W140Mercedes
Започната от Ta4kata, 16 дек 2005 - 16:58:00
13 мнения по тази тема
#1
Публикувано 16 декември 2005 - 16:58
Iskam da popitam, predstoi mi pokupna na kola, sprql sym se na dva modela kola Mercedes W140 S320 benzin sled 1996 ili drugiq varqnt e ochilarka W210 E230 sled 1998 dyrja obache kolata da mi byde benzin i sys sichki ekstri .
Ta misyltami e kakvo bixte mi preporychali vie ???? [email protected]
Ta misyltami e kakvo bixte mi preporychali vie ???? [email protected]
Мислих че ме е страх да летя! W140 колата мечтта
#2
Публикувано 20 декември 2005 - 16:31
Priateliu
W140 i W210 sa nesravnimi
pitai Alexone dali bi smenil purata za C-class B) B)
taka che ako ne te pritesniava nishto drugo(razhod,zastrahovki i t.n.)
VZIMAI W140 B)
W140 i W210 sa nesravnimi
pitai Alexone dali bi smenil purata za C-class B) B)
taka che ako ne te pritesniava nishto drugo(razhod,zastrahovki i t.n.)
VZIMAI W140 B)
#3
Публикувано 20 декември 2005 - 17:05
Ами аз Пурата май и за W140 трудно бих я смени та камо ли за някоя С-едкаPriateliu
W140 i W210 sa nesravnimi
pitai Alexone dali bi smenil purata za C-class B) B)
taka che ako ne te pritesniava nishto drugo(razhod,zastrahovki i t.n.)
VZIMAI W140 B)
#4
Публикувано 20 декември 2005 - 20:43
A imate li si predstava kakvo trqbva da se gleda pri pokupka na W140 ? Ne6to po nova seriq po stara, za6toto mene mi napravi vpe4atlenie 4e imat razlika v tabloto-opravlqva6tiq displei na klimatronika, ediniq e napylno elektronen a druriq e mexani4en - Ako vob6te mojete da me razberete za koe vi prikazvam 4e az nesym mnogo dobyr v obqsneniqta )
Мислих че ме е страх да летя! W140 колата мечтта
#5
Публикувано 20 декември 2005 - 20:46
AAAA i drugo da popitam
W210 kato kola dobra li e ?
Ako moje nqkoi da me svetne i za neq 6te sym vi stra6no blagodaren
I za W140 moje da je da me svetnete :P
Blagodarq predvaritelno
W210 kato kola dobra li e ?
Ako moje nqkoi da me svetne i za neq 6te sym vi stra6no blagodaren
I za W140 moje da je da me svetnete :P
Blagodarq predvaritelno
Мислих че ме е страх да летя! W140 колата мечтта
#6
Публикувано 25 декември 2005 - 16:58
Ta4kata spored men W140 e mn mn po dobra kola ot W210 makar che E-klasata e po nova na cena gore dolo sa ednakvi no po ekstri.....nai malkoto W140 e S-klass!
Nz tochno koga e Face Lifta na W140 no misle che sled 94-95 sa s dosta promeni taka che misli i pita...nqkoi koito razbira poveche ot tazi kolica;)
Nz tochno koga e Face Lifta na W140 no misle che sled 94-95 sa s dosta promeni taka che misli i pita...nqkoi koito razbira poveche ot tazi kolica;)
Mercedes-Benz W201
#7
Публикувано 30 декември 2005 - 17:43
Не знам някой да го кефи "очиларката W210". Не са много хубави и давали доста дефекти. Като кола пред очиларката бих предпочел предшественика W124 от 1993, 1994 (последните произведени). Е това е перфектната кола!
#8
Публикувано 30 декември 2005 - 18:51
KoZmo i az sam taka ama da ti kaja W124 se proizvejda do 96 ama kakto i da e predi 2 dena gledah v edin okazion....W124 E60 AMG 6.0 litra 408 konq 95 godina 50 000 lv! Maleee ! Samo da popitam tozi moror kato pri 600 SEL li e i dali e s V12???????? Zashtoto ne sama chuval za W124 s 12V?
Mercedes-Benz W201
#9
Публикувано 02 януари 2006 - 12:15
подобен се продаваш доста време в "МариоМ5" Е60АМГ е с доработен V8 5литров - "добутан" до 6л. и 394/398кс... убийствен автомобил (със "убийствена" поддръжка)KoZmo i az sam taka ama da ti kaja W124 se proizvejda do 96 ama kakto i da e predi 2 dena gledah v edin okazion....W124 E60 AMG 6.0 litra 408 konq 95 godina 50 000 lv! Maleee ! Samo da popitam tozi moror kato pri 600 SEL li e i dali e s V12???????? Zashtoto ne sama chuval za W124 s 12V?
ЕВАЛЛА СТАБИЛЯГИ!!!
#10
Публикувано 07 януари 2006 - 13:07
Имам близки с W210 Mercedes-и и хората определено не са доволни Дефектира какво ли не
Единия прави основен ремонт на 290 турбодизеловия мотор,беше задрало бутало,въпреки че човека не пести нищо при поддръжката на автомобила !
В "Балкан стар" му казаха,че тоя двигател е определено несполучлив Моето скромно мнение,при положемие че съм карал и съм се возил в такъв Мерцедес,че не може да става сравнение с 124-та !!!
А естествено по-добрия избор е 140-та,само гледай при покупката ,в какво състояние е нивомата отзад,че едни амортесьори струват,колкото една 190Е
А повечето по София,са клекнали отзад,рядко виждам добра стойка в такъв автомобил
друг съвет е да се избягват 12 цилиндровите !!! Като най-добър вариант се препоръчва 500SE/SEL - S500/S500L
Единия прави основен ремонт на 290 турбодизеловия мотор,беше задрало бутало,въпреки че човека не пести нищо при поддръжката на автомобила !
В "Балкан стар" му казаха,че тоя двигател е определено несполучлив Моето скромно мнение,при положемие че съм карал и съм се возил в такъв Мерцедес,че не може да става сравнение с 124-та !!!
А естествено по-добрия избор е 140-та,само гледай при покупката ,в какво състояние е нивомата отзад,че едни амортесьори струват,колкото една 190Е
А повечето по София,са клекнали отзад,рядко виждам добра стойка в такъв автомобил
друг съвет е да се избягват 12 цилиндровите !!! Като най-добър вариант се препоръчва 500SE/SEL - S500/S500L
www.bmwpower-bg.net
#11
Публикувано 07 януари 2006 - 18:10
Amm da popitam zashto da otbqgva 12 cilindrovitte!?
I kakvo e nivomat?
I kakvo e nivomat?
Mercedes-Benz W201
#12
Публикувано 07 януари 2006 - 19:44
12 цилиндровите модели имат изключително лошо разпределение на масите съотв. преден/заден мост и на пътя дори в нормални условия не се държат достатъчно стабилно апри аварийни спирания/внезапно избягване на препядствия на пътя излизат от равновесие !!! Веднага искам да подчертая,че това не е моя измишльотина а констатация собственици/тест пилоти отразена в немската специализирана преса преди време !!! Самите те си казват,че решението отвсякъде си е 5 литровия 8 цилиндров модел
Относно "нивомат" - това е т.нар. компенсатор на нивото между автомобила и пътното платно,задните амортисьори са скачени съдове,kато на практика налягането в тях се "подсигурява" от помпа.При W140 ако не се лъжа системата следи за пътния просвет чрез лостова система,когато отзад автомобила е натоварен,задницата "кляка" и пода натиска лостовата система,която в другия край влиза в един регулатор на налягането,който пропуска според натоварването необходимото хидравлично масло към задните амортесьори под необходимото налягане и задницата поддържа нормалното ниво във всеки един момент.Моя автомобил е с именно такъв ниво-регулатор и знам,че цената за 2-та бр. задни амортисьора е 3200 лв в "Дару кар" Предполагам,че за S класата цената ще бъде още по-висока !!!
Много добър помощник е,но трябва изключително много да се пази от гадните дупки ....
Принципно никой не съм чул да се е оплакъл от такива амортисьори от осатанлите Мерцедеси,главно комбита 124-ки и БМВ-та 5-та и 7-ма серия ...
Слабост са в единствено W140
Относно "нивомат" - това е т.нар. компенсатор на нивото между автомобила и пътното платно,задните амортисьори са скачени съдове,kато на практика налягането в тях се "подсигурява" от помпа.При W140 ако не се лъжа системата следи за пътния просвет чрез лостова система,когато отзад автомобила е натоварен,задницата "кляка" и пода натиска лостовата система,която в другия край влиза в един регулатор на налягането,който пропуска според натоварването необходимото хидравлично масло към задните амортесьори под необходимото налягане и задницата поддържа нормалното ниво във всеки един момент.Моя автомобил е с именно такъв ниво-регулатор и знам,че цената за 2-та бр. задни амортисьора е 3200 лв в "Дару кар" Предполагам,че за S класата цената ще бъде още по-висока !!!
Много добър помощник е,но трябва изключително много да се пази от гадните дупки ....
Принципно никой не съм чул да се е оплакъл от такива амортисьори от осатанлите Мерцедеси,главно комбита 124-ки и БМВ-та 5-та и 7-ма серия ...
Слабост са в единствено W140
www.bmwpower-bg.net
#13
Публикувано 11 януари 2006 - 10:14
Амортесьорите определено са скъпи - но не чак толкова! Не съм проверявал в Балкан-Стар за В140, но за моя (а също и на 190) вървят къв 800лв двата задни.... В Тех-ко мисля бяха по-евтини. С вариацията прилагана в БМВ - не съм запознат (и като цени).
Що се отнася до избора - съгласен съм че 5л ДВГ е най-добрия вариант (от бензиновите), с достатъчно съотношение маса/разход/динамика... Не съм съгласен с определението за 600 (V12). Може би причината е тази - че съм "общувал" и попадал на добри екземпляри (предимно нови). Нещо което малко ме е учудвало, е лекото носене на предницата но САМО при средни скорости на дв-е (един вид спокойно шофиране), определено не мога да си го обясня - но при "газене" (дори душманско) колата седи на пътя убийствено!!! Трасето до Варна е в най-голяма степен "полигона ми за впечатления" - а имаше моменти, в които си ми беше маршрут поне 3 пъти седмично (средата на 90те). Недостатък на големия ДВГ е това че е голям... и поддръжката също... и разходите... НО - който си има брада - да си търси ножица , а V12 си е V12!!!
Що се отнася до избора - съгласен съм че 5л ДВГ е най-добрия вариант (от бензиновите), с достатъчно съотношение маса/разход/динамика... Не съм съгласен с определението за 600 (V12). Може би причината е тази - че съм "общувал" и попадал на добри екземпляри (предимно нови). Нещо което малко ме е учудвало, е лекото носене на предницата но САМО при средни скорости на дв-е (един вид спокойно шофиране), определено не мога да си го обясня - но при "газене" (дори душманско) колата седи на пътя убийствено!!! Трасето до Варна е в най-голяма степен "полигона ми за впечатления" - а имаше моменти, в които си ми беше маршрут поне 3 пъти седмично (средата на 90те). Недостатък на големия ДВГ е това че е голям... и поддръжката също... и разходите... НО - който си има брада - да си търси ножица , а V12 си е V12!!!
ЕВАЛЛА СТАБИЛЯГИ!!!
#14
Публикувано 11 януари 2006 - 11:53
Merci mn za infoto!Az ne sam mn zapoznat s V12 zatova pitah!Znam che po noviq V12 pri W220 e dosta dobur no za V12 pri W140 neznam podchti nishto:)Merci pak
Mercedes-Benz W201
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни