Mercedes C270 - моля дайте мнение
Започната от Desislava, 04 юни 2011 - 20:01:39
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 04 юни 2011 - 20:01
Здравейте,
Моля дайте мнение за този модел на Мерцедес C270, 170 к.с. дизел, 2002 година, автоматик.
Някои може ли да каже колко харчи този модел? Колко ще струва смяната на консумативите маслото и консумативите за скороснота кутия.
Като цялло този модел сполучлив ли е?
Мерси предврително.
Моля дайте мнение за този модел на Мерцедес C270, 170 к.с. дизел, 2002 година, автоматик.
Някои може ли да каже колко харчи този модел? Колко ще струва смяната на консумативите маслото и консумативите за скороснота кутия.
Като цялло този модел сполучлив ли е?
Мерси предврително.
#2
Публикувано 06 юни 2011 - 18:53
Здравей и добре дошла.По каталог дават 5,4-извънградско и 9,5-градско.Автоматика сигурно ще иска 6л масло по близо 35 лв и работа-общо 300. Още около 300-400 лв за обслужване ако вс е нормално и няма да имаш допълнителни разходи.Това са основните неща.Филтри ремък и масла.Здравейте,
Моля дайте мнение за този модел на Мерцедес C270, 170 к.с. дизел, 2002 година, автоматик.
Някои може ли да каже колко харчи този модел? Колко ще струва смяната на консумативите маслото и консумативите за скороснота кутия.
Като цялло този модел сполучлив ли е?
Мерси предврително.
#3
Публикувано 06 юни 2011 - 19:00
Хубав двигател. Много жив. Може и под 9.5 да пада. Тествано в Лондон на тамошния трафик.
Зависи от начина на каране.
Иначе имат малки грижи, но нищо фрапантно.
Нормална смяна на масла и филтри по двигателя и купето е 100-200лв. в зависимост от това на какви пари се пазаруват самите консумативи.
Кутията вече е друга тема. Там зависи от много неща.
Зависи от начина на каране.
Иначе имат малки грижи, но нищо фрапантно.
Нормална смяна на масла и филтри по двигателя и купето е 100-200лв. в зависимост от това на какви пари се пазаруват самите консумативи.
Кутията вече е друга тема. Там зависи от много неща.
#4
Публикувано 06 юни 2011 - 19:52
Моето мнение за този мотор е,че е доста сполучлив и има добра динамика.Консумативите му не са по-скъпи,от един Голф4,а е нива по нагоре,та да не говорим за здравина и икономия.При нормално шофиране,разхода му е около 6-7л.Общо взето заслужава си.
Никога не оставям магарето си в калта.
#5
Публикувано 06 юни 2011 - 20:12
Какъв е този разход 6-7 бре? Това за извънградско ще да е?Моето мнение за този мотор е,че е доста сполучлив и има добра динамика.Консумативите му не са по-скъпи,от един Голф4,а е нива по нагоре,та да не говорим за здравина и икономия.При нормално шофиране,разхода му е около 6-7л.Общо взето заслужава си.
Аз градско меря с разход на час, че на км нещо не излизат сметките.
По борд из града под 10-11 не мога да сляза.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#6
Публикувано 06 юни 2011 - 20:18
Абре колега,аз не шофирам в Софето и при мен такива нещастни разходи няма.Тя дъртата ми 140-ка не дава такъв разход.Тук по селата се стреля за всяка капка гориво.Какъв е този разход 6-7 бре? Това за извънградско ще да е?
Аз градско меря с разход на час, че на км нещо не излизат сметките.
По борд из града под 10-11 не мога да сляза.
Никога не оставям магарето си в калта.
#7
Публикувано 06 юни 2011 - 20:39
Късметлия си...Абре колега,аз не шофирам в Софето и при мен такива нещастни разходи няма.Тя дъртата ми 140-ка не дава такъв разход.Тук по селата се стреля за всяка капка гориво.
За извънградско 6.5-7 ще е нормален разход за 270-то и то при по-пъргаво шофиране.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#8
Публикувано 06 юни 2011 - 21:44
10л./100км.градско,5/6л./100км. извън градско(зависи от крачето ти)това е разхода на цлк 270 цди .За обслужването си приготви грубо 1000лв. за добри консумативи.Надявам се да съм била полезна.
#9
Публикувано 06 юни 2011 - 22:30
И аз мисля,че за качествено обслужване-ролки,ремък масла скорости,диференциал,двигател,спирачна течност,антифриз,смяна на всички филтри около 600-700лв.Сигурно ще има и нещо за смяна по предницата-някое тампонче,биалетка или шарнирче,накладки или дискове и ако е с алуминиеви джанти я крива джанта,и малко фреон или масло+диагностика на мотора и климатика-нещата отиват на 1500лв да си отделиш настрана и да си спокойна,че ще си обслужиш и прегледаш колата както трябва.Щото автоджамбазите като сменят двигателното масло /наливно/ с два филтъра /филтрон/ и викат по автосалоните-колата е обслужена.
Иначе мотора е идеален и е икономичен,пък си и върви доволно.
Иначе мотора е идеален и е икономичен,пък си и върви доволно.
#10
Публикувано 07 юни 2011 - 15:19
Desislava,
Здравей и добре дошла...
Колата на старо е като котка в торба. Просто се погрижи да разбереш колкото може повече за конкретния автомобил - дали с познат имащ този автомобил - да направи сравнение и ако е технически грамотен, дали при майстор, който е в час с тези коли и болежките им на тези години и конкретните километри... Много е важно да си наясно (доколкото е възможно) какво взимаш. Не за друго - то няма непоправими неща, но ако е прегряван мотора имаш голям проблем, ако турбото или датчиците покрай него не са в ред, също, абе форума е пълен с мнения и всеки е дошъл за да сподели, отсрани или намери решение на проблем, то затова е и форума... Така че, това е много важно, да случиш с колата.
Колата е хубава, ама е чуплива за Мерцедес. Е, вече по-нечупливи след 2000 май не останаха, може би японките , ама истинските, от сорта на мазда, Субару и пак с уговорки...
За удобство, ергономия, лекота на каране, стъпване няма да говорим, МЕРЦЕДЕС е, една идея по-дървен от Е класата, но пак лично за мен, сравнявайки Тигуан на 2 години ТСИ мотор 170 коня ДиЕсДжи автомат и петскоростната ЦДИ 220 2001 която сменя народния автомобил като служебна на жена ми, толкова не ни се слиза от нея, че ще си я купим за семейна кола, може Тигуана да прави 100 км за 9 секунди, но яде като хала (16/100 в града , но хайде, 4ь4 е, не е справедливо да се сравнява с кола, която не е 4 мошън) и най-важното, е, не ми е удобна, нищо че е с всички възможни екстри, Бенца е по-удобен лично за мен, това е...
Иначе е хубава кола Фолксвагена, но аз лично бих си я купил нова ако не мога да си позволя нов Мерцедес.
Виж за втора ръка - понякога марката няма особено голямо значение, ако не случиш, може така да стане че една по-поддържана по-нисък клас кола да ти е много по-безпроблемна от една съсипана висок клас - там ще ти се напукат петичките докато я докараш в ред . а после е със сигурност непродаваема, абе чисто набутване се получава......
Успех!
Здравей и добре дошла...
Колата на старо е като котка в торба. Просто се погрижи да разбереш колкото може повече за конкретния автомобил - дали с познат имащ този автомобил - да направи сравнение и ако е технически грамотен, дали при майстор, който е в час с тези коли и болежките им на тези години и конкретните километри... Много е важно да си наясно (доколкото е възможно) какво взимаш. Не за друго - то няма непоправими неща, но ако е прегряван мотора имаш голям проблем, ако турбото или датчиците покрай него не са в ред, също, абе форума е пълен с мнения и всеки е дошъл за да сподели, отсрани или намери решение на проблем, то затова е и форума... Така че, това е много важно, да случиш с колата.
Колата е хубава, ама е чуплива за Мерцедес. Е, вече по-нечупливи след 2000 май не останаха, може би японките , ама истинските, от сорта на мазда, Субару и пак с уговорки...
За удобство, ергономия, лекота на каране, стъпване няма да говорим, МЕРЦЕДЕС е, една идея по-дървен от Е класата, но пак лично за мен, сравнявайки Тигуан на 2 години ТСИ мотор 170 коня ДиЕсДжи автомат и петскоростната ЦДИ 220 2001 която сменя народния автомобил като служебна на жена ми, толкова не ни се слиза от нея, че ще си я купим за семейна кола, може Тигуана да прави 100 км за 9 секунди, но яде като хала (16/100 в града , но хайде, 4ь4 е, не е справедливо да се сравнява с кола, която не е 4 мошън) и най-важното, е, не ми е удобна, нищо че е с всички възможни екстри, Бенца е по-удобен лично за мен, това е...
Иначе е хубава кола Фолксвагена, но аз лично бих си я купил нова ако не мога да си позволя нов Мерцедес.
Виж за втора ръка - понякога марката няма особено голямо значение, ако не случиш, може така да стане че една по-поддържана по-нисък клас кола да ти е много по-безпроблемна от една съсипана висок клас - там ще ти се напукат петичките докато я докараш в ред . а после е със сигурност непродаваема, абе чисто набутване се получава......
Успех!
#11
Публикувано 07 юни 2011 - 21:33
Некак си ми се вижда неуместно сравнението на Тигуан и Е-класа, нищо че са с 10 години разлика.Desislava,
Здравей и добре дошла...
Колата на старо е като котка в торба. Просто се погрижи да разбереш колкото може повече за конкретния автомобил - дали с познат имащ този автомобил - да направи сравнение и ако е технически грамотен, дали при майстор, който е в час с тези коли и болежките им на тези години и конкретните километри... Много е важно да си наясно (доколкото е възможно) какво взимаш. Не за друго - то няма непоправими неща, но ако е прегряван мотора имаш голям проблем, ако турбото или датчиците покрай него не са в ред, също, абе форума е пълен с мнения и всеки е дошъл за да сподели, отсрани или намери решение на проблем, то затова е и форума... Така че, това е много важно, да случиш с колата.
Колата е хубава, ама е чуплива за Мерцедес. Е, вече по-нечупливи след 2000 май не останаха, може би японките , ама истинските, от сорта на мазда, Субару и пак с уговорки...
За удобство, ергономия, лекота на каране, стъпване няма да говорим, МЕРЦЕДЕС е, една идея по-дървен от Е класата, но пак лично за мен, сравнявайки Тигуан на 2 години ТСИ мотор 170 коня ДиЕсДжи автомат и петскоростната ЦДИ 220 2001 която сменя народния автомобил като служебна на жена ми, толкова не ни се слиза от нея, че ще си я купим за семейна кола, може Тигуана да прави 100 км за 9 секунди, но яде като хала (16/100 в града , но хайде, 4ь4 е, не е справедливо да се сравнява с кола, която не е 4 мошън) и най-важното, е, не ми е удобна, нищо че е с всички възможни екстри, Бенца е по-удобен лично за мен, това е...
Иначе е хубава кола Фолксвагена, но аз лично бих си я купил нова ако не мога да си позволя нов Мерцедес.
Виж за втора ръка - понякога марката няма особено голямо значение, ако не случиш, може така да стане че една по-поддържана по-нисък клас кола да ти е много по-безпроблемна от една съсипана висок клас - там ще ти се напукат петичките докато я докараш в ред . а после е със сигурност непродаваема, абе чисто набутване се получава......
Успех!
Едното е магистрален круизер, а другото Golf Country с модерен дизайн.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#12
Публикувано 08 юни 2011 - 12:35
Да, не бива да се сравняват като характеристики, то и предназначението им е различно, просто говоря за усещането. С един служебен Пасат с ДСЖ се борих около 2000 км до Виена и обратно - е, той става за сравнение с Бенца, нали, е усещането за мен лично в него е като в Тигуана - пъргав, мощен, но няма финеса, плавността, ергономията на Бенца.
Прочее, алтернативата на Тигуана бе един МЛ на 2 години 320 ЦДИ, но стъпваше около 20 бона повече и не се вмести в лимита.... А вервайте ми, имаше защо....Разкошна кола, пък нека да е с възглавници и пневматика, дето струвала 5 бона само едната възглавница с моторчето.... Макар че, за да сме коректни, би следвало МЛ да се стравнява с Туарег... Не съм се качвал....
Прочее, алтернативата на Тигуана бе един МЛ на 2 години 320 ЦДИ, но стъпваше около 20 бона повече и не се вмести в лимита.... А вервайте ми, имаше защо....Разкошна кола, пък нека да е с възглавници и пневматика, дето струвала 5 бона само едната възглавница с моторчето.... Макар че, за да сме коректни, би следвало МЛ да се стравнява с Туарег... Не съм се качвал....
#13
Публикувано 08 юни 2011 - 12:50
Touareg-a вози доста твърдо и е мноооооого хубава кола, но въздушното окачване има странно усещане, не е като при пружините. Ако се направи да вози меко, ми се повръща на задната седалка от клатенето.
Същото мнение имам и за Phaeton-a. Като се изключи колко са грозни воланите и на двата модела, всичко останало е шедьовър като материали и сглобка.
Не че на Мерцедес воланите са най-красивите на пазара де...
Същото мнение имам и за Phaeton-a. Като се изключи колко са грозни воланите и на двата модела, всичко останало е шедьовър като материали и сглобка.
Не че на Мерцедес воланите са най-красивите на пазара де...
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни