Поредният "доволен"да не ти се вярва
Започната от Наско, 08 юли 2011 - 21:10:03
23 мнения по тази тема
#1
Публикувано 08 юли 2011 - 21:10
Първо преди всичко искам да благодаря на Пафката - Алипи - или както искате го наречете. Той е човека на който само като се обадих и му казах къде съм какво съм що съм веднага дойде да ми помогне и заряза всичко, а доколкото разбрах трябваше да взима жена си от работа та още веднъж БЛАГОДАРЯ.
В момента съм леко бесен след случилото ми се днес.
Станах ден като ден .. обадих се на диагностика на Петко ( Въпросният майстор ми го препоръча човека от форума който в никакъв случай не виня защото думите му бяха " аз майстори нехваля , но той на мене ми помогна" )казах му , че имам 124ка купе с М103 мотор и по думите на Боян със Осмака ( Лоринсер ) сместа ми е бедна .. той ме попита само това ли е .. казах да и ми каза да му се обадя към 12 : 30 - 13 : 00 да видиме дали ще успея да се вредя днес в графика му .. ОП стана 1 и той ми се обади .. след 1 час да съм в сервиза който е на ОколоМръсното и бул.Сливница .. О.К .. тръгнах от нас по пътя ми гаснеше колата .. един път така изкгасна , че след 30 минути чак запали .. е стигнаx към 3 - 3 и нещо .. закачи я с едни големи щипки за кабелите .. да се гледат исктрите сиреч тоците .. всичко о.к айде газ анализатора се пусна направи се една финна настройка със шестограм ... изкара колата да я пробва .. поради голямото движение пробването стана в двора / около и тн Качих се и потеглих това беше съвсем друга кола .. нищо общо иии по пътя за вкъщи рекох да се обадя на Боян да й чуе гласчето и така и стана .. звъннах .. той се оказа , че е пред тях .. и след 2 миниту бях там .. рекох да я форсирам .. и при форсирането той ми каза , че прекъсва лекичко .. аз му казах , че не е вярно .. и тръгнах си към дома .. на 200 метра обаче беше първото загасване .. О.К казах си .. добре какво толкова 1 път си е 1 път .. и до Пирогов никакви ядове .. спирайки на Пирогов ( кръстовището ) изгасна .. запалих .. пак изгасна .. изчаках малко на контакт .. светна зелено .. гас и пак тръгнах и малко след "Хепито" се чу едно много приятно "БУМ" и умря работата ... от там звъннах на Пафката .. ккато разбрахте той веднага дойде .. извадиха се ключове 10ки 6ци и отверка .. махна се филтърната кутия и буквално смърдеше на бензин ... мъчехме пак да палиме ЙОК палеж ЙОК квото и да е ... обадих се на диагностика .. "Еми понеделник ще измислим нещо докарай я" , а това , че тя изобщо неможе да се движи е май не го и разбра .... и така обадих се на 1 приятелче дойде дръпна ме и ме закара до сервиза му и после ме закараха и до нас ... та сега съм си вкъщи и така
Доколкото разбрах от Пафката според него сместа е била твърде богата , но нека той сам да каже какво мисли стига да иска .. защото доста неща му изговорих като се замисля
В момента съм леко бесен след случилото ми се днес.
Станах ден като ден .. обадих се на диагностика на Петко ( Въпросният майстор ми го препоръча човека от форума който в никакъв случай не виня защото думите му бяха " аз майстори нехваля , но той на мене ми помогна" )казах му , че имам 124ка купе с М103 мотор и по думите на Боян със Осмака ( Лоринсер ) сместа ми е бедна .. той ме попита само това ли е .. казах да и ми каза да му се обадя към 12 : 30 - 13 : 00 да видиме дали ще успея да се вредя днес в графика му .. ОП стана 1 и той ми се обади .. след 1 час да съм в сервиза който е на ОколоМръсното и бул.Сливница .. О.К .. тръгнах от нас по пътя ми гаснеше колата .. един път така изкгасна , че след 30 минути чак запали .. е стигнаx към 3 - 3 и нещо .. закачи я с едни големи щипки за кабелите .. да се гледат исктрите сиреч тоците .. всичко о.к айде газ анализатора се пусна направи се една финна настройка със шестограм ... изкара колата да я пробва .. поради голямото движение пробването стана в двора / около и тн Качих се и потеглих това беше съвсем друга кола .. нищо общо иии по пътя за вкъщи рекох да се обадя на Боян да й чуе гласчето и така и стана .. звъннах .. той се оказа , че е пред тях .. и след 2 миниту бях там .. рекох да я форсирам .. и при форсирането той ми каза , че прекъсва лекичко .. аз му казах , че не е вярно .. и тръгнах си към дома .. на 200 метра обаче беше първото загасване .. О.К казах си .. добре какво толкова 1 път си е 1 път .. и до Пирогов никакви ядове .. спирайки на Пирогов ( кръстовището ) изгасна .. запалих .. пак изгасна .. изчаках малко на контакт .. светна зелено .. гас и пак тръгнах и малко след "Хепито" се чу едно много приятно "БУМ" и умря работата ... от там звъннах на Пафката .. ккато разбрахте той веднага дойде .. извадиха се ключове 10ки 6ци и отверка .. махна се филтърната кутия и буквално смърдеше на бензин ... мъчехме пак да палиме ЙОК палеж ЙОК квото и да е ... обадих се на диагностика .. "Еми понеделник ще измислим нещо докарай я" , а това , че тя изобщо неможе да се движи е май не го и разбра .... и така обадих се на 1 приятелче дойде дръпна ме и ме закара до сервиза му и после ме закараха и до нас ... та сега съм си вкъщи и така
Доколкото разбрах от Пафката според него сместа е била твърде богата , но нека той сам да каже какво мисли стига да иска .. защото доста неща му изговорих като се замисля
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#2
Публикувано 08 юли 2011 - 22:00
направо като чета ми става неприятно... ти с толкова кеф я зе тая кола... и сега ебати патилото. Ако знаех, че са толкова дълбоки нещата....
То в крайна сметка какво излиза , че на мен ми бяха казали сумасити грешни неща... сега и теб те моткат наляво надясно като див.
Аз този проблем с гасненето имах баш като взех... ма със смяната на релето зад акумулатора (онова с бушона не му помня името) всичко заспа. Ма и то не беше такова гаснене каквото е сега... ма защо не го отворите и тва новото реле ..да не е нагоряло мътните да го вземат.
Също така не разбрах в крайна сметка ..немогат да ти нагласят центровката или я нагласят и тя си бяга? И нали ми каза, че кабелите били нещо проблематични.. макар ,че тия пари дето дадох тогава за тях ми се струваше да си бяха баш оригиналдъ
Еби му заеби .. аз утре завършвам семестъра и ще гледам да ти се обадя.
То в крайна сметка какво излиза , че на мен ми бяха казали сумасити грешни неща... сега и теб те моткат наляво надясно като див.
Аз този проблем с гасненето имах баш като взех... ма със смяната на релето зад акумулатора (онова с бушона не му помня името) всичко заспа. Ма и то не беше такова гаснене каквото е сега... ма защо не го отворите и тва новото реле ..да не е нагоряло мътните да го вземат.
Също така не разбрах в крайна сметка ..немогат да ти нагласят центровката или я нагласят и тя си бяга? И нали ми каза, че кабелите били нещо проблематични.. макар ,че тия пари дето дадох тогава за тях ми се струваше да си бяха баш оригиналдъ
Еби му заеби .. аз утре завършвам семестъра и ще гледам да ти се обадя.
#3
Публикувано 08 юли 2011 - 22:03
Казах че сместа е доста богата,според мен, защото:
При нормално завъртане на стартера не може да замирише на суров бензин все едно съм сипал отгоре,и колата да не пали изобщо.Ако запали,при изфорсирване на двигателя гасне веднага,и острата миризма на бензин остава.
Другото което ми направи впечатление е че клапата е затворена догоре плътно и се отваря чак когато педала на газта бъде натиснат до половината от възможния си ход.
При нормално завъртане на стартера не може да замирише на суров бензин все едно съм сипал отгоре,и колата да не пали изобщо.Ако запали,при изфорсирване на двигателя гасне веднага,и острата миризма на бензин остава.
Другото което ми направи впечатление е че клапата е затворена догоре плътно и се отваря чак когато педала на газта бъде натиснат до половината от възможния си ход.
Не хапи този,който може да те изяде.
#4
Публикувано 08 юли 2011 - 22:09
Skull :
Кабели и свещи се смениха ....
Взех същите но от Германия и нещата там заспаха
Моторчето се оказа , че не е проблемно Не ме питай откъде знам
Бущони релета и тн всико от до е прегледано + всеки един възможен кабел който е видян някъде в купето Тази кола е била продадена заради проблем в инжекцията ти си ги отстранил частично с подмяната на релето .. а при мен вече инжекцията си е*а мамата ...
Беше ми останал само капак да сменя .. стъклата на фарове + горивен / маслен филтър и масло и колата можеше да се каже , че е претърпяла пълна промяна
Е да ама не .. след тази "финна" настройка ... мамата си е*а и утре ще се отвяря да се види какви са щетите ... дано да е нещо дребно ..
и сега за едни 30 лева ( толкова ми струваше настройката ) си създадох проблеми за доста повече .... в момента , ако щетите са дребни ще се прави инжекцията , ако е нещо сериозно се мятам на Мега и това е ..
Кабели и свещи се смениха ....
Взех същите но от Германия и нещата там заспаха
Моторчето се оказа , че не е проблемно Не ме питай откъде знам
Бущони релета и тн всико от до е прегледано + всеки един възможен кабел който е видян някъде в купето Тази кола е била продадена заради проблем в инжекцията ти си ги отстранил частично с подмяната на релето .. а при мен вече инжекцията си е*а мамата ...
Беше ми останал само капак да сменя .. стъклата на фарове + горивен / маслен филтър и масло и колата можеше да се каже , че е претърпяла пълна промяна
Е да ама не .. след тази "финна" настройка ... мамата си е*а и утре ще се отвяря да се види какви са щетите ... дано да е нещо дребно ..
и сега за едни 30 лева ( толкова ми струваше настройката ) си създадох проблеми за доста повече .... в момента , ако щетите са дребни ще се прави инжекцията , ако е нещо сериозно се мятам на Мега и това е ..
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#5
Публикувано 08 юли 2011 - 22:35
След тоя гърмеж е хубаво да си провериш всички гумени маркучета от моторчето за празния ход и ваничката под инжекциона да не се е сцепило някое,че аз тоя съм го ял и от некаране на автомобила гумата се спаружва и цепи при разни такива гърмежи.
#6
Публикувано 08 юли 2011 - 22:50
Приемам съвети какво как къде и защо ама нека да са на ЛС
Ще бъде проверено благодаря
Темата е за сервиза на Петко и колко съм "доволен от него" .. в интерес на истината да те накарат да отидеш О.К и отношение и тн всичко е на 6 .. ама след това май нещата не са точно такива
Ще бъде проверено благодаря
Темата е за сервиза на Петко и колко съм "доволен от него" .. в интерес на истината да те накарат да отидеш О.К и отношение и тн всичко е на 6 .. ама след това май нещата не са точно такива
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#7
Публикувано 09 юли 2011 - 00:55
след гърмежа, отнякъде смуче въздух. и май е сцепил ваничката под дебитомера. щото има симптомите на свръх-обедняване. сега.
а миризмата на бензин--странно.
въпроса е защо е гръмнала и е гаснала, след като имала поне момента центровка.
За мен 100 % е станало от моментно обедняване на сместа. а защо е обедняла за момент--трябва да се проверят всички електрически елементи на инжекцията. някой елемент ту работи-ту не. (компютър, ЕХА, кабелчета на инжекциона, термодатчик, ламбда-сонда, потенциометър на дебитомера)
слагй мега...и без тва ти е за бегачка.
щото предчувствам че доста по30лв ше идат, докато намериш къртицата
а миризмата на бензин--странно.
въпроса е защо е гръмнала и е гаснала, след като имала поне момента центровка.
За мен 100 % е станало от моментно обедняване на сместа. а защо е обедняла за момент--трябва да се проверят всички електрически елементи на инжекцията. някой елемент ту работи-ту не. (компютър, ЕХА, кабелчета на инжекциона, термодатчик, ламбда-сонда, потенциометър на дебитомера)
слагй мега...и без тва ти е за бегачка.
щото предчувствам че доста по30лв ше идат, докато намериш къртицата
#8
Публикувано 09 юли 2011 - 08:45
Братле , при положение , че можеш да сложиш мегата , закво се занимаваш с излишни ядове.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#9
Публикувано 09 юли 2011 - 10:17
след гърмежа, отнякъде смуче въздух. и май е сцепил ваничката под дебитомера. щото има симптомите на свръх-обедняване. сега.
а миризмата на бензин--странно.
въпроса е защо е гръмнала и е гаснала, след като имала поне момента центровка.
За мен 100 % е станало от моментно обедняване на сместа. а защо е обедняла за момент--трябва да се проверят всички електрически елементи на инжекцията. някой елемент ту работи-ту не. (компютър, ЕХА, кабелчета на инжекциона, термодатчик, ламбда-сонда, потенциометър на дебитомера)
слагй мега...и без тва ти е за бегачка.
щото предчувствам че доста по30лв ше идат, докато намериш къртицата
След 2 часа някъде се почва разглабянето и констатирането на проблема / ите После ще пиша пак ... надявам се да е някоя гумичка или маркуче и да й е нужна просто центровка която в случая не се оказа хич проста
Братле , при положение , че можеш да сложиш мегата , закво се занимаваш с излишни ядове.
След като я отворим ще се решава на място
Колко мога да си позволя мега в момента .. само аз си знам
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#10
Публикувано 09 юли 2011 - 13:24
КОЛЕКТОРА МИ Е ПЪЛЕН С БЕНЗИН , АКО БЯХ С ПО НОВИЯ МОТОР ЩЯХ ДА ИЗГОРЯ НА МЯСТО !! СПАСИЛО МЕ Е ТОВА , ЧЕ СЪМ СЪС СТАРИЯ МОТОР И СТАРИТЕ КОЛЕКТОРИ !!!
ИСКАМ ДА ИЗКАЖА НАЙ ИСКРЕНИТЕ СИ БЛАГОДАРНОСТИ НА ВАСКО ( ДИАГНОСТИКА НА PETKO ) ЗА ТОВА , ЧЕ ЗАМАЛКО НЕ МЕ ЗАПАЛИ !!!
Uploaded with ImageShack.us
ИСКАМ ДА ИЗКАЖА НАЙ ИСКРЕНИТЕ СИ БЛАГОДАРНОСТИ НА ВАСКО ( ДИАГНОСТИКА НА PETKO ) ЗА ТОВА , ЧЕ ЗАМАЛКО НЕ МЕ ЗАПАЛИ !!!
Uploaded with ImageShack.us
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#11
Публикувано 09 юли 2011 - 13:43
еби му заеби...
#12
Публикувано 09 юли 2011 - 15:42
и вс пак открихте ли защо е изпукала или поне последствията от изпукването?
проверихте ли да не е протекла главата на инжекциона?
проверихте ли да не е протекла главата на инжекциона?
#13
Публикувано 09 юли 2011 - 16:51
Важно е да разберете каква е причината колектора да е пълен с бензин, според мен е малко вероятно да е от центровката която е направил майстора . Проверете дали инжектора за студено палене е наред, примерно не е замасил и да работи постоянно, прегледайте и другите инжектори, може някой да тече и т.н. .... както казах според мен това не се е получило от обогатяване на сместа, проблем е друг.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#14
Публикувано 09 юли 2011 - 17:08
В момента точно това се прави
Чисти проверява .....
има...ако трябва да умувам ще бъде следното: нагорели клапани, връща по малко смес в колектора, който е пълен с бензин и гърми, от там се ебават МПХ, някой дюза и си готов да не запалиш никога
като половината от нещата са се случвали през времето преди отдавна а с богатата смес само е засилил процеса и го е ускорил до половин час
Чисти проверява .....
има...ако трябва да умувам ще бъде следното: нагорели клапани, връща по малко смес в колектора, който е пълен с бензин и гърми, от там се ебават МПХ, някой дюза и си готов да не запалиш никога
като половината от нещата са се случвали през времето преди отдавна а с богатата смес само е засилил процеса и го е ускорил до половин час
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#15
Публикувано 09 юли 2011 - 23:23
Аз не бих пропуснал,да замеря,налягането на цилиндрите.Това ще ми даде отговор,за състоянието на херметизацията,на клапаните,особено важно в случая са смукателните.Също така,прочетох,че ни потъва достатъчно,клапата.Като възможна причина е износен разпределителен вал.
Никога не оставям магарето си в калта.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни