Поредният "доволен"да не ти се вярва
Започната от Наско, 08 юли 2011 - 21:10:03
23 мнения по тази тема
#16
Публикувано 10 юли 2011 - 00:06
при М103 няма начин от давещи дюзи да се напълни колектора при дросела. Наклона на колектора при дюзите не го позволява.
за 7мата дюза-също.
като се замисля, само течащ плунжер може да напълни ваната под дросела
много е вероятно гърмежите да са от незатварящи, ИЛИ хлабави клапани. Хлабави във водача. тоест веднъж затваря, друг път затваря накриво.Това се определя като се свали пружината на клапана и се разклати. а не с копресия.
Също с компресия ще се определи дали има нагар ИЛИ има Спукан клапан!!!! спукан=гърмежи, а и на скорощен основен ремонт.
А за плунжера-мисля че може да се хване, като се свали главата на инжекциона, монтират и се горивните маркучи и се включи помпата за горивото.
Само незнам дали трябва да се подава сигнал на ЕХА. Ако-да-мисля че се подават около 3-5V.
за 7мата дюза-също.
като се замисля, само течащ плунжер може да напълни ваната под дросела
много е вероятно гърмежите да са от незатварящи, ИЛИ хлабави клапани. Хлабави във водача. тоест веднъж затваря, друг път затваря накриво.Това се определя като се свали пружината на клапана и се разклати. а не с копресия.
Също с компресия ще се определи дали има нагар ИЛИ има Спукан клапан!!!! спукан=гърмежи, а и на скорощен основен ремонт.
А за плунжера-мисля че може да се хване, като се свали главата на инжекциона, монтират и се горивните маркучи и се включи помпата за горивото.
Само незнам дали трябва да се подава сигнал на ЕХА. Ако-да-мисля че се подават около 3-5V.
#17
Публикувано 10 юли 2011 - 10:48
Моя човек в сервиза дето си ходя най редовно каза , че само е изчистил бензина и каквото се е било насъбрало .. Сряда колата се качва на репатрак и отпътува към Ирин .. да видиме там каква ще е присъдата ....
основни и подобни ремонти не искам и да чувам ...
основни и подобни ремонти не искам и да чувам ...
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#18
Публикувано 10 юли 2011 - 21:41
Аз до колкото помня обявата, едва ли не се продаваше перфектния автомобил................а той дори за репатрак
Нека колегата не ме разбира погрешно, не твърдя, че е излъгал и може би те е запознал с нещата преди покупката, но очевидно нещата са сериозни.
Нека колегата не ме разбира погрешно, не твърдя, че е излъгал и може би те е запознал с нещата преди покупката, но очевидно нещата са сериозни.
От Витоша по-високо нема, от Искаро по-дълбоко нема и от Мерцедес по-убаво нема...............древна шопска мъдрост!
#19
Публикувано 11 юли 2011 - 00:30
Дидо, това е кола на над 20 години, какво очакваш??? Да е като нова от магазина ли?Аз до колкото помня обявата, едва ли не се продаваше перфектния автомобил................а той дори за репатрак
Нека колегата не ме разбира погрешно, не твърдя, че е излъгал и може би те е запознал с нещата преди покупката, но очевидно нещата са сериозни.
Освен това е с пословично капризния и проблемен механичен инжекцион, не е виновен нито продавача нито майстора, че преди години мерцедес са решили да използват това недоразумение-Джетроник.
Имал съм 124-ка с механичен инжекцион- няма настройване пущината, разбазика ли се оправията е много трудна.
#20
Публикувано 11 юли 2011 - 01:08
Крайно несъгласен съм с мнението на Дидо
Само отбелязвам
И за да не е спам ... това мнение ...
Точно затова май ще я сменям тази система
Очертава се един много интерес ъпгрейд , но за него ще се пусне отделна тема стига да се стигне дотам
Само отбелязвам
И за да не е спам ... това мнение ...
Дидо, това е кола на над 20 години, какво очакваш??? Да е като нова от магазина ли?
Освен това е с пословично капризния и проблемен механичен инжекцион, не е виновен нито продавача нито майстора, че преди години мерцедес са решили да използват това недоразумение-Джетроник.
Имал съм 124-ка с механичен инжекцион- няма настройване пущината, разбазика ли се оправията е много трудна.
Точно затова май ще я сменям тази система
Очертава се един много интерес ъпгрейд , но за него ще се пусне отделна тема стига да се стигне дотам
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#21
Публикувано 11 юли 2011 - 09:07
Насе, уи аре мрънкинг йу ту ду дис синс дей уан!
Този пост е редактиран от Илия Горанов: 11 юли 2011 - 14:49
Писането на кирилица е задължително само за българския език!
#22
Публикувано 11 юли 2011 - 10:34
Суун май френд суун ... евритинг уил ком ту хис плейс ...
Този пост е редактиран от Илия Горанов: 11 юли 2011 - 14:49
Писането на кирилица е задължително само за българския език!
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#23
Публикувано 12 юли 2011 - 13:38
Дидо, това е кола на над 20 години, какво очакваш??? Да е като нова от магазина ли?
Освен това е с пословично капризния и проблемен механичен инжекцион, не е виновен нито продавача нито майстора, че преди години мерцедес са решили да използват това недоразумение-Джетроник.
Имал съм 124-ка с механичен инжекцион- няма настройване пущината, разбазика ли се оправията е много трудна.
Не съм съгласен, джетроника си е доста добър и надежден ако се подържа от майстор който си разбира работата, също така не е толкова сложен за настройване, само трябва да си малко в час....
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#24
Публикувано 15 юли 2011 - 16:27
Така ... много завъртян / навъртян шестограм ... натиснал плунжера от там тече .. от там детонацията .. и тн .. и съвсем се вбесих и целия инжекцион се заменя с МЕГАСКУИРТ .. пък това дали е възможно да се случи тая работа с шестограма го оставям на вас възможно ли ее .. не е ли ... измислят ли си в сервиза ... и тн
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни