ах този Авго
Честити ти обущета
Posted 21 January 2015 - 23:32
ах този Авго
Честити ти обущета
Posted 22 January 2015 - 05:53
Posted 10 February 2015 - 08:46
Posted 12 March 2015 - 20:13
Момчета, преди 10-тина дена извадих звяра за едно полигонче, че имах гости от столицата и реших да изтупам прахта на дрифтачката. Нагласих 7 чифта гуми, 30 литра бензин, крикове, гайковерти и прочие принадлежности, натоварихме цирка и го разгънахме на полигона. Направих 2 загряващи обиколки, направих два завоя, реших да направя 2-3 слънца да загрея гумите и БУМ....перката избухна... Постоянно зацепеното виско най-накрая ми изигра лошата шега, която тайно се надявах да не ми се случи точно на мен, но уви...Щетите са перка, дифузьор, 6-7 литра антифриз, добавка MoCool на Motul и РАДИАТОР !! Прилоша ми, когато видях пушека от капака, все съм свикнал отзад да идва тоя пушек. Сгънахме тарабата и с наведени носове който-откъдето. Колата е с 3 спирачни апарата, кормилната кутия с хебела са разбити и сега охладителната система отиде в небитието.Отдавна планирания ъпгрейд за минаване на ел. перки се превърна в належащ ремонт и поради финансови перипетии до към август месец, така като гледам тоя сезон ще го пропусна.
Иначе ето го и клипа, който за съжаление стана прекалено къс. На 33-34-тата секунда се вижда и чува как хвърчи перката през капака
Posted 12 March 2015 - 20:30
Що правиш глупости , тва виско с рапидки ли го беше хванал ? И от МОКУУЛА ефект ?
Posted 12 March 2015 - 22:19
Posted 13 March 2015 - 14:55
Познат проблем но с толкова щети не бях виждал.
Ел. Перката си има и минуси имай го в предвид.
Щото не си виждал на М5 e39 ,като гръмне ко става . Пак да си го върти с виско , но не с рапидки и една нова перка да си купи за него .
Posted 13 March 2015 - 23:01
Крис, ти мойта тема не я ли чете? какво се случва на виско с рапидки на дрифт коли...
Posted 14 March 2015 - 20:56
Posted 25 September 2015 - 21:23
Posted 28 September 2015 - 21:17
След като прерових всички обяви и морги, които намерих, наистина не успях да намеря едномасов маховик на 240мм и сега ще престъргвам моя. Павел от Габрово ми подари притискател с лагер (да е живо и здраво момчето!), сега остава да намеря феродов диск и ги пращам на MODULE EOOD за преправяне, само суперлативи чувам за тая фирма, дано да е вярно всичко изписано за тях. Поръчах си resonance valve, понеже моя го отворих да видя защо работи и му счупих крачето, което отваря и затваря клапата. Гледам има и букса на тоя клапан, надявам се само с вакуум да се управлява, че ще бъде филм ако трябва и той да се пуска от мегата за да сработи??
Posted 28 September 2015 - 22:29
Posted 29 September 2015 - 04:30
Вакуума в колектора отваря клапата, ако не е вързана е постоянно отворена, а когато се подаде сигнал към буксата се затваря. Ако си я вържеш към магнита на всмукателния вал във ниските и високите ще е отворена а в средните затворена.
0 members, 2 guests, 0 anonymous users