Към съдържанието

  •  

Снимка

отново за вентилатора на парното


  • Please log in to reply
26 мнения по тази тема

#1 gorbi

gorbi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 330 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/Одесса
  • Интереси:Фотография
  • Автомобил:
    MB124 CE
    AR 166 2,4 jtdm
    Terrano II 2,7 tdi

Публикувано 25 октомври 2006 - 22:30

изчетох всички теми досега... изчетох и руските...... При мен обаче няма скърцане, свирене, стържене....... Просто си спря.... После пак тръгна.... После пак спря..... По едно време работи два дена без никакви проблеми - сега пък хич не ще....... Направи ми впечатление, че за пръв път спря при първия по-влажен и мъглив ден.....

проверих и размърдах всички предпазители - няма ефект.....Някой ако знае къде е реленцето на тоя мотор, да проверя и него.... Преди да започна да раглобявам.... 90% съм сигурен че ще излезе нещо от рода на лош контакт.....


някакви идеи....?
  • 0

#2 DJ FUNKY

DJ FUNKY

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2660 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    C 220 Т CDI Sport 1999 г. W 124 300 D Turbo 1992 г.

Публикувано 25 октомври 2006 - 22:40

при мен го прави тоя номер чат пат и се оправя като размърдам ключа в контакта,по-точно като го върна съвсем леко в посока гасене :Dn:
  • 0
Публикувано изображение
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
Публикувано изображение

#3 gorbi

gorbi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 330 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/Одесса
  • Интереси:Фотография
  • Автомобил:
    MB124 CE
    AR 166 2,4 jtdm
    Terrano II 2,7 tdi

Публикувано 25 октомври 2006 - 22:44

хм... това ще го проверя още утре, колкото и странно да звучи.....:)
  • 0

#4 DJ FUNKY

DJ FUNKY

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2660 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    C 220 Т CDI Sport 1999 г. W 124 300 D Turbo 1992 г.

Публикувано 25 октомври 2006 - 22:49

хм... това ще го проверя още утре, колкото и странно да звучи.....:)

ами при мен става :Dn: даже някой път като врътна до край ключа и спира,има нещо прее**но в контакта ми сигурно :Dn:
  • 0
Публикувано изображение
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
Публикувано изображение

#5 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 26 октомври 2006 - 08:58

ти с климатроник ли беше? с бутони или с врътки :Dn:
При мен понякога само се пуска парното и като си натисна бутоните се спира :Dn:
  • 0

#6 MB W201

MB W201

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 8 Мнения:

Публикувано 26 октомври 2006 - 10:02

Аз имах същия проблем. Провери четките на двигателчето :)
  • 0

#7 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 26 октомври 2006 - 10:03

Хъмм...
Малко встрани от темата но е не съвесем...
До момента не ми е попадала електрическа схема на Мерцедес, нещо като това.
Не ми трябва за нищо конкретно (за сега) но за фиата имам всичко по отношение на инсталацията а за бенца не съм намерил нищо. Идея от къде можем да надникнем из дебрите на инсталацията? Аз съм с W210 например.
  • 0

879897.png


#8 Schumi

Schumi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 351 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Разград
  • Интереси:Автомобили, пътувания
  • Автомобил:
    S600 Coupe
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 октомври 2006 - 10:04

изчетох всички теми досега... изчетох и руските...... При мен обаче няма скърцане, свирене, стържене....... Просто си спря.... После пак тръгна.... После пак спря..... По едно време работи два дена без никакви проблеми - сега пък хич не ще....... Направи ми впечатление, че за пръв път спря при първия по-влажен и мъглив ден.....

проверих и размърдах всички предпазители - няма ефект.....Някой ако знае къде е реленцето на тоя мотор, да проверя и него.... Преди да започна да раглобявам.... 90% съм сигурен че ще излезе нещо от рода на лош контакт.....


някакви идеи....?

Реленцето се намира отпред близо до сервото в една кутийка с пластмасов капак в нея се намират релетата, но мисля че не от него. Тези признаци, които описваш са си направо четки, а може и колектор на моторчето. Не е скъп ремонта.
  • 0

005468351.jpg  Най-доброто или нищо!


#9 gorbi

gorbi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 330 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/Одесса
  • Интереси:Фотография
  • Автомобил:
    MB124 CE
    AR 166 2,4 jtdm
    Terrano II 2,7 tdi

Публикувано 27 октомври 2006 - 00:15

дам четки излязоха...... ама реших да си ги правя сам....... резултатът до тук е - нови четки, счупена едната турбинка - и не ще да се върти съвсем....... Утре отивам да търся някви майстори...... :(
  • 0

#10 gorbi

gorbi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 330 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/Одесса
  • Интереси:Фотография
  • Автомобил:
    MB124 CE
    AR 166 2,4 jtdm
    Terrano II 2,7 tdi

Публикувано 04 ноември 2006 - 08:24

временен завършек - дадох моторчето на подходящ майстор, закърпи му намотките нещо и каза че ще издържи не повече от година.... Счупената турбинка залепих с поялника + силикон. Сега работи, но шуми повече, заради различната геометрия на едната турбинка..... Най-тъпото е че рабори на едни и същи обороти... няма силни и слаби - едни... Някое реленце ли се е прецакало.....??? Инак имам задоволително парно и вентилация, но не е както си беше.... Търся си втора употреба, някой ако знае - да свирка.... Инак ново моторче комплект е над 800 лева....
  • 0

#11 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1517 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 04 ноември 2006 - 10:36

като отвориш капака на двигателя, отпред, между предното стъкло и сервото има една метална кутийка, която е надупчена и вътре се виждат едни неща, подобни на пружини. Това са съпротивленията на вентилатора, които осигуряват различните скорости на въртене на моторчето. Не е много трудно да се премери идва ли нещо до тях .

Успех!!!

това провери ли го?

Публикувано изображение
Публикувано изображение
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#12 gorbi

gorbi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 330 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/Одесса
  • Интереси:Фотография
  • Автомобил:
    MB124 CE
    AR 166 2,4 jtdm
    Terrano II 2,7 tdi

Публикувано 04 ноември 2006 - 16:07

ма аз нямам тия пружинки на това място.... :( при мен е само куплуинг там, предполагам че на друго място са го преместили тва.....
  • 0

#13 gorbi

gorbi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 330 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/Одесса
  • Интереси:Фотография
  • Автомобил:
    MB124 CE
    AR 166 2,4 jtdm
    Terrano II 2,7 tdi

Публикувано 04 ноември 2006 - 16:09

да ви покажа и моята машинка каква е..... 800 левовата... :)

Публикувано изображение
  • 0

#14 caki

caki

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Мнения:
  • Град:Разград
  • Интереси:коли,тенис и ...
  • Автомобил:
    Mercedes 190 Е
    Mercedes 200 CE

Публикувано 04 ноември 2006 - 20:19

Значи колега аз писах някъде по-преди по същата тема. Моторчето става от Голф 2 и в автоморгите се намира на цена около 40 лв. Да не говорим че и по- малко
  • 0

#15 gorbi

gorbi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 330 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/Одесса
  • Интереси:Фотография
  • Автомобил:
    MB124 CE
    AR 166 2,4 jtdm
    Terrano II 2,7 tdi

Публикувано 04 ноември 2006 - 20:42

а на голфетата дали има ос от двете страни... или ако няма - дали може се преправи....??? И тия турбинки, дали мога ги намеря отнякъде, че едната ми е мн зле.....
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни