Притежавам гореспоменатата кола,доколкото знам 59 година 1.8 бензин.До последно е била в движение.
Имам няколко въпроса.Двигателят не е разглабян всичко основно седи по колата.Дали трябва ревизия на двигателя,или може да опитам да го запаля?
2 ри въпрос-колата няма документи.Как седи въпроса с регистрацията в кат,при положение,че може да излезе в регистъра под името на друг човек(не е прехвърляна,с пълномощно е карана).Дали има номер на рамата и номер на двигателя?
Видях,че има части нови за тази кола,което е добре,засега събирам информация(поради недостатъчен бюджет ,но все отнякъде трябва да се почне нали )
MB 180 мечок
Започната от nikolaitabakow, 11 юни 2011 - 18:20:43
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 11 юни 2011 - 18:20
#2
Публикувано 15 юни 2011 - 07:20
Да, както всяка кола, има задължително номер на двигател и на шаси. Според мен трябва да търсиш табелката, означена тук като С, от лявата страна на двигателя /ляво, като си срещу него/:
http://www.mbzponton...t/vehicleid.htm
Разгледай сайта, има полезна информация.
За документите вероятно ще трябва да издириш собственика, на когото се води /или наследниците му/ и да ти прехвърлят колата. Може да се окаже и трудно, но все пак е далеч по-добре отколкото никаква регистрация!
http://www.mbzponton...t/vehicleid.htm
Разгледай сайта, има полезна информация.
За документите вероятно ще трябва да издириш собственика, на когото се води /или наследниците му/ и да ти прехвърлят колата. Може да се окаже и трудно, но все пак е далеч по-добре отколкото никаква регистрация!
#3
Публикувано 15 юни 2011 - 17:31
Регистрацията си остава проблем,но когато стане време ще се мисли нещо.А какво мислите-да се опитам да го запаля,или директно двигателя доло преди да е станало по лошо???
#4
Публикувано 15 юни 2011 - 18:45
Ако до последно е работил, добре, може да се приеме, че е здрав. Но след това колко време и къде е стоял? 5 години не пален, но в гараж е едно, 20 години на открито е друга работа. Нали акто и да е оставен, все на 2 от цилиндрите има отворени клапани и може да достигне влага, от там корозия и неприятни последици. А може и нищо да му няма! Сигурно най-доброто е да се разглоби, прегледа, изчисти, ако трябва да се направи някакъв ремонт, най-малкото клапани... Но това си е време, усилие и разходи, а все пак може двигателят да здрав. Принципно може да се направи и една предварителна проверка, без разглобяване. Да се махнат свещите, по малко газ в цилиндрите, след малко киснене да опитате дали ще поддаде да превърти на ръка. Ако не е запекъл, може пък да запали. Но ще е хубаво да му се източи маслото и да се сложи ново - ако ще и евтино, колкото за пробата. Старото не се знае какво е. А и каквото и да е, дори и от стоенето само, вече не е добре.
Моят съвет е да не оставяте документите за накрая! Може да се окаже някаква забатачена история, непрехвърлима. Не си струва да хвърлите време и усилия да направите колата, но накрая да имате един паметник без номера и талон, който не може да се изкара на пътя!
Моят съвет е да не оставяте документите за накрая! Може да се окаже някаква забатачена история, непрехвърлима. Не си струва да хвърлите време и усилия да направите колата, но накрая да имате един паметник без номера и талон, който не може да се изкара на пътя!
#5 Гост_QuereugCorsГост_
Публикувано 12 август 2017 - 16:36
много хубаво е колега че си решил да си стегнеш такава кола но тотално си обьркал нещата независимо че автомобила е ретро за него в пьлна сила важат законите които са в сила и за всички останали коли да има номер и на двигателя и на шасито и за да го регистрираш този мечок в кат трябва да притежаваш редовни документи за него преди няколко години все още минаваше номера с фактура от някоя фирма за скраб но маи затегнаха нещата така че според мен ако си решил да наливаш пари в тази кола моя сьвет е наи напред да и оправиш документите и от там нататьк всичко останало не знам от кои град си в Пловдив мога да те свьржа с точния човек които е реставрирал такьв автомобил знае много и може да ти даде много сьвети
#6
Публикувано 12 август 2017 - 16:52
Над 6 години чака човека да се появиш ти и да му кажеш. Вече може да започва с работата.
#7
Публикувано 15 август 2017 - 06:27
Здравейте колеги!
Някой може ли да удари едно рамо с намирането на парт номера на едно уплътнение седящо на петата, която придържа коляновия вал откъм маховика?
Рових се в няколко програми и сайтове, намирам схемата и частта която ми трябва, но вместо номер излиза само размер, а това не върши работа. Това уплътнение е квадратно, а материала е графит или карбон и няма как да го намеря в БГ.
Колата е w180, 1955 година, PONTON 220S, 180.010, двигател 180.924. Въпросното уплътнение излиза в раздел Engine > Moving parts
От линка по-долу на схемата е 23-ти номер:
http://catcar.info/m...HBhZ2U3MD09LTE=
Ще бъда благодарен ако някой успее да изкара ОЕ номер.
Някой може ли да удари едно рамо с намирането на парт номера на едно уплътнение седящо на петата, която придържа коляновия вал откъм маховика?
Рових се в няколко програми и сайтове, намирам схемата и частта която ми трябва, но вместо номер излиза само размер, а това не върши работа. Това уплътнение е квадратно, а материала е графит или карбон и няма как да го намеря в БГ.
Колата е w180, 1955 година, PONTON 220S, 180.010, двигател 180.924. Въпросното уплътнение излиза в раздел Engine > Moving parts
От линка по-долу на схемата е 23-ти номер:
http://catcar.info/m...HBhZ2U3MD09LTE=
Ще бъда благодарен ако някой успее да изкара ОЕ номер.
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
#8
Публикувано 15 август 2017 - 10:43
Днес се рових из нета и намерих такава лоено-графитна набивка и мисля че ще стане, но все пак е добре да се потърси оригинала.
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни