Тема за Фантастични модификации при мерцедес
Започната от Lorinser, 07 юли 2011 - 00:22:28
55 мнения по тази тема
#31
Публикувано 01 февруари 2012 - 11:02
Въпреки че снимките са от дойста известен сайт до сега не бях попадал на този екземпляр. Цялата историйка http://www.1000sel.c...id=86&Itemid=68
#32
Публикувано 12 март 2012 - 20:56
Mansroy CLS 63 AMG.. Ко викате карбона гаден бил?..
Follow your own star...
#33
Публикувано 12 март 2012 - 21:03
Говедооо....абсолютно животно!
Карбона си е добре, джантите дразнят малко.
Карбона си е добре, джантите дразнят малко.
#34
Публикувано 13 март 2012 - 07:16
Верно е страшно животно т'ва! Аз бих го харесал повече ако карбона си беше боядисан в черно. Малко повече на фукня ми избива като се вижда толкова карбон, а всъщност не му допринася толкова за подобряване на визията.
Какво не им харесваш на джантите, Пешо? Тамън са му според мен.
Какво не им харесваш на джантите, Пешо? Тамън са му според мен.
#35
Публикувано 13 март 2012 - 09:39
Не знам, нещо не са ми наред...
Падам си по друг тип джантури.
А като му гледам LED-четата, направооо....организъм ми докарват
Мансори са диваци, доказали са го!
Падам си по друг тип джантури.
А като му гледам LED-четата, направооо....организъм ми докарват
Мансори са диваци, доказали са го!
#36
Публикувано 13 март 2012 - 09:49
джантите са някви тунерски, аз мисля че едни 20ки АМГта от S или CL ще му стоят не по зле Петолъчки или с двойните 5 лъча..
Follow your own star...
#37
Публикувано 13 март 2012 - 19:04
Говедооо....абсолютно животно!
Карбона си е добре, джантите дразнят малко.
К'во ти пука за джантите братле?... Като се въртят с 300км/ч вярвай,че не се забелязват!
Иначе си е жУвотно това...
#38
Публикувано 06 април 2012 - 20:18
Днес я видях тази W220 сив мат S AMG 55 с много затъмнени предни стъкла, нагло засече едно голфче две коли пред мен на сфетофара, заядоха се и тръгнаха да се бягат, ама тоя голф не знам какъв беше, обаче направи Еската за смях. Това матирано ми стои малко селски, не бих си съсипал мерцедеса така. Не случайно не излизат от завода така. Мое мнение.Аз пък много често виждам по центъра, 211-ка, зелена Лоринзър, уникална кола. и 1 път мернах на коня, 220-ка, сив мат с лилаво фолио на прозорците, ако някой има некви снимки на тая с-овица, да ги метне, защото ми напълни душата
#39
Публикувано 06 април 2012 - 20:57
Днес я видях тази W220 сив мат S AMG 55 с много затъмнени предни стъкла, нагло засече едно голфче две коли пред мен на сфетофара, заядоха се и тръгнаха да се бягат, ама тоя голф не знам какъв беше, обаче направи Еската за смях. Това матирано ми стои малко селски, не бих си съсипал мерцедеса така. Не случайно не излизат от завода така. Мое мнение.
Тая с-овица, сивия мат е на едно приятелче, много е силна, направи я с фолио, това не е боя. Иначе колата е някъде към 600 коня. Доста интересно за тази кола е, първата й регистрация е 2008г., защото е седяла в някакъв шоу рум. Даже беше в гаранция когато я взе и в балкан стар ни гледаха като извънземни. Вътре е направена с черен пиано лак всичкия махагон и седи мн стилно.
#40
Публикувано 07 април 2012 - 12:50
Като видях как изостана на гонката, не ми се вярва да е 600 коня, май само буквите са му такива AMG 55, иначе често га засичам по София, доста некултурно шофира, търси си боя.Тая с-овица, сивия мат е на едно приятелче, много е силна, направи я с фолио, това не е боя. Иначе колата е някъде към 600 коня. Доста интересно за тази кола е, първата й регистрация е 2008г., защото е седяла в някакъв шоу рум. Даже беше в гаранция когато я взе и в балкан стар ни гледаха като извънземни. Вътре е направена с черен пиано лак всичкия махагон и седи мн стилно.
#41
Публикувано 07 април 2012 - 13:07
Дам такъв си е, малко му липсва културата ама какво да го правиш има и такива. Ако говорим за същата с-овица (от скоро е сив мат, с черни букви и надписи 55 амг компресор, черни джанти 20 цола, всички черни стъкла и много шумна), може да е и повече от 600коня, защото тя иначе е някъде към 517к.с., но знам че ходи някъде да му зацепват компресорите да работят от по-рано и някак си да му отварят лопатките каквото и да значи това (не съм компетентен и не знам какво са му правили, но съм карал колата и знам за какво става дума)
#43
Публикувано 07 април 2012 - 19:44
Красота
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#45
Публикувано 15 април 2012 - 13:54
матово сивата с-класа е доста добра, често съм я засичал из софия
нечовешки звук има, а като завие компресора, направо..
но и искат доста пари
в мобилето има една сребристо сива "сток" 55-ца за 39 000 лв. 2004та година
а от по-старите години има и по 25-30 000 лв. пак 55 АМГ
ето какво има за 35 000 евра
http://nfs.mobile.bg...9994&f1=details
нечовешки звук има, а като завие компресора, направо..
но и искат доста пари
в мобилето има една сребристо сива "сток" 55-ца за 39 000 лв. 2004та година
а от по-старите години има и по 25-30 000 лв. пак 55 АМГ
ето какво има за 35 000 евра
http://nfs.mobile.bg...9994&f1=details
Този пост е редактиран от BadAngel: 15 април 2012 - 14:00
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни