Мнение за конкретен автомобилMercedes E220 2.2cdi
Started by Angeloff, 23 Jul 2011 - 21:12:42
53 replies to this topic
#2
Posted 23 July 2011 - 21:46
Удряното по снимка, йок!
Не прилича на такси изобщо.
Състоянието... може просто интериора да е зле. Ходи я виж дали ще ти хареса наистина и на живо.
Не прилича на такси изобщо.
Състоянието... може просто интериора да е зле. Ходи я виж дали ще ти хареса наистина и на живо.
#3
Posted 23 July 2011 - 21:59
Такси на 100% !
Черния панел под радиото е мястото на таксаметъра, а отзад има вградени детски столчета - Taxi edition
Избери си друг автомобил!
Черния панел под радиото е мястото на таксаметъра, а отзад има вградени детски столчета - Taxi edition
Избери си друг автомобил!
... besser langsam ankommen, als zu schnell stehen bleiben ....
http://www.leggett-automotive.com/
http://www.leggett-automotive.com/
#4
Posted 23 July 2011 - 22:13
странно...
Прекарах адски много време в Германия миналата година.
1 че нямаше 210ки вече таксита почти.
2 че таксиметрите им бяха по средата на таблото отгоре, а не в таблото.
Освен това такси с ръчни скорости... направо не е за вярване
Прекарах адски много време в Германия миналата година.
1 че нямаше 210ки вече таксита почти.
2 че таксиметрите им бяха по средата на таблото отгоре, а не в таблото.
Освен това такси с ръчни скорости... направо не е за вярване
#5
Posted 23 July 2011 - 22:16
С този претапициран скоростен лост и волан (за воланът не съм 100%, но така ми излгежда) според мен е видял доста каране. Аз също не бих го пропоръчал така на пръв поглед.
It is nice to be important, but it is more important to be nice.
#6
Posted 23 July 2011 - 22:24
Европа не е само Германия
210-ки таксита се карат много и навсякъде.
На по едно Шуменско, че в краката на шофьора има паник бутон?
Решетките за отопление/ожлаждане на втория ред седалки и разтегнатия джоб на пасажерската седалка изобщо не са за коментиране
Човека сам си решава, но определено не е за препоръчване!
210-ки таксита се карат много и навсякъде.
На по едно Шуменско, че в краката на шофьора има паник бутон?
Решетките за отопление/ожлаждане на втория ред седалки и разтегнатия джоб на пасажерската седалка изобщо не са за коментиране
Човека сам си решава, но определено не е за препоръчване!
... besser langsam ankommen, als zu schnell stehen bleiben ....
http://www.leggett-automotive.com/
http://www.leggett-automotive.com/
#7
Posted 23 July 2011 - 22:36
странно...
Прекарах адски много време в Германия миналата година.
1 че нямаше 210ки вече таксита почти.
2 че таксиметрите им бяха по средата на таблото отгоре, а не в таблото.
Освен това такси с ръчни скорости... направо не е за вярване
Абсолютно си прав.Това ще е първото такси с ръчни скорости,което съм виждал.Апаратите са им вградени в таблото в отделен джоб до километража.
Не знам дали е била такси,но колата не изглежда никак добре.Няма стойка и някак си изглежда вехта и уморена,а и с тия сиви мътни фарове и с тоя простърган и излъскан кожен салон от каране с претапициран волан и скоростен лост.....И по снимки не изглежда добре,по-добре си избери друга 210-ка.
#8
Posted 23 July 2011 - 22:36
Колата не става! (лично мнение)
#9
Posted 23 July 2011 - 22:47
В пробега е пропусната една нула, някъде след първата цифра, позиция по избор.
Ако разделиш 220000 на 13, ще разбереш, че колата е стояла повече в гараж, отколкото е карана, те за това и фаровете са и потъмнели така, от тъмното... то това е типично за дизелите при тия цени на горивта
В обявата пише: Автопилот, за който липсва лост за упваление, поне на снимките, може да е в багажника.
Металния контактен ключ на една от снимките некак си не се връзва с годината на производство 1998.
Имобилайзера е полуавтоматичен - сваляш стартера преди да се прибереш, не че некой ще го крадне тоя курник, най-много мангалите да го отнесат с каруцата за скрап, ама на тех стартер не им требва.
Търси по-честен продавач на който да си дадеш парите.
Ако разделиш 220000 на 13, ще разбереш, че колата е стояла повече в гараж, отколкото е карана, те за това и фаровете са и потъмнели така, от тъмното... то това е типично за дизелите при тия цени на горивта
В обявата пише: Автопилот, за който липсва лост за упваление, поне на снимките, може да е в багажника.
Металния контактен ключ на една от снимките некак си не се връзва с годината на производство 1998.
Имобилайзера е полуавтоматичен - сваляш стартера преди да се прибереш, не че некой ще го крадне тоя курник, най-много мангалите да го отнесат с каруцата за скрап, ама на тех стартер не им требва.
Търси по-честен продавач на който да си дадеш парите.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#10
Posted 23 July 2011 - 22:48
Апаратите са им вградени в таблото в отделен джоб до километража
Европа не е само Германия
На по едно Шуменско
Както и да е, да не изместваме темата - определено колата не струва.
... besser langsam ankommen, als zu schnell stehen bleiben ....
http://www.leggett-automotive.com/
http://www.leggett-automotive.com/
#11
Posted 23 July 2011 - 23:23
При толкова единодушни мнения - няма как, не е моята кола И на мен не ми се струва читава, поради което пуснах питането да се убедя. Привлече ме цената и това, че моторът е от новите. Харесал съм и един друг подобен Бенц, но с 1000 лв по-скъп, което е абсолютният максимум на това, което мога да дам. Поне пише, че няма какво да му се прави, а дали е така... Та какво мислите за него, колеги?
http://nfs.mobile.bg...4867&f1=details
Благодарско за мненията ви, много ми помагат
http://nfs.mobile.bg...4867&f1=details
Благодарско за мненията ви, много ми помагат
#12
Posted 23 July 2011 - 23:32
Тази повече ми харесва лично на мен, пък и пише че е обслужена и няма какво да се пипа тепърва по нея така че ако е вярно по-добре да дадещ максимума, който си отделил за нещо читаво отколко да вземеш по-евтиното и после да налееш 2000лв докато го стегнеш.
It is nice to be important, but it is more important to be nice.
#13
Posted 23 July 2011 - 23:35
Пич като си мераклия на 210-ка и си с бюджет до 5500-6000лв. бих те посъветвал да търсиш или 290ТД или 250ТД. 220 цди от тези дето ги оглеждаш са пълни мъртъвци и просто не си заслужава бе утепани коне са, като дойде баира ше слизаш да я буташ с тея 120 катъра на 2 тона, а и разхода няма да е по-малък от 250 и 290 ките.
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН - ПРОДАЖБА, МОНТАЖ И НАСТРОЙКА ОТ МАКС ГАЗ
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60
#14
Posted 24 July 2011 - 00:48
Пич като си мераклия на 210-ка и си с бюджет до 5500-6000лв. бих те посъветвал да търсиш или 290ТД или 250ТД. 220 цди от тези дето ги оглеждаш са пълни мъртъвци и просто не си заслужава бе утепани коне са, като дойде баира ше слизаш да я буташ с тея 120 катъра на 2 тона, а и разхода няма да е по-малък от 250 и 290 ките.
+1
колега не се бъркай мотора не е от новите..........от старите е......новите 2.2 ЦДИ са 143 коня и са класи над тая
Ако си се спрял точно на този мотор според мен наистина ще е по добре да си вземеш турбопечка
Иначе като цяло....и втория Бенц е малко бос......ама зависи какво искаш
By Batev
#15
Posted 24 July 2011 - 04:36
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11300896237634867&f1=details
Колега на тази кола една дръжка на джабката не са сменили, какво остава ако някой по скъп детайл се счупи.
Ако имаш време заповядай да ти разкажа повече за тези коли, защото вече са ми доста познати и да ти покажа фактури как по една такава кола, закупена в добро състояние на реално ниски километри за такъв автомобил, как е възможно да се похарчат за година и половина над 8000 лв. за части, за да е наистина в безупречно състояние и си прави сметката , ако искаш да караш такава кола в перфектно състояние на колко може да ти стъпи и каква ще и е "пазарната цена" след това.
Както те посъветваха колегите, ако това ти е бюджета по добре си потърси читаво 290ТД, най вероятно ще си по доволен в последствие от покупката.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users