Тема за Фантастични модификации при мерцедес
Started by Lorinser, 07 Jul 2011 - 00:22:28
55 replies to this topic
#16
Posted 08 July 2011 - 18:46
абе дори да не и падне цената-пада кефа че караш автентично.
Аз не се кефя на реставрирани бенцове, а на запазени оригинали, дори и с леки забележки по боята.
Друго си е някой бенц, от 1930, дето никога не е пипан с отверка, шкурка и кит! само консумативи....
Аз не се кефя на реставрирани бенцове, а на запазени оригинали, дори и с леки забележки по боята.
Друго си е някой бенц, от 1930, дето никога не е пипан с отверка, шкурка и кит! само консумативи....
#17
Posted 08 July 2011 - 22:33
Следват яките W140-ки, за които ХаРи пита:
1. Черна W140 S-class Carlsson 74
2. Друга черна W140 S-class AMG 73
3. И още една W140 S-class Brabus 74, този път сребриста
Освен тях имаше още и:
W140 600 SE Lorinser
Както и тази W140 S-class в цвят слонова кост, която е била такси в Берлин и е навъртяла 1.6 милиона километра в града (като такси), като на 800 хил. километра е сменен двигателя с чисто нов в завода
Извинявам се, ако не са най-уникалните, но определено са екземпляри, които заслужават внимание!
Между другото - кадрите са от щанда на S-class клуб, по време на изложението Stuttgart Retro Classics тази година.
Колите са на членове на клуба - двете черни - Carlsson и AMG са на председателя на клуба
1. Черна W140 S-class Carlsson 74
2. Друга черна W140 S-class AMG 73
3. И още една W140 S-class Brabus 74, този път сребриста
Освен тях имаше още и:
W140 600 SE Lorinser
Както и тази W140 S-class в цвят слонова кост, която е била такси в Берлин и е навъртяла 1.6 милиона километра в града (като такси), като на 800 хил. километра е сменен двигателя с чисто нов в завода
Извинявам се, ако не са най-уникалните, но определено са екземпляри, които заслужават внимание!
Между другото - кадрите са от щанда на S-class клуб, по време на изложението Stuttgart Retro Classics тази година.
Колите са на членове на клуба - двете черни - Carlsson и AMG са на председателя на клуба
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#18
Posted 08 July 2011 - 22:41
Ето и още мялко - пак от изложението Stuttgart Retro Classics 2011
SL 320 - оригинален и много запазел Lorinser
280 SL Automatik - още един оригинален и много запазен Lorinser
А това е новото E-coupe cabriolet W212 - чистак-бърсак нов Lorinser
Тук е важно да се уточни, че снимката е от март 2011 г. а купе кабриолетът тъкмо беше излязъл на пазара!
Mercedes M-Coupe 55 AMG (W111 280 SE 3.5) с тунингован двигател от Mechatronik
SL 320 - оригинален и много запазел Lorinser
280 SL Automatik - още един оригинален и много запазен Lorinser
А това е новото E-coupe cabriolet W212 - чистак-бърсак нов Lorinser
Тук е важно да се уточни, че снимката е от март 2011 г. а купе кабриолетът тъкмо беше излязъл на пазара!
Mercedes M-Coupe 55 AMG (W111 280 SE 3.5) с тунингован двигател от Mechatronik
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#19
Posted 09 July 2011 - 00:43
Ако си мислите, че се тунинговат само ес класи и спортни, а премиум моделите си ги карат стокови, помислете си още, след тези снимки:
Това е Mercedes Maybach 65 тунингован от Xenatec
Това е Mercedes Maybach 65 тунингован от Xenatec
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#20
Posted 09 July 2011 - 00:50
Майбахът рулира!
Този не е толкова фанастичен, но фантастичното е че може да има лимузина с 90к.с. двигател:
http://link.marktplaats.nl/462418101
Този не е толкова фанастичен, но фантастичното е че може да има лимузина с 90к.с. двигател:
http://link.marktplaats.nl/462418101
It is nice to be important, but it is more important to be nice.
#21
Posted 09 July 2011 - 01:00
поправка-75кс
#23
Posted 03 December 2011 - 20:18
Реших да споделя една снимка която ми попадна във фейсбука, аз ги изкарах 50+ цилиндри и 80+ литри (зависи 190тката с какъв мотор е, няма да се учудя ако е 3.6..):
Follow your own star...
#24
Posted 07 January 2012 - 13:57
Я да питам тук, оня ден се разхождам из центъра и пред едно заведение гледам един мерцедес, само леко го мярнах ама нещо не ми се стори както трябва.. върнах се обратно да го огледам - W220, ама с предница на W215.. Разделените фарове, 4 врати, огледах отзад, стопове на W220, имаше някакви означения които приличаха на означенията на Carlsson (ck.. нещо си, липсваха букви май).. Та някой да знае нещо по въпроса щото аз за пръв път виждам такова животно? Търсих и в нета, пак няма.. Дали наистина си е тунинг модел или просто на някоя челосана S-ка са и зашили предница от CL?
Follow your own star...
#25
Posted 07 January 2012 - 14:02
Аз пък много често виждам по центъра, 211-ка, зелена Лоринзър, уникална кола. и 1 път мернах на коня, 220-ка, сив мат с лилаво фолио на прозорците, ако някой има некви снимки на тая с-овица, да ги метне, защото ми напълни душата
#26
Posted 07 January 2012 - 16:47
Да не е една сребриста. Зад СУ съм я засичал аз - паркирана пред руския културен център. Нямах батерия на телефона иначе щях да я снимам. На мен ми допаднаЯ да питам тук, оня ден се разхождам из центъра и пред едно заведение гледам един мерцедес, само леко го мярнах ама нещо не ми се стори както трябва.. върнах се обратно да го огледам - W220, ама с предница на W215.. Разделените фарове, 4 врати, огледах отзад, стопове на W220, имаше някакви означения които приличаха на означенията на Carlsson (ck.. нещо си, липсваха букви май).. Та някой да знае нещо по въпроса щото аз за пръв път виждам такова животно? Търсих и в нета, пак няма.. Дали наистина си е тунинг модел или просто на някоя челосана S-ка са и зашили предница от CL?
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#27
Posted 07 January 2012 - 18:34
да,сребриста е, сиво матирана и аз съм я засичал до ПИБ, на коня,но ако стои пред руския, директно отивам да я снимам , сряда Д:
#28
Posted 07 January 2012 - 18:44
Да не е една сребриста. Зад СУ съм я засичал аз - паркирана пред руския културен център. Нямах батерия на телефона иначе щях да я снимам. На мен ми допадна
Да точно зад СУ, сребриста, не знам дали е била матирана.. Пфу значи не ми се е привидяло Действително и на мен ми допадна, стандартните фарове на W220 много я състаряват според мен, с тези като че ли изглежда по добре, макар че не съм фен на четириочките по принцип..
Follow your own star...
#29
Posted 07 January 2012 - 20:39
Да се включа и аз с един малко "бутнат" модел
M112.940 inside
#30
Posted 07 January 2012 - 21:27
Истински звярДа се включа и аз с един малко "бутнат" модел
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users