По принцип,двигателя ако ти си е наред,разлика няма да усетиш.До сега карах с мобил1 10В40 полусинтетика, което го пише в аутодата междудругото като подходящо масло за умерен климат. Беше по спесификация 229.1. От днес реших да сложа Кастрол 5В40 Магнатек по спесофикация 229.31... Все още нямам никакви впечаления, а и честно казано не знам и какви по-точно да очаквам.
CLK 200 kompresor Цъкане на двигателя !!
Започната от Mercedes126, 09 юни 2011 - 17:45:34
41 мнения по тази тема
#16
Публикувано 10 юни 2011 - 23:18
Никога не оставям магарето си в калта.
#17
Публикувано 11 юни 2011 - 09:35
Мии няма да, остава да видя колко масло ще изгори на какви километри...
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#18
Публикувано 11 юни 2011 - 19:12
МВ229.1 можеш да слагаш на двигател М111, ама БЕЗ КОМПРЕСОР
Компресорните изискват МВ229.3- проверено
Коелга не желая да споря заради спора...искам да съм полезен
http://mb-info.ru/liquids/typ/208.htm
ето какво се слага на компресорни мотори М111 229.1, 229.3, 229.5 в зависимост от километрите И НИЩО ДРУГО!
Нека да помислим...компресора не е турбо за да изисква по висок експлоатационен клас масло...та не го нагрява самото турбо до температура на коксуване!? Това е външен копресор...
има инфио и за ръчните скорости...100% потвърдено от Даймпер линка е в този форум...а не фриволни расъждения...както видях тук...
Колега масло 229.31 и 229.51 е забранено за тези мотори!!!Погледни линка 112 , 113 , 272 , 273 и 275 запрещено !!! За М111 945/944/956/975 СЪЩО! Хвърли го това масло и сложи 229.3До сега карах с мобил1 10В40 полусинтетика, което го пише в аутодата междудругото като подходящо масло за умерен климат. Беше по спесификация 229.1. От днес реших да сложа Кастрол 5В40 Магнатек по спесофикация 229.31... Все още нямам никакви впечаления, а и честно казано не знам и какви по-точно да очаквам.
Боже къде проверявате кой ви ги препоръчва тези масла и спецификации...???
100лв за 8 кила масло 10в40 yacoo или фукс е напълно достатъчно за секи бензинв бенц над 10 год ...Те това е и
#19
Публикувано 11 юни 2011 - 19:24
Почнахме пак старата тема.
Аз продължавам да съм на мнение, че годините и километрите на един двигател нямат такова отношение към типа масло!
Пише 229.3, ами значи се кара с 229.3. Не съм химик, за да направя тест на качествата на маслото...
Имам приятели с 20 годишни коли, на около 800-900х.км, които все още карат с 5W40 и нямат никакво намерение да минават на 10W40.
Аз си вадя изводите на тази база.
Все пак всеки има глава на раменете си, но наистина не караме Москвичи и Жигули, и ми е странно как може хората все още да приемат такива "странни" съвети за километрите и типа масло.
Аз продължавам да съм на мнение, че годините и километрите на един двигател нямат такова отношение към типа масло!
Пише 229.3, ами значи се кара с 229.3. Не съм химик, за да направя тест на качествата на маслото...
Имам приятели с 20 годишни коли, на около 800-900х.км, които все още карат с 5W40 и нямат никакво намерение да минават на 10W40.
Аз си вадя изводите на тази база.
Все пак всеки има глава на раменете си, но наистина не караме Москвичи и Жигули, и ми е странно как може хората все още да приемат такива "странни" съвети за километрите и типа масло.
#20
Публикувано 11 юни 2011 - 19:34
Именно. Kaкто се вижда от предишният ми пост полусинтетиката и синтетиката при 100 градуса имат почти еднакъв визкозитет е все пак малко полусинтетиката е по гъста...при 40 градуса разликата е по голяма...много по добре е синетиката за студен старт ...
Но казано е 229.1 , 229.3 , 229.5 за тези бензинови мотори! кое ще избере човек е според парите или състоянието на мотора 900 000км да, ок синтетика ама това е пазен мотор...а като е поизоставен и причуква ...ще трябва по дебело масло на студено...
А масла 229.31 няма да блокират бензинов мотор ще карат ама дългосрочно тц... забранени са те пише го: Согласно документа SI18.00-P-0011A на двигателях 112 , 113 , 272 , 273 и 275 использовать моторное масла из листов допуска 229.31 или 229.51 запрещено !!!
Но казано е 229.1 , 229.3 , 229.5 за тези бензинови мотори! кое ще избере човек е според парите или състоянието на мотора 900 000км да, ок синтетика ама това е пазен мотор...а като е поизоставен и причуква ...ще трябва по дебело масло на студено...
А масла 229.31 няма да блокират бензинов мотор ще карат ама дългосрочно тц... забранени са те пише го: Согласно документа SI18.00-P-0011A на двигателях 112 , 113 , 272 , 273 и 275 использовать моторное масла из листов допуска 229.31 или 229.51 запрещено !!!
#21
Публикувано 11 юни 2011 - 23:03
Кво стана ся,повдигач ли е газова дюза ли е?
Чукането след смяна на смазката ли се появи или след монтажа на газовото устройство?
Колега това можеш да го провериш и да го кажеш.....инак започваме да си бутаме главите като вещерици тука!
Чукането след смяна на смазката ли се появи или след монтажа на газовото устройство?
Колега това можеш да го провериш и да го кажеш.....инак започваме да си бутаме главите като вещерици тука!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#22
Публикувано 12 юни 2011 - 00:45
така искам да ви кажа , че маи аз съм болен мозък само ми се причуват разни цъкание и глупости колата си е добре маслото си е още на мах вече съм минал 1000 км и няма проблем не ми го е дръпнало питал съм на няколко места маслото е супер и на мотора нищо неможе да мо стане освен да го харчи естественно колкото се може толкова по дълго трябва да се кара с такива масла защото много по малко се износва мотора а като почне да го духа тогава по плътно 5в40 и така нататък докато не хвърлиш мотора ))) така че за да ви е хубаво на машината не слагаите 10w40 от веднага а ако е имало лепенка на колата от предишния собственик или книжка прочетете с какво масло е карана преди вие да я купите ако е с 0 в 40 и .т.н )) това разбрах със сигурност !!!! а на лепенките ми пише MOBIL 0w40 и са оригинални на мерцедес сервиз както си трябва ))) БЛАГОДАРЯ ВИ колеги за помощта и съветите които ми дадохте !!!
#23
Публикувано 12 юни 2011 - 00:48
Кво стана ся,повдигач ли е газова дюза ли е?
Чукането след смяна на смазката ли се появи или след монтажа на газовото устройство?
Колега това можеш да го провериш и да го кажеш.....инак започваме да си бутаме главите като вещерици тука!
Така я вземах колата с Газовия инжекцион незнам но инжектори не се виждат никъде с течна газ е ... върви подщи 1:1 с бензин и разхора ми е подщи същия с на бензин зависи от Газта разбира се ))) и аз си помислих отначало че е клапан после дюзи ама нишо не е няма проблем поне не съм чул пък и аз маи си внушавам все че нещо ми има на колата нали от скоро я имам ))
#24
Публикувано 12 юни 2011 - 01:33
Така я вземах колата с Газовия инжекцион незнам но инжектори не се виждат никъде с течна газ е ... върви подщи 1:1 с бензин и разхора ми е подщи същия с на бензин зависи от Газта разбира се ))) и аз си помислих отначало че е клапан после дюзи ама нишо не е няма проблем поне не съм чул пък и аз маи си внушавам все че нещо ми има на колата нали от скоро я имам ))
Колега ти споделяш проблем,но не си четеш темата!
Дали трака инжектор на газовата можеш да разбереш много лесно- включи я на бензин и ако пак трака, значи не са газовите
Успокояваш си се сам след грубото набутване с маслото което си влял!
така искам да ви кажа , че маи аз съм болен мозък само ми се причуват разни цъкание и глупости колата си е добре маслото си е още на мах вече съм минал 1000 км и няма проблем не ми го е дръпнало питал съм на няколко места маслото е супер и на мотора нищо неможе да мо стане освен да го харчи естественно колкото се може толкова по дълго трябва да се кара с такива масла защото много по малко се износва мотора а като почне да го духа тогава по плътно 5в40 и така нататък докато не хвърлиш мотора ))) така че за да ви е хубаво на машината не слагаите 10w40 от веднага а ако е имало лепенка на колата от предишния собственик или книжка прочетете с какво масло е карана преди вие да я купите ако е с 0 в 40 и .т.н )) това разбрах със сигурност !!!! а на лепенките ми пише MOBIL 0w40 и са оригинални на мерцедес сервиз както си трябва ))) БЛАГОДАРЯ ВИ колеги за помощта и съветите които ми дадохте !!!
А всъщност си в голяма грешка!
така че за да ви е хубаво на машината не слагаите 10w40
И още мноооооооооооооого имаш да учиш!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#25
Публикувано 12 юни 2011 - 01:45
Течна газ? Може ли снимки на инсталацията при двигателя!
Ако не те затруднява разбира се! Благодаря!
Ако не те затруднява разбира се! Благодаря!
#26
Публикувано 12 юни 2011 - 02:03
Сега седя и си чета и си мисля......ами ако предишния собственик я е карал с добавка в маслото за повдигачите.....какво става.
Вземаш ти колата всичко е окей....двигателя мърка.......сменяваш маслото и шума се появява иии шах с пешката
Вземаш ти колата всичко е окей....двигателя мърка.......сменяваш маслото и шума се появява иии шах с пешката
By Batev
#27
Публикувано 12 юни 2011 - 09:31
така че за да ви е хубаво на машината не слагаите 10w40 от веднага а ако е имало лепенка на колата от предишния собственик или книжка прочетете с какво масло е карана преди вие да я купите ако е с 0 в 40 и .т.н )) това разбрах със сигурност !!!! а на лепенките ми пише MOBIL 0w40 и са оригинални на мерцедес сервиз както си трябва )))
Щом вярваш на лепенки добре ти си знаеш
Аз знам обаче, че като карам с масло по предписания на производителя МВ229.3 без значение 5W40 или 10W40 на двигателя му е хубаво и нищо няма да му стане, даже не го и харчи. Когато е разработван този двигател 0W40 изобщо не е съществувало като масло , няма как да е каран от първия си ден с такова масло.
#28
Публикувано 12 юни 2011 - 12:49
Аз така и не разбрах каква е разликата м/у 229.3 и 229.31?! Защо да е забранено за моя мотор, не видях да го пише никъде?
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#29
Публикувано 12 юни 2011 - 13:16
немисля че е съм се набутал с това масло след като покрива 229.3 и даце 229.5 спецификации ??? )) а за лапенките вярвам защото знам от кого съм вземал колата ))) както и да е MOBIL 1 някои колеги от форума искат да кажат че е гадно масло ... а и от БАЛКАН СТАР говорх с тях казаха че няма проблем и че и те работят с такова масло !! а нали знаете какво е маслото на оригиналните тубички на Мерцедес >?
#30
Публикувано 12 юни 2011 - 13:18
Добре де колега как да помогне човек като показвам линк...ЦИТАТ от документа цитирам оцветявам в червено ти не си го видял ... SI18.00-P-0011A на двигателях 112 , 113 , 272 , 273 и 275 использовать моторное масла из листов допуска 229.31 или 229.51 запрещено !!!Аз така и не разбрах каква е разликата м/у 229.3 и 229.31?! Защо да е забранено за моя мотор, не видях да го пише никъде?
http://mb-info.ru/liquids/typ/208.htm
сложили са чертички на всичко мотори на W208 където пише масла 229.31 или 229.51
ОГЛЕДАЙ хубаво този линк...руснаците не бъркат...бай Васил се гевези често ама опит има личи си...лоу спейс модерни масла не са за тези мотори! Имаше една грамадна тема как задрал един един мотор М112 задрал на 150 000 км каран с 0w30 ...и айдее мерцедес не струва ...като на Алфонсо темата верно неприятно е ама е оправил колата за 400лв...400лв ???
Само толкова е ремонта на компресора за климатика на японските тояги...а оня ден видях нисан на 5г скусал ангренажна верига и помлял мотора...абе мани...отклоних се малко...
Ето този линк за W211 http://mb-info.ru/liquids/typ/211.htm за мотор дизел M642.920/921 c DPF обратно само масла 229.31 или 229.51
Ето какво е 229.31 http://www.yacco-bul...703 5W40_BG.pdf
ето хомологациите на маслата yacoo интересно е http://www.yacco-bul...omologacii.html
като чукнеш на BG.PDF се показва документациата...
Ето едно ново масло http://www.yacco-bul...E J 5W30 BG.pdf
това масло нокога няма да поличи одобрение за мерцедес мотор !! Ми виж му визкозитета на 40 градуса 52 и на 100 градуса е 9,6 това е пикня просто...енергоспестяваща за форд ягуар специално разработени мотори за такова масло...
Доколкото знам W140 са излизали от завода с 20w50 масло правете сметка...за това не съм съвсем сигурен четох го някъде непотвърдено е от документ...
4 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 4 гости, 0 анонимни