Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

BMW Killer - 190E 3.2 - drift carThe ultimate drift machine


  • Please log in to reply
297 replies to this topic

#211 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 14 June 2013 - 11:56

...

 

Разпънките са нужни навсякъде по колата, все пак се кара на лимита на възможностите й, пък и не пречат като ги има ;) Джантите са ми с ЕТ 13 8,5J, ако опира ще сложа 7.5 ЕТ 30 с 20мм фланци и ще я докараме някак си, но няма да го има тоя чар.

Охлаждане ?

Перка от Омега Б е твоето решение 

 

Има ли къде да се събере отпред без да се реже? И какъв трябва да е мотора на Омегата?

 

За завиването , някъде в началото на темата ти бях писал  същите неща . Тръбичките между накрайниците от плътно желязо ще се кривят по лесно ! Трябва да ги изработиш от по дебелостенна тръба .
- съединителя по голям или с керамика ще го правиш ?
- това бмв стоково ли е , взучи нереално да те бие , трябва да си оправиш вануса пак ремап и ще си решиш приблема с 3-та предвака

 

Каква е разликата от плътния профил и дебелостенната тръба? Аз си мислех да ги направя от шестостен, с този, с който си правих гайките на шпилките, все пак е доста по-дебел и плътен от тея несериозни тръбички.


  • 0

signatureqps.jpg
 


#212 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Posted 14 June 2013 - 14:50

Е от час по трудово . Пробвай една пръчка арматура се огъва много по лесно от същият диаметър тръба. Можеш да пробваш с шестостен както казваш , но става пробва грешка..


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#213 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 18 June 2013 - 13:27

Sers, тоя шестостен (нарочно шестостен, понеже е по-як от нормална пръчка плътно желязо) е брутално як, гаранция някой накрайник ще се предаде преди него :D

 

А фенове на белия цвят има ли? 

 

030780260-big.jpg


  • 1

signatureqps.jpg
 


#214 Mr.Benz

Mr.Benz

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 185 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Бенцове,камиони,мотори
  • Автомобил:
    C200 W202 94'
    (OM 601.913)
    C200 W203 04'
    A170 W168 00'
    190E W201 87'

Posted 21 June 2013 - 00:13

Има, имаа :)


  • 0

:flagmbcb


#215 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 16 July 2013 - 12:25

След мероприятието, което се проведе на полигона миналата седмица с цел благотворителност - един наш приятел катастрофира, та събирахме пари за лечението и рехабилитацията му. Тогава осъзнах, че колата грее зверски въпреки двете перки, разпробития термостат, махнатия капак и пуснатото парно. Просто трасето, където се караше, беше много късо и в тея жеги удари на няколко пъти 110 градуса, иначе на "квадрата", където е по-бързо и широко трасето, нямаше никакви грижи, държеше си 85-95 градуса, та по тая причина реших да срежа предния капак. До колко са ефективни двете дупки не знам, но по-напред няма как заради гредата, а назад е мотора и не искам като вали да ми мокри свещите и инсталацията.

Първо искам да се похваля с един клип, който е правен специално по случай мероприятието. Музиката е на един мой приятел - Августин, клипа е на Даниел Белчев, изпълнението е от повечето видни дрифтъри в Русе. Всеки път като гледам клипа и ми пълни душата!

Приятно гледане!





Ето една много луда снимка от миналата неделя

031006743-big.jpg

031006744-big.jpg

Имаше и ретро парти на една вървежна русенска дискотека - S.H.O.W.R.O.O.M. , та курдисахме и двете ми талиги там.

031006745-big.jpg

031006747-big.jpg

След като задната броня пострада, реших да я направя както си му е реда - изрязах цялата греда за теглича, махнах инсталацията за теглича, махнах пяната в буфера и изрязах най-долната част с дупките за теглича под формата на трапец, та да не спира въздушния поток. Сега бронята ми тежи не повече от 4-5 килограма, а преди едвам я вдигах с една ръка :D

031006748-big.jpg

След като дадох 30 лева за щипки и ме предадоха на 3-тото каране, след това купих пак и на 5-тото каране и те се натрошиха, реших да мина на BG Style захват, та да видим де ще бягат вече...

031006749-big.jpg

На мен лично ми хареса как стана предния капак, сега остава и работа да върши

031006750-big.jpg

031006751-big.jpg


  • 0

signatureqps.jpg
 


#216 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 16 July 2013 - 12:30

Ето линк към клипа, че нещо в горния пост не излиза - 

 

И във вибокса - 


  • 0

signatureqps.jpg
 


#217 nbajani

nbajani

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Before: W208 2000 CLK 200 KOMPRESSOR Elegance
    W209 2003 CLK 270 CDI Elegance

    Now: W211 2003 E320 CDI Avangarde

Posted 16 July 2013 - 15:04

Браво!

Имаш ли място за по голям радиатор?На бмв-тата има слагат от тдс и г/д решават проблема.

Поздрави


  • 0

#218 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 16 July 2013 - 23:35

Ебаси ненормалния клип, с ебаси надъхващата песен...

докато се осетя и бях почнал да ровя да гледам М3 Е36ци из мобилето.... баси ..

 

евала диксън, макар и сам с мерца, се представяш супер :)


  • 1

#219 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
Garage View Garage

Posted 18 July 2013 - 00:01

Уникален клип!!!


  • 0

M112.940 inside

 

 


#220 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 30 September 2013 - 13:07

Вчера се проведе Писта Русе и организаторите решиха да пуснат дрифтачите от града между сериите на професионалните пилоти.Времето беше отвратително, на първата серия беше сухо на места, на други мокро, трудно беше трасето, нямаше как да се дава всичката газ. На втория тур си беше мокро цялото трасе и поне знаех, че навсякъде е еднакво сцеплението и се отпуснахме да караме, за съжаление само 2 обиколки, понеже изоставахме с графика. Чувството да си на писта е неописуемо, особено в твоя град, където публиката те предразполага. Като цяло съм много доволен от колата си, но е време да я зазимявам. Имам доста голям списък със задачи за правене. Трябва ревизия и подобрения по окачването, съединителя ще стане керамика, а двигателя да премине в друг режим...да предположим, че няма да е атмосферен :D Усещам, че ми идва слаба на места, трябва си 3-та скорост, трябва сила, трябва ми ускорение в завоите, което не мога да получа от атмосферно 3.2.

Автоморга Megaparts ще ударят едно доста сериозно рамо за проекта, трябва да направя списък с нещата, които ми трябват.
Искам да питам по-вещите какво ще ми трябва (по-скоро като параметри) за да турбинирам тоя двигател. Не искам голяма мощност, нещо от порядъка на 280-300 коня на мотора. Не мисля да отварям двигателя, не е рентабилно. До към 0.6-0.7 трябва да държи с тея карантии.
-турбина? Гледах от разни ТДИ-та, ама те са колкото юмрука ми, виждат ми се малки
-дюзи предполагам ще трябва да сменям, моите са си стандартните
-електрониката ще може да се справи (Мега 1)
-интеркулер - колко литра и от каква кола? ще трябва да се среже бронята и да се сложи челно отпред и отдолу, понеже горе искам да сложа 2 яки перки
-колектор от дизелов 6-так пасва ли? идея си нямам...Примерно обърнат наобратно?
-регулатор на горивото, помпа?
-блоу-офф - ОЕМ-ски или някакво китайче?

Приемам всякакви съвети, упреци, уроци, понеже никога не съм се занимавал с турбо сетъпи.Имам си представа какво трябва да се случи като цяло, но да скалъпя нещо от кол и въже не мисля, затова искам и вашата помощ.

Та стига съм мечтал, ето малко снимки от пистата и извън нея.

Лек инцидент с един приятел с БМВ.Тъпото е, че като обръщахме на ръчна и стана недоразумение, точно с 10-15км спрях в него :D

031653905-big.jpg

На другата сутрин....

031653904-big.jpg

Ето и снимки от дрифт шоуто на Писта Русе

031653916-big.jpg

031653918-big.jpg

031653920-big.jpg

031653927-big.jpg

031653928-big.jpg

031653929-big.jpg

031653934-big.jpg

031653936-big.jpg

031653938-big.jpg

Не, това не е мъгла отзад...

031654009-big.jpg

031654012-big.jpg

031654014-big.jpg

Ето и за десерт онборд видео от моята кола

https://www.facebook...&type=2


  • 0

signatureqps.jpg
 


#221 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 30 September 2013 - 13:47

Браво, позабавлявал си се :) Голям кеф е като те пуснат да покараш някъде, аз още си спомням с носталгия 2010та зимата като дунев ни пусна да караме на заледената му картинг писта в студентски, моята кочина още беше с 2.0 дизел, и със завареното дифче, все още си е най якото ми дрифт мероприятие, колкото и смешно да звучи.. Тоя уикенд мисля да се пусна на варненската картинг писта на петия кръг в клас стрийт (ако ме пуснат), но имам доста работа по колата, а от софия освен части да пазарувам друго не мога да свърша. Усещам че всичко ще се прави петък вечерта да не кажа през нощта.. Ти мислил ли си да мръднеш до варна да се пуснеш?


  • 0
Follow your own star...

#222 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
Garage View Garage

Posted 30 September 2013 - 13:50

Браво бе Крис! Гледам, че и някой друга спонсорска лепенка си сложил, само така, че новия сетъп ще иска финанси :)


  • 1

M112.940 inside

 

 


#223 Inkas

Inkas

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 732 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе

Posted 30 September 2013 - 15:04

Крисо, а мене кога ще ме позвозиш ? :yeah


  • 0
Мерцедес C180 97г. -> Р4572РХ

#224 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 30 September 2013 - 23:30

Момчета, също така взех дискове и накладки от S320 CDI 2008-ма година. Задните е абсурд да влязат, от тях ще си направя фланци, а предните имат нужда от 11-12мм фланец между главината и диска, че да не стърже диска в шарнира. Предложете ми какви спирачни апарати да търся за тях. Гледах какви ли не модели, но 4 бутално брембо като на C-класа, CLS, S, Е класи нямаше (тея, на които пише Mercedes-Benz) Все намирам от стария модел с водачите - като на 190 и 124, само че доста по-големи. Кажете от какво пасват дисковете и апаратите отпред (може и отзад, но поне 15-ка да влиза).

Ето една снимка на оригиналния диск на 2.6 и тоя от S-класата 

 

031659786-big.jpg


  • 0

signatureqps.jpg
 


#225 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Posted 01 October 2013 - 19:47

Колега здрасти, незнам къде изчезна поста на Насето от онзи ден, но малко те беше подвел със информацията. Еднто е че на твоя мотор доколкото съм запознат няма да стане колектор-а който той ти беше предложил ( и той ползва) т.к. доколкото съм запознат на твойта галва отворите за изгорелите газове са с елипсовидна форма, а при тези на 300 12 клапана както е при него са с кръгли отвори. Другото което си чел че ставали турбини от ТДС най-вероятно си го чел в мойта тема защото незнам за друго мб с такива турбини (аз незнам за много мб-та с турбини като цяло в БГ), все пак насето правилно те беше насочил че с една няма да стане, но ако отвориш темата ми ще разбереш че съм го направил с 2. Като цяло ако нещата не са ти понятни защото нещата хич не са проси сваляй книгата на Корки Белл ( Corky Bell - Maximum Boost) и я прочети за да можеш да разбереш като цяло от подребата, начините на работа и вариантите на изпълнение на една турбо система. Там също е обеснено и как да разчиташ турбо картите, и да виждаш в ралзичните режими на работана турбото какво ще се случва (начинът който ти беше казал насето да умножаваш по 1,5 не е точен . Говоря за това че от 3-ка мотор бензин ти трябва турбо от 4,5 литра мотор дизел, просто нещата не са толкова прости). Като цяло прочети книгата, препоръчвам ти го жестоко, избери в какви режими ще караш колата, презапаси се малко и започни да подбираш компоненти. И ти обещавам че ако си сметнал че всичко ще ти излезе 1500 лв. се лъжеш. Просто за да стане една турбо система както трябва, си отиват пари дори ти да си правиш абсолютно всичко! И също ако искаш да продължаваш да присъстваш редовно на дрифт мероприятията ти препоръчвам ако турбинираш този мотор да не вдигаш повече от 0,5-0,6 и то с разреждане до 9:1, абе даже ако искаш да присъстваш често по мероприятия просто не си турбинирай колата... мислиз а по-як атмосферен двигател и т.н. просто каквато и да е турбо системата ти, ще те прецака на някое състезание (даже няколко), докато един атмосферен мотор който е основно ревизиран няма да сгъне каквото и да му правиш (почети из БМВ форумите... най-издържливите дрифтачки там са с осмака -4.4 литровия). Виж много може и да не се съгласят с това което ти казвам, но ако турбинираш двигателя ти, се разчети хубаво из интернет за тоя мотор (защото нещата не са розови ако нямаш пари), и прочети книгата на Корки за да може да добиеш представа в главата ти какво ще правиш. И те съветвам да проучиш много добре възможностите си за смяна на мотора (дори на друга марка! - е тука сега МБ дървените фенове ще ми счупаят носа), защото атмосферния мотор ще ти излезе същото или даже по-евтино като пари, и много по-малко главоболия докато караш в натоварените режими по 15-20 мин. ! :) :) :)


Edited by siriospepi, 01 October 2013 - 20:04 .

  • 0




3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users