Тема за Фантастични модификации при мерцедес
Started by Lorinser, 07 Jul 2011 - 00:22:28
55 replies to this topic
#1
Posted 07 July 2011 - 00:22
Реших да отворя тема, в която да съберем информация за фантастични модели на mercedes, които наистина съществуват. Доработени след завода или единчни бройки.
Та, ще започна тематa:
--хайде на бас, че ИМА W123 600Е V12
Та, ще започна тематa:
--хайде на бас, че ИМА W123 600Е V12
#2
Posted 07 July 2011 - 13:22
Ето една от мен (вече дискутирана някъде из форума)
#3
Posted 07 July 2011 - 13:25
Айде и аз да се включа със няколко клипчета..
, - Мерцедес W123 комби, със двигател OM606, първоначално се караше със турбина на скания, сетъпа за тази година е турбо + компресор, на 2.5 бара и е 550 коня до колкото ми е известно, преди само с турбината той си казва във клипчето че колата е над 400 коня и има повече от 800Nm въртящ момент.. също казва че двигателя е напълно сток, неотварян, което само свидетелства за здравината на този мотор..
- тук едно клипче с уникални снимки на 190тка заводски доработена от АМГ, за която дори определението лимка просто не е достатъчно..
, - Мерцедес W123 комби, със двигател OM606, първоначално се караше със турбина на скания, сетъпа за тази година е турбо + компресор, на 2.5 бара и е 550 коня до колкото ми е известно, преди само с турбината той си казва във клипчето че колата е над 400 коня и има повече от 800Nm въртящ момент.. също казва че двигателя е напълно сток, неотварян, което само свидетелства за здравината на този мотор..
- тук едно клипче с уникални снимки на 190тка заводски доработена от АМГ, за която дори определението лимка просто не е достатъчно..
Follow your own star...
#4
Posted 07 July 2011 - 13:28
- с този клип сега ми дава някакъв проблем (Този видеоклип е частен), надявам се проблема да е само при мен и да можете да му се насладите, също уникални кадри на колата, която е абсолютна лимка, двигателя е М104 3.6-24, 285 коня, като параметри е напълно идентичен със двигателя доработен от АМГ за W202 C36, като често съм виждал да се водят спорове кой от двата двигателя е по успешен..
- и тук един състезателен SEC, със двигател М119 и 4 дросела, който показва какво може
- и тук един състезателен SEC, със двигател М119 и 4 дросела, който показва какво може
Follow your own star...
#5
Posted 07 July 2011 - 13:48
Частния клип не може да се гледа но Сека ми напълни душата.
#6
Posted 07 July 2011 - 15:39
Ето го моя любимец W126 Gemballa:
It is nice to be important, but it is more important to be nice.
#7
Posted 07 July 2011 - 17:19
Ето два не толкова редки модела,но пък не се срещат и често :
1: Mercedes-Benz CLK GTR ///AMG
http://www.autosalon...3456_0001_03_10
2. Mercedes-Benz SL73 ///AMG
http://suchen.mobile...de&pageNumber=1
1: Mercedes-Benz CLK GTR ///AMG
http://www.autosalon...3456_0001_03_10
2. Mercedes-Benz SL73 ///AMG
http://suchen.mobile...de&pageNumber=1
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#8
Posted 07 July 2011 - 19:02
Е как да не е рядък, произведени са едва 5 бройки от Mercedes-Benz AMG CLK GTR Roadster, а в купе вариант 25броя.Ето два не толкова редки модела,но пък не се срещат и често :
1: Mercedes-Benz CLK GTR ///AMG
http://www.autosalon...3456_0001_03_10
#9
Posted 07 July 2011 - 21:45
- всичкисме го гледали ,но тук му е мястото!
NO PAIN - NO GAIN!
#11
Posted 08 July 2011 - 11:26
Да де прав сиЕ как да не е рядък, произведени са едва 5 бройки от Mercedes-Benz AMG CLK GTR Roadster, а в купе вариант 25броя.
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#12
Posted 08 July 2011 - 12:03
тая 123-ката амг600.. който иска може да си я купи на безбожната цена от 75000 евро. линк
Аз само не разбрах кое и е АМГ на тая кола... А като цяло бас хващам че каквото и да и е правил на тая кола не му е стъпала повече от 1/3, да не кажа и 1/4 от тая цена, освен ако двигателя със скоростите не си ги е купил чисто нови от представителството на мерцедес... Нито е няква лачена отвън нито нищо..
Follow your own star...
#13
Posted 08 July 2011 - 12:23
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#14
Posted 08 July 2011 - 12:47
Koenig Specials
Спомням си, навремето като бях млад , някъде около Шумен много бързо ни приближи един червен KS.
Тогава ми направи страшно впечатление.
http://www.youtube.com/watch?v=ctwmgvd9cAM http://www.youtube.com/watch?v=MhwcIZ5tERo http://www.youtube.com/watch?v=Xy1jyQjEnJg
Спомням си, навремето като бях млад , някъде около Шумен много бързо ни приближи един червен KS.
Тогава ми направи страшно впечатление.
http://www.youtube.com/watch?v=ctwmgvd9cAM http://www.youtube.com/watch?v=MhwcIZ5tERo http://www.youtube.com/watch?v=Xy1jyQjEnJg
#15
Posted 08 July 2011 - 16:08
Лаченото не винаги вдига цената. Миналата година, когато бяхме в Щутгарт, Lorinser (Боян от клуба), гледа един мерцедес от края на 60-те - началото на 70-те години - беше на един от членовете на швейцарския клуб. Боята изглеждаше много измъчено, но иначе колата беше в много добро техническо състояние... при това моделът имаше екстри, които през онези години са се слагали доста рядко като автоматични скорости и климатик. Понеже явно човекът беше инвестирал доста пари в колата го питахме защо не я пребоядиса, да си върне блясъка, а той отговори, че това е оригиналната боя на колата и ако я пребоядиса, дори да е 1:1 същия цвят - от това ще ѝ падне цената!Нито е няква лачена отвън нито нищо..
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users