Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

MB 180 мечок


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 nikolaitabakow

nikolaitabakow

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 11 юни 2011 - 18:20

Притежавам гореспоменатата кола,доколкото знам 59 година 1.8 бензин.До последно е била в движение.
Имам няколко въпроса.Двигателят не е разглабян всичко основно седи по колата.Дали трябва ревизия на двигателя,или може да опитам да го запаля?
2 ри въпрос-колата няма документи.Как седи въпроса с регистрацията в кат,при положение,че може да излезе в регистъра под името на друг човек(не е прехвърляна,с пълномощно е карана).Дали има номер на рамата и номер на двигателя?
Видях,че има части нови за тази кола,което е добре,засега събирам информация(поради недостатъчен бюджет :mellow: ,но все отнякъде трябва да се почне нали :) )
  • 0

#2 mg34

mg34

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:

Публикувано 15 юни 2011 - 07:20

Да, както всяка кола, има задължително номер на двигател и на шаси. Според мен трябва да търсиш табелката, означена тук като С, от лявата страна на двигателя /ляво, като си срещу него/:

http://www.mbzponton...t/vehicleid.htm

Разгледай сайта, има полезна информация.

За документите вероятно ще трябва да издириш собственика, на когото се води /или наследниците му/ и да ти прехвърлят колата. Може да се окаже и трудно, но все пак е далеч по-добре отколкото никаква регистрация!
  • 1

#3 nikolaitabakow

nikolaitabakow

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 15 юни 2011 - 17:31

Регистрацията си остава проблем,но когато стане време ще се мисли нещо.А какво мислите-да се опитам да го запаля,или директно двигателя доло преди да е станало по лошо???
  • 0

#4 mg34

mg34

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:

Публикувано 15 юни 2011 - 18:45

Ако до последно е работил, добре, може да се приеме, че е здрав. Но след това колко време и къде е стоял? 5 години не пален, но в гараж е едно, 20 години на открито е друга работа. Нали акто и да е оставен, все на 2 от цилиндрите има отворени клапани и може да достигне влага, от там корозия и неприятни последици. А може и нищо да му няма! Сигурно най-доброто е да се разглоби, прегледа, изчисти, ако трябва да се направи някакъв ремонт, най-малкото клапани... Но това си е време, усилие и разходи, а все пак може двигателят да здрав. Принципно може да се направи и една предварителна проверка, без разглобяване. Да се махнат свещите, по малко газ в цилиндрите, след малко киснене да опитате дали ще поддаде да превърти на ръка. Ако не е запекъл, може пък да запали. Но ще е хубаво да му се източи маслото и да се сложи ново - ако ще и евтино, колкото за пробата. Старото не се знае какво е. А и каквото и да е, дори и от стоенето само, вече не е добре.
Моят съвет е да не оставяте документите за накрая! Може да се окаже някаква забатачена история, непрехвърлима. Не си струва да хвърлите време и усилия да направите колата, но накрая да имате един паметник без номера и талон, който не може да се изкара на пътя!
  • 0

#5 Гост_QuereugCorsГост_

Гост_QuereugCorsГост_
  • Гости

Публикувано 12 август 2017 - 16:36

много хубаво е колега че си решил да си стегнеш такава кола но тотално си обьркал нещата независимо че автомобила е ретро за него в пьлна сила важат законите които са в сила и за всички останали коли да има номер и на двигателя и на шасито и за да го регистрираш този мечок в кат трябва да притежаваш редовни документи за него преди няколко години все още минаваше номера с фактура от някоя фирма за скраб но маи затегнаха нещата така че според мен ако си решил да наливаш пари в тази кола моя сьвет е наи напред да и оправиш документите и от там нататьк всичко останало не знам от кои град си в Пловдив мога да те свьржа с точния човек които е реставрирал такьв автомобил знае много и може да ти даде много сьвети
  • 0

#6 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 12 август 2017 - 16:52

Над 6 години чака човека да се появиш ти и да му кажеш. Вече може да започва с работата.
  • 0

#7 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 286 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 август 2017 - 06:27

Здравейте колеги!

Някой може ли да удари едно рамо с намирането на парт номера на едно уплътнение седящо на петата, която придържа коляновия вал откъм маховика?

Рових се в няколко програми и сайтове, намирам схемата и частта която ми трябва, но вместо номер излиза само размер, а това не върши работа. Това уплътнение е квадратно, а материала е графит или карбон и няма как да го намеря в БГ.

Колата е w180, 1955 година, PONTON 220S, 180.010, двигател 180.924. Въпросното уплътнение излиза в раздел Engine > Moving parts

От линка по-долу на схемата е 23-ти номер:
http://catcar.info/m...HBhZ2U3MD09LTE=

Ще бъда благодарен ако някой успее да изкара ОЕ номер.
  • 0
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14


Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!

#8 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 286 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 август 2017 - 10:43

Днес се рових из нета и намерих такава лоено-графитна набивка и мисля че ще стане, но все пак е добре да се потърси оригинала.
  • 0
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14


Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни