отново за вентилатора на парното
Започната от gorbi, 25 окт 2006 - 22:30:30
26 мнения по тази тема
#1
Публикувано 25 октомври 2006 - 22:30
изчетох всички теми досега... изчетох и руските...... При мен обаче няма скърцане, свирене, стържене....... Просто си спря.... После пак тръгна.... После пак спря..... По едно време работи два дена без никакви проблеми - сега пък хич не ще....... Направи ми впечатление, че за пръв път спря при първия по-влажен и мъглив ден.....
проверих и размърдах всички предпазители - няма ефект.....Някой ако знае къде е реленцето на тоя мотор, да проверя и него.... Преди да започна да раглобявам.... 90% съм сигурен че ще излезе нещо от рода на лош контакт.....
някакви идеи....?
проверих и размърдах всички предпазители - няма ефект.....Някой ако знае къде е реленцето на тоя мотор, да проверя и него.... Преди да започна да раглобявам.... 90% съм сигурен че ще излезе нещо от рода на лош контакт.....
някакви идеи....?
#2
Публикувано 25 октомври 2006 - 22:40
при мен го прави тоя номер чат пат и се оправя като размърдам ключа в контакта,по-точно като го върна съвсем леко в посока гасене :Dn:
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#3
Публикувано 25 октомври 2006 - 22:44
хм... това ще го проверя още утре, колкото и странно да звучи.....
#4
Публикувано 25 октомври 2006 - 22:49
ами при мен става :Dn: даже някой път като врътна до край ключа и спира,има нещо прее**но в контакта ми сигурно :Dn:хм... това ще го проверя още утре, колкото и странно да звучи.....
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#5
Публикувано 26 октомври 2006 - 08:58
ти с климатроник ли беше? с бутони или с врътки :Dn:
При мен понякога само се пуска парното и като си натисна бутоните се спира :Dn:
При мен понякога само се пуска парното и като си натисна бутоните се спира :Dn:
#6
Публикувано 26 октомври 2006 - 10:02
Аз имах същия проблем. Провери четките на двигателчето
#7
Публикувано 26 октомври 2006 - 10:03
Хъмм...
Малко встрани от темата но е не съвесем...
До момента не ми е попадала електрическа схема на Мерцедес, нещо като това.
Не ми трябва за нищо конкретно (за сега) но за фиата имам всичко по отношение на инсталацията а за бенца не съм намерил нищо. Идея от къде можем да надникнем из дебрите на инсталацията? Аз съм с W210 например.
Малко встрани от темата но е не съвесем...
До момента не ми е попадала електрическа схема на Мерцедес, нещо като това.
Не ми трябва за нищо конкретно (за сега) но за фиата имам всичко по отношение на инсталацията а за бенца не съм намерил нищо. Идея от къде можем да надникнем из дебрите на инсталацията? Аз съм с W210 например.
#8
Публикувано 26 октомври 2006 - 10:04
Реленцето се намира отпред близо до сервото в една кутийка с пластмасов капак в нея се намират релетата, но мисля че не от него. Тези признаци, които описваш са си направо четки, а може и колектор на моторчето. Не е скъп ремонта.изчетох всички теми досега... изчетох и руските...... При мен обаче няма скърцане, свирене, стържене....... Просто си спря.... После пак тръгна.... После пак спря..... По едно време работи два дена без никакви проблеми - сега пък хич не ще....... Направи ми впечатление, че за пръв път спря при първия по-влажен и мъглив ден.....
проверих и размърдах всички предпазители - няма ефект.....Някой ако знае къде е реленцето на тоя мотор, да проверя и него.... Преди да започна да раглобявам.... 90% съм сигурен че ще излезе нещо от рода на лош контакт.....
някакви идеи....?
Най-доброто или нищо!
#9
Публикувано 27 октомври 2006 - 00:15
дам четки излязоха...... ама реших да си ги правя сам....... резултатът до тук е - нови четки, счупена едната турбинка - и не ще да се върти съвсем....... Утре отивам да търся някви майстори......
#10
Публикувано 04 ноември 2006 - 08:24
временен завършек - дадох моторчето на подходящ майстор, закърпи му намотките нещо и каза че ще издържи не повече от година.... Счупената турбинка залепих с поялника + силикон. Сега работи, но шуми повече, заради различната геометрия на едната турбинка..... Най-тъпото е че рабори на едни и същи обороти... няма силни и слаби - едни... Някое реленце ли се е прецакало.....??? Инак имам задоволително парно и вентилация, но не е както си беше.... Търся си втора употреба, някой ако знае - да свирка.... Инак ново моторче комплект е над 800 лева....
#11
Публикувано 04 ноември 2006 - 10:36
това провери ли го?като отвориш капака на двигателя, отпред, между предното стъкло и сервото има една метална кутийка, която е надупчена и вътре се виждат едни неща, подобни на пружини. Това са съпротивленията на вентилатора, които осигуряват различните скорости на въртене на моторчето. Не е много трудно да се премери идва ли нещо до тях .
Успех!!!
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#12
Публикувано 04 ноември 2006 - 16:07
ма аз нямам тия пружинки на това място.... при мен е само куплуинг там, предполагам че на друго място са го преместили тва.....
#14
Публикувано 04 ноември 2006 - 20:19
Значи колега аз писах някъде по-преди по същата тема. Моторчето става от Голф 2 и в автоморгите се намира на цена около 40 лв. Да не говорим че и по- малко
#15
Публикувано 04 ноември 2006 - 20:42
а на голфетата дали има ос от двете страни... или ако няма - дали може се преправи....??? И тия турбинки, дали мога ги намеря отнякъде, че едната ми е мн зле.....
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни