Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Лампата на маслото светва и гасне постояннопобърка ме днес


  • Please log in to reply
35 мнения по тази тема

#1 LiL

LiL

    Firestarter

  • Замразено членство
  • 2761 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:София
  • Интереси:Създавам спомени с материали на клиента -:D
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 юли 2011 - 16:55

Здравейте колеги,
пътувайки днес по магистрала Хемус ми светна жълтата лампичка на маслото. Пуснах аварийки, отбих...сипах около 270 мл. толкова имах в себе си..изчаках малко, пак премерих нивото с щеката..беше ок и тръгнах. Вече не светеше.
Стигайки там, за където се бях запътила при паркирането лампичката пак светна.
Оставих колата на сравнително равно място и след два часа пак премерих нивото..беше малко над средата. Тръгнах обратно към София...лампата свети 20 минути, гасне...не свети 5 минути..пак светва...после пак гасне и така нон-стоп..

Това индикация за какво е, според вас? Датчик?! И не е опасно нали..в смисъл, да не се стряскам много, че ми свети след като нивото ми е ок, а и не свети в червено..
  • 0

#2 fiveq

fiveq

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 598 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:Sofia,Bg.
  • Интереси:Обичам да карам, музиката (почти от всякакъв тип), хубавите парфюми,удоволствията в живота и мнооого други неща, просто ме питайте.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 юли 2011 - 18:01

До сега четох тука по разни немски и английски форуми...според тях това е грешка/дефект в сензора. http://www.elchfans.de/wbb2/thread.php?threadid=39184&hilight=die+oel+lampe+leucht Тук един е описал същият проблем като при тебе...че му светнало канистерчето , че долял, спряло да свети за известно време и по-късно пак светнало... смятат другите , че е това точно - in dem Fall würde ich von einer Fehlfunktion des Sensors ausgehen. Но и питат човека, от кога е последната смяна на маслото, защото понякога се получавало и зацапване на сензора, ако вече е наближило времето пак за смяна на маслото.
  • 2
5q



Публикувано изображение




Публикувано изображение

#3 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 14 юли 2011 - 18:26

По принцип,проблема идва от датчика,ма трябва да си сигурна,дали не намаля нивото на маслото.Когато светне червена лампа за маслото,това значи,че вече е късно.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#4 fiveq

fiveq

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 598 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:Sofia,Bg.
  • Интереси:Обичам да карам, музиката (почти от всякакъв тип), хубавите парфюми,удоволствията в живота и мнооого други неща, просто ме питайте.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 юли 2011 - 18:39

То тук в тия А-класи май няма в червено...в по-новите имало. А в тях като светнело в червено те спирали въобще да се движат, мотора вдигал бая градус и до като не се охладял и станело поне жълто пак...нямало тръгване. Така пишеше в немската тема. :unsure:
  • 0
5q



Публикувано изображение




Публикувано изображение

#5 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 14 юли 2011 - 19:44

Нали говорим за масло,не за водата.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#6 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 юли 2011 - 21:15

dilqnski, какво мерят? Налягане или количество в картера?
Ками, принципно не е драма, щом колата те е докарала до София и маслото не е намалявало, значи всичко е ок.
Да ти примигва лампата, явно буксата на датчик или самия датчик е заминал.

Просто не знам какво мери датчика за маслото... но предполагам налягане.
Ками няма драма, просто колегите които са по-запознати с двигатели да кажат. Може просто да трябва да се почисти буксата, което е работа за 2 минути. Случва се на всякакви коли.
  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#7 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 юли 2011 - 21:34

Дребно нещо е Камелче,най-вероятно датчик.
  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#8 LiL

LiL

    Firestarter

  • Замразено членство
  • 2761 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:София
  • Интереси:Създавам спомени с материали на клиента -:D
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 юли 2011 - 22:29

Благодаря ви на всички...



То тук в тия А-класи май няма в червено...в по-новите имало.


Ха, това наистина е странно.
Публикувано изображение
И тук няма на тази снимка, ама тази кола е от 2001, а моята е 2000, а имало разлика в колите от различни години.
  • 0

#9 fiveq

fiveq

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 598 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:Sofia,Bg.
  • Интереси:Обичам да карам, музиката (почти от всякакъв тип), хубавите парфюми,удоволствията в живота и мнооого други неща, просто ме питайте.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 юли 2011 - 12:39

Имах в предвид , че знака дето е за маслото (това "лампата на Аладин" дето е над 100-те км.) от жълт не преминава в черевен цвят. ;)
И в моята е така, нищо, че е 2004. В тия W168 било така, а вече в W 169 ставали и червени като са на зор... поне така пишеше у форума на Elcfans (Elch- елен, фен е ясно кво е)
:rolleyes:
Може наистина да е някаква форма на зацапване на контактите на тоя датчик, и дай Боже да е...за да няма изваждане (от портфейла) :rolleyes:
Какво стана иначе, някакво развитие по темата има ли :icon14: :unsure:

  • 0
5q



Публикувано изображение




Публикувано изображение

#10 LiL

LiL

    Firestarter

  • Замразено членство
  • 2761 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:София
  • Интереси:Създавам спомени с материали на клиента -:D
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 юли 2011 - 13:14

Разбрах те още вчера какво имаше предвид, затва казвам, че е странно защо са го направили така...
Развитие..в края на месеца като се върне майстора от море, каза ми да не се притеснявам и че най-вероятно е от датчика..това по телефона де..

И така..всеки път преди да тръгна ще си проверявам маслото за по-сигурно..
  • 0

#11 niki7111

niki7111

    BBQ chef

  • Замразено членство
  • 1012 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    c180 S202 97.-продадена
    Seat Leon 04г.- продадена
    Audi A3 01.-продадена
    E320 4matic 00г.-ex.
    Hyundai Tucson 4х4 05г.
    Hyundai Santa Fe 4x4 V6-new
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 юли 2011 - 06:17

Ками Ти не си ли проверяваш колата преди да тръгнеш на дълъг път?Профилактично за спокойствие?
Едно съм разбрал с годините-свети ли в жълто-карай но с 1 наум после потърси проблема.
Червено ли е ЛОШО.Поздрави.
  • 1
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#12 LiL

LiL

    Firestarter

  • Замразено членство
  • 2761 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:София
  • Интереси:Създавам спомени с материали на клиента -:D
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 юли 2011 - 08:28

Ами проверявала я бях преди седмица...т.е. аз всяка седмица пътувам до Луковит и обратно..и предният път преди да тръгна го проверих, беше си ок. Този път обаче не го бях проверила :dontknow:
  • 0

#13 niki7111

niki7111

    BBQ chef

  • Замразено членство
  • 1012 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    c180 S202 97.-продадена
    Seat Leon 04г.- продадена
    Audi A3 01.-продадена
    E320 4matic 00г.-ex.
    Hyundai Tucson 4х4 05г.
    Hyundai Santa Fe 4x4 V6-new
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 юли 2011 - 14:24

Е щом е така според мен ще трябва да отделиш време и да посетиш Стоянчо.
А може да се засечем при него.
  • 1
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#14 LiL

LiL

    Firestarter

  • Замразено членство
  • 2761 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:София
  • Интереси:Създавам спомени с материали на клиента -:D
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 юли 2011 - 15:20

Не бях карала колата от четвъртък, днес реших да отида да я измия, преди да я запаля си проверих маслото със щеката. Нивото беше по средата. Тръгнах, лампата пак ту светваше, ту гаснеше. Измиха я и тръгнах обратно към къщи. По едно време ми изписка с предупредителен звуков сигнал и на дисплея изписа - 1.5 л. и символът за маслото. Лампичката пак светеше в жълто. Докато се чудя къде да отбия това си мигаше постоянно на дисплея и през няколко минути пискаше пак. Отбих и сипах половин литър, звъннах пак на майстора. Каза да не се притеснявам, ама аз се притеснявам.Каза да се доверявам на щеката. Ама аз вече почвам да си мисля, че аз не мога да измеря нивото на маслото правилно, баси!
Възможно ли е повредения датчик да предизвиква това пискане и показване на недостатъчно количество на масло?
След като сипах половин литър при запалване вече не ми показва на дисплея -1.5 л.
Притеснявам се да я карам ли, да не я ли карам..в четвъртък пак ще пътувам и ако почне да ми писка по дисплея пак докато съм на магистралата съвсем ще се ошашкам. Притеснява ме и това, че няма червен символ на лампичката за маслото. Като дам на контакт когато ми се показват всички символи свети масльонка само в жълто.Като няма червена значи ли, че жълтата трябва да се възприема като червена? :o
  • 0

#15 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 19 юли 2011 - 15:35

Ми нямаш червена лампичка,защото така или иначе като светне,вече е късно.Ако с тоя половин литър не свети,значи всичко е ок.Карай си колата с с ниво до горната черта.Проблема най вероятно е в датчика.Често срещан проблем.При тази ситуация мотора не може да се повреди.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни