
отново за вентилатора на парното
Започната от gorbi, 25 окт 2006 - 22:30:30
26 мнения по тази тема
#16
Публикувано 05 ноември 2006 - 01:03
Турбинки имам и то перфекти. Утре ще проверя със сигурност.
Имах същото моторче и го монтирах на форда , но със фордовите турбини. Със сигурност поне едната е без забележки.
Утре ще ида до гаража да ги погледна и да ги премеря.
Имах същото моторче и го монтирах на форда , но със фордовите турбини. Със сигурност поне едната е без забележки.
Утре ще ида до гаража да ги погледна и да ги премеря.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#17
Публикувано 05 ноември 2006 - 19:18
Ето снимки-сниманата търбинка има лека забележка, която няма да се отрази на работата и, другата е без забележки и не съм я снимал.
Турбинките са от БМВ, незнам какъв модел, моторчето с турбинките беше сменено заради повишен шум.






Ако ти вършат работа ми пиши да се разберем.
Турбинките са от БМВ, незнам какъв модел, моторчето с турбинките беше сменено заради повишен шум.






Ако ти вършат работа ми пиши да се разберем.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#18
Публикувано 05 ноември 2006 - 22:41
Dezki: имаш лс 
...сега ако някой ми каже и къде да проверя защо ми работи на едни и същи обороти моторчето сега на парното..... (отбелязвам пак, че нямам пружинки/реостати там където ме посъветваха да погледна по-горе в темата..)

...сега ако някой ми каже и къде да проверя защо ми работи на едни и същи обороти моторчето сега на парното..... (отбелязвам пак, че нямам пружинки/реостати там където ме посъветваха да погледна по-горе в темата..)
#19
Публикувано 06 ноември 2006 - 01:29
абе колега..... срамота... вие от мото-пфое вместо спирачна течност, катран ли сипвате???
това провери ли го?като отвориш капака на двигателя, отпред, между предното стъкло и сервото има една метална кутийка, която е надупчена и вътре се виждат едни неща, подобни на пружини. Това са съпротивленията на вентилатора, които осигуряват различните скорости на въртене на моторчето. Не е много трудно да се премери идва ли нещо до тях .
Успех!!!


#20
Публикувано 13 декември 2006 - 22:49
здравейте колеги!мога ли да ви попитам защо на моята 190-ка парното работи само на една степен и то на най-малката.иначе може и да се спира,но до 2-ра и 3-та степен не стига. :Dn: .благодаря ВИ!!!!!!
#21
Публикувано 13 декември 2006 - 23:06
Ами то и на мойто от известно време ми изчезна втора степен. Имам първа, трета и четвърта. К'во стаа...? :Dn:здравейте колеги!мога ли да ви попитам защо на моята 190-ка парното работи само на една степен и то на най-малката.иначе може и да се спира,но до 2-ра и 3-та степен не стига. :Dn: .благодаря ВИ!!!!!!
#22
Публикувано 13 декември 2006 - 23:13
Ти все пак си имаш 3-та и 4-та.

#23
Публикувано 14 декември 2006 - 20:20
Veni,много ти благодаря!!!!!обаче да ти кажа че май ще се обарна кам токаджия.Благодаря
#24
Публикувано 19 декември 2006 - 16:11
И при мен се е полу4авало така.Понейе ниакои Мерцедеси имат дефект в контактниат клиу4,тоест задарÿт което води до постоианно вартене на стартера,и така сам си прецаквал стартера. оттогава винаги като палиа леко вра6там клиу4а назад,но пониакога се идва в полойение когато колата си е запалена,но вента не работи.Като завартиа клиу4а и се оправиа.Са6тото е и с парното.
Кирилица и без 4,6,7,3,8
:
Кирилица и без 4,6,7,3,8

Този пост е редактиран от ALEXONE™: 19 декември 2006 - 17:53
#25
Публикувано 03 февруари 2007 - 18:39
И при мен се е полу4авало така.Понейе ниакои Мерцедеси имат дефект в контактниат клиу4,тоест задарÿт което води до постоианно вартене на стартера,и така сам си прецаквал стартера. оттогава винаги като палиа леко вра6там клиу4а назад,но пониакога се идва в полойение когато колата си е запалена,но вента не работи.Като завартиа клиу4а и се оправиа.Са6тото е и с парното.
Кирилица и без 4,6,7,3,8
аз имам такъв проблем на моя МЕС с климатроник съм и вчера ми направи тоя проблем вратнах съвсем малко и трагна перката а днес изобщо не иска да трагне ина4е компресора тръгва!
Ако някои има някаква идея за какво иде реч да ме светне какво да правя а и тамън да не ме одрусат в някои сервиз
#26
Публикувано 04 февруари 2007 - 17:02
При мен излезна, че е от ключа за палене на колата недавал контакт до край и утре ще си купя някъв по-нов и съм огън
#27
Публикувано 04 февруари 2007 - 18:12
При мен излезна, че е от ключа за палене на колата недавал контакт до край и утре ще си купя някъв по-нов и съм огън
и на еди съсед така стана
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни