - 00:53

На какво мирише тоя пушек.Дай газ до дупка,ако трябва сложи едно паве и чакай от зад.Всеки дим си има мирис.Провери ги тия свещи,кои са зацапани.Проверяват се след като изпуши.Изкарайте одушника свободно в атмосферата.Покарай да се изпари маслото от ауспуха.

Мирише на нещо странно. Не мирише на чисто масло,поне така казва човека който караше зад мен. На място я форсирахме после но то тогава понякога пуши а понякога не и дори да пропуши не мирише силно на масло ами на нещо междинно. Но колата просто пуши когато си поиска но не и постоянно.
Сега навръщане кати и подадох рязко газ нещо от двигатела се чу като давенен,кашляне от двигатела и почна да пропушва и след това се оправи...
  • 0

#112 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 21 август 2011 - 00:57

Точно като вземе да се дави,загаси веднага и свали свещите,да видиш коя е зацапана.Измъкни и одушниците за да го отхвърлим този проблем.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#113 gri6a05

gri6a05

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    2003 Mercedes CLK 320 / W209/
    2005 Mercedes S320 CDI

Публикувано 21 август 2011 - 01:00

Утре ще го направя това. Ако някоя свещ е зацапана това какво означава и ако не е какъв е следващия вариант?
  • 0

#114 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 21 август 2011 - 01:07

Ако е зацапана,значи знаем от кой цилиндър е.Започни от този дето ти го даваше на диагностиката като проблемен и още някой за сравнение.Миризмата може да е на масло или антифриз,която е странно гадна.Ако е антифриз,ще има и надуване на маркучите,пък ти каза,че нямаш.Това с покачването на маслото ти го обясних по напред.Не забравяй ако свещите са чисти,да измъкнеш одункика да е свободен.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#115 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 21 август 2011 - 01:11

Има вероятност,да са ти пълни ауспусите с масло и като се загрее,да пропушва.Трябва да вземе по малко да се избистря.
  • 1
Никога не оставям магарето си в калта.

#116 gri6a05

gri6a05

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    2003 Mercedes CLK 320 / W209/
    2005 Mercedes S320 CDI

Публикувано 21 август 2011 - 08:47

Проблема е ,че не се избистря ами май все повече става,все едно не е чистена колата. Сега като проверим свещите и е стане ясно.
  • 0

#117 gri6a05

gri6a05

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    2003 Mercedes CLK 320 / W209/
    2005 Mercedes S320 CDI

Публикувано 21 август 2011 - 16:34

Здравейте на всички.
Днес сутринта карах колата градско и всичко беше ОК (само сутринта като я запалих , пак изпуши)
Докато карам градско няма проблем с плавно подаване на газта.Така 4-5 км и пак ми светна лампата на маслото ,че е повече и малко след това реших да дам повече газ и пак изпуши стабилно. След това спре, изхвърли каквото има и същото нещо след това. Спрях колата за 4-5 часа , запалих я пак си изпуши при паленето и то веднага докато запаля и тругва облака. Изчиства го и градско няма грам пушек , пак ми светна лампата не след дълго но продължих да карам на ниски обороти и не ми изпуши. Като се прибрах я форсирах 2-3 пъти максимално и тогава пак си изхвърли облака.
Не съм проверявал свещите ,понеже незнам как и сега пак ще я карам на майстора.
Но много старнно ,че този пушек определено не мирише на масло , нито на антифриз , няква странна смрад , дори не е гадна смрад ами просто немога да я определя. Колата върви прекрасно , няма проблеми с вървенето , набирането и т.н. също така двигатела си работи много тихо и равномерно.
Щях да попитам нещо , дали това може да е от катализаторите ,че те май са и два и ако те във времето са се пълнили с масло и т.н. да не може да си издиша и да сабира емисиите там докато не му стане тясно и изхвърли всичко. Това възможно ли е ?
Помагайте колеги , моля ви ! :) :flagmbcb
  • 1

#118 gri6a05

gri6a05

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    2003 Mercedes CLK 320 / W209/
    2005 Mercedes S320 CDI

Публикувано 21 август 2011 - 22:15

Нещо ново под слънцето ... :)
Дадоха ми един елементарен съвет...
По-рано бях обяснил ,че двигатела работи много добре,тихо и правилно , форсира се мого добре и колата върви много.
По мое наблюдение бях обяснил,че колата двигатела си е добре но колата някак си се дави и тогава почва да пуши .
И както и да е по пътя на логиката помислих за катализатора ,че най-вероятно има проблем , щом двигатела е така задръстен и беше изчистен надолу най-вероятно да е нещо друго. И така , не бях се сещал за нещо много просто , понеже колата е автомат а автомата винаги държи колата в много ниски обороти , дори потегля на 3-та 4-та имам чувстовото ,че колата е задръстена и не може да се продуха и бях посъветван да я карам на тип-троник с ръчно сменяне и да я държа в обороти . И така и направих, под 3000-4000 оборота не съм падал, продухах я яко на 3-та изпробвах колко вдига (149 км/ч) и така нямах ГРАМ ПУШАК за 50 километра . Пусна ли пълния автоматик , колата пада в много ниски обороти 1500 макс и като покарам повече време и дам газ и отзад става пушилка.
Сега оставих колата при майстора и сега ще и отваря цялата система , тя има 4 катализатора и предполагам ,че както не и е било сменяно маслото ,катализаторите ще са пълни с масло и боклуци.
Мнения и съвети ,моля . :flagmbcb
  • 1

#119 Demo_1

Demo_1

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Град:София/Лайпциг
  • Автомобил:
    Много са :D

Публикувано 22 август 2011 - 01:52

Нещо ново под слънцето ... :)
Дадоха ми един елементарен съвет...
По-рано бях обяснил ,че двигатела работи много добре,тихо и правилно , форсира се мого добре и колата върви много.
По мое наблюдение бях обяснил,че колата двигатела си е добре но колата някак си се дави и тогава почва да пуши .
И както и да е по пътя на логиката помислих за катализатора ,че най-вероятно има проблем , щом двигатела е така задръстен и беше изчистен надолу най-вероятно да е нещо друго. И така , не бях се сещал за нещо много просто , понеже колата е автомат а автомата винаги държи колата в много ниски обороти , дори потегля на 3-та 4-та имам чувстовото ,че колата е задръстена и не може да се продуха и бях посъветван да я карам на тип-троник с ръчно сменяне и да я държа в обороти . И така и направих, под 3000-4000 оборота не съм падал, продухах я яко на 3-та изпробвах колко вдига (149 км/ч) и така нямах ГРАМ ПУШАК за 50 километра . Пусна ли пълния автоматик , колата пада в много ниски обороти 1500 макс и като покарам повече време и дам газ и отзад става пушилка.
Сега оставих колата при майстора и сега ще и отваря цялата система , тя има 4 катализатора и предполагам ,че както не и е било сменяно маслото ,катализаторите ще са пълни с масло и боклуци.
Мнения и съвети ,моля . :flagmbcb

Неслагай други катализатори а се радвай на V6 звука :)
  • 1

#120 gri6a05

gri6a05

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    2003 Mercedes CLK 320 / W209/
    2005 Mercedes S320 CDI

Публикувано 22 август 2011 - 17:23

Аз му се порадвах , но горенето не ми хареса :) като постоянно го настъпвам ми отива 20/100 .
А някой случайно знае ли дали тази кола има еко клапан или нещо от сорта?
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни