Лампата на маслото светва и гасне постояннопобърка ме днес
Started by LiL, 14 Jul 2011 - 16:55:52
35 replies to this topic
#1
Posted 14 July 2011 - 16:55
Здравейте колеги,
пътувайки днес по магистрала Хемус ми светна жълтата лампичка на маслото. Пуснах аварийки, отбих...сипах около 270 мл. толкова имах в себе си..изчаках малко, пак премерих нивото с щеката..беше ок и тръгнах. Вече не светеше.
Стигайки там, за където се бях запътила при паркирането лампичката пак светна.
Оставих колата на сравнително равно място и след два часа пак премерих нивото..беше малко над средата. Тръгнах обратно към София...лампата свети 20 минути, гасне...не свети 5 минути..пак светва...после пак гасне и така нон-стоп..
Това индикация за какво е, според вас? Датчик?! И не е опасно нали..в смисъл, да не се стряскам много, че ми свети след като нивото ми е ок, а и не свети в червено..
пътувайки днес по магистрала Хемус ми светна жълтата лампичка на маслото. Пуснах аварийки, отбих...сипах около 270 мл. толкова имах в себе си..изчаках малко, пак премерих нивото с щеката..беше ок и тръгнах. Вече не светеше.
Стигайки там, за където се бях запътила при паркирането лампичката пак светна.
Оставих колата на сравнително равно място и след два часа пак премерих нивото..беше малко над средата. Тръгнах обратно към София...лампата свети 20 минути, гасне...не свети 5 минути..пак светва...после пак гасне и така нон-стоп..
Това индикация за какво е, според вас? Датчик?! И не е опасно нали..в смисъл, да не се стряскам много, че ми свети след като нивото ми е ок, а и не свети в червено..
#2
Posted 14 July 2011 - 18:01
До сега четох тука по разни немски и английски форуми...според тях това е грешка/дефект в сензора. http://www.elchfans.de/wbb2/thread.php?threadid=39184&hilight=die+oel+lampe+leucht Тук един е описал същият проблем като при тебе...че му светнало канистерчето , че долял, спряло да свети за известно време и по-късно пак светнало... смятат другите , че е това точно - in dem Fall würde ich von einer Fehlfunktion des Sensors ausgehen. Но и питат човека, от кога е последната смяна на маслото, защото понякога се получавало и зацапване на сензора, ако вече е наближило времето пак за смяна на маслото.
#3
Posted 14 July 2011 - 18:26
По принцип,проблема идва от датчика,ма трябва да си сигурна,дали не намаля нивото на маслото.Когато светне червена лампа за маслото,това значи,че вече е късно.
Никога не оставям магарето си в калта.
#5
Posted 14 July 2011 - 19:44
Нали говорим за масло,не за водата.
Никога не оставям магарето си в калта.
#6
Posted 14 July 2011 - 21:15
dilqnski, какво мерят? Налягане или количество в картера?
Ками, принципно не е драма, щом колата те е докарала до София и маслото не е намалявало, значи всичко е ок.
Да ти примигва лампата, явно буксата на датчик или самия датчик е заминал.
Просто не знам какво мери датчика за маслото... но предполагам налягане.
Ками няма драма, просто колегите които са по-запознати с двигатели да кажат. Може просто да трябва да се почисти буксата, което е работа за 2 минути. Случва се на всякакви коли.
Ками, принципно не е драма, щом колата те е докарала до София и маслото не е намалявало, значи всичко е ок.
Да ти примигва лампата, явно буксата на датчик или самия датчик е заминал.
Просто не знам какво мери датчика за маслото... но предполагам налягане.
Ками няма драма, просто колегите които са по-запознати с двигатели да кажат. Може просто да трябва да се почисти буксата, което е работа за 2 минути. Случва се на всякакви коли.
#7
Posted 14 July 2011 - 21:34
Дребно нещо е Камелче,най-вероятно датчик.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#8
Posted 14 July 2011 - 22:29
Благодаря ви на всички...
Ха, това наистина е странно.

И тук няма на тази снимка, ама тази кола е от 2001, а моята е 2000, а имало разлика в колите от различни години.
То тук в тия А-класи май няма в червено...в по-новите имало.
Ха, това наистина е странно.
И тук няма на тази снимка, ама тази кола е от 2001, а моята е 2000, а имало разлика в колите от различни години.
#9
Posted 15 July 2011 - 12:39
Имах в предвид , че знака дето е за маслото (това "лампата на Аладин" дето е над 100-те км.) от жълт не преминава в черевен цвят.
И в моята е така, нищо, че е 2004. В тия W168 било така, а вече в W 169 ставали и червени като са на зор... поне така пишеше у форума на Elcfans (Elch- елен, фен е ясно кво е)
Може наистина да е някаква форма на зацапване на контактите на тоя датчик, и дай Боже да е...за да няма изваждане (от портфейла)
Какво стана иначе, някакво развитие по темата има ли

И в моята е така, нищо, че е 2004. В тия W168 било така, а вече в W 169 ставали и червени като са на зор... поне така пишеше у форума на Elcfans (Elch- елен, фен е ясно кво е)
Може наистина да е някаква форма на зацапване на контактите на тоя датчик, и дай Боже да е...за да няма изваждане (от портфейла)
Какво стана иначе, някакво развитие по темата има ли
#10
Posted 15 July 2011 - 13:14
Разбрах те още вчера какво имаше предвид, затва казвам, че е странно защо са го направили така...
Развитие..в края на месеца като се върне майстора от море, каза ми да не се притеснявам и че най-вероятно е от датчика..това по телефона де..
И така..всеки път преди да тръгна ще си проверявам маслото за по-сигурно..
Развитие..в края на месеца като се върне майстора от море, каза ми да не се притеснявам и че най-вероятно е от датчика..това по телефона де..
И така..всеки път преди да тръгна ще си проверявам маслото за по-сигурно..
#11
Posted 16 July 2011 - 06:17
Ками Ти не си ли проверяваш колата преди да тръгнеш на дълъг път?Профилактично за спокойствие?
Едно съм разбрал с годините-свети ли в жълто-карай но с 1 наум после потърси проблема.
Червено ли е ЛОШО.Поздрави.
Едно съм разбрал с годините-свети ли в жълто-карай но с 1 наум после потърси проблема.
Червено ли е ЛОШО.Поздрави.

#12
Posted 16 July 2011 - 08:28
Ами проверявала я бях преди седмица...т.е. аз всяка седмица пътувам до Луковит и обратно..и предният път преди да тръгна го проверих, беше си ок. Този път обаче не го бях проверила
#13
Posted 17 July 2011 - 14:24
Е щом е така според мен ще трябва да отделиш време и да посетиш Стоянчо.
А може да се засечем при него.
А може да се засечем при него.

#14
Posted 19 July 2011 - 15:20
Не бях карала колата от четвъртък, днес реших да отида да я измия, преди да я запаля си проверих маслото със щеката. Нивото беше по средата. Тръгнах, лампата пак ту светваше, ту гаснеше. Измиха я и тръгнах обратно към къщи. По едно време ми изписка с предупредителен звуков сигнал и на дисплея изписа - 1.5 л. и символът за маслото. Лампичката пак светеше в жълто. Докато се чудя къде да отбия това си мигаше постоянно на дисплея и през няколко минути пискаше пак. Отбих и сипах половин литър, звъннах пак на майстора. Каза да не се притеснявам, ама аз се притеснявам.Каза да се доверявам на щеката. Ама аз вече почвам да си мисля, че аз не мога да измеря нивото на маслото правилно, баси!
Възможно ли е повредения датчик да предизвиква това пискане и показване на недостатъчно количество на масло?
След като сипах половин литър при запалване вече не ми показва на дисплея -1.5 л.
Притеснявам се да я карам ли, да не я ли карам..в четвъртък пак ще пътувам и ако почне да ми писка по дисплея пак докато съм на магистралата съвсем ще се ошашкам. Притеснява ме и това, че няма червен символ на лампичката за маслото. Като дам на контакт когато ми се показват всички символи свети масльонка само в жълто.Като няма червена значи ли, че жълтата трябва да се възприема като червена?
Възможно ли е повредения датчик да предизвиква това пискане и показване на недостатъчно количество на масло?
След като сипах половин литър при запалване вече не ми показва на дисплея -1.5 л.
Притеснявам се да я карам ли, да не я ли карам..в четвъртък пак ще пътувам и ако почне да ми писка по дисплея пак докато съм на магистралата съвсем ще се ошашкам. Притеснява ме и това, че няма червен символ на лампичката за маслото. Като дам на контакт когато ми се показват всички символи свети масльонка само в жълто.Като няма червена значи ли, че жълтата трябва да се възприема като червена?
#15
Posted 19 July 2011 - 15:35
Ми нямаш червена лампичка,защото така или иначе като светне,вече е късно.Ако с тоя половин литър не свети,значи всичко е ок.Карай си колата с с ниво до горната черта.Проблема най вероятно е в датчика.Често срещан проблем.При тази ситуация мотора не може да се повреди.
Никога не оставям магарето си в калта.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users




View Garage










