BMW Killer - 190E 3.2 - drift carThe ultimate drift machine
Started by Dicksun, 04 Jun 2011 - 19:53:35
297 replies to this topic
#241
Posted 17 November 2013 - 23:15
Мерси много колега
#242
Posted 20 November 2013 - 13:34
Колега,имам идно въпросче относно ограничитлните болтове на носача,по точно разликата в градусите на завиване и колко мм е главата на скъсяваните болтове
#243
Posted 20 November 2013 - 16:48
Зависи какви джанти ще ползваш. Аз със 15ки ЕТ23 7J карах без ограничителни болтове, и като свърши хода на кормилната кутия гумата имаше още 1-2 пръста от носача.
Follow your own star...
#244
Posted 20 November 2013 - 21:03
Ами с 15" ет35 съм
#246
Posted 11 December 2013 - 21:40
+1 LIKE!
#247
Posted 11 December 2013 - 22:39
тея 50левки дето ги слагаш .. бая ги сгъваш колега , защо се мъчиш така ?
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#249
Posted 21 January 2014 - 20:37
Та след като минаха празниците, времето се постопли и не съм давал газ от 2 месеца, реших, че е време да започна работа по проекта. От 3-4 дена работя плътно по задния мост и като цяло по окачването. Доста материал изчетох, доста мнения събрах и е време да действам. Мислех да правя всички тампони от полиуретан, но цената от 480 лева само за материал не ми се понрави. Затова взех полиамид (с твърдоста на алумин) за 4-те тампона на задния мост и започнах да действам. Цената на полиамида е 20 лева килограма (4-те тампона излязоха 44 лева), а полиуретана идва към 70-80 лева за килограм. Писах си с тайландеца (Hedgehog) , който изработва тампони от полиуретан, да ми даде размери или поне да сподели някои тънкости, а той ме отряза като зелена краставица. Та имам едно притеснение - оригиналните тампони са отляти в двете втулки на щангата. Сега като направя полиуретанови тампони между малката и голямата втулка, как да го набия, че да не се мести встрани щангата.Мислех вътрешната втулка да я направя от две малки и под конус, но не ми вдъхва доверие. Та стига съм плямпал, да кача малко снимки от последните няколко дена.
Не се сдържах и я отворих. Вътре имаше скромните 1455 лева, които са предостатъчни за започване на проекта. Може и да отложа турбинирането за някой по-късен етап, понеже искам всичко да стане както трябва.
Имах един мост в повече, та реших да почна да го правя така, както си му е реда за една дрифт платформа. Моста беше ръждясал, скъсан на едно място, тампоните и втулките леш, с малкото прасе, без шпер. Разкостих го за един ден, след това два дена го чистих и подготвях, презаварих го на някои места, за които имам съмнения, че няма да държат, намазах го с ръждопреобразувател на Wurth и след това шприц и боя. И от там почнах с тампоните. Вземах 2 пръчки полиамид и със стругаря цял ден правихме един тампон, важното е, че стана 1:1 с оригиналния и си влезе на мястото много добре. Набихме го на пресата с морска грес на Bardahl и утре продължаваме с останалите 3 броя, след това идва ред на щангите, после предните носачи и така нататък...
#250
Posted 21 January 2014 - 21:31
Ей супер изглежда тоя тампон. И аз ще се занимавам с тях тия дни, но първо ще започна с предницата защото така и така тръгнах с двигателя и рейката, ще направя и носачите, минавам един реглаж и да знам че с предницата съм приключил.. Може би и тампоните на амортисьорите ще направя с лагер защото адски много ме дразнят сега, кривят се само при завиване на място, представям си какво се случва в движение..
Някакви размери имаш ли на тоя тампон? Защото аз моите ги изгорих и сега не знам как ще си правя тампоните на подрамата
Тампоните на щангите на тоя Hedgehog са със вътрешните и външните втулки, аз моите ги изгорих и реално външната автулка не съм я пипал, останаха си на щангите те.. Даже се чудя дали да не ги заваря за щангите тия втулки, преди да започна да набивам тампоните, а самите тампони да си имат ръб, както се правят тия за предните носачи примерно, така няма да има къде да мърдат. Тампоните на щангите каквото успях да измеря всички са по 38мм широки, освен на носача и задния шенкел. Реално от 20 тампона отзад (без 4те на подрамата), 14 идват по 38мм ширина, 2 са ябълковидни накрайници, и останалите 4 на носача и шенкела са друг размер, нещо такова беше по спомен... Тоя на шенкела пробвал ли си да го махаш? Аз го горих ама явно е някакъв по-особен тампон, не иска да излиза..
Follow your own star...
#251
Posted 23 January 2014 - 19:47
Размерите на 4-те големите ще ти ги дам като приключим със тях, да знам, че и 4-те са набити хубаво. Аз на горните тампони на предните амортисьори ще си сложа направо железен "тампон" със страничен реглаж за камбър. Тоя тампон за който говориш е унибал, води се шенкелна втулка и само с избиване става, също им викат скърцащи втулки, понеже като премине вода вътре през маншона и почва да скърца. Аз имам една такава на TRW, а сега ще си взема и една на Lemforder, да видим кое ще изкара повече. Мисля тая втулка, паразитния хебел, кормилната щанга и шарнирите да бъдат на Lemforder. Не знам и аз вече на какво да заложа....тея Febi, Moog, Meyle, Swag и така нататък са ебахти и боклуците, надявам се Lemforder-а да държи на бой...
Водната ми помпа свири (не тече още) и съм решил да я сменям. Гледам на HEPU я има за 370 лева някъде, имаше и някакъв ментак за около 180 лева. Чудя се дали качеството на скъпата помпа отговаря на цената...Втора употреба не искам, понеже ще се е разсъхнала, защото ще е от свален мотора...
#252
Posted 23 January 2014 - 21:09
Мен днес малко ме наплашиха за тоя полиамид, че с времето се подбивал, и сега се чудя какво да правя. Ходих в магазина за пластмаси и по груби сметки ще излезе към 250лв всичко за задния мост и предните носачи. И стругаря сигурно ще си вземе едни 100-200лв за всичко. Притеснява ме да не стане двойна работа накрая... От друга страна колко пък ще я карам тая кола че да се подбият тампоните, едва ли повече от 2-3 000 на година
Follow your own star...
#253
Posted 24 January 2014 - 08:21
Оригиналните тампони са прекалено меки, полиуретана се цепи, полиамида се подбива, алумина е скъп...сам трябва да избереш златната среда за твоята кола.Аз при моята не правя компромис вече, или най-хубавото или нищо. С което направя компромис го правя по два, че и по три пъти. С полиамида няма да имаш грижи, стига да е набит плътно за да няма луфт, от луфта тръгват проблемите.Пък и два пъти в годината да гресираш тампоните и да притягаш болтовете не е толкова трудно.
#254
Posted 29 January 2014 - 19:09
И големите тампони са готови. Намазани са с морска грес на Bardahl. Конструктивно имаха минимални промени, просто са по-дебели в двете страни, за да имат по-голяма якост. Само единия голям тампон не се наби хубаво в гнездото си и имам притеснения да не излиза. Някой ако има клип, снимка или схема какви сили действат на тампоните на моста, за да мога да реагирам превантивно.
Ето го и моста с 4 набити тампона, готов за нареждане на щангите.
#255
Posted 29 January 2014 - 21:29
Успя ли да им вземеш някакви размери?
Follow your own star...
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users