Ясно, то и тези, които си взел са доста добри, но къде толкова ти опират, че слагаш толкова малки?
BMW Killer - 190E 3.2 - drift carThe ultimate drift machine
Started by Dicksun, 04 Jun 2011 - 19:53:35
297 replies to this topic
#271
Posted 25 April 2014 - 13:35
M112.940 inside
#272
Posted 25 April 2014 - 17:37
Където си искаш Носач, стабилизираща щанга, подкалници (и нямам предвид пластмасовите подкалници а самото купе).. Аз бях със стабилизираща щанга от 124ка, но опираше много, сега съм със щанга от 2.6 с която е по-добре но пак опира. С носача е същата работа.. Аз съм намислил на моята едни 18ки 215/35, в момента са в маргела на 99лв бройката чистак нови на ликвидация, искам поне 2 за отпред да си взема ама пусти пари все не остават
Follow your own star...
#273
Posted 27 April 2014 - 15:28
Вчера стругаря ми скъси предните гайки на шпилките с по 12мм и вече имаме капачки. Нещо не съм максимално изкефен, без капачките по рейсинг ми изглежда...
Предните джанти стърчат по 4-5 сантиметра от калника, а гумите са си все вътре
8.5J + ЕТ13 + 20мм фланци + 195/45/17 - ето го и резултата
Новите гуми за отпред. Предпочетох тоя вариант, колебаех се между втора употреба на малко километри или два нови Nexen-а, но минах на този вариант. Все пак тея са Toyo, Made in Japan, дота е що-горе пресен, стречнати са на макс, пък и за един сезон им заминават ръбовете и отиват за задни
Сега съм се захванал с мостовете и отпред отрязах и скъсих ухото на шенкела, ще го нося утре на майстор заварчик, човека ми дава гаранция, че с електрожена ще стане яка работа, все пак 40 години заварки е правил. Все още имам притеснения, но след като го направи, ще преценя дали ще го сложа. Някой има ли идея какъв е точно материала на шенкела? С този тунинг ще си докарам едни 10-12 градуса горница радиус, което ще е предостатъчно за нашите стандарти
#274
Posted 27 April 2014 - 15:28
Вчера стругаря ми скъси предните гайки на шпилките с по 12мм и вече имаме капачки. Нещо не съм максимално изкефен, без капачките по рейсинг ми изглежда...
Предните джанти стърчат по 4-5 сантиметра от калника, а гумите са си все вътре
8.5J + ЕТ13 + 20мм фланци + 195/45/17 - ето го и резултата
Новите гуми за отпред. Предпочетох тоя вариант, колебаех се между втора употреба на малко километри или два нови Nexen-а, но минах на този вариант. Все пак тея са Toyo, Made in Japan, дота е що-горе пресен, стречнати са на макс, пък и за един сезон им заминават ръбовете и отиват за задни
Сега съм се захванал с мостовете и отпред отрязах и скъсих ухото на шенкела, ще го нося утре на майстор заварчик, човека ми дава гаранция, че с електрожена ще стане яка работа, все пак 40 години заварки е правил. Все още имам притеснения, но след като го направи, ще преценя дали ще го сложа. Някой има ли идея какъв е точно материала на шенкела? С този тунинг ще си докарам едни 10-12 градуса горница радиус, което ще е предостатъчно за нашите стандарти
#275
Posted 28 April 2014 - 08:42
Наистина без капачките беше малко по-рацинг но така доста изчистено стои браво!
M112.940 inside
#276
Posted 30 April 2014 - 15:42
Само да вметна за апаратите - 100 лева 2та броя
Имам все още налични
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#277
Posted 17 October 2014 - 20:22
Викам да я съживя тая тема, че почти беше умряла.
По колата няма кой знае какви подобрения, предимно козметика и джанти (мнооого джанти).
С нова стъклопластова броня с добавка. Пръснах я в черно и доста ми хареса, много по-злобна изглежда.Отрязах голям отвор да диша хубаво радиатора.
На 17-ти август (точно преди два месеца) ходих до пистата в Плевен и гръмнах всичките ей тея гуми на снимката. Изкефих се максимално, просто я смазах от каране. На последния чифт гуми ми се откъсна задния ляв супорт от ушите на шенкела и всичко стана на мармалад. Сега си търся супорт от W210 или W203 на 290мм диск. Явно новите дискове с накладки и няколкото чифта нови гуми и постоянното джаскане на ръчни преди всеки завой са разхлабили болтовете и са довели до откъсването на ушите. Сега вече на всеки един супорт, който сваля, слагам осигурител за резби. Пистовия ремък също се разплете - нов Continental на 300км и му се показаха конците, това постоянно зацепено виско мъчи мотора и ремъка и мисля в най-скоро време да го изхвърлям. Предложете ел. перка с голям дебит, която би паснала без много главоболия или два броя по-малки, които да влязат между фаровете.
Иначе и кормилната кутия издъхна, сега имам друга резервна, ще я ревизирам и ще я кача в най-скоро време.
Скрита реклама на сервиза в който работя
Два броя семи сликове Yokohama Advan A048 195/50/16 стречнати на 9J джанта, но така и не успях да ги пробвам как ще държат.
И междувременно купих едни брутални джанти - ATEV A (старото име на сегашните AZEV) 17-ки 4 броя 10J. Временно ги сложих на кралицата, сега започвам една по една да ги преобразявам, но снимки ще кача, като съм готов.
Диференциалчето си ревизирах, смених маншоните на полуоските и ги гресирах, че 3-те карета бяха почти сухи. Сложих неопренови маншони за някакъв френски автомобил.
В най-скоро време, когато стругаря се освободи, започваме втулките на задния мост, че вече 10 месеца го бавя. Тая година правенето беше повече от карането. Догодина се надявам да е обратното
#278
Posted 18 October 2014 - 00:24
Колицата е супер, ама имам едно странично въпросче, джантите на двете снимки със сервиза, които са най-отпред на всички с оплетените спици, какъв цолаж са ?
C200 KOMPRESSOR
#280
Posted 18 October 2014 - 21:31
Аз точно затова питам, че точа лиги на нещо такова нищо, че съм с W202, супер ще ми сроят с едни зимни гуми, но заради апаратите ми отпред трябва да са поне 17
C200 KOMPRESSOR
#282
Posted 20 October 2014 - 01:12
Знам, че влиза 16 все пак S-класата от, която са е с 16, но при мене, ако джантата излезе още навън ще ми обръща калниците
C200 KOMPRESSOR
#283
Posted 21 November 2014 - 23:17
Момчета, има една клапа между двете тройки смукателни колектори, която тъй сръчно счупих и сега не се управлява от нищо. Предполагам, даже съм почти убеден, че се отваря и затваря при промяна на оборотите. Въпроса ми е как е по-добре да бъде? Отворена или затворена? Какво губя и печеля от нея?
Тази неделя мисля да направя едно последно каране и след това да я прибирам в гаража за дъъъълъг период от време, докато цъфнат кокичетата. За зимата съм си нахвърлял някои планове какво да правя, но има време, сега събирам полезна информация и средства.
#284
Posted 23 November 2014 - 23:00
Преди имах едно БМВ, и на тая клапа и викаха ДИСА клапа. Доколкото аз разбрах по това къде се намира в колектора е че тя променя дължината на пътя на газовете в смукателния колектор. Говоря за дължината от общатата част (ако може да се нарече пленум но не е правилен тоя израз) до клапана. Един вид когато е отворена в твоя случай пътя е да кажем 2 пъти по кратък, а когато е затворена е по-дълаг. Съответено от това което аз знам е че колкото по кратки са ръновете от общите части до клапана толкова повече се печели Нм във високите обороти. Съответно ако искаш повече сила във високите както смятам че искаш, направи такаче да събереш двете тройки а не да са разделени една от друга.
ПП: нахвърлих го много набързо и може да съм объркал това-онова, но последното изречение би трябвало да ти свърши работа
Edited by siriospepi, 23 November 2014 - 23:01 .
#285
Posted 21 January 2015 - 20:13
Ето ги и последните джанти на принцесата. Ненормални станаха, просто не мога да им се нарадвам. А с гуми 205/40/17 стават "никой да не мърда" Костваше ми 4 дена шкурене, след това един ден за боя и накрая почти цял ден за облепяне, полиране, запечатване. Личи си, че ги е правил майстор, който си разбира от работата, задължен съм му!
За тази година мисля проекта да е по-скромен - електрически перки, генерация, заден мост, връзване на ваносите и ремап на мегата и кормилна рейка от w210-ка, понеже кормилната ми кутия издъхна, а накрайниците постоянно се кривят. Ще се радвам на всякаква помощ от ваша страна относно рейката. Някой, който се е сблъсквал с този проблем, ако може да сподели болежките и тънкостите по монтажа. Гледам предимно V8-ците са с рейки, аз искам на 6-так да сложа. Имаше едно синьо 190 из фейсбук с 8-мак, рейка и презаварени уши на шенкела за монтаж на шарнира и вадеше доста ъгъл, но нямаше снимки в профила на момчето.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users