Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

BMW Killer - 190E 3.2 - drift carThe ultimate drift machine


  • Please log in to reply
297 мнения по тази тема

#286 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 21 януари 2015 - 23:32

ах този Авго :)

Честити ти обущета


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#287 rosen sn

rosen sn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 241 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    MERCEDES 560 SEC BRABUS
    MERCEDES 300CE-24, turbo,wide body project - 360 hp
    MB, 350 CLS Shooting brake
    AMG 123 COUPE 320 hp project

Публикувано 22 януари 2015 - 05:53

Ако имаш мерак за капачки на тея джанти - мога да ти подаря 4 броя
  • 1

#288 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 10 февруари 2015 - 08:46

Ще следя за рейката аз също искам да сложа на шестак.
  • 0

#289 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 март 2015 - 20:13

Момчета, преди 10-тина дена извадих звяра за едно полигонче, че имах гости от столицата и реших да изтупам прахта на дрифтачката. Нагласих 7 чифта гуми, 30 литра бензин, крикове, гайковерти и прочие принадлежности, натоварихме цирка и го разгънахме на полигона. Направих 2 загряващи обиколки, направих два завоя, реших да направя 2-3 слънца да загрея гумите и БУМ....перката избухна... Постоянно зацепеното виско най-накрая ми изигра лошата шега, която тайно се надявах да не ми се случи точно на мен, но уви...Щетите са перка, дифузьор, 6-7 литра антифриз, добавка MoCool на Motul и РАДИАТОР !! Прилоша ми, когато видях пушека от капака, все съм свикнал отзад да идва тоя пушек. Сгънахме тарабата и с наведени носове който-откъдето. Колата е с 3 спирачни апарата, кормилната кутия с хебела са разбити и сега охладителната система отиде в небитието.Отдавна планирания ъпгрейд за минаване на ел. перки се превърна в належащ ремонт и поради финансови перипетии до към август месец, така като гледам тоя сезон ще го пропусна. 

Иначе ето го и клипа, който за съжаление стана прекалено къс. На 33-34-тата секунда се вижда и чува как хвърчи перката през капака

 


  • 0

signatureqps.jpg
 


#290 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 12 март 2015 - 20:30

Що правиш глупости , тва виско с рапидки ли го беше хванал ? И от МОКУУЛА ефект ?


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#291 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 12 март 2015 - 22:19

Познат проблем но с толкова щети не бях виждал.
Ел. Перката си има и минуси имай го в предвид.
  • 0

#292 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 13 март 2015 - 14:55

Познат проблем но с толкова щети не бях виждал.
Ел. Перката си има и минуси имай го в предвид.

Щото не си виждал на М5 e39 ,като гръмне ко става . Пак да си го върти с виско , но не с рапидки и една нова перка да си купи за него .


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#293 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 13 март 2015 - 23:01

Крис, ти мойта тема не я ли чете? какво се случва на виско с рапидки на дрифт коли...


  • 0

#294 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 14 март 2015 - 20:56

За пластмасови ли говорим или алуминиеви?
  • 0

#295 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 септември 2015 - 21:23

След дълга пауза, колата излезе на пътя и имам 4-5 карания последните 2 седмици. След като мегата умря през май месец, няколко месеца се мъчихме да я съживим, но безуспешно. Сложихме нова мега, преправихме инсталацията, но като дойде момента с настройката и ударихме на дърво...генерацията цялата на дупки, ще дърпа въздух и ще лъже сондата, та се наложи да сложа генерация. Един виден БМВ-дижия ми направи генерация на 76мм от хромникел, двуцевка на 55, рестрикция на 63мм и права тръба до края, но колата стана безумно шумна и сега ще слагаме глуха тръба на 63мм тип "апендикс", надявам се да редуцираме до известна степен децибелите. 
 
Купих нови джанти, мой любим модел, занесох ги за разпробиване на 5х112 и сега са боядисани прахово електриково оранжево с розови перли и мноооого лак. Цвета стана един път и не мога да им се нарадвам. Предните 8.5J, задните 9.5J. 
 
036075179-big.jpg
 
036075180-big.jpg
 
036075181-big.jpg
 
Ииии с моя кьорав късмет на едно благотворително дрифт шоу, карахме тандемно с една Е36-ца 4.4 V8, спуках гума, завъртях се и БМВ-то ми налетя :D Ударихме се точно с 10км, но жертвите са номер, броня, радиатор, перки, маска, маслен охладител, датчик колянов вал и 8 литра скъп антифриз...
 
036075182-big.jpg
 
След 2 върнати радиатора по Еконт, накрая се реших да преглътна сумата и да сложа нов радиатор. Сложих предни ел перки от 210-ка 3.2 бензин и имам две безпроблеми карания.
 
036075183-big.jpg
 
036075184-big.jpg
 
Надупчих и бронята, изместих номера встрани, за да има по-добър въздушен поток и всичко засега е добре, не знам на 30+ градуса как ще е.
 
На последното каране обаче взеха да ми изчезват 5-та и задна, а 3-тата ми хъркаще отдавна, а сега направо изключва. Прибрах колата и днес смъкнах кутията... както и предполагах, счупен синхронизатор, счупена вилка и втулка за 5-та и задна. 
 
Съединителя отдавна ми правеше проблем, като набия 3-та скорост и направо писваше. Тея 228мм си знаех, че ще са малко, но...   Сега дойде момент да направя всичко както трябва. Искам да сложа 240мм керамичен диск с едномасов маховик. Има два варианта - единия маховик от 124-ка 300Е преди 08.1989-та година, другия е да престържа и балансирам моя маховик и да взема диск и притискател от двумасов, но не знам дали ще паснат Plug & Play.  Чакам предложения как мога да комбинирам 240мм и едномасов маховик. Датчика на коляновия вал не ме притеснява, моя е отпред. Кутия имам от старата 190-тка 2.0, за първо време ще съм с нея.
 

  • 2

signatureqps.jpg
 


#296 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 септември 2015 - 21:17

След като прерових всички обяви и морги, които намерих, наистина не успях да намеря едномасов маховик на 240мм и сега ще престъргвам моя. Павел от Габрово ми подари притискател с лагер (да е живо и здраво момчето!), сега остава да намеря феродов диск и ги пращам на MODULE EOOD за преправяне, само суперлативи чувам за тая фирма, дано да е вярно всичко изписано за тях. Поръчах си resonance valve, понеже моя го отворих да видя защо работи и му счупих крачето, което отваря и затваря клапата. Гледам има и букса на тоя клапан, надявам се само с вакуум да се управлява, че ще бъде филм ако трябва и той да се пуска от мегата за да сработи?? 


  • 0

signatureqps.jpg
 


#297 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 28 септември 2015 - 22:29

Доколкото знам и той се пуска да бачка с мегата. Когато са събрани ръновете е за във високите обороти, а когато са разделени (един вид ръновете са по-дълги) е за повече въртящ момент в ниските обороти. Ако греша моля някой да ме поправи. А някой с повече инфо може да ти каже при какви положения се отваря/затваря клапата.
  • 0

#298 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 29 септември 2015 - 04:30

Вакуума в колектора отваря клапата, ако не е вързана е постоянно отворена, а когато се подаде сигнал към буксата се затваря. Ако си я вържеш към магнита на всмукателния вал във ниските и високите ще е отворена а в средните затворена.


  • 0
Follow your own star...




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни