Не е проблем, че е в София, стига да си заслужава пътят. Но предложението на Real_Madrid ми е малко над бюджета, който е до 5500, пари, включващи и обслужването. Е има и коментар на цената, тъй че мога да я прослушам и нея. Знам, че най-добрите са старите милионници 250, 250 ТД, 290 ТД и 300 (Самият аз имах 250D, с който се разделих заради гнилото и липсата на всякакви екстри, и знам какво представлява като двигател). Но ми хванаха окото тия първите CDI-та, та реших да попитам. Все пак това CDI без дръжката на жабката мога да го погледна, още повече, че имам познат в Балкан Стар Пловдив, който може да ми уреди една по-подробна диагностика, та ако все пак няма драми с дюзите и турбото, си мисля, че поддръжката на останалото е на нивото и на тези с по-старите мотори.
Екстрите не са много важни за мен, при условие, че не съм имал никакви
. Достатъчно е да има едни еърбеци, ел. стъкла и клима, пък и колкото по-малко екстри, толкова по-малко неща се развалят Главното за мен е да няма ръжди, гнило (имам уплах), годината да е по възможност, (макар и не задължително) след 1998, заради подобренията откъм корозия и 4-те звезди на краш тестовете. Може да се огледам и в някоя бензинова с ГИ… Гледам и цедките от тия години, кефят ме комбитата, красиви са някак си. Хвана ми окото и TDS-a на колегата ///sasho, и въпреки негативните мнения за този мотор (кривене и пукане на глави), ако е в състоянието на CDI-то, което продава и е читав, не бих имал против да го имам
Абе луда работа е това с покупката на кола.