То проблема на Мерцедеса е,че херметизацията багажник,купе е толкова голяма,че не можеш хубав бас да прекараш,пък ми говорите за "вятъра"на вратите.
Клапите са за цялото купе, а не само за багажника. Вратите на моята кола също се затварят трудно, но както по-горе някой е отбелязал, ако затваряш вратата "плътно" не е необходимо голямо усилие. От друга страна, след като напръсках бравичките във вратите със СМАЗВАЩ спрей /не от сорта на WD или разни "контакт" спрейове, че не се знае какви химии има вътре/, вратите определено се затварят по-леко.
А клапите при мене се чуват най-добре, когато се затваря задна врата, особено ако нарочно не я затвориш - тракат по няколко пъти някъде отстрани под задната броня.
П.П. Писал съм за W210. За W202 по всяка вероятност е същото.
трудно се затварят вратите - нормално ли е?
Започната от tixe, 11 юли 2011 - 12:09:43
21 мнения по тази тема
#16
Публикувано 12 юли 2011 - 10:16
Никога не оставям магарето си в калта.
#17
Публикувано 12 юли 2011 - 11:43
Супер!Значи все пак има клапи.
При първа възможност ще видя в какво състояние са.
като стана дума за бас и звук и там ми се породиха някои питанки, но по-добре в нова тема.
При първа възможност ще видя в какво състояние са.
като стана дума за бас и звук и там ми се породиха някои питанки, но по-добре в нова тема.
#18
Публикувано 13 юли 2011 - 08:38
То проблема на Мерцедеса е,че херметизацията багажник,купе е толкова голяма,че не можеш хубав бас да прекараш,пък ми говорите за "вятъра"на вратите.
А според тебе как става вентилирането на купето, ако е толкова добре изолирано към багажника ? Има нарочни отвори за тази цел.
А темата за баса е съвсем друга и по-обширна
#19
Публикувано 13 юли 2011 - 12:22
Вентилиране на купето няма.Според теб защо клапата за спиране на въздуха от вентилатора на парното от вън,се изключва сама след няколко минути,та естествено,защото в купето остава без кислород.Цялата вентилация е възможна,само през парното.А според тебе как става вентилирането на купето, ако е толкова добре изолирано към багажника ? Има нарочни отвори за тази цел.
А темата за баса е съвсем друга и по-обширна.
Никога не оставям магарето си в калта.
#20
Публикувано 13 юли 2011 - 14:36
Честито - нека Никола да ви е жив и здрав, да ви радва, и да му е равен житейския път!
#21
Публикувано 13 юли 2011 - 14:54
Дилянски, в детайли A2106301560 и A2106301660 има по един отвор, затварящ се с едно нещо.Вентилиране на купето няма.Според теб защо клапата за спиране на въздуха от вентилатора на парното от вън,се изключва сама след няколко минути,та естествено,защото в купето остава без кислород.Цялата вентилация е възможна,само през парното.
За какво, според тебе е това?
#22
Публикувано 13 юли 2011 - 15:29
В детайли A2106301560 и A2106301660,се намират на задния калник,което е в багажника.Според мен,купето и багажника,не са уплътнени херметически,което обяснява изпускането на въздуха,които вентилаторите на парното,все пак вкарват.Въпроса е дали мигновеното въздушно налягане,създадено от вратите,ще успее да се изпусне,толкова мигновено,като все пак достъпа на въздух е затруднен от преградите,към багажника.Ако някой,кара без задна броня,ще може да провери и да пиши дали мърдат клапите.Така или иначе направих многократно опити.Вратите ми се затварят много лесно.При много леко придърпване,почти опитите бяха с една и съща сила,като при спуснат прозорец,се затваряха,като хладилник МРАЗ,при затворен прозорец,не беше толкова перфе,пък при пуснат вентилатор,най зле.Тъй като всички сте се хванали,за тия клапи,направих проба и с отворен багажник.Нямаше разлика в опитите,при отворен и затворен багажник.По принцип,когато съм имал кола с проблемно затваряне на вратите,съм пръскал,машинките със спрей за ръжда,след което са се затваряли,до положение,на описаните по горе опити,което за мен е нормално.Дилянски, в детайли A2106301560 и A2106301660 има по един отвор, затварящ се с едно нещо.
За какво, според тебе е това?
Никога не оставям магарето си в калта.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни












