Към съдържанието

  •  

Снимка

отново за вентилатора на парното


  • Please log in to reply
26 мнения по тази тема

#16 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1517 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 05 ноември 2006 - 01:03

Турбинки имам и то перфекти. Утре ще проверя със сигурност.
Имах същото моторче и го монтирах на форда , но със фордовите турбини. Със сигурност поне едната е без забележки.
Утре ще ида до гаража да ги погледна и да ги премеря.
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#17 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1517 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 05 ноември 2006 - 19:18

Ето снимки-сниманата търбинка има лека забележка, която няма да се отрази на работата и, другата е без забележки и не съм я снимал.
Турбинките са от БМВ, незнам какъв модел, моторчето с турбинките беше сменено заради повишен шум.
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение

Ако ти вършат работа ми пиши да се разберем.
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#18 gorbi

gorbi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 330 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/Одесса
  • Интереси:Фотография
  • Автомобил:
    MB124 CE
    AR 166 2,4 jtdm
    Terrano II 2,7 tdi

Публикувано 05 ноември 2006 - 22:41

Dezki: имаш лс ;)


...сега ако някой ми каже и къде да проверя защо ми работи на едни и същи обороти моторчето сега на парното..... (отбелязвам пак, че нямам пружинки/реостати там където ме посъветваха да погледна по-горе в темата..)
  • 0

#19 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 06 ноември 2006 - 01:29

като отвориш капака на двигателя, отпред, между предното стъкло и сервото има една метална кутийка, която е надупчена и вътре се виждат едни неща, подобни на пружини. Това са съпротивленията на вентилатора, които осигуряват различните скорости на въртене на моторчето. Не е много трудно да се премери идва ли нещо до тях .

Успех!!!

това провери ли го?

Публикувано изображение

абе колега..... срамота... вие от мото-пфое вместо спирачна течност, катран ли сипвате??? Публикувано изображение Публикувано изображение
  • 0

#20 itseto

itseto

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:

Публикувано 13 декември 2006 - 22:49

здравейте колеги!мога ли да ви попитам защо на моята 190-ка парното работи само на една степен и то на най-малката.иначе може и да се спира,но до 2-ра и 3-та степен не стига. :Dn: .благодаря ВИ!!!!!!
  • 0

#21 kiril

kiril

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 442 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 1992 1.8 - Sold

Публикувано 13 декември 2006 - 23:06

здравейте колеги!мога ли да ви попитам защо на моята 190-ка парното работи само на една степен и то на най-малката.иначе може и да се спира,но до 2-ра и 3-та степен не стига. :Dn: .благодаря ВИ!!!!!!

Ами то и на мойто от известно време ми изчезна втора степен. Имам първа, трета и четвърта. К'во стаа...? :Dn:
  • 0

#22 itseto

itseto

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:

Публикувано 13 декември 2006 - 23:13

Ти все пак си имаш 3-та и 4-та. ;)
  • 0

#23 itseto

itseto

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:

Публикувано 14 декември 2006 - 20:20

Veni,много ти благодаря!!!!!обаче да ти кажа че май ще се обарна кам токаджия.Благодаря
  • 0

#24 Gyuray

Gyuray

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 1 Мнения:

Публикувано 19 декември 2006 - 16:11

И при мен се е полу4авало така.Понейе ниакои Мерцедеси имат дефект в контактниат клиу4,тоест задарÿт което води до постоианно вартене на стартера,и така сам си прецаквал стартера. оттогава винаги като палиа леко вра6там клиу4а назад,но пониакога се идва в полойение когато колата си е запалена,но вента не работи.Като завартиа клиу4а и се оправиа.Са6тото е и с парното.

Кирилица и без 4,6,7,3,8 :evil:

Този пост е редактиран от ALEXONE™: 19 декември 2006 - 17:53

  • 0

#25 The_pest

The_pest

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 03 февруари 2007 - 18:39

И при мен се е полу4авало така.Понейе ниакои Мерцедеси имат дефект в контактниат клиу4,тоест задарÿт което води до постоианно вартене на стартера,и така сам си прецаквал стартера. оттогава винаги като палиа леко вра6там клиу4а назад,но пониакога се идва в полойение когато колата си е запалена,но вента не работи.Като завартиа клиу4а и се оправиа.Са6тото е и с парното.

Кирилица и без 4,6,7,3,8 Публикувано изображение


аз имам такъв проблем на моя МЕС с климатроник съм и вчера ми направи тоя проблем вратнах съвсем малко и трагна перката а днес изобщо не иска да трагне ина4е компресора тръгва!
Ако някои има някаква идея за какво иде реч да ме светне какво да правя а и тамън да не ме одрусат в някои сервиз
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#26 The_pest

The_pest

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 04 февруари 2007 - 17:02

При мен излезна, че е от ключа за палене на колата недавал контакт до край и утре ще си купя някъв по-нов и съм огън
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#27 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1517 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 04 февруари 2007 - 18:12

При мен излезна, че е от ключа за палене на колата недавал контакт до край и утре ще си купя някъв по-нов и съм огън


и на еди съсед така стана
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни