Ясно,ма не видях подробен отчет с цени.Има масло и от 5лв.л. и от ,,,,,.Така като вас сметка не се прави.Иначе за основния ремонт,на жигулка,да ,може да стигнат. .Сметката е описана - датчик за маслото ,масло,филтри и три крушки на таблото....ми извинявай ма нема как сметката да е 700 лв. Той основния ремонт ще и е кажи речи толко...
Лампата на маслото светва и гасне постояннопобърка ме днес
Започната от LiL, 14 юли 2011 - 16:55:52
35 мнения по тази тема
#31
Публикувано 02 август 2011 - 21:00
Никога не оставям магарето си в калта.
#32
Публикувано 02 август 2011 - 21:18
Ми масло от 100лв. литъра не съм виждал но може и да има щото по тая сметка там някъде излиза...Ясно,ма не видях подробен отчет с цени.Има масло и от 5лв.л. и от ,,,,,.Така като вас сметка не се прави.Иначе за основния ремонт,на жигулка,да ,може да стигнат. .
България е една от малкото страни в света ,в която докато караш в насрещното движение може някой да те шибне отзад !!!
#33
Публикувано 02 август 2011 - 21:42
Не знам..нямам касови бележки, ако това питате..нито знам кой филтър колко струва..но знам, че съм от хората, които искат колата им да стане на момента и тя става..Знам, че човекът се е отзовавал винаги, когато съм имала нужда и е идвал и до вкъщи по никое време. Ако ви кажа, че в сервиза на Генади преди 3 години ми взеха близо 4000 лв...кво ще кажете тогава?! Скъпо ми беше-смених го, колата ми стоя там 3 седмици!
Дайте ми координати на майстор или сервиз, който оставя всичката си работа и ми оправя колата бързо и качествено и ще го посетя.
Маслото ми е Castrol Magnatec 10W40 B4, иначе.
Дайте ми координати на майстор или сервиз, който оставя всичката си работа и ми оправя колата бързо и качествено и ще го посетя.
Маслото ми е Castrol Magnatec 10W40 B4, иначе.
#34
Публикувано 02 август 2011 - 22:01
М'да,добри но скъпи аргументи.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#35
Публикувано 18 август 2011 - 06:36
Мдааа...кофти цени в тоя сервиз. За моята се ходи все още при Петко (и той не е от евтините, знам), но поне ме взима веднага и оправя нещата още същият ден. Първо му дръннвам естествено по тел.-а и се разбираме. Последно при него смених някъде (май в средата беше, не си записах датата) през Юли един вакум-регулатор - работа + частта = 100 лв. И то сигурно нямаше да се наложи и това, но Май месец ходих да ми сменят предното стъкло с ново (заради пукнатина...камъче от някакъв камион по време на движение) и ония от сервиза на Сим Пет Сим като сваляли старото, ми счупили накрайника на вакума дето влиза тръбичката. После в опит да го оправим в къщи...съвсем се скапа и от това колата беше като "спънат кон", вървеше с половината от 95 коня, скопени. Та така заради стъклото...наложи се и тая смяна и ходене до Петко. Но поне стана за няколко часа. Петко сега е чак до Божурище почти, на ОколоМръсното до Люлин, ама нищо де, свърши работа бързо човека.
А стъклото е ок, английско - Pilkington .
Сега бубуто е ок, в неделята (14 авг.) само ми смениха и накладки + датчика, кво да се прави, изтъркала съм ги (светна ми една седмица преди това датчика за накладките на таблото).. И лична карта + книжка с новите смених вече... готова съм.
А стъклото е ок, английско - Pilkington .
Сега бубуто е ок, в неделята (14 авг.) само ми смениха и накладки + датчика, кво да се прави, изтъркала съм ги (светна ми една седмица преди това датчика за накладките на таблото).. И лична карта + книжка с новите смених вече... готова съм.
#36
Публикувано 26 февруари 2022 - 12:22
Светване на жълта лампа на маслото означава ниско ниво на същото в картера. За жалост датчика обикновенно се е скапал и масло има достатъчно. Смяната му с нов е наложителна при смяна на съединителя тъй като двигателя трябва да се отпусне на долу за да се подмени.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни