Mercedes CLK 320 , 2003 , бял пушек , СПЕШНО
Започната от gri6a05, 14 авг 2011 - 00:54:53
125 мнения по тази тема
#61
Публикувано 16 август 2011 - 23:46
Абе, тия англичани уж минават за много грамотни, а всъщност ще се окаже, че са пълни малоумници
К'ви са тия масла за 45'000км, това никъде го няма, никъде. 10-15 хиляди е нормалния интервал за смяна на маслото на този двигател в зависимост от стилът и условията на шофиране.
Long Life масла.... като гледам снимките спокойно мога да ги нарека Short life
Колко смени с това масло ще изкара двигателя, 2-3 максимум, после нов мотор.
Баси, още не мога да повярвам колко са зле
Дано да се възстанови ЦЛК-то възможно най-бързо.
К'ви са тия масла за 45'000км, това никъде го няма, никъде. 10-15 хиляди е нормалния интервал за смяна на маслото на този двигател в зависимост от стилът и условията на шофиране.
Long Life масла.... като гледам снимките спокойно мога да ги нарека Short life
Колко смени с това масло ще изкара двигателя, 2-3 максимум, после нов мотор.
Баси, още не мога да повярвам колко са зле
Дано да се възстанови ЦЛК-то възможно най-бързо.
#62
Публикувано 16 август 2011 - 23:46
Джиткам си аз извън страната с Ауди и хоп,започна само да бръмчи без да върви и изгасна. Ебаси съоражението,изгасна насред тесен път,стеснение пред един тунел.Шаш! Ръгам автомат,пали и гасне,обороти всичко шес,но не...ауди ме предаде.
Нареди се опашка да си еве майката. Аз се червя,ауди не иска. А от опашката никой не се сеща да дойде да ме избута поне малко за да може малко от малко да се минава. Стана стррашнооо. Никой не излиза,чакат,ще чакат но няма да помогнат.
Викам си....таковайте се! Щам ви мързи.висете. Аз не бързам.
Как да е,оправих се някакси и не моа да намеря човек свестен да ми даде два инструмента.
Та...радвай се за това момче!
Нареди се опашка да си еве майката. Аз се червя,ауди не иска. А от опашката никой не се сеща да дойде да ме избута поне малко за да може малко от малко да се минава. Стана стррашнооо. Никой не излиза,чакат,ще чакат но няма да помогнат.
Викам си....таковайте се! Щам ви мързи.висете. Аз не бързам.
Как да е,оправих се някакси и не моа да намеря човек свестен да ми даде два инструмента.
Та...радвай се за това момче!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#63
Публикувано 17 август 2011 - 00:00
Точно на време , хаха . Много скоро щях да се почувствам по същия начин , Васе . Късмет ...
А относно маслото , това сега тук е актуално и представете си дори дилърите на Мерцедес , Ауди и т.н. го препоръчвали ... Това си е бизнес, както и да го погледнеш , понеже трябва да го счупиш това за да се върнеш в сервиза. Този моя човек ми разправя ,че скоро в сервиза им докарали някаква кола и като тръгнали да и сменят маслото , вдигнали я на рампата , махнали пробката и някъде след 10-15 секунди започнало да тече грес от вътре , тя тази женица карала близо 30 000 км с това масло ... Но все пак това са единични случай , повечето хора които се грижат за колите си си сменят маслата и филтрите на 10 000 - 15 000 км но ....
А относно маслото , това сега тук е актуално и представете си дори дилърите на Мерцедес , Ауди и т.н. го препоръчвали ... Това си е бизнес, както и да го погледнеш , понеже трябва да го счупиш това за да се върнеш в сервиза. Този моя човек ми разправя ,че скоро в сервиза им докарали някаква кола и като тръгнали да и сменят маслото , вдигнали я на рампата , махнали пробката и някъде след 10-15 секунди започнало да тече грес от вътре , тя тази женица карала близо 30 000 км с това масло ... Но все пак това са единични случай , повечето хора които се грижат за колите си си сменят маслата и филтрите на 10 000 - 15 000 км но ....
#64
Публикувано 17 август 2011 - 08:15
Бах маа му, а аз се притеснявах за няколко драскотини на гърбиците на валовете на БМВ-то.
Божееее каква хубава кола продадох!
Божееее каква хубава кола продадох!
#65
Публикувано 17 август 2011 - 21:35
Колеги , кажете ми какво масло да си купя , кое се препоръчва като марка?
#66
Публикувано 17 август 2011 - 23:15
Колега,гледката не е нещо ново.Снимките са чудни.Това изяснява всичко.Повечето бензинови Италианки са такива.Мислех си че Английските са кадърни,ама ти ми разби представите.След идеално прочистване,ще се коригира,ма този двигател,вече няма сегменти.Това с компресията го забрави,този тест е за състоянието на клапаните.Моето мнение е,че или са запекли от прегрявани,или са износени/за сегментите говоря/Така или иначе,сте го разглобили,напълнете цилиндрите с газ за горене.Тя ще изтече през сегментите и отива в картера.От долу се слага един леген който събираш и после пак през свещите наливаш.Метода е спасил доста двигатели.Интересен ми е разхода на масло на 1000км.
Никога не оставям магарето си в калта.
#67
Публикувано 17 август 2011 - 23:44
Мислиш ли ,че сегментите са заминали ? Трудно ли се сменят и колко време отнема ?
#68
Публикувано 17 август 2011 - 23:46
Майстора е проверил гумичките на клапаните , идеални били , нищо им нямало.
#69
Публикувано 18 август 2011 - 00:07
Е това с "италианките" като го чуя и се хващам за главата вечеКолега,гледката не е нещо ново.Снимките са чудни.Това изяснява всичко.Повечето бензинови Италианки са такива.Мислех си че Английските са кадърни,ама ти ми разби представите.След идеално прочистване,ще се коригира,ма този двигател,вече няма сегменти.Това с компресията го забрави,този тест е за състоянието на клапаните.Моето мнение е,че или са запекли от прегрявани,или са износени/за сегментите говоря/Така или иначе,сте го разглобили,напълнете цилиндрите с газ за горене.Тя ще изтече през сегментите и отива в картера.От долу се слага един леген който събираш и после пак през свещите наливаш.Метода е спасил доста двигатели.Интересен ми е разхода на масло на 1000км.
Колега, колко коли от Италия си притежавал, че вадиш такива генерални заключения??
"Повечето"...?????
По-скоро бих казал, че се срещат от време на време и такива, но повечето коли от Италия да са с двигател в такова състояние- ще ме извиняваш ама си в голяма грешка.
Карам вече трета поред кола "италианка" и на трите двигателите лъщяха, а на последните две маслото не мърда от смяна до смяна. Мен няма какво да ме накара да се замисля дори за скраповете внос от немско и австрийско. Имал съм и коли от там, който е имал, знае за какво говоря.
#70
Публикувано 18 август 2011 - 00:36
Чесно казано навсякъде има такива хора които не поглеждат колите си. Тук чесно казано малко хора не си подържат колите. Всяка втора кола е нова и се обслужва при съответните дилъри на коли. Тук трудно се продава кола без сервизно минало. Но има и такива като тази която взех от търг за по-малко пари без сервизно минало и т.н. Но както и да е навсякъде е пълно с подобно коли.Е това с "италианките" като го чуя и се хващам за главата вече
Колега, колко коли от Италия си притежавал, че вадиш такива генерални заключения??
"Повечето"...?????
По-скоро бих казал, че се срещат от време на време и такива, но повечето коли от Италия да са с двигател в такова състояние- ще ме извиняваш ама си в голяма грешка.
Карам вече трета поред кола "италианка" и на трите двигателите лъщяха, а на последните две маслото не мърда от смяна до смяна. Мен няма какво да ме накара да се замисля дори за скраповете внос от немско и австрийско. Имал съм и коли от там, който е имал, знае за какво говоря.
Аз съм карал 3 "италянки" и бях много доволен, но от както съм в Англия съм предимно на MB & BMW .
#71
Публикувано 18 август 2011 - 00:40
Нема италиянски,нема курилските острови! Всичко си е до човек!
Кво да очакваме като повечето търговци на коли ги вземат почти от скрапа и гледат да преебат някой.
Аз също предпочитам сияещо купе от Италия. Наскоро попадах на няколко много добри коли.
Кво да очакваме като повечето търговци на коли ги вземат почти от скрапа и гледат да преебат някой.
Аз също предпочитам сияещо купе от Италия. Наскоро попадах на няколко много добри коли.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#72
Публикувано 18 август 2011 - 11:34
Колега,не са много,където съм ги притежавал.Много са които съм ги отварял.Само бензинки,дизела няма проблем.Масово в България се вкарват автомобилите от моргите.Аз лично съм го правил.Нагледал съм се на този нагар.Състоянието на двигателите на всички е било без износване на блока,но с износени сегменти.Тоя нагар няма от къде да дойде.Радвай се,че твоите са запазени.Платил си повечко за кола.Не всички плащат.Искат за малко пали,идеална кола.С Английските досега където съм отварял,са били лъскави и чудни,затова тази ме учуди толкова.Е това с "италианките" като го чуя и се хващам за главата вече
Колега, колко коли от Италия си притежавал, че вадиш такива генерални заключения??
"Повечето"...?????
По-скоро бих казал, че се срещат от време на време и такива, но повечето коли от Италия да са с двигател в такова състояние- ще ме извиняваш ама си в голяма грешка.
Никога не оставям магарето си в калта.
#73
Публикувано 18 август 2011 - 11:39
Колите наистина са запазени,те май не ползват такива луги.Калниците са им по очукани,ма това било нормално за тях.Пак оспамихме на колегата темата,ма не е от голяма вреда.Аз също предпочитам сияещо купе от Италия. Наскоро попадах на няколко много добри коли.
Никога не оставям магарето си в калта.
#74
Публикувано 18 август 2011 - 12:03
Ами аз казах на моя майстор да ги промие с газ но той каза че като е мерил компресията била 10 и вобще нямало признаци на износени сегменти, така че сега ще и прави промивка със старо масло и после съм му поръчал Mobil- че 10w40 . Надявам се да я запали довечера да видим дали ще пуши. Надявам се да спре.
#75
Публикувано 18 август 2011 - 12:20
Ами аз казах на моя майстор да ги промие с газ но той каза че като е мерил компресията била 10 и вобще нямало признаци на износени сегменти, така че сега ще и прави промивка със старо масло и после съм му поръчал Mobil- че 10w40 . Надявам се да я запали довечера да видим дали ще пуши. Надявам се да спре.
Дано!
Според мен ще спре. Натрупванията са причината за лошото оттичане,събиране горе,преливане тук там,постъпване на масло в цилиндрите и....сив дим. Начи..
..при проблема както в случая,маслото макар и събрало се горе не оставя тотално сух картера. Все си мисля че след като колата не е тракала всичко е наред.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни