CLK 200 kompresor Цъкане на двигателя !!
Започната от Mercedes126, 09 юни 2011 - 17:45:34
41 мнения по тази тема
#1
Публикувано 09 юни 2011 - 17:45
Здравейте
НА скоро си смених Маслото на колата !! с MOBIL 1 0w40 и след 600 км колата започна та се чува едно цъкане като Клапани но не съм сигурен това го прави само когато мотора е загрял дали не съм се присили и не съм сложил много тънко масло ?? или по спецификикация я дават 5.5 литра масло да събира а моята събра 5 литра ??? и нивела показва на максимум !!
НА скоро си смених Маслото на колата !! с MOBIL 1 0w40 и след 600 км колата започна та се чува едно цъкане като Клапани но не съм сигурен това го прави само когато мотора е загрял дали не съм се присили и не съм сложил много тънко масло ?? или по спецификикация я дават 5.5 литра масло да събира а моята събра 5 литра ??? и нивела показва на максимум !!
#2
Публикувано 09 юни 2011 - 21:55
Наливно масло ли сложи или нормално.
0W40 като цяло не е за този мотор, но ми се струва странно да се разцъкат клапаните.
Но щом цъкат като е загрял, сменяй маслото!
Слагай 5W40
Наливно масло ли си слагал или от бутилка.
Ако е наливно, винаги наливат малко от горе.
Ако е в бутилки, значи не са го източили като хората.
0W40 като цяло не е за този мотор, но ми се струва странно да се разцъкат клапаните.
Но щом цъкат като е загрял, сменяй маслото!
Слагай 5W40
Наливно масло ли си слагал или от бутилка.
Ако е наливно, винаги наливат малко от горе.
Ако е в бутилки, значи не са го източили като хората.
#3
Публикувано 09 юни 2011 - 22:34
не не е наливно от тубички е маслото запечатано 38 лв литъра съм го платил и на стикера пише че е препорачително до 150000 км да се кара това масло а може ли да е от някои инжектор защото колата е с Газов инжекцион !!?
#4
Публикувано 09 юни 2011 - 22:42
Дори и бензиновите инжектори цъкат и се чуват.
Газовите цъкат по-шумно.
Последно клапани ли ти тракат или инжектори?
Познава се като дадеш рязко газ и пуснеш. В момента на падане на оборотите има около секунда поне при добре настроени инжекциони, в която спират да щракат инжекторите.
Ако спира щракането, са инжектори и всичко е наред.
Ако си продължава щракането, значи си е от двигателя.
Газовите цъкат по-шумно.
Последно клапани ли ти тракат или инжектори?
Познава се като дадеш рязко газ и пуснеш. В момента на падане на оборотите има около секунда поне при добре настроени инжекциони, в която спират да щракат инжекторите.
Ако спира щракането, са инжектори и всичко е наред.
Ако си продължава щракането, значи си е от двигателя.
#5
Публикувано 09 юни 2011 - 22:45
ами когато толата е в нормалните си обороти без да и подавам газ трака нещо ама ...не съм сигурен дали е клапан дали инжектор като дам газ тракане не се чува !
#6
Публикувано 09 юни 2011 - 22:46
наподобява звука на клапани преди два дни се чуваше много леко сега малко по силно !
#7
Публикувано 09 юни 2011 - 22:50
странна работа на предишният ми мерцедес като я запаля сутринта се чуваха клапаните цък цък за 1 сек докато напълнят и това беше а при тая обратно ... !?
#8
Публикувано 09 юни 2011 - 23:26
Братле, няма логика в това което пишеш.
Преди по-силно, сега по-слабо. Уж след като си сменил маслото, но само като е загряла, а е почнала 600км. след смяната.
Според мен чуваш инжекторите на газта. На Ланди например са доста шумни.
Така трябва да извадим кристалната топка, звездните карти и да викнем някоя гледачка на половин работен ден.
Ако можеш, направи едно клипче на запален двигател, докато дадеш рязко газ до около 3-3500 оборота и после пуснеш рязко.
С нормален фотоапарат може да стане ясно клипче с хубав звук и да се чуе добре.
Преди по-силно, сега по-слабо. Уж след като си сменил маслото, но само като е загряла, а е почнала 600км. след смяната.
Според мен чуваш инжекторите на газта. На Ланди например са доста шумни.
Така трябва да извадим кристалната топка, звездните карти и да викнем някоя гледачка на половин работен ден.
Ако можеш, направи едно клипче на запален двигател, докато дадеш рязко газ до около 3-3500 оборота и после пуснеш рязко.
С нормален фотоапарат може да стане ясно клипче с хубав звук и да се чуе добре.
#9
Публикувано 09 юни 2011 - 23:43
Повдигач! След като е станало след смяна на маслото,кво да е?
Качествен 10 w 40 ще свърши работа. Махай сегашното!
Горещо препоръчвам Репсол от високият клас. Спират да горят масла,утихват,мъркат....проверено многократно.
Качествен 10 w 40 ще свърши работа. Махай сегашното!
Горещо препоръчвам Репсол от високият клас. Спират да горят масла,утихват,мъркат....проверено многократно.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#10
Публикувано 10 юни 2011 - 00:41
Дали трака инжектор на газовата можеш да разбереш много лесно- включи я на бензин и ако пак трака, значи не са газовите инжектори (които наистина са доста шумни при някои уредби).
В случай, че тракането го има и при работа не бензин, много е възможно да е породено от повдигач.
Ако трака повдигач и то след смяна на маслото, няма от какво друго да е освен от самото масло. Това първа смяна на маслото ли ти е на тази кола??? Да не е било набухано старото масло с разни добавки и сега като си го източил и олеле
Струва ми се, че малко си се престарал в желанието си да обслужиш добре автомобила- Мобил 0W40 доста тънко за твоя двигател и доста дебело на цена. Това масло е за доста по-нови и на по-малко километри двигатели
Доколкото съм запознат този двигател изисква масло със спецификация МВ 229.3, такива масла са в повечето случаи 5W40, но и някои по-качествени масла с визкозитет 10W40 също покриват МВ 229.3 Не слагай обаче каквото и да е 10W40 тъй като в болшинството от случаите 10/40 покрива по-ниската спецификация МВ229.1
Лошото в твоя случай, е че вече си купил масло за немалко пари и сега едва ли ще ти се иска да го смениш след едва 600км
Преди да го източиш, се увери на 101% от къде идва шума и тогава действай.
Успех
В случай, че тракането го има и при работа не бензин, много е възможно да е породено от повдигач.
Ако трака повдигач и то след смяна на маслото, няма от какво друго да е освен от самото масло. Това първа смяна на маслото ли ти е на тази кола??? Да не е било набухано старото масло с разни добавки и сега като си го източил и олеле
Струва ми се, че малко си се престарал в желанието си да обслужиш добре автомобила- Мобил 0W40 доста тънко за твоя двигател и доста дебело на цена. Това масло е за доста по-нови и на по-малко километри двигатели
Доколкото съм запознат този двигател изисква масло със спецификация МВ 229.3, такива масла са в повечето случаи 5W40, но и някои по-качествени масла с визкозитет 10W40 също покриват МВ 229.3 Не слагай обаче каквото и да е 10W40 тъй като в болшинството от случаите 10/40 покрива по-ниската спецификация МВ229.1
Лошото в твоя случай, е че вече си купил масло за немалко пари и сега едва ли ще ти се иска да го смениш след едва 600км
Преди да го източиш, се увери на 101% от къде идва шума и тогава действай.
Успех
#11
Публикувано 10 юни 2011 - 10:47
Хм...то не е грешка на тези мотори и 229.1 да се слага... ето ги mb-info.ru/liquids/typ/210.htm от М111 до М613...
Мобил1 0W40 сравнено с да речем с полусинтетика 10w40
http://www.imperialo...bil_1_0W-40.pdf
и yacco аз съм с такова нa мотор 111.942
http://www.yacco-bul... EE 38-2010.pdf
мобила е с вискозитет при 40градуса - 80, а yacco 98,4.
мобила е с вискозитет при 100градуса 14,3 а yacoo 14,8.
малка разлика във високите температури и по-голяма в ниските...от тук и доста по голямата цена на Мобила...
да не говорим за вискозитетният клас за мобила е 187 а за yacoo 157...
ето какво е това
Не искам да звучи, като реклама, но пробвай с Yacoo 10w40 може и синтетиката им 5w40 работата на мотора се променя...
личен опит...карал съм с какво ли не...тотал, селения, кастрола ...тц! кастрол 5w40 gо гори литър на 5000км...не е много, но уаcоо доливам 500 грама на 5000км...на 10 000сменям...
литър yacoo 10w40 с отстъпката е 12лв...
Мобил1 0W40 сравнено с да речем с полусинтетика 10w40
http://www.imperialo...bil_1_0W-40.pdf
и yacco аз съм с такова нa мотор 111.942
http://www.yacco-bul... EE 38-2010.pdf
мобила е с вискозитет при 40градуса - 80, а yacco 98,4.
мобила е с вискозитет при 100градуса 14,3 а yacoo 14,8.
малка разлика във високите температури и по-голяма в ниските...от тук и доста по голямата цена на Мобила...
да не говорим за вискозитетният клас за мобила е 187 а за yacoo 157...
ето какво е това
Но наистина не е нужно това масло за този мотор...просто няма от какво друго да е цъкането след като си го установил 600км след смяна масло...Индекс на вискозитета е число, което изразява способността на дадено масло да запази първоначалният си вискозитет при градиентна промяна на температурата от 50 до 100°С. Той е важен критерий на маслото. Колкото е по-малък индексът, толкова маслото е по-податливо на промяна на вискозитета вследствие на промяна на температурата - нещо отразяващо се отрицателно на неговите смазочни свойства.
Не искам да звучи, като реклама, но пробвай с Yacoo 10w40 може и синтетиката им 5w40 работата на мотора се променя...
личен опит...карал съм с какво ли не...тотал, селения, кастрола ...тц! кастрол 5w40 gо гори литър на 5000км...не е много, но уаcоо доливам 500 грама на 5000км...на 10 000сменям...
литър yacoo 10w40 с отстъпката е 12лв...
#12
Публикувано 10 юни 2011 - 17:06
МВ229.1 можеш да слагаш на двигател М111, ама БЕЗ КОМПРЕСОР
Компресорните изискват МВ229.3- проверено
Компресорните изискват МВ229.3- проверено
#13
Публикувано 10 юни 2011 - 17:30
благодаря ви момчета ... )) за информацията значи колата е на 130000 км реални ... и сега нямам проблеми трябва да направя едно клипче ако може да го чуете и да кажете наистина не ми се сменя това хубаво масло а на лепенката на колата на вратата пишеше mobil1 0w40 сменяно на 110000 км и аз си помислих че може да продължа със същото масло сега като я карам нямам проблем ако се появи ще снимам да видите като я поразтрия малко . А опасно ли е да се кара с толкова тънко масло ????
#14
Публикувано 10 юни 2011 - 18:41
Не.Маслото си е харно.
Никога не оставям магарето си в калта.
#15
Публикувано 10 юни 2011 - 23:06
До сега карах с мобил1 10В40 полусинтетика, което го пише в аутодата междудругото като подходящо масло за умерен климат. Беше по спесификация 229.1. От днес реших да сложа Кастрол 5В40 Магнатек по спесофикация 229.31... Все още нямам никакви впечаления, а и честно казано не знам и какви по-точно да очаквам.
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
4 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 4 гости, 0 анонимни