Помогнете за избора на .....
Започната от Milenko, 31 юли 2011 - 23:13:20
24 мнения по тази тема
#1
Публикувано 31 юли 2011 - 23:13
Моля съфорумците който имат инфорамция за долу-посочения Мерц да помагат .... Мерца е с клубните пластини да си мисля ли че е наш член ...
Цената му преди 2 дена беше 4300 лева ... а сега е 4100 лева . Прекалено измамна оферта , моля за вашето мнение
http://nfs.mobile.bg...2902&f1=details
Цената му преди 2 дена беше 4300 лева ... а сега е 4100 лева . Прекалено измамна оферта , моля за вашето мнение
http://nfs.mobile.bg...2902&f1=details
Съншайн
#2
Публикувано 01 август 2011 - 20:55
Милене, прилича ми "класик", климатроник няма със сигурност, оригиналния ксенон на w210 е само на късите светлини, тунинг не виждам, застраховка каква и до кога - ГО или Каско? Към края на седмицата "имам път" към София, ако искаш може да я погледна или да помолим някой.
С поздрав и
С поздрав и
W210 E300 D 1996
W124 and E300
W124 and E300
#3
Публикувано 01 август 2011 - 20:58
Аз не го познавам този Мерц.Човека на когото е не е идвал по срещи.
Мисля че скоро колега от форума ходи да го гледа и беше написал някакви коментари.
Мисля че скоро колега от форума ходи да го гледа и беше написал някакви коментари.
Не хапи този,който може да те изяде.
#4
Публикувано 02 август 2011 - 18:44
Ето и обявата в карса.. Там му пише и името. Иначе не мога да намеря предишната тема за тази кола . Прави ми впечатление че му е пълен резервоара на бензина и че не е Ђспоменал климатика като екстра и дали въобще работи.
http://www.cars.bg/u410339
http://www.cars.bg/u410339
Съншайн
#5
Публикувано 02 август 2011 - 18:53
Абе незнам дали не е на Иво Клееман ,старата кола.... но не съм сигурен.
NO PAIN - NO GAIN!
#6
Публикувано 02 август 2011 - 18:59
Не хапи този,който може да те изяде.
#7
Публикувано 02 август 2011 - 19:04
http://forums.mbclub...showtopic=25891
Ето я темата.
не е тая бе Павка тая беше 220цди и беше умрела отвсякъде
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН - ПРОДАЖБА, МОНТАЖ И НАСТРОЙКА ОТ МАКС ГАЗ
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60
#8
Публикувано 02 август 2011 - 19:25
Какво забелязвам на пръв поглед:
-Колата е 100% "Авангард"
-Колата е със сменяни фарове и предна броня= челен удар, за калници и капак по снимки е трудно да се каже оригинални ли са, но предната броня е от "Класик".
-Колата е оборудвана с двузонов климаТИК
-Моделът Е230 е произвеждан в кратка серия в началото на производството на W210 за Германия, което ме навежда на мисълта, че колата не е добре откъм ламарини- щателно трябва да се провери за ръжда!!!
-Сдъвканият скоростен лост + допълнителният калъф на волана показват най-малкото че колата е доста карана и двете са за претапициране.
За мен:
Няма нищо съмнително в цената на конкретния екземпляр, като се вземе в предвид уточнението от продавача, че се продава с железни джанти, толкова си струва, даже спокойно ще свали на 4000лв
Ако не е изгнила и бюджета е ограничен си струва.
-Колата е 100% "Авангард"
-Колата е със сменяни фарове и предна броня= челен удар, за калници и капак по снимки е трудно да се каже оригинални ли са, но предната броня е от "Класик".
-Колата е оборудвана с двузонов климаТИК
-Моделът Е230 е произвеждан в кратка серия в началото на производството на W210 за Германия, което ме навежда на мисълта, че колата не е добре откъм ламарини- щателно трябва да се провери за ръжда!!!
-Сдъвканият скоростен лост + допълнителният калъф на волана показват най-малкото че колата е доста карана и двете са за претапициране.
За мен:
Няма нищо съмнително в цената на конкретния екземпляр, като се вземе в предвид уточнението от продавача, че се продава с железни джанти, толкова си струва, даже спокойно ще свали на 4000лв
Ако не е изгнила и бюджета е ограничен си струва.
#9
Публикувано 03 август 2011 - 01:24
Автомобила е удрян на 100 % ,поне това което аз виждам на снимките по ръбовете на калниците и капака с фаровете, дясната страна на таблото , около аербега е леко нагъната , може да се вгледате и да видите.Педала на спирачката е леко протрит , волана е с кожен калъф , че да се запази по читав , което значи , че е захабен до някаква степен.Като идеш да я гледаш виж главно всички ръбове по колата , където се пасват калници и капака , особенно около предните врати , как са паснати ръбовете на калниците и ако имаш желание да я купуваш тази кола иди да я видип на канал поне , да видиш дали е олят мотора отдолу и много важно и значимо нещо е да провериш всички съединения дали са добре притегнати.Защо ти го казвам-купих си 140-ка тука от Бг и като махах колекторите и долу алуминиевото захващане беше счупено , което означава , че не малко пъти са махани , второто което проверих е че всички скоби на съединенията бяха разхлабени , което означава нехайство от миналия собственик и твое главоболие . Нещо което забелязвам по кормилото е че от дясната страна на аербега е по изкочило , това което аз знам , когато е така изкочило , че е отварян аербега и след това не е напаснато както трабва , давам ти пак пример - на един приятел 210-ката беше с челен удар и след това не можаха да припаснат както трябва кутията на аербега и така си стърчи мъничко.Ако работи климатика-виж как духа на всички степени , защото ако има проблем , може на 5та степен да духа , както духа на първа.По слабо предно окачване имат тези коли.Разклати колелото , за давидиш дали потдава на някъде.Общо взето проблеми ще има , но да не са фрапиращи Успех с търсенето и дано намериш колата която ще те зарадва с един поглед , зашото лично на мене тази 210-ка не ми харесва
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#10
Публикувано 03 август 2011 - 08:42
Какво забелязвам на пръв поглед:
-Колата е 100% "Авангард"
-Колата е със сменяни фарове и предна броня= челен удар, за калници и капак по снимки е трудно да се каже оригинални ли са, но предната броня е от "Класик".
Автомобила е удрян на 100 % ,поне това което аз виждам на снимките по ръбовете на калниците и капака с фаровете, дясната страна на таблото , около аербега е леко нагъната , може да се вгледате и да видите. ...Нещо което забелязвам по кормилото е че от дясната страна на аербега е по изкочило , това което аз знам , когато е така изкочило , че е отварян аербега и след това не е напаснато както трабва , давам ти пак пример - на един приятел 210-ката беше с челен удар и след това не можаха да припаснат както трябва кутията на аербега и така си стърчи мъничко...
Абе незнам дали не е на Иво Клееман ,старата кола.... но не съм сигурен.
Като се има предвид, че Иво Климана я удари челно - съвсем не е изключено
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#11
Публикувано 03 август 2011 - 17:31
До колегите по-горе , който изразихте мнение ... Покорно благодаря , направо ме отказахте от колата. Тази явно не е за мене , за сега ще трупам капитал Лошото е че се бягам към Пежо 307 кил май селф уйт хед шот
Явно хубавите Мерцове са скъпите .....
Явно хубавите Мерцове са скъпите .....
Съншайн
#12
Публикувано 03 август 2011 - 21:27
да не мислиш че хубавото пежо ще е евтино? щом е евтино нещо не му е в ред...ако всичко му е ок кой луд ще го продава ?
иначе не са лоши коли пежаците
иначе не са лоши коли пежаците
#13
Публикувано 03 август 2011 - 22:21
Хубава и евтина кола няма
Никой няма да вземе една кола, да я стегне, да я гледа и да я поддържа, а после да я даде без пари. Лудите свършиха.
Казах го в друга подобна тема, ще го кажа и тук- има 210-ки по 4'000 има и по 14'000 всеки знае какво търси, какво го устройва и какво му трябва.
Никой няма да вземе една кола, да я стегне, да я гледа и да я поддържа, а после да я даде без пари. Лудите свършиха.
Казах го в друга подобна тема, ще го кажа и тук- има 210-ки по 4'000 има и по 14'000 всеки знае какво търси, какво го устройва и какво му трябва.
#14
Публикувано 04 август 2011 - 11:46
Хубава и евтина кола няма
Никой няма да вземе една кола, да я стегне, да я гледа и да я поддържа, а после да я даде без пари. Лудите свършиха.
Казах го в друга подобна тема, ще го кажа и тук- има 210-ки по 4'000 има и по 14'000 всеки знае какво търси, какво го устройва и какво му трябва.
+1
#15
Публикувано 04 август 2011 - 20:29
Попаднах на нещо интересно , но има 2 проблема кутията и климатика
Кутията докато колата е студена сменяла добре скоростите след като загрее се чувало някакво чукане причукване ....
Иначе на климатика му бил проблема компресора... С 2-3 приказки смъкна 400 лева и ме навежда на мисълта че има нещо скрито ...
Според мен колата си има хубав челен удар , пак ще помоля за вашето мнение !
Ако може някой колега да я погледне ще бъда благодарен
http://nfs.mobile.bg...8101&f1=details
Кутията докато колата е студена сменяла добре скоростите след като загрее се чувало някакво чукане причукване ....
Иначе на климатика му бил проблема компресора... С 2-3 приказки смъкна 400 лева и ме навежда на мисълта че има нещо скрито ...
Според мен колата си има хубав челен удар , пак ще помоля за вашето мнение !
Ако може някой колега да я погледне ще бъда благодарен
http://nfs.mobile.bg...8101&f1=details
Съншайн
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни