Наздраве Банда!
Posted 01 October 2013 - 20:33
Един от "дървените фенове" иска да каже на "сериознияпепи" че се взима малко по-насериозно от нужното ...радвам се на относително енциклопедичните знания - най-вече в случаите при които се открива наличие на подобни (комплименти за което), но от чисто практична гледна точка (както и допира ми с такава под формата на едно черно 190Е за което има цяла тема в този форум) смятам че се получава лек конфликт между "енциклопедиите" от които се чете ...нИ мЪ разбирайте погрешно - Joreto ако не друго е минал по пътя за който някои от юзърите се опитват да разказват. Същият момък (Жорето де) сподели неговото лично мнение и както и "виждането" му относно турбиниране на М104с последващите необходимости що се отнася до капацитет, поддръжка, ефективност и дълговечност... и в този ред на мисли - възхищавам се на Крум заради дипломатичният начин по който обръща внимание на "анти-турбо-сектата" (в случай че сте забелязали как авизирането на Диксън е всъщност намек нямащ отношение към самият Диксън предвид факта че момъка има идея от автомобили, дрифтене и в частност МБ 190 с М104) ...
Едит:
Круми - ние хубаво си викаме наздраве, ама Жорката като не пие?
Posted 01 October 2013 - 21:12
Аз колеги съм напълно съгласен с вас, и съм ЗА турбинирането на всеки мотор ... в края накраищата аз това направих сколата си и продължавам и не смятам да спирам. Мойте знания са далеч от енциклопедичнии не смятам че ще се доближа скоро до такива ( балгодаря все пак ако си визирал мен), просто исках да кажа на Диксън че аз предпочитам да направя както предпочитат опитните БМВ-сти дрифтачи : да сложа 4.4 на колата си а не да турбинирам 6-така. Като допълнителен довод искам да извадя това че м104 3.2 няма абсолютно нищо общо с м103.98* 3.0 и м104.98* 3.0 24 клапана. Нито коляновия вал, нито буталата, нито блока нито нищо, Жорето би трябвало да потвърди тези твърдения: че еиднствения м104 който става за турбо е неговия т.к. в него са останали карантиите от м103? Ако се лъжа ще поднеса искренни извинения, просто според опита на хората извън малакта ни държавица, с 3.0 24 клапана (който кара Жорето) турбинирането без смяна на карантии свършвва Пак казвам че предпочитам е30-ка с 4.4 отколкото е30-ка с 2.5-турбо. Дали може да се измисли подобен вариант при наще мерцедеси (в случая м119), знаем че може (един колега Ламбо Рамбо е готов вече), дали колата е удобна за дрифт незнам ... това което знам е че е30 с 4.4 доказано се представя по-добре и издържа повече от 2.5 турбо, ВСЕ ПАК ОБАЧЕ това е МЕРЦЕДЕС форума и след като Жорето си е направил м104-ката дай да му лапнем оная работа и да турбинираме м104-ки наред без даже да знаем разликата между различните м104-ки...
PEACE!
PP: Колега Крум смятам че е ненужно да се изказваш по такъв начин след като аз съм един от хората които хвърля по 1 комплект гуми почти всяка петък/събота и си отварям мотора 2-ри път за това лято ... не искам да се изтъкна по никакъв начин колеги, просто се опитах да му дам мнението ми по въпроса с повечето коне от които има нужда
И пак прочетете ми предишния пост: ясно съмобеснил че за да къса повече гуми според мен трябва да сложи по-силен атмосферен мотор вместо да турбинира този... идята ми отново е свързана с повече кълбета дим и по-малко подддръжка по колата !
Edited by siriospepi, 01 October 2013 - 21:50 .
Posted 01 October 2013 - 22:13
Колеги, всичко това, което изговорихте ми е ясно, никъде няма лесно. Това 3.2 мога да го назобам до 240-250 коня, но пак ще са ми малко. Искам поне едни 300, което на 0.6 би трябвало да ги имам.Това налягане е смешно за такъв здрав и разтоварен мотор.Познавам хора (много хора) които карат на 1 бар и чупят само диференциали и карета. Атмосферния мотор също може да се предаде, това е автомобил. Знам, че с V8 ще се родя, но не ми се влиза в нов филм. Като гледам Ламбо, Лоринзер и Гипса...всичките имат проблеми, и аз имам, и турбо момчетата имат.Неизбежно е...
Искам по-силна кола за новия сезон, нямам 3 хиляди за 8-мак, това ми е единствения вариант. Фактора части го изключваме, труда е от мен, само настройки, стругари и странични материали.
Тоя мотор ако се счупи ще си намеря едно М103 3.0 за 300 лева, прехвърлям всичко на него и пак газ. Аз цяла кола сътворих със собствените си 2 ръце, сега ли няма да се справя...просто искам да направя правилен подбор на частите.По механиката нищо не може да ме изплаши, но за характеристики, обеми, налягания, пресмятания ме няма. Наясно съм с факта, че риска да счупя мотора е голям, ама то и риска да тотализирам колата, докато летя на една страна със 100-120км също е голям, такъв спорт практикувам, всичко трябва да е на ръба, иначе изоставаш... Преди време бях много против турбинираните мотори, но пък виждам, че с атмосферен не е работа, а и кефа да ти съска турбината е неописуем.
Има още много време докато разпилея колата зимата, така че ще премисля сериозно нещата. Като план за изпълнение ми е най-наложително пълна ревизия на окачването и модификации по завиването, спирането и окачването.
Posted 01 October 2013 - 22:30
Искам да се извиня за подвеждането / колектора , коефа за турбината/
Единия от турбо дизелите не е ли с кръгли "отвори" ?
100 процента не са толкова просо нещата , за това е форум да се обсъди
Никой не се научва научен , аз споделих това през което съм минал
имам още доста път да извървя и неща да прочета
Edited by Наско, 01 October 2013 - 22:43 .
Posted 02 October 2013 - 08:46
Подкрем те и аз за турбо проекта, знаеш че има 3-4-5 човека които винаги ще ти отговорим на някой въпрос от първо лице
Все пак свали книгата на Корки Бел, аз също нямах представа от сметки и подбиранена компоненти, но там пише абсолютно всичко нужно за пресмятане (даже и повече), единствения проблем е че всички единици са по Хамериканския стандарт, но сваляш едно конвертерче и си готов
Posted 02 October 2013 - 12:34
Крумееееее, от де ги изрови тия аматьори бреееее
Posted 02 October 2013 - 17:01
Нещо ми се беше скапал нет-а та съм пропуснал отговорите на 1-2-ма.
Ако се лъжа ще поднеса искренни извинения, просто според опита на хората извън малакта ни държавица, с 3.0 24 клапана (който кара Жорето) турбинирането без смяна на карантии свършвва
Пепи, ма страшно много си се объркал, м104 3.2 също носи много на бой както и доста други, примери има колкото искаш, нужно е само да се разровиш....т.е. четете бе хора , не го казвам с лоши чуства но така тръгват неверни твърдения ....
П.П. Пепи м104 3.2 е много по-благоприятен за тубиниране/компресиране от м103
П.П.П. Dicksun, не става да хвърлиш всичко в м103 ще ти се наложи да преправиш изпускателния колектор, също така има разлика и във всмукателния (ако вземеш голо м103)
Edited by joreto, 02 October 2013 - 17:08 .
Posted 02 October 2013 - 18:04
Нещо ми се беше скапал нет-а та съм пропуснал отговорите на 1-2-ма.
Пепи, ма страшно много си се объркал, м104 3.2 също носи много на бой както и доста други, примери има колкото искаш, нужно е само да се разровиш....т.е. четете бе хора , не го казвам с лоши чуства но така тръгват неверни твърдения ....
П.П. Пепи м104 3.2 е много по-благоприятен за тубиниране/компресиране от м103
П.П.П. Dicksun, не става да хвърлиш всичко в м103 ще ти се наложи да преправиш изпускателния колектор, също така има разлика и във всмукателния (ако вземеш голо м103)
Абе незнам аз от това което съм чел и попрегледах, съм разбрал че м103-м104 3-литровите версии носят най-многона бой... интересно този проблем който аз и ти сме имали със м103 (мазането на коляновия вал), не съм го срещал никъде из интернет пространството, но ето че се очертава като факт... все пак обаче където и да се разчетох със стоковата карантия м103-м104 3 литра, държат доста повече на бууст от следващите м104 мотори след поразреждане (говоря за стокова карантия). Все пак неискам да споря с теб и смятам да те подкрепя в изказването ти т.к. имаш бая повече опит от мен (в края накраищата аз съм един новак който придобива бързичко опит и знания защото си правя и ремонтирам сам колата ). Все пак от товак което попрочетох разбрах че наляганията на които Диксън мисли да кара не са никакъв проблем за поразреден м104 3.2, такаче стига да има пари време и да е жив и здрав за да продължава да кара и да бачка по колата, ще си имаме и турбинирана 3.2-ка във форума
Edited by siriospepi, 02 October 2013 - 18:07 .
Posted 02 October 2013 - 18:29
Със стокова карантия м104 3.2 е също толкова здрав колкото и м104 3.0 , както писъх има теми , има и дино графики. Ето един м104 3.2 (компресиран) 398.7кс/383нм на гумите ~0.8 бара (горивото е Е85, с нормално ще е малко по-надолу)
Edited by joreto, 02 October 2013 - 18:29 .
Posted 17 November 2013 - 15:57
Колега евала за колата MB190 RLZ Искам да те питам,ако може да ми обясниш как си направи чистачката в средата на стъклото
Posted 17 November 2013 - 20:30
0 members, 1 guests, 0 anonymous users